Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg købte sidste år to tasker fra Malene Birger, som jeg desværre måtte lave en reklamation på her i efteråret. Kommunikationen med kundeservice er gået fuldstændig gnidningsfrit, og der er i skrivend... Näytä lisää
Queenandkids.dk er en eksklusiv webshop fyldt med danske og internationale brands til kvinder og børn (0-14 år). Vi tilbyder et bredt udvalg af tøj, accessories, smykker og skønhedsprodukter, som alle er nøje udvalgt og håndplukket. Derudover ligger vi al vores energi i at give dig den bedste service. For spørgsmål til webshoppen bedes du skrive en mail til kontakt@queenandkids.dk eller ringe på tlf. 6015 5780
Skovvangen 42, 2. 185, 6000, Kolding, Tanska
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Rigtig god online oplevelse hos Queenandkids.dk. Jeg kontaktede dem angående en jakke jeg havde ledt efter, som jeg vidste de engang havde haft på lager. Jeg blev skrevet på "venteliste" til den, og så snart den kom online igen, fik jeg tilsendt mail med link. God og sød kundeservice!
Jeg havde en reklamation på en halskæde som jeg havde købt over nettet. Jeg fik svar dagen efter og da de ikke havde den på lager længere ville de kontakte leverandøren og få sendt en ny snarest. Virkelig god kundeservice 🤗
Fuldstændig på halen over god kundeservice. Har bestilt en smuk top på deres hjemmeside. Bliver idag kontaktet af Alberte, der oplyser at varen er nedsat i deres fysikske butik og at jeg derfor også får toppen til den nedsatte pris. 🎉☺️💯 FANTASTISK service. Vender klart tilbage. Rigtig god sommer.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
VIRKELIG DÅRLIG SERVICE!
Købte i december en julegave som ikke passede i størrelsen, men pga corona var det ikke muligt at bytte så blev nødt til at vente. Da de åbnede op igen skrev jeg til dem da mit byttemærke var udløbet men de skrev at det ikke var et problem og at jeg bare kunne bytte den når jeg kom igen…. Jeg bor ikke i nærheden af en Queens and Kids og har derfor først haft mulighed for at komme nu og får lodret et nej og et lille grin over at de selvfølgelig ikke længere bytter julegaver… hvad i alverden er det for en service?

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Super god service, lynhurtig retur og pengene tilbage! Kan absolut anbefales.
Jeg blev meget overrasket over det flotte og fede udvalg Queen & Kids havde. Ekspedienten, jeg havde, giver jeg mine bedste anbefalinger! Hun fornemmede meget hurtigt, at jeg havde travlt og spottede hurtigt min stil. På under 10 min havde jeg en nyt sæt tøj og kunne gå i mit næste møde.
Meget skuffet over deres retur politik.
Jeg købte en gave til jul, det passede ikke på personen og vil jeg returnere.
Imellemtiden har haven været i udlandet, hvor jeg så har hentet den.
Idet jeg skulle udenlands for at passe en syg familiemedlem.
Nu er det tydeligvis gået 2 uger hvor de holdt op med at tage imod retur vare.
I forhold til Corona omstændighederne så troede jeg at de ville være lidt mere large.
Servitricen i butikken sagde at hun kunne undersøge sagen men at det var ikke noget at gøre.
Hvad er det så hun vil undersøge!
Skuffet,,, meget skuffet,,,
Jeg valgte at tage i centret 2-2,5 uge efter de havde åbnet for at returnere en meget dyr julegave. Jeg havde løbende fulgt med på både deres FB og IG profil ifht deres politik for returnering af julegaver, men de nævnte ikke noget, så jeg ventede. Jeg ønskede ikke at komme sammen med alle de andre den første uge, og i uge 2 sad familien i isolation.
Jeg blev afvist!!😳 det var en sæsonvare og jeg skulle være kommet den første uge efter åbning. Øh sæsonvare?? Det var den varme cardigan vel også hvis jeg var kommet 2 uger tidligere?
Jeg spurgte hvor jeg skulle have fundet de oplysninger. Den unge pige henviste til et skilt på disken🤷🏼♀️
Jeg er klar over de 2 piger er helt uden skyld, og bare gør deres job, men da de kontaktede chefen var svaret også nej.
Jeg kan forstå hvis jeg ville have haft pengene, men min datter og jeg havde fundet nye varer for de 2.000,- + ekstra. Det købte jeg selvfølgelig ikke, og på trods af, at jeg har lagt rigtig mange penge i den butik tidligere, så stopper det nu. Jeg er så skuffet over den behandling. De har ikke noget jeg ikke kan finde andre steder, desværre😏
Og hvis vi skal vende tilbage til sæsonvarer, så må størstedelen af de returneringer de har fået jo være sæsonvarer, og noget der alligevel kan sælges på et kommende udsalg. Andre steder i centret var der fuld forståelse og venlighed....
Øv!!
Mega mega dårlig service fra arrogant butiksassistent. Kommer op for at bytte julegave nogle uger efter centret åbner og jeg får et lodret nej! Jeg skulle være kommet indenfor den første uge, men det er altså ikke alle som bare går ud lige efter en åbning. Havde skrevet til dem under lockdown da de solgte ud af bagdøren, men her fik jeg besked om at vente. Mega dårlig stil ikke engang at tilbyde tilgodebevis! Alle andre butikker i centret jeg returnerede i var så flinke og imødekommende. Denne butik trækker klart ned!
Super hurtig levering! Det tog under et døgn fra, hvor jeg havde bestilt ordren til jeg havde produktet i hånden. Alt i alt sindssygt god service!
Har handlet her flere gange. Lige tilfreds hver gang. Altid SUPER hurtig levering. ☺️
Super nem bestilling. Lækre tilbud. Fik varerne 3 dage efter. Alt var som det skulle være.
Hurtig leveringstid, god service og fine varer!
Super fint udvalg, og fin levering. Jeg prøvede blusen på, men den sad desværre ikke som ønsket, så jeg sendte den retur, hvilket også gik helt fint og jeg fik alle pengene retur (foruden det jeg betalte for fragt eller så var det gebyr for at sende retur?)
Ville bestemt købe der igen, hvis der er noget der falder i min smag.
Det gik godt.
jeg var selv lidt tvivlsom, om jeg skulle bestille fra hjemme siden. Det hele var som det skulle være, og fik min pakke efter 3 dage.
Pga de lidt dårlige anmeldelser tvivlet jeg på om jeg skulle bestille. Men de havde bare et godt tilbud jeg ik kunne finde andre steder, og jeg forstår slet ikke jeg tvivlet for der gik 2 dage så var pakken i mine hænder og varen var jo dejlig som forventet.
Så handler klart der igen en anden gang 🙂🌞
Super hurtig levering, gode priser og lækker kvalitetstøj! Kan kun anbefales. 🙌🏼
Alt gik som det skulle, og varen kom hurtigt og i god stand.
Jeg giver dem fem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
-for hurtig levering og god service.
Jeg bestilte en ring i går onsdag og kunne afhente den i dag torsdag. Det er helt fantastisk, kan kun anbefale dem.
/Jannie
Kan bestemt ikke anbefales. Modtog en sweater som både havde tyverialarm på OG var fuldstændig ødelagt og flænset i flere syninger. Rystende dårlig kvalitetskontrol.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.