Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Simpelthen den dårligste service nogensinde. Jeg kommer ind som studerende og det er lidt i held at det kun er enkelte dage de har lov til at anvende studietrabat og det kunne de så første gange je... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg købte sidste år to tasker fra Malene Birger, som jeg desværre måtte lave en reklamation på her i efteråret. Kommunikationen med kundeservice er gået fuldstændig gnidningsfrit, og der er i skrivend... Näytä lisää
Queenandkids.dk er en eksklusiv webshop fyldt med danske og internationale brands til kvinder og børn (0-14 år). Vi tilbyder et bredt udvalg af tøj, accessories, smykker og skønhedsprodukter, som alle er nøje udvalgt og håndplukket. Derudover ligger vi al vores energi i at give dig den bedste service. For spørgsmål til webshoppen bedes du skrive en mail til kontakt@queenandkids.dk eller ringe på tlf. 6015 5780
Skovvangen 42, 2. 185, 6000, Kolding, Tanska
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Desværre kommer ikke i jeres butik mere. Jeg skulle bruge en kjole fra karmamia, I havde en i small, som jeg prøvede, men vi blev enige om en medium istedet for. I lovede mig at bestille en hurtigt, da jeg skulle bruge den til en konfirmation ,men alle konfirmationer er overstået nu og jeg har stadig ikke hørt noget fra jer. Var ude ved jer torsdag d. 2 maj. Utrolig dårlig service, I har godt nok mistet mig som kunde

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Jeg modtog et par øreringe i julegave, hvor stilken desværre var knækket på den ene ørering… jeg kontakter jer derfor på mail, hvorefter I virker meget behjælpelig, hvis bare jeg sender dem retur og sender billede af kvittering for returnering. Jeg sender dem retur d. 7 februar, vedhæfter kvittering for returnering d. 2 marts, og hører intet fra jer. Jeg kontakter jer igen d. 22 marts, og har stadig intet hørt, og står tilbage uden øreringe og fuld betaling…

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
DÅRLIG KUNDESERVICE I KOLDING
min kæreste besøgte deres butik slut november, hvor han køber 4 adventsgaver og et lala Berlin tørklæde, alt sammen til fuld pris. Tørklædet var classic grå.
Da det efterhånden er alle mands eje, vil jeg gerne have den en anden farve. Arbejder alle dage mellem jul og nytår i vejle, men køre derned fredag for at bytte. Men Kolding storcenter er så fuld at man ikke engang kan få en plads, så ind og stå i kø for at bytte blev efter jul.
Besøgte uge 3, og der var intet at gøre, hverken anden farve eller pengene tilbage. Har købt MEGET af ungerne tøj derinde, grundet mærkerne! Og for at støtte fysisk butikker, men fremad bliver det KUN nethandel, der kan man både bytte længere og få penge retur
Er lige blevet ekspederet via telefon og super service af Trine fra Queen & Kids, mage til kundeservice og hjælp, skal man lede længe efter, hold da op, næste gang jeg er i gaveproblemer, går jeg samme vej.
Så bliver der alligevel ro i hjemmet og glædelig jul.
Tak for hjælpen!
Top service.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Modtog en bluse med alarm i, så måtte sende den retur for at få den fjernet. Det er ikke i orden og mærkeligt at man ikke tjekker for det, inden man sender varer af sted.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Hele vejen igennem fuldstændig fantastisk god kundeservice og opfølgning👍
Jeg vender helt sikkert tilbage.
De varmeste anbefalinger herfra😊
Super god kundeservice!
Det bliver bestemt ikke sidste gang, jeg handler hos Queens & Kids.
Virkelig dårlig oplevelse.
Bestiller. 3 varer. En er rigtig. Den anden er ikke med i ordren. Og den tredje er forkert, fordi de har sat en forkert vare op på hjemmesiden. Det eneste jeg får retur er en beklagelse. SÅ dårlig service. Hold jer langt væk.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Super god kundeservice, og meget hjælpsomme. 👍
Dejlig oplevelse - varerne var de rigtige, gode priser og pakken blev sendt allerede dagen efter jeg bestilte. Kommer helt sikkert til at handler hos dem igen :-)
Virkede helt som det skulle. Bestilte en vare om formiddagen og allerede en time senere var pakken klar til afsending, så jeg kunne hente den næste dag kl. 11 hos min valgte pakkeshop :)
Virkelig dårlig service. Modtog forkert vare. Forsøgte telefoniskkontakt over 20 gange, kun telefonsvarer og ingen tilbagemelding på indtalte beskeder. Forsøgte kontakt via mail, heller ingen respons tilbage.
Måtte genbestille og bliver trukket for returnerings fragt.
Modtager endelig et telefonopkald efter fremsendt mail omkring dårlig forretningspolitik. Retuneringsfragt refunderes dog.
En generel DÅRLIG service

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Stooop.
Genovervej lige om du vil købe bl.a. julegaver her.
Du skal vide at du ikke kan få penge retur også selvom du har din bon.
Snakken i butikken gik på hvad butikken havde " RET " til.
Ej det var en virkelig dårlig oplevelse og dårlig kundeservice pga af 350 kr
/Lene

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Helt igennem fantastisk service. Jeg havde en reklamation og det blev håndteret hurtigt, professionelt og mere end forventet. TAK for jer.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Hvor er min pakke?
Jeg undrede mig over hvor min pakke blev af, da jeg havde ventet i en uges tid, og ikke havde fået nogen tilbagemeldning, vedr. afsendelse.
Jeg skrev så til deres kundeservice, og fik tilbagemelding næsten med det samme, og blev forklaret venligt hvorfor min pakke ikke var sendt afsted endnu.
Nu har jeg modtaget en e-mail om at pakken er sendt, og jeg glæder mig til at modtage den.
Mvh. Nikoline

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Fik ikke den vare, som jeg havde bestilt. Og alligevel trak de pengene for den på mit kort.
Samt fik tilsendt min vareefter 14 dage, hvilket er rimelig lasaaang leveringstid.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Total dårlig oplevelse.
Jeg har bestilt en vare og får en ordrebekræftelse med det samme, og så sker der ikke mere.
Jeg vil gerne vide hvordan det står til med min ordre, men det er umuligt at komme i kontakt med firmaet. Jeg har prøvet at skrive en mail, men den kan ikke afsendes, jeg har prøvet at ringe til WEb firmaet, de tager ikke telefonen. Som det sidste har jeg også forsøgt at ringe til den fysiske butik, men de tager heller ikke telefonen.
I mellem tiden kan jeg så se, at varen er udsolgt, men det var den ikke da jeg fik min ordre bekræftelse. Så pt ved jeg ikke om jeg får min vare eller skal have den bestilt fra anden firma, men jeg ved at jeg aldrig vil handle her igen.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Jeg har købt et par Mads Nørgaard bukser, som gik i stykker lidt tid efter på trods af at jeg ikke har brugt dem særlig meget. Jeg skriver til Queenandkids, og fortæller som det er, hvor jeg også sender et billede med af hvad der er gået i stykker. Jeg får derefter et flabet svar tilbage ang. at Mads Nørgaard havde afvist reklamationen og jeg kunne iøvrigt bare gå til en skrædder og få det syet, da det kun koster 50 kr. Da jeg fik dette svar, skrev jeg selv til Mads Nørgaard om det virkelig kunne passe, der gik ikke et døgn før at jeg lige pludselig havde en medarbejder i telefonen fra Queenandkids, om at Mads Nørgaard havde kontaktet dem, og de gerne ville refunderer pengene alligevel. Derfor mistænker jeg lidt, at Queenandkids ikke har været i dialog med Mads Nørgaard. Jeg synes dette har været rigtig dårlig service, og jeg er i tvivl om jeg vil handle ved dem igen.

Vastaus yritykseltä Queenandkids.dk
Rigtig god oplevelse at handle hos dem. De ringede og sendte en sms om at produktet var beskidt af deres tøjstativ, men at det normalt kunne vaskes af og at det ellers kunne returneres. God service og det gik fint af i vask. Vil bruge dem igen!!
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.