The Bradford Exchange Arvostelua 

5 646
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

bought Scotland Forever limited edition watch for a friend from Glasgow. promptly delivered although expected delivery time was I think 6 - 8 weeks. my friend likes the watch very much, and says it he... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Have bought numerous items over the years, never had any problems until the last item which arrived broken, sent email and got reply in 48 hours with all the necessary return label, granted this was o... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

It's very easy to order items and you know on opening it you won't be disappointed. The craftsmanship is second to none, every intricate detail is perfectly finished and sure to delight anyone receivi... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Order from December 2nd didn't arrive, no communication despite me sendoing emails. I reordered on January 3rd, received an email saying that I will receive a further email when the item is despatche... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Keräilyliike

Yrityksen kirjoittama

The Bradford Exchange is the definitive shopping destination for unique gifts, original fine jewelry designs, extraordinary collectibles, artful apparel, home decor and more wonderful items not found elsewhere. We cordially invite you to shop our site. Whether you are looking for meaningful gifts or a special something just for you, we hope you will be surprised and delighted with what you discover.


Yhteystiedot

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

6 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 93 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,0

Kaikki arvostelut

(5 646)

748 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

BEWARE

I would caution anyone considering ordering from this company to reconsider. I ordered items for my fiancé's birthday and, upon checking to ensure they were being delivered as per their terms, I discovered that the order had been cancelled shortly after I made it. No one bothered to notify me and their customer service was absolutely no help whatsoever. I expect... DEMAND... only one thing from a vendor and that is to deliver the goods they promise, contacting me if there is a problem with that delivery. Needless to say, I will never order from this company again and would strongly advise you to look elsewhere if you want a gift for someone you care about.

16. helmikuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting this must have been, particularly when ordering a gift for such an important occasion.

Orders can occasionally be cancelled due to issues such as stock availability or payment verification, but we fully appreciate that you should have been informed promptly. We apologise that this communication did not happen and that our service fell short of your expectations.

Your feedback is taken seriously, as it helps us identify areas where we need to improve, especially around communication and customer support. If you would like us to review what happened in more detail, we encourage you to contact our Customer Services team directly so we can look into this further.

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry for the disappointment caused.

Saanut 1/5 tähteä

Item not even shipped

Placed an order in december paid express delivery and item not even shipped yet what waste of time. You stated in your reply to other review.... orders put in before 21st would be at least out for delivery for xmas. 1st time using and dont think i will be again!! Thanks for nothing Bradford Exchange

17. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be, particularly after paying for express delivery and expecting your order in time for Christmas.

To help manage expectations and avoid customers being disappointed, we did have to set an earlier delivery cut-off date than many other companies during the Christmas period. We sincerely apologise if this was not made clear enough on our website at the time.

While delivery timeframes are estimates and can be affected during exceptionally busy periods, we appreciate how disappointing this situation is. We would really like the opportunity to look into your order and assist further.

Please contact our Customer Services team directly with your order number so we can review this for you.

Thank you for taking the time to share your feedback, and we apologise for the inconvenience caused.

Saanut 5/5 tähteä

Love everything I have bought from…

Love everything I have bought from here, with the exception of a bracelet that was too big and couldn't be altered.

24. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you’ve loved everything you’ve purchased from us that really means a lot. We’re sorry to hear the bracelet wasn’t the right fit and couldn’t be adjusted. If you haven’t already, please get in touch with our customer care team and we’ll be happy to look into options for you.

Thank you again for your continued support.

Saanut 5/5 tähteä

Quick and easy to order

Quick and easy to order

26. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you for your review. We’re really glad to hear your order was quick and easy to place, that’s exactly what we aim for. We hope you enjoy your purchase when it arrives.

Thanks again for choosing us.

Saanut 4/5 tähteä

Clock

Ordered from the web site it was so easy to do cant wait to receive my order

26. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your lovely review. We’re really glad to hear you found the website easy to use, that’s exactly what we aim for. We’re just as excited for you to receive your order and hope you love it when it arrives.

Thanks again for choosing us.

Saanut 1/5 tähteä

Bottom fell off !

Order arrived looking really nice. Checked it wound up to play music and the bottom fell off. Inside inside you can see a lot of dried glue. This could well be one that's no een sent back a number of times . Really not acceptable for what is not a cheap gift.

18. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

We’re very sorry to hear about the condition in which your order arrived. This is clearly not acceptable, especially for a gift of this nature, and we completely understand your disappointment.

What you’ve described does not reflect the quality standards we aim to uphold, and we apologise for the inconvenience this has caused. We would really like the opportunity to put this right for you.

Please contact our Customer Services team directly with your order details, and they will be happy to assist with a replacement or appropriate resolution.

Thank you for bringing this to our attention.

Saanut 5/5 tähteä
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear you received brilliant service and great communication that’s exactly what we aim for. We really appreciate you taking the time to share your experience.

Saanut 3/5 tähteä

Size is Important

Packaging was superb felt like a scene from love actually
Size of gift was dissapointing

12. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you for taking the time to leave a review, and I’m really glad to hear you loved the packaging. We put a lot of care into creating that special unboxing moment, so it’s great to know it stood out.

I’m sorry to hear the size of the gift didn’t meet your expectations. That’s not the experience we want for our customers, and we appreciate you sharing this feedback. We’ll be reviewing how we present product sizing to make sure it’s as clear and helpful as possible.

If you’d like us to take a closer look at your order or discuss options, our customer support team is always here to help.

Thank you again for your honest feedback.

Saanut 5/5 tähteä

I have bought from you in the past

I have bought from you in the past, and have also received gifts from a loved one and they have all been amazing and could you please send me a catalogue of all your lovely things thankyou 😊

24. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your lovely review. It means a lot to hear that both your own purchases and the gifts you’ve received have been amazing, we truly appreciate your continued support.

Regarding a catalogue, we’d be more than happy to help. If you could please get in touch with our customer support team, they’ll arrange to send you the latest catalogue so you can browse all of our collections at your leisure.

Thank you again for your kind words, we’re delighted to have you as a returning customer.

Saanut 5/5 tähteä

Easy ordering

Easy ordering. I found ordering and finding the items I wanted easy and uneventful pay system. Thankyou

24. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you for your lovely review. We’re really pleased to hear that ordering was straightforward and that you found everything you needed without any hassle. It’s great to know the payment process felt smooth too.

We really appreciate you taking the time to share your experience, thank you for choosing us.

Saanut 5/5 tähteä

Website was easy to use

Website was easy to use
The whole procedure of looking for an item and buying it was fantastic
With the vast amount of items was hard to choose from beautiful jewellery and homeware

23. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your lovely review.

We’re delighted to hear you found the website easy to use and that the whole process, from browsing to buying, felt fantastic.

We do offer a wide range of jewellery and homeware, so we completely understand how hard it can be to choose when there are so many beautiful options.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you love your purchase when it arrives.

Saanut 5/5 tähteä

Bradford exchange

So simple to do order and great prices

23. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thanks so much for your review. It’s great to hear that placing your order was quick and simple, that’s exactly the experience we want for our customers.

We really appreciate you choosing us and hope your order is everything you’re expecting when it arrives.

Saanut 1/5 tähteä

Ordered an item as a Xmas gift on 12th…

Ordered an item as a Xmas gift on 12th December. Received an order acknowledgment, no dispatch note, no tracking info & no way of speaking to someone. I have no idea if the item is gonna arrive or not, very disappointed to be frank

12. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how disappointing this must be, especially when ordering a Christmas gift.

An order acknowledgement confirms that your order was successfully placed, and dispatch notifications and tracking details are usually sent once the item has been shipped. We appreciate that the lack of updates and difficulty reaching us has been frustrating, and we sincerely apologise for this.

If you could please contact our customer services team directly via the contact details on our website, quoting your account number, we will be more than happy to look into this for you and provide an update on your delivery.

Thank you for taking the time to leave your feedback, it helps us to improve our service.

Saanut 1/5 tähteä

I ordered a gift for Christmas this…

I ordered a gift for Christmas this year, 2025 it looks like it will be Christmas 2026 before it is delivered. VERY DISAPPOINTED IN THE BRADFORD EXCHANGE. Of course they have already billed me for it.
Just a fact: it was being shipped out of Illinois on Dec. 17 today is late afternoon on Dec. 23 IT IS STILL IN ILLINOIS!

23. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

We’re very sorry to hear about your disappointment and completely understand how frustrating this must feel, especially when ordering a Christmas gift.

However, we would like to clarify that this Trustpilot page relates specifically to The Bradford Exchange UK. Orders placed in the United States are handled separately by The Bradford Exchange US, including billing, shipping, and customer support. Unfortunately, this means we are unable to access or assist with US-based orders from the UK.

We strongly recommend contacting The Bradford Exchange US customer service team directly, as they will be best placed to investigate the shipping delay and billing concerns you’ve mentioned.

We truly hope they are able to resolve this for you as quickly as possible, and we’re sorry we’re unable to assist further from the UK side.

Saanut 4/5 tähteä

The watch i ordered arrived today…

The watch i ordered arrived today 23-12-25. I am pleased with the speed of delivery, also how easy and efficient the ordering system was. 1 small problem, I paid for the watch when we ordered it( 119-45 pound but I have received an invoice for immediate payment for 114-95pound. In general i am and have been very satisfied with my dealings purchases with your company. Thank you

18. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your review, we’re really pleased to hear your watch arrived quickly and that you found the ordering process easy and efficient. It’s great to know you’ve been satisfied with your experiences with us.

I’m sorry for the confusion regarding the additional invoice. That shouldn’t have happened, and we’d like to get this sorted for you straight away. If you could please contact our customer support team with your order details, we’ll look into the duplicate payment request and make sure everything is corrected.

Thank you again for your continued trust in us, we truly appreciate it.

Saanut 5/5 tähteä

Very easy to do


Very easy to do

23. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you for your review. We’re really glad to hear everything was very easy for you, that’s exactly what we aim for. We hope you enjoy your order when it arrives.

Thanks again for choosing us.

Saanut 5/5 tähteä
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you so much for your review. We’re really glad to hear the ordering process felt effortless for you, that’s exactly what we aim for. We hope you love your purchase when it arrives.

Thanks again for choosing us.

Saanut 1/5 tähteä

Still waiting for item

14. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you for your review.

We’re very sorry to hear you’re still waiting for your item. We did everything possible to ensure that all orders placed before 21st December were dispatched in time for Christmas delivery. While deliveries can sometimes take a little longer due to seasonal demand, we kindly ask that you please continue to keep an eye out for your parcel.

If your order does not arrive shortly or if you need any further assistance, please don’t hesitate to contact our Customer Service team, who will be happy to help.

Thank you for your patience and understanding.

Saanut 2/5 tähteä

Wicked witch statuette

Wicked witch statuette. Extremely badly painted. In particular, the face and eyes - terrible. Nothing like the quality shown on the website picture.
Looked as if done by someone, or thing, without any experience. Luckily for me, I am a miniature painter and could remedy the problem. Bought as a gift and sorted by me.
Highly overpriced for shoddy quality. Would not recommend, unless you want the total B-ache of having to return etc.

6. joulukuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re very sorry to hear that the Wicked Witch statuette did not meet your expectations and that the paintwork, particularly on the face and eyes, fell short of the quality shown on our website. This is certainly not the standard we aim to provide, and we apologise for the disappointment this caused, especially as the item was purchased as a gift.

While we’re glad you were able to improve the finish yourself, we fully appreciate that this should not have been necessary. We also understand your concerns regarding value for money and are sorry that the quality did not reflect the price you paid.

Should you wish to discuss this further or if there is anything we can do to help, we would encourage you to contact our Customer Service team directly, who would be happy to assist.

Thank you again for your honest feedback, which we will share with the relevant team to help improve our products and quality control.

Saanut 5/5 tähteä

Excellent service from start to finish…

Excellent service from start to finish x x

8. lokakuuta 2025
The Bradford Exchange-logo

Vastaus yritykseltä The Bradford Exchange

Hi Mr P Andrews,

Thank you so much for your lovely feedback, we’re delighted to hear you received excellent service from start to finish.

We really appreciate you taking the time to leave a review, and we wish you a Merry Christmas and a Happy New Year! 🎄✨

Kind regards
Customer Support

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin