Barnstaple Equestrian Supplies Arvostelua 

126
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful, the hat size my daughter needed wasn’t in stock. Ordered along with a boot and hat bag which came into the shop a few days later. Very honest to credit accidental overcharge. First time... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Bought 2 x Gallop hybrid stay dry fly rugs,1 6ft6 for my mare, 16hh id/tb and 1 6ft for my connemara pony, 14hh and a bit wide! These rugs are excellent quality 1200d waterproof bit that goes right f... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Rug took a month to come. The actual Rug is lovely and well-made unfortunately the delivery time and two emails+ one phone call was far too long. I honestly think after waiting for so long for this Ru... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Communication issues and order complicationsI ordered four dog bed covers listed as in stock, but was later informed the price had increased due to wholesale costs. Agreeing to pay the difference took... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Ratsastustarvikkeet
  2. ja myös
  3. Hevoskuljetuspalvelu

Yrityksen kirjoittama

Despite being new to Trustpilot our equestrian business has been established since 2014. Based just outside of Barnstaple, we offer both an in store shopping experience and ecommerce service to our 30,000 plus customers. From our North Devon Tack Shop we supply animal feed and bedding to equestrians, small pet owners and small holders across North Devon. We also offer ALL you need for you and your horse. Our experienced fitters ensure the very best of fittings for your safety equipment, including riding hats, boots and body protectors. We have all the top brands for horse owners, with horse rugs, tack, rider clothing for all ages and gender. Our dedicated online team despatch over 20,000 parcels a year across our wide range of equestrian products to horse lovers across the UK. Our online chat and telephone support lines are manned by experienced horse owners and pride ourselves in offering great customer service to our customers. e


Yhteystiedot

4,6

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

126 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 16 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,6

Kaikki arvostelut

(126)

75 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 3/5 tähteä

I paid for express delivery but the…

I paid for express delivery but the brush didn't turn up until several days later. I did email to ask about this but nobody replied.

27. toukokuuta 2025
Barnstaple Equestrian Supplies-logo

Vastaus yritykseltä Barnstaple Equestrian Supplies

Good morning Lorraine, we are so sorry to see you appear to have had an issue with a delivery. We take any delays to orders very seriously as we understand how important receiving an item on time is to our customers.

I have looked into the for you and can confirm.

1. Your order was received at 11:20 on Monday the 26th of May and was picked and packed at 12:33 on Monday the 26th of May.

2. Please note that Monday the 26th of May was a Public Bank Holiday

3. Your item was collected by DX on the 27th of May with a tracking confirmation email sent to you.

4. Looking at the tracking your order was delivered on Thursday the 29th at 13:23

5. I do see that the item did not arrive with the depot until the 29th and I recall that there were considerable traffic issues in our area at the time, this could have delayed the delivery driver from arriving back at the depot.

6. I of course understand that you would have still been expecting your parcel on the 28th but I hope that you can see that the issue was not with ourselves but due to issues in our area that would have been out of everyones control.

7. I have looked into why you received no communication and I can only see 1 email from you which we received at 7:11am on Thursday the 29th of May. I am sorry that this email was not acknowledged which is standard practice for us, however, I imagine that would would have checked the tracking as you would have been able to do, and seen that the parcel was out for delivery. As this was the only communication from you and seeing that your parcel had been delivered we were unware that you were so unhappy with us to give a 3 star review.

Whilst we all strive to achieve the very best of service to our customers, unfortunately occassionally outside events can prevent this from happening. As a gesture of goodwill I have arranged for a store credit of £2 (which is the difference between our express and standard service) to be placed onto your account so that we can show you that this was a most unusual event.

Saanut 3/5 tähteä

Very late delivery and needed the rug…

Very late delivery and needed the rug for my daughter birthday

29. toukokuuta 2025
Barnstaple Equestrian Supplies-logo

Vastaus yritykseltä Barnstaple Equestrian Supplies

Good afternoon Rebecca

We are so sorry to hear that your order was delayed and totally understand how important it is for you to have received this.

I have looked into why this was delayed and can see that the item purchased was marked on our website as off site warehouse and that off site items can take slightly longer to process.

1. Your orders was receive on Friday the 16th at 18:46

2. We commenced processing on Monday the 19th at 10:07

3. Monday the 26th was a Bank Holiday

4. We received and despatched your order on the Thursday the 29th

5. To speed up the delivery time, we, free of charge, upgraded your delivery to a next day service with DX and your parcel was delivered by them on the 30th of May at 13:40. This we will sometimes do if we have just had a Bank Holiday as we have found customers have not factored in this is not a work day.

6. Your order was processed in 8 days and receive in 1 day, our standard delivery is 7 working days.

We are sorry that your expectation of the delivery for an off site item was not meet, however, we do explain in several places on our website that there is a delay in ordering stock when it has to come to us. There was also a delay of a Bank Holiday during this time which needs to be considered.

We always work hard to strived for the very best of customer service and never like to disappoint however, the time scale your order was processed in is standard for off site items and this is reflected in the extremely competative prices we offer.

Saanut 5/5 tähteä

Easy to use website

Easy to use website, great quality product, quick dispatch and delivery.
I'm a new customer but I'll be back to do more shopping.

27. toukokuuta 2025
Barnstaple Equestrian Supplies-logo

Vastaus yritykseltä Barnstaple Equestrian Supplies

Hi Isle thank you so much - it's great to hear you " Will Be Back"

Saanut 1/5 tähteä

Very disappointing

Very disappointing, ordered 2 cotton summer sheets 26/4/25 and never heard anything further. Chased on 5/5/25 after no communication for ten days, waited a further 2 days for a response to my email only to be told they dont even have the items I paid for. Sounds like dropshipping to me. Really dissatisfied with not even a discount code or offer to replace with alternative, the lady suggested i could buy some stable rugs instead at a 'significantly higher cost'
Just received an email saying I've requested the cancellation and have not been refunded so I suppose I'll be waiting and chasing that too. Based on the handling of the disaster I don't recommend and won't risk being left high and dry again. I expect a shop to have the items they advertise and sell, a person ordering cotton sheets mid show season is probably keen to have them ASAP.

Edit: I started reading barnstaples reply which says sorry but... and goes on to list a series of completely incorrect events as justification for my bad experience. I stopped reading at that point. I was not called until id chased twice myself and not refunded for a further significant delay. Had I not chased this would never have been refunded which is why I felt the need to review, hopefully barnstaple can review their policy here. Regards.

26. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Barnstaple Equestrian Supplies-logo

Vastaus yritykseltä Barnstaple Equestrian Supplies

Good afternoon Kim

We are so sorry that you felt we let you down to this degree, I have looked into why this had happened.

1. You placed your order on Friday 25th of April at 21:57

2. When you placed your order you would have seen that the items you purchased, which were to John Whitaker Rugs priced at £20.40 were coming from an off site warehouse.

3. You would have also seen this in your shopping cart when placing the order.

4. We started to process your order on Monday the 28th.

5. An order was placed with the supplier which we received on Monday the 5th of May. Unfortunately when this order arrived the items for your order had not been included.

6. On contacting the supplier they confirmed that they were out of stock.

7. I then personally called you up on the 5th of May at 4:36 to explain the situation.

8. During the call I explained the issue and I offered you an alternative which you did not want and so I explained that I would organise a refund for you, which was actioned at 4:39.

We are sorry that your expectations were not met, however, looking at your order, it was processed as per our terms and and more with a personal phone call to explain and to provide an opportunity to solve the issue.

With regard to your issue regarding drop shipping, yes we do drop ship with some of our suppliers, which is a very effective and efficient service and we also order from suppliers for despatch by ourselves. All very standard in todays ecommerce, allowing us to offer such a wide range and amazing well priced products.

Unfortunately on your order there was a stock issue, however, as we endeavour to offer a 5 star service we are always happy to phone up and talk with our customers, we are then able to actually have a personal conversation with them, something that we actually enjoy doing.

On looking at how your order was processed, this was processed with our time scale and you were notified within the 7 days we show as our despatch time, especially if an item is coming from off site which we say in several places during the ordering process.

In answer to your points above

1. You never heard from us, you would have received a confirmation email, plus you would have received an email saying the items had been ordered (We do find that some emails can be missed by going into peopls junk folder.)

2. You heard nothing for 10 days - from the time you placed your order on the evening of Friday the 25th April to the 5th of May was just 5 working days.

3. You waited a further 2 days - we received an email from you on the 5th of May and you were phoned up that afternoon.

4. During the call I said I would refund you and you were not just refunded without knowing.

5. You were refunded within 3 minutes of the call.

6. You did not need to chase for a refund - it is not right that you can cast aspersions that you did.

As a small company we are totally passionate about offering an excellent customer service. Sometimes things just don't quite as smoothly as they should but to me a great customer service is when a company is there to help with such issues.

I will leave it to any readers interpretation of events but I am quite offended that someone can give such a negative review and be derogatory about my business that I have built up for the last 10 years.

If are considering shopping with us - do please pick up the phone and we will happy alleviate any concerns my phone number is 01271 850278.



Saanut 5/5 tähteä

10/10 Would Recommend

I have ordered with Barnstaple Equestrian Supplies multiple times and visited once, and have never had an issue with them. Queries are answered very quickly, and staff have been friendly and knowledgeable over the phone, by email, and in person. They keep you updated with your order and how it's progressing (if ordered online). Staff are very good, and ask if they can help when looking around, including if they have anything that isn't visible in store but available in their onsite warehouse. I would recommend them to anyone looking for equestrian items.

25. maaliskuuta 2025

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin