Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Ik had een Renault met huuraccu ingeruild voor een EV met koopaccu en het contract moest overgezet worden naar de nieuwe eigenaar in dit geval een autobedrijf. Dit verliep niet zonder problemen maar d... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Bij Bochane Deventer een Renault Zoe gekocht met slechts 30.000 km en redelijk geprijsd. Verkoper heeft het niet over de huuraccu gehad. Later bleek dat er 95 euro per maand afgeschreven werd van onze... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Dit is echt een next level bedrijf. Als je iets geregeld wilt krijgen ben je wel even een paar weken zoet. De doorlooptijd van een aanvraag is buitengewoon lang.

Saanut 1/5 tähteä

Oktober 2024 mijn Zoe met huurbatterij ingeruild bij een Renault dealer voor een nieuwe(re) Zoe met koopbatterij. Ik moest nog zo"n €1700 aan extra gereden km betalen. Gek genoeg zat er ook een cre... Näytä lisää

1,5

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

57 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

aanmaning & dreigement

Vandaag aanmaning ontvangen. Als wij de accu huur niet betalen dan wordt het voertuig op afstand onklaar gemaakt.
Aangezien het voertuig al lang gesloopt is maakt het dreigement geen indruk.

6. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Renault met huuraccu

Ik had een Renault met huuraccu ingeruild voor een EV met koopaccu en het contract moest overgezet worden naar de nieuwe eigenaar in dit geval een autobedrijf. Dit verliep niet zonder problemen maar dit werd na wat telefoontjes te hebben gepleegd met Mobilize-fs nl perfect opgelost door twee alleraardigste dames bij dit bedrijf. Dus ik heb een zeer goede ervaring gehad....nogmaals bedankt dames....ga zo door!!!

10. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Zeer slecht

Zeer slecht, onbetrouwbaar bedrijf met respectloze omgangsvormen en erbarmelijke communicatie. Een bedrijf om koste wat kost te vermijden.

2. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

TRAUMATISEREND

In januari 2025 is mijn auto tegen en boom gegleden, ik heb Mobilize op de hoogte gesteld dat er MOGELIJK schade aan hun batterij is. Ze stuurden de papieren op voor 'Total Loss'.

De batterij is ook hun verzoek bij een dealer gekeurd en bleek goed. Vanaf 18 feb tot eind mei 2025 heb ik een email oorlog met hun gehad, om uit te vinden wat de procedure is, wanneer gestart kon worden met herstellen van de Zoe. Ook Renault Nederland kwam niet door hun laag beton heen.

Uiteindelijk heb ik de plaatselijke Renault dealer en het plaatselijk schade herstel bedrijf gevraagd wat normaal is, Mobilize geeft geen antwoord ...wel loopt de batterij huur door.

Eind juli heb ik het huurcontract aangepast naar minimaal aantal kilometers en de automatische incasso ingetrokken.

In december 2025 heb ik bijna € 1.000,- terug gekregen ( ik stond echt paf).

In November 2025 heb ik een vervangende Zoe gekocht..al kon die bij de verkopende Dealer niet op mijn naam worden gezet, Mobilize had de tenaamsstellingscode niet vrij gegeven...

In januari 2026 is het herstel van mijn 1e Zoe afgerond en die kan verkocht worden.

De ANWB inkoop service geeft GEEN bod af op auto's met huurbatterij; contract overnemen is niet te doen.
De auto bedrijven hebben geen interesse in een auto met huur batterij.

Dus hierdoor wordt ik verplicht om de batterij te kopen. Dat heb ik in gang gezet.

Toen bleek 1 bedrijf WEL interesse te hebben voor een auto met huurbatterij. Mobilize WIL haar eigen procedure niet stop zetten, dus ze schermen met 'betalingsverplichting' en onwil om het administratief aan te passen.

De verkoop heb ik moeten terugdraaien, gelukkig was het kopende bedrijf begrip vol.

De koper voor auto met koop batterij betaald € 500,- minder.

Zijn we er dan nu? nou nee, de eind afrekening van de huur periode moet nog komen....

11. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Klantenservice Mobilize niet te bereiken

Mobilize is in het geheel niet te bereiken.
Die ervaring had ik al toen mijn voorruit was gebarsten.
Nu krijg ik op mijn mail aan de klantenservice helemaal geen reactie (en dat is bllijkbaar de gewoonte als ik de overige reviews lees).
Van mijn Renault dealer heb ik begrepen dat de dienstverlening voor private lease op 1 april 2025 door Santander Leasing B.V. is overgenomen voor contracten afgesloten na die datum. Helaas heb ik een contract van voor die datum.

3. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen zaken doen met dit bedrijf

Geen zaken doen met dit bedrijf, 3,5 jaar nadat de auto ingeleverd is en nadat de eindrekening betaald is, komen ze met een factuur en dreigen ze om BKR melding te doen wegens wanbetaling.

5. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen menselijke maat.

Ik had liever 0 sterren gegeven, want wat een schoften zijn dit. Lease aanvraag is afgekeurd, omdat mijn inkomen niet meegeteld wordt, want die zou niet stabiel zijn. Ik heb WGA (WIA) met 15 uur per week werk ernaast. Ik ben blijvend arbeidsongeschikt. Dus dit is júist een stabiele situatie. Als ik had aangegeven bij het UWV dat dit werk ook niet meer lukte, wat ik makkelijk had kunnen doen, dan had ik IVA gehad en was mijn aanvraag wel goedgekeurd. Dus ik krijg nu geen auto, omdat ik ondanks al mijn beperkingen toch naar kunnen werk, zoals van de maatschappij verwacht wordt en waarvoor ik nu gestraft wordt. En bedankt!

24. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Waardeloos bedrijf niet te vertrouwen

Waardeloos bedrijf. Blijven rekeningen sturen zelfs als alles al is betaald. Lease auto 2 maand geleden in ingelevers. Eindrekening netjes betaald nu nog steeds rekeningen sturen en dreigen met een negatieve bkr registratie.
Owja ze passsn zomaar je contract aan zonder eerst contact met je op te nemen. Spreek je ze er op aan geven ze geen antwoord

Contact met ze krijgen gaat moeilijk. Sturen je van het kastje naar de muur (als ze tenminste te bereiken zijn)

Ga nooit met deze gasten wat aan.

20. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pas op met deze partij!!!

In maart 2023 heeft mijn werkgever een Renault Zoë voor de zaak bij een dealer gekocht. Nu komt Mobilize Services ruim 2 jaar later met dat wij het contract voor de huurbatterij die in de auto zou zitten moeten overnemen. Hiervoor contacteren ze niet de eigenaar (het bedrijf waar ik werk) maar mij als privé persoon... Compleet in strijd met de AVG. Daarnaast is de auto aan ons verkocht zonder vermelding van een huurbatterij, sterker nog, wij hebben specifiek gezocht naar een elektrisch voertuig ZONDER huurbatterij. Anders hadden we voor een ander voertuig gekozen... Ze moeten dus contact opnemen met de verkopende partij, i.p.v. ik als privé persoon die er überhaupt volledig buiten staan. Maar in plaats van dat ze dit netjes afhandelen met de verkopende partij, blijven ze mij als privé persoon maar lastig vallen en dreigen stappen te ondernemen? Ik wens ze daar veel succes mee, want dan gaan we een leuk proces tegemoet. Het is namelijk wel duidelijk dat ze het daar niet aan toe gaat zoals wettelijk is toegestaan.

14. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Bij Bochane Deventer een Renault Zoe…

Bij Bochane Deventer een Renault Zoe gekocht met slechts 30.000 km en redelijk geprijsd. Verkoper heeft het niet over de huuraccu gehad. Later bleek dat er 95 euro per maand afgeschreven werd van onze bankrekening. Geen huurcontract gezien, geen factuur, geen uitleg. Contact met leasemaatschappij vrijwel onmogelijk, zowel telefonisch als via mail. Uiteindelijk reactie na 2 maanden met alleen maar juridische taal en dreiging met aanmaning. Garage wil en kan niets betekenen. Advies: nooit een Renault Zoe aanschaffen met huuraccu! Wij proberen zo snel mogelijk deze auto weer in te ruilen!!

14. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kom niet af van de huuraccu verplichting

Ongelofelijk vervelend bedrijf om mee te werken als je een huuraccu hebt. Mijn auto in februari dit jaar verkocht, netjes het formulier ingevuld en de koper heeft dit vanuit zijn kant nooit verder afgehandeld.

Vervolgens wordt ik tot op de dag van vandaag, 8 maanden later, nog steeds verantwoordelijk gehouden voor de overdracht en elke maand blijf ik maar facturen krijgen en verantwoordelijk gehouden. Van de zotte.

Update:
Nu zijn we alweer 1 jaar en 2 maanden verder en inmiddels is er na mijn oorspronkelijke recensie een heel moeizaam traject afgerond waar er een nieuwe eigenaar aan de batterij is gekoppeld. Krijg ik vandaag weer een mail met een betalingsherinnering voor 1.100,- euro aan openstaande facturen. Wat een slechte administratie heeft dit bedrijf.

14. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ik heb contact opgenomen in verband met…

Ik heb contact opgenomen in verband met de batterij en de medewerker vroeg mij om te wachten. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar uiteraard geen enkele reactie ontvangen. Vervolgens werd mijn batterij zonder enige vorm van berichtgeving geblokkeerd.

Al twee maanden probeer ik de batterij te laten deblokkeren. Het bedrijf stuurde mij naar een erkende werkplaats, maar deze liet weten dat de blokkade van hun kant komt en dat ze niets willen doen. Ondertussen deed men alsof ik helemaal geen contract met hen had. Nadat ik het contract zelf heb doorgestuurd, moest ik dezelfde overeenkomst opnieuw ondertekenen.

Ik moet dus wel blijven betalen, maar kan mijn auto niet gebruiken. Helaas ben ik hierdoor genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Naar mijn mening zijn ze oplichters.

3. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen zaken mee doen!

Sinds november 2024 ben ik aan het lijntje gehouden. Nauwelijks contact ondanks beloftes er zijn dreigementen en ze leggen alle verantwoordelijkheid bij mij terwijl zij als private lease de partij zijn. Jammer dat ik alle reviews niet vooraf heb gelezen.

26. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Why does Renault partner with this…

Why does Renault partner with this abysmal company? For the second time I received an invoice without a specification. The first time they just debited my account without reason. It took 4 or 5 emails to ascertain what it was for. Yesterday I simply enquired about extra kilometers via the Renault site and received a demand from them for an amount to be paid within 30 days. Again, without stating how they came to the amount. More or less kilometers driven are settled at the end of the contract; I still have another year to go.
It's a shame that Renault's reputation is being damaged due to the incompetence of Mobilize.

7. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Zeer slecht bedrijf

Wat een waardeloos bedrijf. Hebben hun zaken niet in orde. In het contract staat een eigen risico van 300 euro. Zij zeggen elke keer 450 euro. Nu 2 jaar na inleveren auto weer een betaalverzoek. Toen er al veel mee bezig geweest het het riedeltje begint weer. Niet in zee gaan met dit bedrijf!

4. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Amateuristisch en klantonvriendelijk

Bij een motorisch defect van de leaseauto proberen ze eerst alle kosten op de consument te verhalen. Totdat ze echt niet anders kunnen. Ze kunnen miet aangeven wanneer een auto voor onderhoud moet, maar dreigen wel met verhalen kosten als de auto te laat voor onderhoud moet. Ik zit er nog twee jaar aan vast, maar hoe dit bedrijf met zn klanten omgaat is simpelweg genant. Facturen kloppen niet en daar moet je als consument meerdere keren achteraan bellen, maar in de tussentijd krijg je continu een “in gebreken stelling” voor foutieve facturen. Met als feedback: “maak maar over, dan komt t wel goed”. Gigantisch amateuristisch. Ik kan nog wel even doorgaan over mijn 3 jaar met dit bedrijf, maar ze doen er toch niets mee. Klachten mag je ook mailen naar een mailadres waar niet op gereageerd wordt.

1. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin