Åkte från Amsterdam till Göteborg med KLM. Flygvärdinnorna var hemskt trevliga och smidig resa men boardingpersonaleb vid gaten var fruktansvärt oförskämda. De hånade oss för att vi inte visste hur ma... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
KLM lät oss vänta på Schiphol i först två timmar och sedan ytterligare 25 minuter utan varken information (som de enligt eu-standard måste göra) eller kompensation i form av måltid/dryck. Ett till KLM... Näytä lisää
30 Jan, zaterdag, een rechtstreekse reis Amsterdam Nairobi geboekt voor 4 personen en meteen betaald: €4587,68 Binnen 10 minuten had ik de tickets en zag dat de heenreis via Parijs loopt en al voor... Näytä lisää
KLM har personal som kommer sent (det var åtminstone det dom skyllde på) varpå flyget får ställas in. Med en voucher i handen får min fru själv jaga tag på ett hotell med två små barn i släptåg. Dagen... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Compare and book your KLM flights and view our special ticket deals and last minutes. Check in online on KLM.com or book a hotel or rental car for your trip
Yhteystiedot
Amstelveen, Hollanti
- klm.se
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Worst company I have ever been with
Worst company I have ever been with. Manchester to Sweden. They lost my luggage and told me to buy new clothes. It took them 3 days to deliver my bag. When they said I would receive it the lates same day or the day after. When I called and talked with them they told me to buy new clothes. On my flight back ( Sweden to Manchester) Even though restrictions are lifted the day after I arrived I had to book yet another test. Which cost me 75£.What a waist of money. No compassion or help. I wouldn’t recommend this airline to anyone. If possible take another company. Don’t waist your money with KLM.
Tur att KLM finns
Tur att KLM finns. Seriöst och ärligt flygbolag inriktat på service. Har räddat mig från SAS klor flera gånger.KLM återbetalar faktiskt biljetter och inställer inte systematiskt flyg som SAS komikerna gör
Alltid fungerat bra att resa med KLM
Alltid fungerat bra att resa med KLM, bra mat, och gott kaffe på planet. Gott om utrymme ifall man jänför vissa andra flygbolag.
Detta är ett rent kriminellt företag
Detta är ett rent kriminellt företag. Min son bokade en biljett till Sydamerika i höstas. den kostade ca 9.000 kr. KLM reserverade dock 3x9.000 kr av någon outgrundlig anledning. Banken (Swedbank) har skickat bevis på att KLM dragit biljettpriset 3 ggr, dvs ca 27.000 kr. KLM tvärvägrar dock att erkänna att detta skett trots att bevisen är solklara, och de betalar inte tillbaka de 18.000 kr. Det har nu gått flera månader sedan bokningen gjordes, och många mail har skickats till dem (med upp till 2 månaders väntan på svar), och allt detta tar väldigt mycket tid och kraft. En solklar misstanke att KLM satt detta kriminella beteende i system. Svenska ARN är kontaktad och ska hjälpa till i ärendet. Bankjurister likaså. En stämning blir ev aktuellt. Rekommendation: KÖP ALDRIG BILJETTER FRÅN DETTA BOLAG!!
If I could give no stars I would
If I could give no stars I would - these cowboys cancelled my flight in May 2020, told me they would only be able to give a voucher as a refund... and told me I had to rebook my flights by aug 2020 ... I have found out I am entitled to a full refund, and find thought the hoops with them- money not coming back what so ever- I have now escalated and will be taking legal action against KLM having given them untill Friday to come back to me.
Fruktansvärda flygbolag, moraliskt konkurs, noll hänsyn till sina kunder
Få bara en stjärna eftersom det inte finns ett alternativ med nollstjärna. Fruktansvärt flygbolag. Servicen är dålig under normala omständigheter, men de har nått ett nytt läge under Covid-19-krisen genom att blankt ignorera all lagligt bindande konsumentlagstiftning och systematiskt neka passagerarna deras lagliga rätt till kontantbidrag, ljuga och felaktigt föreslå på en systematisk grund. UNDVIK, UNDVIK, UNDVIK !!!
Very bed experience....I have the total…
Very bed experience....I have the total amount of kg underthevlimit that I paid ....extra 50€..
Contact the costumer service a lot of times....after 3 months they send a negative mail.
The worst experience and service ever
I have booked my flight ticket from Gothenburg to Lisbon on December 26th, 2019, but was told that my flight ticket from Amsterdam to Lisbon was cancelled (flight HV5951 or KL2609, depart at 17:15 and arrive at 19:15) when I check in to get a boarding pass in the Goteborg Landvetter Airport. I was unable to do online check in the day before departure and did not get any email or text message notification about the flight cancellation, and only figure it out at the last minute in the airport. My flight from Amsterdam to Lisbon was rebooked with flight number of KL1697, and this flight was delayed and arrived Lisbon around midnight and there was not any public transportation available at that time. However, the flight KL2609 was not cancelled, as I saw the flight information on the flight information display system with gate number of C11.
I have contacted KLM customer agent through online form, online chat, facebook, and Wechat but did not get any help, and was only told that flight HV5951 or KL2609 was operated by "Transavia" and "Transavia" should take responsibility of the disruption. I have also contacted with "Transavia" and told that flight HV5951 or KL2609 was not cancelled, but my flight ticket was removed by KLM on November 5th, 2019.
I am not sure if flight KL2609 was oversold and that why my flight ticket was removed by KLM, but KLM staff lied to me that the flight was cancelled. Now I am not sure who I should contact with, still waiting for the reply.
Delayed once again
Delayed once again! Was supposed to go to Amsterdam this morning but once again I arrive in the airport and the flight is cancelled for more than 3 hours. No info - no nothing! They have my E-mail or phone number. Could have texted me or send me a notification!
KLM lät oss vänta på Schiphol i först…
KLM lät oss vänta på Schiphol i först två timmar och sedan ytterligare 25 minuter utan varken information (som de enligt eu-standard måste göra) eller kompensation i form av måltid/dryck. Ett till KLM inlämnat klagomål efter hemkomsten besvarades överhuvudtaget inte. KLM - never again!
Personalen hånade oss
Åkte från Amsterdam till Göteborg med KLM. Flygvärdinnorna var hemskt trevliga och smidig resa men boardingpersonaleb vid gaten var fruktansvärt oförskämda. De hånade oss för att vi inte visste hur man skulle skanna biljetten i den automatiska skannern. På grund av detta , tveksamt om jag åker KLM igen.
Utmärkt resa till och från Göteborg …
Utmärkt resa till och från Göteborg till Lubumbashi.KLM och Kenya Airways åkte jag tur och retur Göteborg-Lubumbashi DRC det kändes tryggt under resans gång.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








