Hier wird Eis noch mit liebe gemacht und zubereitet. Erdbeerbecher und Schwarzwälder Kirschbecher mit freier Eissortenwahl und wirklich vielen Früchten. On top Waffel, Mikadostick, Schokolade und Cris... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Abbiamo festeggiato il 40° compleanno di mio figlio alla L'Osteria, tutto era fantastico e davvero ben organizzato. Il personale era cordiale e al top, hanno soddisfatto ogni richiesta. I piatti erano... Näytä lisää
Ein herzliches Dankeschön für das sehr leckere, tolle Essen, das so liebevoll gekocht und angerichtet war. Wir hatten Gulasch, Roulade und Waschbärkeule (ja, richtig gelesen! Abgefahren lecker!)... Näytä lisää
Die Räumlichkeit unter dem Rathaus war sehr gut eingerichtet und sauber. Großartiger Servic. Wir haben nicht lange auf unser Essen warten müssen. Uns hat das Mittagessen sehr gut geschmeckt und es... Näytä lisää
Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
1. Adresse in Burg
Sehr gutes Essen
Sehr freundliches Personal
klimatisierte Zimmer
Absolut einfallsreich und super lecker
Absolut einfallsreich und super lecker. Ich komme immer wieder gerne her.
Es schmeckt immer sooooo lecker…
Es schmeckt immer sooooo lecker dort,die Preise sind mega und vorallem das Personal super nett, vorallem ANDREA .
Tolle Gastfreundschaft!
Freundliches Personal, leckeres Essen und perfekt temperierte Getränke!
Freundlich essen top schmeckt super
Freundlich essen top schmeckt super
Ein tolles Wirtshaus
Ein tolles, sympathisches Team, urige Atmosphäre, leckeres Essen. Wir waren zum 2. Mal zu Gast und kommen gern wieder.
Lecker und freundlich
Hier wird Eis noch mit liebe gemacht und zubereitet. Erdbeerbecher und Schwarzwälder Kirschbecher mit freier Eissortenwahl und wirklich vielen Früchten. On top Waffel, Mikadostick, Schokolade und Crisp. Was willst du mehr. Der Preis ist absolut in Ordnung. Es besteht Wiederholungsgefahr. ;-)
Super nettes Personal
Super nettes Personal, leckeres Essen und dabei kann man gemütlich Tennis schauen oder sich einfach unterhalten!
Das Essen ist immer frisch und ihre…
Das Essen ist immer frisch und ihre Soßen immer sehr lecker.
Sie hat eine große Auswahl an Essen und freundliches Personal.
Sehr nettes Personal
Sehr nettes Personal. Bester Döner aus Biberach von der Qualität her. Personal ist immer offen für Fragen oder Veränderungen.
Frisch & Lecker 👌
War so gut .Sehr schön Restaurant .
Abbiamo festeggiato il 40° compleanno…
Abbiamo festeggiato il 40° compleanno di mio figlio alla L'Osteria, tutto era fantastico e davvero ben organizzato. Il personale era cordiale e al top, hanno soddisfatto ogni richiesta. I piatti erano geniali. La lasagna era di classe mondiale (addirittura molto meglio della mia). Festeggeremo sempre le nostre feste lì. Un sentito ringraziamento alla famiglia Cataldo Morelli. Ci siamo sentiti come a casa e benvenuti.
Sehr empfehlenswert 😊
Sehr empfehlenswert 😊 Sehr freundliche Bedienung, großzügige Frühstücksauswahl, alles frisch und ansprechend hergerichtet- auf den Tisch. Preis-Leistung Top! Tischreservierung empfohlen.
Ein schöner Abend
Wir waren heute das erste Mal hier,
sind angenehm überrascht, sehr freundliche und nette Bedienung, das Essen war wirklich sehr gut, wir werden auf jeden Fall wiederkommen und es weiterempfehlen.
Danke an das Team
Freundlicher und aufmerksamer Service. Ausgewähltes Gericht, Garnelen, super lecker!!! super
Bin von meinem 1. Besuch begeistert
Immer Top Angebot und Top Preise
Immer Top Angebot und Top Preise , wo gibt es das noch !!!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








