Speisekarte Arvostelua 102

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Hier wird Eis noch mit liebe gemacht und zubereitet. Erdbeerbecher und Schwarzwälder Kirschbecher mit freier Eissortenwahl und wirklich vielen Früchten. On top Waffel, Mikadostick, Schokolade und Cris... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Abbiamo festeggiato il 40° compleanno di mio figlio alla L'Osteria, tutto era fantastico e davvero ben organizzato. Il personale era cordiale e al top, hanno soddisfatto ogni richiesta. I piatti erano... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ein herzliches Dankeschön für das sehr leckere, tolle Essen, das so liebevoll gekocht und angerichtet war. Wir hatten Gulasch, Roulade und Waschbärkeule (ja, richtig gelesen! Abgefahren lecker!)... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Die Räumlichkeit unter dem Rathaus war sehr gut eingerichtet und sauber. Großartiger Servic. Wir haben nicht lange auf unser Essen warten müssen. Uns hat das Mittagessen sehr gut geschmeckt und es... Näytä lisää


Yhteystiedot

4,7

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

102 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Die Räumlichkeit unter dem Rathaus war…

Die Räumlichkeit unter dem Rathaus war sehr gut eingerichtet und sauber. Großartiger Servic. Wir haben nicht lange auf unser Essen warten müssen.
Uns hat das Mittagessen sehr gut geschmeckt und es war Preiswert.
Die Törtchen sahen so lecker aus, wie gemalen, leider waren wir schon satt. Demnächst werden wir von den Köstlichkeiten probieren.
Vielen Dank, wir werden uns bald wieder sehen.

28. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Familienfeier mit 120 Personen:

Familienfeier mit 120 Personen:

Die in die Jahre gekommene Festhalle (Eigentum der Gemeinde Eichenau, die von der Familie Ledić bewirtschaftet wird) war nicht wiederzuerkennen, als wir sie am Tag unserer Feier betraten: Die Tische waren so elegant und perfekt eingedeckt, dass der eher bescheidene Eindruck des Saals überstrahlt wurde.

Service: Ablauf mustergültig organisiert, vom Sektempfang über pünktlich und lautlos aufgebaute und abgebaute Buffets. Dort stand stets freundliches Personal beratend und hilfreich bereit.
Sehr freundlich, schnell und effizient war auch der Service im Saal: alle Getränkebestellungen wurden sofort gebracht, benutztes Geschirr und Gläser rasch und geräuschlos abserviert.

Speisen: Das Buffet war reichhaltig und in großzügig bemessenen Mengen (uns wurden danach noch umfangreich vom Buffet mitgegeben).
Alle Speisen waren sehr gut und sehr schmackhaft zubereitet.

Es gab keinen unserer Gäste, der das Essen und den Service nicht gelobt hätte, ja begeistert gewesen wäre.
Wir waren, um ehrlich zu sein, positiv überrascht, wie eine, per se eher kleinere, Gaststätte eine so große Personenzahl so perfekt bedienen konnte.

In den Besprechungen vor der Feier erlebten wir Herrn Ledić Junior offen, geduldig, kundenorientiert und in der Angebotsgestaltungen flexibel. Auch gab es keine versteckten Kosten bei der Abrechnung.
Ach ja, und der Preis war sehr fair.

Fazit: auch für große, anspruchsvollere Anlässe sind die Bürgerstuben wirklich zu empfehlen.

14. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Klasse Essen, klasse Service, gemütliche Location

Ein herzliches Dankeschön für das sehr leckere, tolle Essen, das so liebevoll gekocht und angerichtet war.
Wir hatten Gulasch, Roulade und Waschbärkeule (ja, richtig gelesen! Abgefahren lecker!), mit Thüringer Klößen.
Was soll ich sagen, alles sehr gut! Und keine Kopfschmerzen oder unangenehm viel Durst danach, heißt: hier wird richtig gekocht und KEINE Geschmacksverstärker oder Pülverchen verwendet. Einfach nur zu empfehlen.
Auch vom Serice her total klasse, sehr nett, kompetent, einfach sympathisch.
Hingehen, sich wohl fühlen und genießen!

10. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

tolles essen

tolles essen, große auswahl , super mannschaft und gutes ambiente, preise sind durchschnittlich

5. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Empfehlenswert

Die Mitarbeiter sind stets freundlich und zuvorkommend. Das Essen sehr lecker und appetitlich angerichtet. Man wartet nicht lange auf das Essen und befindet sich in gemütlichem Ambiente. Wir sind gern und regelmäßig dort.

24. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin