Queenandkids.dk Arvostelua 90

TrustScore 4/5 tähteä

3,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og s... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg s... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Jeg købte sidste år to tasker fra Malene Birger, som jeg desværre måtte lave en reklamation på her i efteråret. Kommunikationen med kundeservice er gået fuldstændig gnidningsfrit, og der er i skrivend... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike
  2. Lastenvaateliike
  3. Verkkokauppa

Yrityksen kirjoittama

Queenandkids.dk er en eksklusiv webshop fyldt med danske og internationale brands til kvinder og børn (0-14 år). Vi tilbyder et bredt udvalg af tøj, accessories, smykker og skønhedsprodukter, som alle er nøje udvalgt og håndplukket. Derudover ligger vi al vores energi i at give dig den bedste service. For spørgsmål til webshoppen bedes du skrive en mail til kontakt@queenandkids.dk eller ringe på tlf. 6015 5780


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

90 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Desværre kommer ikke i jeres butik…

Desværre kommer ikke i jeres butik mere. Jeg skulle bruge en kjole fra karmamia, I havde en i small, som jeg prøvede, men vi blev enige om en medium istedet for. I lovede mig at bestille en hurtigt, da jeg skulle bruge den til en konfirmation ,men alle konfirmationer er overstået nu og jeg har stadig ikke hørt noget fra jer. Var ude ved jer torsdag d. 2 maj. Utrolig dårlig service, I har godt nok mistet mig som kunde

2. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Susanne, vi beklager meget din oplevelse i butikken, jeg er helt sikker på at der må være sket en fejl!

Du er altid velkommen til at kigge forbi butikken igen, så vil vi hjælpe dig så godt vi overhovedet kan!

De venligste hilsner
Kamille // Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

Mangler svar fra kundeservice på 2. måned

Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og sender billede af kvittering for returnering. Jeg sender dem retur d. 7 februar, vedhæfter kvittering for returnering d. 2 marts, og hører intet fra jer. Jeg kontakter jer igen d. 22 marts, og har stadig intet hørt, og står tilbage uden øreringe og fuld betaling…

7. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Mille, det er vi super kede af at høre, der er 100% sket en fejl, og det tager vi på os! Jeg har sendt dig en ny mail, hvis du vil vende tilbage på den, så finder vi en løsning som passer dig!

De venligste hilsner
Kamille // Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

DÅRLIG KUNDESERVICE I KOLDING

DÅRLIG KUNDESERVICE I KOLDING

min kæreste besøgte deres butik slut november, hvor han køber 4 adventsgaver og et lala Berlin tørklæde, alt sammen til fuld pris. Tørklædet var classic grå.
Da det efterhånden er alle mands eje, vil jeg gerne have den en anden farve. Arbejder alle dage mellem jul og nytår i vejle, men køre derned fredag for at bytte. Men Kolding storcenter er så fuld at man ikke engang kan få en plads, så ind og stå i kø for at bytte blev efter jul.
Besøgte uge 3, og der var intet at gøre, hverken anden farve eller pengene tilbage. Har købt MEGET af ungerne tøj derinde, grundet mærkerne! Og for at støtte fysisk butikker, men fremad bliver det KUN nethandel, der kan man både bytte længere og få penge retur

19. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Er lige blevet ekspederet via telefon…

Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg samme vej.
Så bliver der alligevel ro i hjemmet og glædelig jul.
Tak for hjælpen!
Top service.

22. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Ronni,

Tusind tak for din virkelig søde besked. Det betyder utrolig meget at du har sat pris på den hjælp jeg gav dig i telefonen, står allerede klar til at hjælpe dig næste gang du ringer og skal finde en gave i sidste øjeblik i kære mænd har det jo med at være ude i sidste øjeblik, men vi fandt heldigvis en løsning og jeg håber at hun bliver glad for julegaven :)

Hav en skøn jul og jeg håber at i kommer godt ind i det nye år ;)


De aller bedste hilsener
Queen & Kids // Trine

Saanut 2/5 tähteä

Modtog en bluse med alarm i

Modtog en bluse med alarm i, så måtte sende den retur for at få den fjernet. Det er ikke i orden og mærkeligt at man ikke tjekker for det, inden man sender varer af sted.

1. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Judith,

Vi beklager utrolig mange gange at du har modtaget blusen med alarm i. Vi fjerner selvfølgelig alarmen og sender den gerne retur til dig igen, hvis du stadig er interesseret i at beholde den. Jeg vil også rigtig gerne tilbagebetale for din fragt til dig, så du blot kun har betalt for blusen :) Du er velkommen til at svarer os tilbage på vores mail som er Kontakt@queenandkids.dk

Vi glæder os til at høre fra dig og beklager selvfølgelig ulejligheden!

De bedste hilsener
Queen & Kids // Trine

Saanut 1/5 tähteä

Virkelig dårlig oplevelse

Virkelig dårlig oplevelse.
Bestiller. 3 varer. En er rigtig. Den anden er ikke med i ordren. Og den tredje er forkert, fordi de har sat en forkert vare op på hjemmesiden. Det eneste jeg får retur er en beklagelse. SÅ dårlig service. Hold jer langt væk.

30. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Tine.

Jeg er ked af du har haft denne oplevelse ved at handle hos os.

Glaspynten som ikke var med i din ordre, var desværre gået i stykker og vi gav dig besked på SMS med det samme, og inden din ordre blev afsendt - Du har derfor heller aldrig betalt for denne varer.

At vi er kommet til at sætte et forkert billede på hjemmesiden har vi naturligvis beklaget - Vi havde sat et billede på, med print på ryggen, hvilket der ikke var på t-shirten. Vores fejl, men en menneskelig fejl. Som vi også skrev til dig, må du naturligvis sende den retur på vores regning.

Synes egentlig vi har gjort hvad vi kunne for at bevare den gode service, trods vores fejl med forkert billede. Og er ked af at dette gør at du ligefrem fraråder folk at handle hos os. Vi bestræber os altid på det bedste.

Husk vi blot er mennesker, vi kan fejle.

Ønsker dig en god aften!

Mvh. Ditte
// Queen & Kids

Saanut 5/5 tähteä

Dejlig oplevelse

Dejlig oplevelse - varerne var de rigtige, gode priser og pakken blev sendt allerede dagen efter jeg bestilte. Kommer helt sikkert til at handler hos dem igen :-)

20. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Perfekt oplevelse

Virkede helt som det skulle. Bestilte en vare om formiddagen og allerede en time senere var pakken klar til afsending, så jeg kunne hente den næste dag kl. 11 hos min valgte pakkeshop :)

23. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Virkelig dårlig service

Virkelig dårlig service. Modtog forkert vare. Forsøgte telefoniskkontakt over 20 gange, kun telefonsvarer og ingen tilbagemelding på indtalte beskeder. Forsøgte kontakt via mail, heller ingen respons tilbage.

Måtte genbestille og bliver trukket for returnerings fragt.

Modtager endelig et telefonopkald efter fremsendt mail omkring dårlig forretningspolitik. Retuneringsfragt refunderes dog.

En generel DÅRLIG service

3. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Som vi både har skrevet i mail og sagt i telefonen, er vi kede af du modtog forkert varer i første omgang. Du har dog fået det fulde beløb tilbage med det samme - Her har vi naturligvis ikke trukket for returfragt.

Det er først da du sender varen, som du havde bestilt retur igen, og ønskede pengene tilbage, at vi har trukket 39 kr for returfragt. Dette er normal kutyme, og fremstår også i vores handelsbetingelser.

Du sender os herefter en mail, om at vi mangler at tilbagebetale dig 91 kr, hvilket ikke er korrekt.
Jeg ringer dig derfor op, for at sikre mig, at du ikke mener vi mangler at betale dig 91 kr, som du skriver, men blot de 39 kr, som er trukket for returfragt. Jeg oplyser dig oveni i telefonen, at det naturligvis ikke er de 39 kr der skal skille os ad, og jeg gerne vil refundere disse, selvom du har tilbagesendt din varer. Her svarer du mig blot, at jeg ringer og forstyrrer dig på dit arbejde.

Vi føler derfor på ingen måde du har givet os mulighed for, at rette op på fejlen, som egentlig lå i, at vi er kommet til at sende dig en forkert varer i første omgang.

Du har både fået den korrekte varer, pengene retur og vi har ringet dig op, så snart du sendte os en mail - og her ønsker du slet ikke at snakke med os.

Vi er kede af oplevelsen, både fra din og vores side.

Vi ønsker naturligvis kun at yde den bedste service for vores kunder.

Mvh. Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

Stooop

Stooop.
Genovervej lige om du vil købe bl.a. julegaver her.
Du skal vide at du ikke kan få penge retur også selvom du har din bon.
Snakken i butikken gik på hvad butikken havde " RET " til.
Ej det var en virkelig dårlig oplevelse og dårlig kundeservice pga af 350 kr
/Lene

10. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Kære Lene.
Man kan godt få pengene retur, når man har en bon. Men det er rigtigt, at ønsker man pengene retur, skal det ske indenfor 8 dage. Dette er helt normal praksis og fremgår også på din bon. Beklager du havde en dårlig oplevelse - Kunne forstå på den ansatte, der betjente dig, at det ikke var en rar oplevelse begge veje.

Kan se du fik ombyttet til et tilgodebevis. Vi håber at se dig igen, og få muligheden for at hjælpe dig med, at finde noget du bliver glad for.
God jul.

De bedste hilsner team Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

Lang leveringstid og dårlig kundeservice

5. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Stina,
Det beklager vi. Vil du sende os en mail på kontakt@queenandkids.dk, så vil vi gerne snakke med dig omkring situationen og tage hånd om det :-)

De bedste hilsner
Marie // Queen & Kids

Saanut 4/5 tähteä

Hvor blev min pakke af?

Hvor er min pakke?
Jeg undrede mig over hvor min pakke blev af, da jeg havde ventet i en uges tid, og ikke havde fået nogen tilbagemeldning, vedr. afsendelse.
Jeg skrev så til deres kundeservice, og fik tilbagemelding næsten med det samme, og blev forklaret venligt hvorfor min pakke ikke var sendt afsted endnu.
Nu har jeg modtaget en e-mail om at pakken er sendt, og jeg glæder mig til at modtage den.
Mvh. Nikoline

5. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Nikoine,

Vi har desværre været ramt at lidt sygdom og har været lidt bagud. Vi er glade for, at du har fået hjælp af vores kundeservice team :-) Vi håber, at du bliver glad for din pakke!

Rigtig god dag til dig!

De bedste hilsner
Marie // Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

Fik ikke den vare

Fik ikke den vare, som jeg havde bestilt. Og alligevel trak de pengene for den på mit kort.
Samt fik tilsendt min vareefter 14 dage, hvilket er rimelig lasaaang leveringstid.

30. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej med dig,

Øv, det er vi kede af. Vi trækker altid først pengene, når varen sendes. Du må gerne sende en mail til kontakt@queenandkids.dk, hvis du har brug for yderlig forklaring eller har spørgsmål. Du skal selvfølgelig have den korrekte style :-)

De bedste hilsner
Marie // Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

Total dårlig oplevelse.

Total dårlig oplevelse.

Jeg har bestilt en vare og får en ordrebekræftelse med det samme, og så sker der ikke mere.

Jeg vil gerne vide hvordan det står til med min ordre, men det er umuligt at komme i kontakt med firmaet. Jeg har prøvet at skrive en mail, men den kan ikke afsendes, jeg har prøvet at ringe til WEb firmaet, de tager ikke telefonen. Som det sidste har jeg også forsøgt at ringe til den fysiske butik, men de tager heller ikke telefonen.
I mellem tiden kan jeg så se, at varen er udsolgt, men det var den ikke da jeg fik min ordre bekræftelse. Så pt ved jeg ikke om jeg får min vare eller skal have den bestilt fra anden firma, men jeg ved at jeg aldrig vil handle her igen.

28. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Claus,

Vi er kede af din oplevelse ved at handle ved os!
Vi har oplevet et stort press pga. Black Week den sidste uge.
Vores mail kontakt@queenandkids.dk virker dog fint - og her svarer vi selvfølgelig alle kunder med spørgsmål.
Jeg har tjekket op på alle vores ordrer, og vi har ikke en Claus, som ikke er afsluttet og afsendt, så du må meget gerne vende retur med dit ordre nummer, så skal vi da have styr på din sag :-)

Du må meget gerne sende os en mail, så skal vi med glæde hjælpe dig.

De bedste hilsner
Marie // Queen & Kids

Saanut 1/5 tähteä

dårlig kundeservice

Jeg har købt et par Mads Nørgaard bukser, som gik i stykker lidt tid efter på trods af at jeg ikke har brugt dem særlig meget. Jeg skriver til Queenandkids, og fortæller som det er, hvor jeg også sender et billede med af hvad der er gået i stykker. Jeg får derefter et flabet svar tilbage ang. at Mads Nørgaard havde afvist reklamationen og jeg kunne iøvrigt bare gå til en skrædder og få det syet, da det kun koster 50 kr. Da jeg fik dette svar, skrev jeg selv til Mads Nørgaard om det virkelig kunne passe, der gik ikke et døgn før at jeg lige pludselig havde en medarbejder i telefonen fra Queenandkids, om at Mads Nørgaard havde kontaktet dem, og de gerne ville refunderer pengene alligevel. Derfor mistænker jeg lidt, at Queenandkids ikke har været i dialog med Mads Nørgaard. Jeg synes dette har været rigtig dårlig service, og jeg er i tvivl om jeg vil handle ved dem igen.

25. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Queenandkids.dk-logo

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk

Hej Marie,

Beklager meget at du har haft en dårlig oplevelse på vores webshop.
Beskeden du modtog fra min kollega var bestemt ikke meningen at den skulle forstås flabet, hun prøvede dog bare at komme med en løsning på problemet.

Der var desværre lidt interne misforståelser angående din reklamation, og vores reklamations ansvarlige og den medarbejder du blev kontaktet af havde snakket forbi hinanden.

Da vi fandt ud af at der var sket en fejl, tog vi selvfølgelig hånd om dette med det samme, og jeg kan se i vores system at vi har refunderet dine penge.

Så jeg håber trods en ærgerlig oplevelse at du har mod på at handle hos os igen.

De bedste hilsner
Anja // Queen & Kids

Saanut 5/5 tähteä

God service og kan anbefales!

Rigtig god oplevelse at handle hos dem. De ringede og sendte en sms om at produktet var beskidt af deres tøjstativ, men at det normalt kunne vaskes af og at det ellers kunne returneres. God service og det gik fint af i vask. Vil bruge dem igen!!

20. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin