Drive365 Car Rental Arvostelua 

167
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Wir haben mit der Vermietung eine durchweg positive Erfahrung gemacht. Auch die etwas hohe Kaution von 1600€ war innerhalb von zwei Tagen nach Abgabe wieder auf dem Konto. Das Fahrzeug war Erstklassig... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Scammers! This company has provided my partner with a fake invoice of damages nearly equal to our deposit of 900€! They have stated damages that were never done! When trying to contact them they don’t... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Premesso che l'aereo ha subito 1.30 h di ritardo, Nonostante avessimo prenotato online e pagato una piccola parte in anticipo,all'arrivo a Tirana ci hanno comunicato che non era più possibile usufru... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Już ponad miesiąc czekam na zwrot depozytu za najem auta z lotniska w Atenach. Pomimo wielu maili z prośbą o zwrot firma odpisuje, że przekazuje prośbę do odpowiedniego działu i resztę mają w nosie. A... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Autovuokraamo

Yrityksen kirjoittama

Your opinion matters to us. Welcome to Drive365 Car Rental, where excellence meets affordability. Our dedicated agents will be handling this profile, devoted to provide solutions if anything on our side does not go excellent. Thank you for choosing Drive365 Operations Team


Yhteystiedot

2,2

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

167 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 4 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,2

Kaikki arvostelut

(167)

32 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Avoid Drive 365 – Warning

Avoid Drive 365 – Warning

I rented a car from Drive 365 in May and they took a €900 deposit. The car was returned in perfect condition on May 8th, and their terms say deposits are refunded in 30 days. It’s now July, and I still haven’t seen a cent.

I followed up constantly — they lied about processing the refund and asked for my bank details (even though they charged my credit card). Now they’ve completely stopped responding.

I’ve had to file a dispute with my card company to get my money back. This company is dishonest, unreliable, and borderline fraudulent. Avoid at all costs.

1. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Ms. Mangirdaite,

We understand your frustration and apologize for the delay.
As previously discussed in our email correspondence, we have already forwarded you the bank confirmation of the refund release dated 16/06. Although the document is in Greek, we provided it as proof that the transaction was processed on our end.
Please note that the time it takes for the refund to appear in your account depends on your bank’s internal procedures.

We remain available to assist you if you need any further clarification or documentation.

Saanut 1/5 tähteä

UWAGA - NIE ZWRACAJĄ DEPOZYTU

Już ponad miesiąc czekam na zwrot depozytu za najem auta z lotniska w Atenach. Pomimo wielu maili z prośbą o zwrot firma odpisuje, że przekazuje prośbę do odpowiedniego działu i resztę mają w nosie. Auto oddane z większą ilością paliwa niż na początku i w stanie idealnym. Nie rozumiem polityki paliwowej pełny do pełnego gdy w rzeczywistości otrzymałem auto zatankowane w 1/4 baku.

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Szanowny Panie Marczynski,

Serdecznie przepraszamy za opoznienie oraz wszelkie niedogodnosci, jakie mogly wyniknac z tej sytuacji.
Zgodnie z nasza informacja, Pana sprawa zostala juz przekazana do dzialu ksiegowosci w celu finalizacji zwrotu. Jak tylko otrzymamy potwierdzenie przelewu, niezwlocznie je Panu przeslemy.

Dziekujemy za Pana cierpliwosc i wyrozumialosc.

Saanut 1/5 tähteä

Pathetic experience from drive 365

Pathetic experience from drive 365 . I have booked car through 365 car rental and the pick up was Sarajevo downtown and drop off would be Sarajevo airport . I have paid the full amount and booked for 2 which was not even full 2 days as I have booked from 11 AM next day 7PM so approximately I have paid for 2 days for 32 hours booking and when I was about to pick up the car in downtown due to their technical issue the office in the downtown was closed which was not my issue and when I booked the reply from them is to pick up the car from the downtown pickup point . They offered me to pick up the car from the airport which will take me 1.5 hours to reach there . So when I called I denied to pick up the car from the location which was not in my booking they have cancelled my booking and even after cancellation of all these drama I haven’t received my refund and not even responding to my emails or messsges . Such a pathetic car providers I have seen in entire Europe . Because of them I had to cancel my hotel booking as I couldn’t reach the place had a very very very bad experience renting with them . So please don’t rent with them at all

21. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Good afternoon and thank you for taking the time to share your experience.

First and foremost I would like to mentioned that and we are truly sorry for the inconvenience and any trouble this situation may have caused you.
Please understand that this was due to a sudden and unforeseen technical issue on-site, which unfortunately coincided with your scheduled pick-up time. At the time of your booking, we had no prior knowledge of the issue, nor were we informed of the construction work in the vicinity that may have contributed to the office being inaccessible.
We do understand your frustration, especially given that your plans were affected, and we deeply regret the inconvenience this caused.
As already communicated to you, we can confirm that your booking was cancelled at no fault of your own and we will accordingly proceed with the full refund of the transaction.

Please accept our sincere apologies once again for the negative experience and sincerely hope that we will be able to assist you again in the future.

Saanut 1/5 tähteä

Driver 365 et BSP-auto

J avais loué une voiture en passant par bsp auto.
Il se trouve que j ai fait une erreur sur l'horaire d'arrivée qui été en réalité l horaire de départ.
De ce fait quand je suis arrivé à heraklion le loueur s était empressé de clôturer mon dossier sans vérifier le numéro de vol que l on fourni.
Du coup je me suis débrouiller de louer ailleurs.
Ce n'est vraiment pas normal de plus que le prélèvement avait été effectué.
Ce sont des voleurs.
Je ne conseille ni drive 365 ni bsp auto.

19. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Prise en charge/Retour du véhicule/Arnaque déguisé.

À la prise en charge du véhicule, la situation est globalement satisfaisante avec un bon accueil. Cependant, comme nous avons récupéré de nuit le véhicule, il était difficile de faire un contrôle correct juste avec les lumières de la route. Celles-ci ne permettaient de voir si il y avait des rayures au niveau de la carrosserie. Le loueur nous a montré une rayure sur la partie basse en caoutchouc gauche du pare-choc frontal et il nous a dit que c'était tout.
Au retour du véhicule, il nous signale une autre rayure toujours sur la partie basse en caoutchouc du pare-choc frontal mais cette fois ci à droite. Il faut dire que cette partie basse du pare-choc en caoutchouc est de couleur noire donc difficile à voir en particulier la nuit. Conclusion, le loueur nous a facturé 135 euros ce qui est à l'évidence excessif pour une rayure qui peut être gommé esthiquement avec une petite intervention chez un carrossier. Cette société pratique il est vrai un tarif très intéressant par rapport à l'ensemble des loueurs de l'aéroport d'Athènes. J'ai réglé un peu plus de 40 euros pour 4 jours pour une location en juin, ce qui est un très bon prix. Je pense qu'il se rattrape en abusant de la sorte sur ce genre de situation. La posture du loueur, qui était le responsable de cette agence, au retour du véhicule n'était pas des meilleure, rien à avoir avec celle de l'employé au moment de la prise du véhicule. On sentait visiblement l'arnaque quand il a déployé ses arguments pour justifier les 135 euros. Au final, blés 4 jours de locations nous ont coûté plus de 170 euros. Je ne saurai trop conseiller les futurs clients d'éviter ce loueur et de faire très attention surtout lorsque les loueurs affichent des prix très en dessous de la moyenne, ils se rattrapent autrement. C'est l'exploitation du touriste.
Un message que j'adresse au responsable de cette agence d'Athènes : pour la prise en charge de nuit, il faut absolument prévoir l'éclairage adapté qui permet au client de vérifier l'état du véhicule, la seule lumière de route ne suffit absolument pas.

18. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mr. Papalambros,
Thank you for taking the time to leave a review.

We understand that late-night vehicle pick-ups can make inspections more challenging, which is why we always allow customers to take as much time as needed to check the vehicle before signing the rental agreement. If at any point the lighting is not sufficient, customers are encouraged to inform our staff so we can assist with a more thorough inspection. Our team is always available to help ensure everything is clear and transparent from the start.

In this particular case, we would like to clarify that the damage noted upon return specifically the scratch was not present at the time of pickup. The condition of the vehicle was carefully documented, and only the mark on the left side was recorded and acknowledged at that time. Our representative even made a discount in order to assist you with the best possible way.

We appreciate your suggestions and remain at your disposal for any assistance you may require.

Saanut 5/5 tähteä

Very good experience

Very good experience, brand new car , really good service

31. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mrs. Sgourovasilaki,

Thank you so much for taking the time to write that review, it is immensely appreciated!
We are glad that you are pleased with our services and sincerely hope that we will be able to assist you again in the nearest future!

Saanut 1/5 tähteä

Terrible experience

Terrible experience. Don’t ever rent from this place, specially if you have kids. We had booked child booster seats, none of them were available. We were given a “premium car” without A/C. We were left stuck in the middle of nowhere.

11. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mr. Juan,
Thank you for sharing your experience with us.

We are terribly sorry to hear things didn’t go as expected during your rental. We’d appreciate it if you could send a few more details such as your booking reference, pick-up date to bookings@drive365.rent, so we can review the situation more closely.

Your feedback is important to us, and we’d like the opportunity to look into this properly.

Saanut 5/5 tähteä

5stars service

5stars service! Fully new car and Kathrin was very kind! Thank you again guys!

9. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Valued Customer,

Thank you very much for your kind review, it is immensely appreciated! I sincerely hope that we will be able to assist you again in the future!

Saanut 5/5 tähteä

Servizio eccellente ad Heraklion

Servizio eccellente ad Heraklion. Katerina è stata cordialissima ed attenta: ci è venuta incontro all'arrivo in aeroporto e ci ha subito accompagnato all'auto, una Toyota Yaris Cross nuovissima, pulitissima ed in condizioni assolutamente perfette. Se e quando ritorneremo a Creta, sicuramente prenderemo di nuovo l'auto da Drive365.

8. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Esteemed Customer,

Thank you for taking the time to write that review, it is much appreciated!
We are delighted that you were pleased with the level of our services and sincerely hope that we will be able to assist you again in the future!

Saanut 1/5 tähteä

J'ai pris une voiture à l'aéroport de…

J'ai effectué une réservation pour 4 jours en passant par un moteur de recherche, cette voiture je devais la récupérer à l'aéroport de Sarajevo, et au moment de faire le dépôt de franchise qui était de 900€ ecrit sur le contrat, on me m'explique que avec la franchise à 900€, pas beaucoup de dégâts sont inclus et que du coup pour être plus protégé, je dois soit de bloqué le maximum de la carte de crédit, soit de prendre une assurance.
Cette assurance avait deux options une option à 369€, avec une franchise de 150€, soit une deuxième option qui dépassait avec un tarif de plus de 500€, c'est à dire que j'aurais payé au minimum quasiment 500€ pour 4 jours de location, car avais déjà payé 106€ au moment de la réservation en ligne et ça pour une Fiat Panda, jamais j'ai vu ça dans d'autres pays européens.
J'ai donc accepté de bloquer le montant maximum de ma carte de crédit et là surprise car c'est bien la première fois que je vois ce type de système, au niveau du terminal ou je pouvais rentrer mon code, c'était possible que de bloquer 900€, et du coup il à envoyé une vérification 3d, par l'ordinateur laquelle je n'ai jamais reçu, j'ai pourtant l'application de ma carte de crédit installée sur mon téléphone, mais vu que je me trouve en dehors de l'UE, je n'ai pas ma carte sim habituelle, peut-être que j'ai reçu un sms, je ne sais pas, je le saurai que quand je serai en UE.
J'ai loué des voitures au Portugal, et Espagne deux pays, où il y des pratiques une peu floues aussi au niveau des assurances pour voiture de location, mais c'est bien la première fois que je vois ce type de système.
La franchise n'était pas de 900€, dans ce cas vu que ma carte avait un plafond de 3000€, ça aurait été celle-ci la franchise, à moins que je prenne la fameuse assurance à 369€.

8. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.

First of all, I would like to mention that we are sorry to hear about the issue at pick-up.
As confirmed with the local team, the issue was due to a failed 3D Secure verification, as the phone needed to complete the process wasn’t available.
The staff immediately offered alternative solutions, including using another card, even a debit card but unfortunately, none could be used. As a result, the reservation was cancelled at your request, as payment could not be completed under the circumstances.
While we regret that the rental could not proceed, the conditions in place are standard for all customers and were correctly applied in this case.

Saanut 5/5 tähteä

goed geprijsd

We hebben een prima goed geprijsde auto gehad via een aanbieding en het ging allemaal prima.
Er was een probleempje met de tijd van terug brengst, maar ik denk dat je dat zelf moet dubbel checken

21. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Valued Customer,

Thank you very much for your kind review and thoughtful comments. We are truly pleased to hear that you were satisfied with the services we provided.
Your feedback is immensely appreciated and it means a lot that you took the time to share your positive experience with us.

We sincerely hope to have the opportunity to assist you again in the future.
Wishing you a wonderful day ahead.

Saanut 5/5 tähteä

Super Happy with Drive 365!

I’m very happy with my experience with Drive 365. We received a free upgrade to a brand-new car with only 17 kilometers on the clock – absolutely great! The car was ready and waiting for us right next to Heraklion airport, which was super convenient.

Communication with Katerina was smooth and friendly via WhatsApp. Thanks to her, we easily found each other both on arrival and when returning the car. Everything went perfectly and without any hassle.

Next time, I will definitely choose Drive 365 again. Highly recommended!

Best regards,
Renata

31. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mrs. Blomen,

Thank you very much for your kind review and thoughtful comments. We are truly pleased to hear that you were satisfied with the services we provided.
Your feedback is immensely appreciated and it means a lot that you took the time to share your positive experience with us.

We sincerely hope to have the opportunity to assist you again in the future.
Wishing you a wonderful day ahead.

Saanut 1/5 tähteä

ESCROCS......... OtoQ rentecar. Drive365 Athènes

L'agence OtoQ rentecar est un escroc habituée à voler les gens. Nous sommes arrivé à l'aéroport d'Athènes à 01h00 du matin et nous avons été emmené à l'agence. Le loueur nous nous a refusé la location au motif que mon permis n'était pas valide, alors que mon permis est bien valide, mais le QI limité de réceptionnaire n'a pas compris. le permis de conduire Français est valide à vie et que seul mes permis C et D était périmés. Après avoir fait intervenir la police qui a confirmé que mon permis était valide, le loueur à consentit sous la pression de la police à faire un nouveau contrat au nom de ma compagne mais au double du prix. Cependant il a refusé de me rembourser la 1er location de 96 euros. J'ajoute que cette agence prend 50 euros de frais supplémentaire au delà de 22h00, ce qu'aucune autres agences ne fait. Mais ils ne préviennent pas de cela et si vous avez un vol en retard c'est 50 euros en plus, sinon il ne vous loue pas le véhicule et vous laisse comme des idiots en plein milieu de nul part. Un vrai guet -apens ! Ainsi nous avons payé deux fois la location pour ne pas rester en pleine zone industrielle à 02h00 du matin. J'ajoute qu'en appelant la police, le loueur m'a menacé en me disant que les policiers étaient de ces amis et qu'ils me mettraient en prison.
AGENCE A FUIRE MEME SI PAS CHER D'APPARENCE. DES ESCROCS QUI DESHONNORE CE BEAU PAYS. TRES MAUVAISE AGENCE.
La réponse de l'agence sera certainement a la hauteur de la prestation. Mensongère et malhonnête.

15. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mr. Hernandez,
Thank you for your feedback.

Kindly be informed that the after-hours service fee is a standard practice in the car rental industry, as this is not a 24/7 service.
This charge is clearly mentioned in our Terms & Conditions, and if it was not communicated during the booking process, we recommend contacting your broker (BSP) for clarification.

Regarding the driver’s license, it was scanned using our ID scanner, which automatically verifies document validity. The scanner flagged the license as not valid, and as shown in the attached print screen (which I provided on our email correspondence), the system clearly indicated this status. Our staff is required to follow company policy and legal guidelines and cannot proceed with a rental if the license is not validated by the system. This policy protects both the client and the company in case of any road or police-related incidents.

To help resolve the situation, our representative contacted the local police. Following their presence, a new contract was made under your companion’s name, who held a valid license.
While we understand the situation was frustrating, our team acted professionally and followed procedure in order to assist you with the best possible way.

Saanut 5/5 tähteä

Perfect location

Perfect location! Katerina was lovely! Everything was perfect and very well explained when we left the airport! I will contact them again for my next trip!

10. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mrs. Aranced,

Thank you very much for your kind review and thoughtful comments. We are truly pleased to hear that you were satisfied with the services we provided.
Your feedback is immensely appreciated and it means a lot that you took the time to share your positive experience with us.

We sincerely hope to have the opportunity to assist you again in the future.
Wishing you a wonderful day ahead.

Saanut 1/5 tähteä

Renter Beware

I would not rent from this company. In fact, I am highly suspicious of their methods. We rented from Sarajevo Airport. They pressure you to buy their extra insurance, which is 2x the cost of the rental vehicle itself. When you continue to decline, they say they can only pass your card through the internet to take your deposit. They cannot use their card machine. We tried for 2 hours to use my 2 different credit cards. One was a U.S. card, one was a Spanish card. Neither worked. I spoke directly at the time of the attempted transactions with my credit card company in the U.S. No transaction went through on their end. My Spanish card showed the transaction and I approved the transaction, and then their system rejected the transaction. After 2 hours, and at this point after 10 pm, there was no alternative offered. We could rent a car from somewhere else. Even though we had pre-paid this rental. We went to the remaining rental locations that were open. Such a surprise to find that nothing was available. We had to buy extra insurance that we did not need, so that they could use their point of sale machine. And what a miracle. Our card worked fine. They kept telling us this is Bosnia and things work diferently. We never had any other issues during our entire week with any other company and any of our cards.

Rebuttal to business response: There was nothing wrong with my credit card settings. The system worked on your POS machine. It did not work in your internet based deposit system which was the only possibility given by your company in Sarajevo if we were not going to purchase additional insurance. We had no other option but to pay an extra 200€ insurance, which was a reduction from the 270€ required originally, only because we were not going to cross a border. Obviously we felt we had no other option. We were in Sarajevo at 10:30 pm without a vehicle. No other vehicles were available. We still had an hour to drive to our hotel. Your employees insisted that the point of sale machine could ONLY be used if we purchased insurance. We had no other option. It is not that we FELT that we had no other option. We literally had no other option. We had insurance through the 3rd party provider and our credit card. Your business practices are highly questionable in Bosnia. This is evidenced by other individuals who have left reviews after their experiences in Sarajevo. There was no problem with my credit card(s), as was evidenced when the US card was successfully used on your point of sale machine to both purchase insurance and leave a deposit.

12. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Valued Customer,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the inconvenience you experienced.
After reviewing the situation with our local station, it seems the payment issues were related to each customer's bank settings, which caused the delays. We understand how frustrating this must have been.

While additional insurance options are offered to each customer for protection in case of any potential accidents, they are not mandatory, and clients always have the option to decline. We apologize if it felt otherwise.

We truly appreciate your feedback and will continue to improve our processes for a smoother experience in the future.

Saanut 5/5 tähteä

Seamless Experience, totally recommended

Really helpful and informative! The car was great. Easy pick up, totally recommended!!

22. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mr. Kalpakidis,

Thank you very much for your kind review and thoughtful comments. We are truly pleased to hear that you were satisfied with the services we provided.
Your feedback is immensely appreciated, and it means a lot that you took the time to share your positive experience with us.

We sincerely hope to have the opportunity to assist you again in the future.
Wishing you a wonderful day ahead.

Saanut 1/5 tähteä

The worst car rental company in the…


The worst car rental company in the world. They either inform you of all the clauses of the contract, such as that it has a tracking device, which for privacy reasons you should be aware of. They say a scratch on the car is €900, an outrage. The worst part is that they stole €300 from us, saying that we had driven on an unpaved road, which was not the case. And on top of that, they threatened us via email that we had to return the car four days before the end of the contract and that they were going to report them for the car theft. Some incredible things have ruined our vacation, but we will report them to our law firm. Do not rent cars in Sarajevo with this company. They will try to deceive you and get your money in any way.

15. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Daniel,


We appreciate your taking the time to leave a comment.

Please be aware that, as we have informed you in multiple emails, driving off-road is a specific violation of the rental agreement. This gives the supplier the right to demand the immediate return of the vehicle to the station because it poses a significant risk to both the vehicle and your safety.

Due to the lost credit card and the subsequent declined charge, the vehicle was left without valid insurance coverage, which unfortunately creates a serious risk and liability for all parties involved.

Kindly be aware that the GPS will only activate in the event that the vehicle loses contact with the road, and this is a safety measure to prevent potential accidents.


Given the above, the local supplier has acted fully within the legal rights and contractual obligations, all charges were processed in strict accordance with the contract terms.


Thank you for your time.

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful clients.

Very helpful clients.

13. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Athena,


Thank you for choosing us for service. We are glad to hear that you were satisfied with your experience.


We look forward to welcoming you back to Drive365 in the near future.

Saanut 1/5 tähteä

Beware of Unethical Practices at Direct365 Bosnia

I don’t usually leave negative reviews, but I feel it’s important to share my experience.

I hired a vehicle from 6th March 2025 to 9th March 2025 through a third-party provider, with a €1,400 security deposit. The car was mainly used for airport transfers and a trip to a well-known waterfall in Bosnia. Aside from that, it was securely parked at Hotel Europa. Unfortunately, the problems began when I returned the vehicle.

From the start, the car had significant cosmetic damage. While I should have inspected it more thoroughly, I did record a video as a precaution, knowing that some companies engage in foul play. However, due to sun glare, not every detail was captured. That said, the scratch they claim I caused is visible in my video before we even took the vehicle.

The day after the incident, I raised my concerns with the Bosnian franchise, but although the staff member was polite, he did not seem to understand my frustration. My issue was not just with the deposit being withheld, but rather with the unethical behaviour of the young man conducting the inspection, which ultimately left us out of pocket. Regardless of his age, I would expect him to be properly trained for the role.

It was clear he was actively searching for an excuse to charge us. Before pointing out the scratch that led to our deposit being withheld, he first tried to claim a dirt mark was a scratch—until we wiped it off in his presence. He then moved to the back of the car and identified a pre-existing scratch as new damage. The most concerning part was that once he found this, he did not recheck the rest of the vehicle. His actions felt deliberate, especially as we had already been discussing his behaviour amongst ourselves.

I will be sharing my video and documents detailing this experience on Reddit and LinkedIn. If you come across my post, feel free to reach out. I have also contacted the third-party booking company to warn them about this franchise.

I strongly urge anyone considering Direct365 in Bosnia to be extremely careful. Had I not been in a foreign country with a flight to catch, I would have challenged the staff member further. Unfortunately, a company representative defended his actions, calling it a matter of perspective. However, there is no perspective when it comes to fabricating or exaggerating damage.

Finally, this experience has left me with a deeply negative impression of the company. A contract is a contract, but considering how much pre-existing damage the car had, I have to ask: Where is the money from withheld deposits actually going? Are these so-called repairs ever carried out? Given what happened to me, I urge future customers to be extra cautious when dealing with this company.

9. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Darren,


Thank you for your feedback.

Please kindly note, we would like to clarify the situation to ensure that there are no misunderstandings regarding the matter.

At the local station, you have signed all relevant documentation acknowledging your responsibility for any new damage incurred during the rental period. You have repeatedly confirmed the understanding and acceptance of these terms.

As we are informed, you opted not to purchase additional insurance locally from the supplier, instead relying on third-party coverage, which is entirely acceptable; however, you were informed both verbally and in writing that any new damage found upon return would be charged up to the excess amount.

Once the vehicle had been returned, new damage was identified that was not present at pick-up.

Given the supplier's detailed inspection process, there is no ambiguity regarding the damage's timing. Furthermore, you confirmed in the damage report that the new damage to the vehicle occurred while it was under your rental.

It is important to note, all charges were processed in strict accordance with the contract terms. You personally authorized the payment via a secure 3D verification process using your own mobile device or email, which required you to enter a unique code.

It must be emphasized, that the company follows a strict, industry-standard process to document vehicle conditions, ensuring full transparency and the same is done upon return.

In this case, new damage was identified and documented during the check-in process, and you signed the report acknowledging this.

Given the above, the local supplier has acted fully within the legal rights and contractual obligations. You were informed, acknowledged, and agreed to all terms at every stage of the rental process.

Please kindly note, there is no legal basis for the continued dispute as:

- The rental contract explicitly authorizes such charges in the case of new damage regardless of the nature or how the damage was made.
- You were fully aware of your obligations and confirmed the understanding multiple times.
- The charge was not imposed unilaterally but was personally authorized by you through a legally binding verification process.
- The claim that the damage was pre-existing is contradicted by the thorough documentation process, which includes time-stamped evidence.

If you require any additional information, please email us bookings@drive365.rent

Thank you for your time.

Saanut 1/5 tähteä

Avoid booking rent a car with this company

I booked car in Sarajevo airport with company Drive 365. They ask deposit block of unlimited money from my visa credit card.
Obviously my Barclays bank refuse to block deposit with UNLIMITED amount. I have been renting car for so many years and never seen rent a car asking for unlimited amount to block. The Drive 365 offer another way to pay paying but it was very expensive premium car insurance.
My wife and I had no other choice than rent last minute car from another company which is 5 times more expensive than we originally booked with Drive 365. They also spoiled our holiday as we waited 3 hours in Sarajevo airport to get another car.
I think this is fraudulent company. Avoid booking car through them.

27. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Drive365 Car Rental-logo

Vastaus yritykseltä Drive365 Car Rental

Dear Mr D mihic,


Thank you for taking the time to share your feedback.

Kindly note that our local supplier in Sarajevo is a reputable partner, and therefore, we wish to clarify the matter with greater specificity.

To ensure a successful deposit process, the exact deposit amount must be clearly indicated. To the best of our knowledge, it is not possible to block an unlimited amount on a customer’s credit card.

Additionally, the local supplier has confirmed that at the rental counter, you declined all additional insurance options, which indicates that you chose not to reduce the excess amount.

As you choose to continue with your initial online booking terms, the deposit amount the counter agent tried to hold was the excess, which was €900 (1,800 BAM), and not an unlimited amount.

We have received a screenshot from the local supplier showing the declined transactions, which includes the exact deposit amount and confirms that the authorization was declined on five separate occasions.

We will be glad to provide it for your reference upon request.

If you require any further clarification or have any additional questions, please do not hesitate to reach out via bookings@drive365.rent


Thank you.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin