Queenandkids.dk Arvostelua 90

TrustScore 4/5 tähteä

3,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og s... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg s... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Jeg købte sidste år to tasker fra Malene Birger, som jeg desværre måtte lave en reklamation på her i efteråret. Kommunikationen med kundeservice er gået fuldstændig gnidningsfrit, og der er i skrivend... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike
  2. Lastenvaateliike
  3. Verkkokauppa

Yrityksen kirjoittama

Queenandkids.dk er en eksklusiv webshop fyldt med danske og internationale brands til kvinder og børn (0-14 år). Vi tilbyder et bredt udvalg af tøj, accessories, smykker og skønhedsprodukter, som alle er nøje udvalgt og håndplukket. Derudover ligger vi al vores energi i at give dig den bedste service. For spørgsmål til webshoppen bedes du skrive en mail til kontakt@queenandkids.dk eller ringe på tlf. 6015 5780


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

90 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

God service.

Fin service

5. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Tusind tak for din besked og de pæne ord om servicen – det sætter vi virkelig stor pris på 😊
Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse hos os.

Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, hvis der er noget, vi kan hjælpe med.

Rigtig god dag!
Queenandkids//Frida.

Saanut 1/5 tähteä

Simpelthen den dårligste service…

Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange jeg spurgte men absolut ikke anden gang og begyndte at påstå at aldrig har haft det.
Der er virkelig nogle af de ansatte der er trælse og kigger på en som om man er dum når man spørg efter en størrelse eller går til kassen
(Kan ikke huske den præcise dato)

20. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære kunde

Tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse med os.

Vi er kede af at høre, at du har haft en mindre god oplevelse i vores butik. Det er meget vigtigt for os, at alle kunder føler sig velkomne og godt behandlet, og vi beklager, hvis du har haft en anden oplevelse.

Vi vil samtidig gerne præcisere, at vi desværre ikke tilbyder studierabat i vores butik, og ikke har gjort før. Vi beklager, hvis der er opstået en misforståelse omkring dette.

Vi tager din feedback til os og vil bruge den konstruktivt i vores arbejde med at sikre den bedst mulige service. Hvis du har lyst til at uddybe din oplevelse, er du meget velkommen til at kontakte os direkte.

Varmeste hilsner | Best regards
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 5/5 tähteä

Mega fed butik med lækre varer og med…

Mega fed butik med lækre varer og med særdeles kyndigt personale. Service i top.

30. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Heidi,
Tusind tak for de fine ord! Det glæder os rigtig meget at høre, at du har haft en god oplevelse hos os, både med varerne og personalet 🤍

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen snart!

De bedste hilsner
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 5/5 tähteä

Hurtig levering

20. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du oplevede hurtig levering – det betyder meget for os. Vi håber, du bliver rigtig glad for dit køb og ser frem til at byde dig velkommen igen 💛
Varmeste hilsner | Best regards
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 5/5 tähteä

Fik en god service

Fik en god service, der var en udfordring i forhold til hjemmesiden med en vare der var udsolgt, men blev spurgt om jeg var interesseret i en anden farve, så ville de sende den med. Rigtig god dialog med dem.
Måtte vente lidt på mine varer pga af opfølgning, men det fik jeg også besked på.
Anbefaler 👌

2. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej

Tusind tak for din feedback 💛
Vi er glade for, at du oplevede god service, og også kede af, at der var udfordringer med hjemmesiden og ventetiden på dine varer – det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker for vores kunder. Det betyder derfor ekstra meget, at du oplevede god dialog og service fra vores side, og vi er glade for, at vi kunne finde en løsning med en anden farve.

Vi sætter virkelig pris på din anbefaling og håber at byde dig velkommen igen snart! 👌

Varmeste hilsner | Best regards
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 5/5 tähteä

God betjening hurtig levering super…

God betjening hurtig levering super lækkert tøj og ingen problem med retur og tilbagebetaling

4. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Anne,
Tusind tak for din fine anmeldelse! 🌸
Vi er så glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med både levering, service og retur – og at du er glad for tøjet!
Det betyder meget for os, at du deler din oplevelse 💖 Vi sørger for at dele din ros med hele vores team – det varmer virkelig!

Varmeste hilsner | Best regards
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 3/5 tähteä

SKUFFELSE

Har modtaget en ordre, som jeg ikke er tilfreds med. Har skrevet mail uden respons. Så skrev jeg igen, og stadig ingen respons. Så jeg har ikke lyst til at handle mere her.

26. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Frk P,
Tak for at gøre os opmærksomme på det.

Vi er virkelig kede af at høre, at du har haft en skuffende oplevelse, og at du ikke har modtaget svar på dine henvendelser. Vi har igen gennemgået vores indbakke, men desværre uden at kunne finde nogen mail fra dig.
Du må meget gerne sende os en mail på kontakt@queenandkids.dk eller ringe til vores kundeservice – så vil vi meget gerne hjælpe dig med det samme og finde en løsning.

Varmeste hilsner | Best regards
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 5/5 tähteä

Super service og hurtig levering

Super service og hurtig levering - et firma hvor servicen får top karakter- hurtig respons på spørgmål, jeg har kun rosende ord om dette firma - kvalitet af tøjet er i top / kan kun varmt anbefale at handle hos Queen and kids

7. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Helle,

Tusind tak for din utrolig flotte anmeldelse 🌸
Det betyder rigtig meget for os at høre, at du har haft en god oplevelse – både med servicen, leveringen og kvaliteten af tøjet. Vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at dele det, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen hos Queen & Kids 💖
Varmeste hilsner | Best regards
QUEEN & KIDS // Frida.

Saanut 5/5 tähteä

Varen kom to dage efter jeg havde…

Varen kom to dage efter jeg havde bestilt den👍

4. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Nanna.
Tusind tak for din flotte anmeldelse! Vi er rigtig glade for at høre, at din ordre nåede hurtigt frem, og at du er tilfreds med leveringen. Din positive feedback betyder meget for os.

De venligste hilsner
Frida / Queen.

Saanut 5/5 tähteä

Reklamation håndteret til UG

Reklamation håndteret til UG!

Tilbage i december 2023 fik jeg en lækker Parajumpers jakke købt hos her.

Desværre gik en tråd i ryggen som desværre gjorde at dun kunne falde ud og vand kunne komme ind. Ikke optimalt med en dun jakke.

Dog håndterede i reklamationen præcis som man ønsker. Efter 1 kort mail korrespondance modtog jeg en transportlabel og kunne derfor sende jakken til Parajumpers uden betaling.

Nu er jakken modtaget. Ikke nok med fejlen er håndteret er jakken modtaget helt ny renset og føles næsten som en ny jakke der nu kun skal have luft til dunene før den igen er klar til vinteren!

Så mange mange tak herfra! Der er ingen tvivl om hvor vi køber jakke igen næste gang!

24. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Tusind tak for din positive anmeldelse! Vi er glade for, at reklamationen gik godt, og at du er tilfreds med servicen. Vi står altid klar, hvis du får brug for os igen.
De bedste hilsner,
Elma 💖

Saanut 1/5 tähteä

Deres korrespondance er mangelfuld

Deres korrespondance er mangelfuld. Jeg har ikke modtaget mine varer, som skulle være ankommet i dag. Heller ingen track and trace nummer, så jeg kan se om den er afsendt.

17. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Signe, som vi skrev med dig om på mail igår, har vi desværre været nødsaget til at afvise din ordre da toppen du har bestilt er solgt til en kunde i en anden butik.
Toppen er synlig på vores lager indtil butikkens modtagelse af toppen er godkendt, og den har derfor på uheldig vis været synlig på vores lager da du har bestilt den. Det beklager vi selvfølgelig meget.

Din ordre er afvist og pengene er frigivet allerede i går, og du har derfor naturligvis heller ikke modtaget hverken trackingnummer eller selve ordren.
Hvis du er i tvivl om noget er du altid velkommen til at kontakte os igen på mail eller på 75 50 20 30, så står vi klar til at hjælpe dig!

De venligste hilsner
// Queen





Saanut 1/5 tähteä

Købte en Viva ring.

Købte en Viva ring for 1 år siden og har aldrig fået den hjem. Har haft skrevet til jer mange gange men fik aldrig min pakke

29. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Sif,

Vi beklager mange gange for den oplevelse du har haft. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere, og vi forstår fuldt ud din frustration.

Din ordre blev på daværende tidspunkt desværre afvist, da varen ikke var på lager og pengene er blevet tilbagebetalt til dig på daværende tidspunkt. Vi burde selvfølgelig have kommunikeret dette tydeligere til dig, og det beklager vi rigtig mange gange.

Vi bestræber os altid på at besvare alle henvendelser fra vores kunder så hurtigt og grundigt som muligt, men her er der desværre sket en fejl, som vi tager alvorligt.

Hvis vi kan hjælpe dig med yderligere, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@queenandkids.dk, hvor vi meget gerne vil hjælpe dig.

Endnu engang beklager vi for den dårlige oplevelse.

Venlig hilsen// Queen

Saanut 5/5 tähteä

Mega sødt personale!

Mega sødt personale!
Hjælpsomme!

28. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Nellie,

Mange tak for din venlige tilbagemelding. Det glæder os at høre, at du har haft en positiv oplevelse med vores personale. Vi sætter stor pris på dine ord, og de vil naturligvis blive delt med teamet.

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til os.

De venligste hilsner
Frida / Queen

Saanut 5/5 tähteä

Lækre varer og som altid god og…

Lækre varer og som altid god og smilende betjening. Har handlet der flere gange og aldrig haft en dårlig oplevelse. Jeg kommer helt sikkert igen 😊

2. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Jeanette, tusind tak for den positive feedback, vi sætter stor pris på de venlige ord og din tid!

De venligste hilsner
Kamille / Queen

Saanut 5/5 tähteä

Virkelig god og nærværende service!

9. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Louise, tusind tak for din anmeldelse. Vi er meget glade for at du har haft en god oplevelse, og har været tilfreds med servicen, det betyder meget for en lille butik som vores!

De venligste hilsner
Kamille / Queen

Saanut 5/5 tähteä

Super god kundeservice

Var i starten skeptisk over at bestille på deres hjemmeside pga. anmeldelserne, og blev forvirret da jeg ikke have modtaget et pakke nummer, fik pakkenummeret af en medarbejder som var sød at hjælpe, og pakken var der dagen efter. Det næste var så at varen var beskadet, og de var hurtig til at hjælpe mig med en løsning på problemet.

Tak for den gode kundeservice, og undskyld for at jeg som kunde kan være den irriterende og utålmodige.

21. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Julie, tak for at tage tid til at skrive en anmeldelse! Vi er glade for at du har været tilfreds med din ordre hos os, trods lidt problemer undervejs. Vi bestræber os altid på at løse eventuelle problemer hurtigst muligt, og vi er glade for du har haft samme oplevelse!

Vi glæder os til at handle med dig en anden gang ;)

De venligste hilsner
Kamille / Queen

Saanut 1/5 tähteä

Lagerfejl

Nu har jeg to gangen inden for et par måneder bestilt et par jeans som jeg begge gange efterfølgende har modtaget en mail om, at der var en lagerfejl, og de ikke har varen. Det er selvfølgelig, hvad der kan ske, men begge gange har samme vare stadig kunne bestilles måneder efter, og man får samme mail retur et par dage senere. Det mindste man kan gøre, er da at fjerne vare, man ikke har på lager, når man opdager, at der er sket en fejl.

5. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Nicoline, vi beklager mange gange for din oplevelse. Vi bestræber os altid på at få rettet eventuelle lagerfejl så hurtigt som muligt, når vi bliver opmærksomme på dem. I dette tilfælde er fejlen desværre sluppet forbi vores opmærksomhed og det beklager vi selvfølgelig mange gange!

Venlig Hilsen
// Queen

Saanut 5/5 tähteä

Kundeservice i top!

Jeg købte sidste år to tasker fra Malene Birger, som jeg desværre måtte lave en reklamation på her i efteråret. Kommunikationen med kundeservice er gået fuldstændig gnidningsfrit, og der er i skrivende stund ved at blive sendt to nye tasker hjem til mig. Jeg er meget tilfreds med servicen hos Queen and Kids!

4. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dårlig service

Har desværre haft en uheldig oplevelse med jeres dårlige kundeservice. Kommer i jeres butik med en reklamation, som er blevet behandlet 100% efter anvisningerne på tøjet. Man kan tydeligt se at skjorten ikke lever op til den kvalitet en skjorte i den prisklasse burde have. I anerkender at det ikke burde være sådan. Men afviser alligevel reklamationen uden noget forsøg på at få en tilfreds kunde.

Meget ærgerligt når man har brugt mange penge i jeres butik gennem tiden.

3. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Maria

Hos os er en af vores vigtigste værdier, glade og tilfredse kunder.
Vi er kede af at du har en anden opfattelse!!

Vi bestræber os altid på at yde den bedste kundeservice!
Som vi allerede har nævnt i vores dialog omkring din reklamation, så har vi haft sendt den ind til leverandøren, som har valgt at afvise den, og det er det vi forholder os til <3

Rigtig god dag!

// Queen teamet

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin