Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg købte sidste år to tasker fra Malene Birger, som jeg desværre måtte lave en reklamation på her i efteråret. Kommunikationen med kundeservice er gået fuldstændig gnidningsfrit, og der er i skrivend... Näytä lisää
Queenandkids.dk er en eksklusiv webshop fyldt med danske og internationale brands til kvinder og børn (0-14 år). Vi tilbyder et bredt udvalg af tøj, accessories, smykker og skønhedsprodukter, som alle er nøje udvalgt og håndplukket. Derudover ligger vi al vores energi i at give dig den bedste service. For spørgsmål til webshoppen bedes du skrive en mail til kontakt@queenandkids.dk eller ringe på tlf. 6015 5780
Skovvangen 42, 2. 185, 6000, Kolding, Tanska
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
God service. Byttede et par vinter støvler til en anden størrelse og farve og skulle ikke betale ekstra for besværet også selvom om prisen på støvlen var sat op efter jeg havde bestilt dem i første farve.
Hurtig levering
God hjemmeside, lækkert tøj og super service af søde medarbejdere.
De bedste anbefalinger⭐️
Bestilte et par sandaler, lagde godt mærke til at det var det sidste par i den pågældende størrelse, men jeg gik da ud fra at jeg bare var heldig. Desværre bliver jeg ringet op senere på dagen af en sød medarbejder som fortæller mig, at det er en fejl, at sandaler står som værende på lager, da det er en reklamationsvare.
Jeg synes at det er rigtig ærgerligt, at mange af de “dårlige” anmeldelser her på TrustPilot omhandler at varer fremgår som værende på lager på jeres webshop uden at være det.. Man bliver da skeptisk og tør ikke at bestille vare hos jer igen i frygt for at varen slet ikke er på lager. Jeg fandt heldigvis sandalerne i samme størrelse på en anden webshop.
Veldig god service !
Jeg var bange jeg ikke fikk tilsendt mine varer, men det var visst bare mig som hadde registreret fokeret mailadresse.
Helt fantastisk kundeservice!
Bestilte et par bukser som desværre ikke var tilbage i min størrelse - resulterede i at jeg ringede og fik hjælp og fik derefter tilsendt et direkte link til bukserne på en anden hjemmeside i min str!
Fantastisk sted at handle - gode priser og hurtig levering 😀.
Jeg bestilte en kjole på webshoppen, som så viste sig ikke at være købt alligevel, da der var en lagerfejl, som gjorde at de slet ikke havde kjolen.. Det var lidt ærgerligt fordi, at jeg på tidspunktet jeg bestilte den, kunne have fået den andre steder og da de giver mig besked om, at de slet ikke har kjolen, er den udsolgt over alt i min størrelse.. Ærgerlig oplevelse, men en ærlig fejl.
Jeg fik dog en rabatkode til en anden god gang.
Spurgte om noget på Instagram og fik svar med det samme, nu venter jeg bare på min pakke. Så jeg er tilfreds indtil nu

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Ingen svar når man skriver til dem… jeg har i forbindelse med en returnering som jeg intet har hørt fra efter en uge, skrevet til dem to gange som de heller ikke svare på…
Det var så sidste gang jeg handlet på deres webshop

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Meget god oplevelse og hurtig hjælp til at finde det jeg ledte efter på hjemmesiden. Handler her gerne en anden gang 🌟

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Fantastisk oplevelse med Queensandkids ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Var så heldig at vinde i en julekonkurrence og kunne shoppe for 2000 kr ..... 🙏 Fik rabatkode og og bestilte skønne sager fra Ganni og H2O Fagerholt, som blev afsendt lynhurtigt på trods af juletravlheden ..... Mange tak for en skøn oplevelse ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Så fin en behandling. Opfylder mit ønske til varerne hver gang.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Jeg har flere gange bestilt hos queenandkids. De forhandler de bedste mærker i god kvalitet, og jeg har oplevet hurtig levering hver gang. :-)

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Bestilte en julegave og fik den dagen efter. Imponerende i en travl juletid. Derudover var smykket pakket pænt ind - god stil!

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Først havde jeg ventet et par dage på min ordre uden at modtage den. Hvorefter jeg så ringer til kundeservice et par gange uden at komme igennem. Men da jeg så fik fat på dem, fortalte de mig at der var sket en fejl og beklagede mange gange. Først blev jeg lidt irriteret, men damen i telefonen var vildt sød og hjalp mig godt igennem og tilbød mig noget andet.
Jeg bestilte et par strømpebukser til min søsters begravelse, men de nåede aldrig at komme, selvom der på hjemmesiden står 1-3 dage. Dagen efter begravelsen får jeg en mail om, at strømpebukserne slet ikke var på lager. Havde jeg fået den besked med det samme, kunne jeg havde fundet andre alternativer. Rigtig dårlig oplevelse.
Bestilte en gave men dog over en uges levering og måtte rykke for pakken, håber der laves andre procedure så varene sendes hurtigere
Total dårlig service
Købte tøj til jul og ville gerne bytte det
Men pga af COVID-19 var Kolding storcenter lukket og ikke muligt
Pga af arbejde i udlandet har jeg ikke haft mulighed for at komme før nu
Deres svar var jeg kunne få 30% tilbage af en købt for 3500kr
Vil aldrig støtte sådan en svindel butik
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.