Alexander Hutton Arvostelua 

28
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Their « lifetime guarantee » is total bullshit. It says it covers all functional aspects of the suitcase, including the wheels, and that they will arrange repair, collection and delivery in the... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I ordered the Harissa Collection in Jade Green and delivery took just under two weeks, which was slightly longer than I expected. The suitcase feels extremely solid in person, more substantial tha... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Definitely an eye catching and much more cost efficient price compared to its competitors. Setting themselves ahead of their game! Would love to see some leather straps on the cases. But nevertheless... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

Bought a suitcase and was emailed saying it was low in stock, so they offered to send a different collection, which I agreed to. After just one use, it dented and I had to return it. They have not... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

Alexander Hutton is a premium travel brand dedicated to creating durable, beautifully designed aluminium luggage built for modern travellers. Our cases are crafted using aircraft-grade aluminium, reinforced corners and zipperless TSA-approved locks to provide strength, security and a refined travel experience. Each suitcase is thoughtfully designed with smooth 360° glide wheels and a structured interior to make packing and travelling effortless. We focus on timeless design and long-lasting materials, creating luggage that is made to travel with you for years rather than seasons. As a UK-based brand, we take pride in offering attentive customer support and standing behind the quality of our products. Every case is backed by our Lifetime Guarantee on functional components, reflecting our commitment to reliability and longevity. At Alexander Hutton, our goal is simple — to create elegant, dependable luggage that makes every journey feel considered, confident and effortless.


Yhteystiedot

2,7

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

28 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 90 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,7

Kaikki arvostelut

(28)

14 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

AVOIDDDD!!!

Their « lifetime guarantee » is total bullshit. It says it covers all functional aspects of the suitcase, including the wheels, and that they will arrange repair, collection and delivery in the event of functional damage.
One of my wheel was wonky and they said it was probably the airline’s fault.
As the wheel is no longer correctly aligned and is affecting the functionality of my suitcase, I would expect this issue to fall within the scope of their advertised lifetime guarantee. I purchased the suitcase with this guarantee in mind, so I am disappointed that they are directing me elsewhere rather than offering a solution under their own policy.
They haven’t even emailed back after my last email asking for a solution.

The suitcase isn’t even good quality, the inside is very poorly made.

Do not buy!!!!

29. lokakuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Such a poor quality case

Such a poor quality case. After one trip there was dents in the suitcase. It also has such a plasticky feel to it. Tried to resolve the issue with the customer service but my email was ignored.
Would not recommend

14. lokakuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you’re disappointed with your experience.

Having checked our records, we can confirm that we received your initial email requesting a delivery update, but we have no record of receiving any further communication regarding the issues you’ve described. We would always welcome the opportunity to help resolve any concerns raised with us.

Our suitcases are manufactured with a full aluminium shell, using the same type of metal valued for its strength and durability in applications such as automotive and aerospace manufacturing. However, aluminium can develop small dents and marks through the handling involved in travelling, particularly during long-haul flights. These can become part of the case’s individual character over time.

For this reason, we recommend using a protective plastic luggage wrap when travelling, which we offer to help minimise cosmetic damage during transit.

Our lifetime guarantee covers repairs to eligible, repairable components, including wheels and handles. Unfortunately, cosmetic damage to the aluminium shell, including dents and scratches, is not covered under the guarantee.

We’re sorry that the case hasn’t met your expectations and appreciate you taking the time to share your feedback.

Saanut 1/5 tähteä

Avoid

Awful customer service, ordered a case with expedited shipping and l can see it’s been sitting in China awaiting clearance for 10 days.

I no longer want the case and have sent them numerous emails saying that I wish to cancel the order and get a refund as I have had to buy another as there no way it is going to arrive on time and have just been completely ignored.

The only time they did respond is when I told them I was going to post a negative review and they sent me something to say it would definitely be on time for my trip which I will not.

I believe that they are a scam and should be avoided.

Only wish I had read the reviews before ordering.

15. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

We’re sorry to hear you feel this way. We do, however, want to clarify the position for anyone reading this review.

We responded to each of your email enquiries regarding the shipping, on four separate occasions, advising you of our standard Harissa Collection delivery timeframe of 7–12 working days. This timeframe is clearly highlighted both at checkout and on our website.

The final day of that stated delivery timeframe was today, 17 August, which is also the day you advised you were travelling. We appreciate and apologise that the case was not delivered before your departure, however, the order has remained within the delivery timeframe provided at the point of purchase.

Importantly, the latest tracking now shows that your case arrived at your local sorting centre today, meaning delivery is imminent.

We completely understand your disappointment that it did not arrive in time for your holiday, but we do not believe it is fair to suggest that your emails were ignored when our records show that we responded to each of your shipping enquiries and provided the applicable delivery timeframe throughout.

We’re sorry we couldn’t get the case to you sooner and wish you a safe and enjoyable holiday.

Regards,
Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 1/5 tähteä

Manufacturing fault- Broken suitcase shell, lock & wheels after 1 trip!!

I recently purchased the top-tier Harrisaa collection suitcase from Alexander Hutton, expecting it to be a significant upgrade on the plastic cases I have used for the past 20 years without issue. Instead, on my very first journey, the suitcase failed in three separate ways: the shell cracked, the wheels broke and detached, and the locking mechanism jammed. A premium suitcase failing this comprehensively on first use is entirely unacceptable and strongly suggests a serious issue with quality control and manufacturing.

I contacted the company promptly and provided clear evidence, including photographs and receipts. Rather than addressing the matter constructively, they immediately dismissed my complaint, became defensive, and then ceased responding altogether. That is not an acceptable way to treat a customer raising a legitimate product failure, especially when the failure occurred so quickly and so completely.

Having since read other reviews online, I am not the only person reporting similar issues. That raises serious concerns about the reliability of the design and manufacturing, as well as the company’s willingness to stand behind its products. The lifetime guarantee they advertise appears to be of little practical value when tested. Unless the company accepts responsibility and honours that guarantee, I would strongly advise others to avoid purchasing from them.

22. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Dear Dr Solomon,

We are sorry to hear that you remain disappointed with your experience.

From the outset, we worked closely with you and responded at every stage of your claim. The damage shown in the photographs you provided was extensive and consistent with significant impact during airline handling. As with any luggage manufacturer, damage caused by mishandling in transit is the responsibility of the airline, and this is why airlines have established baggage damage claim procedures.

We advised that we were more than happy to assist you throughout the airline claims process, including providing any supporting documentation required to help you pursue your claim. Unfortunately, you advised that you would instead be pursuing a chargeback through your credit card provider.

We are proud to offer a lifetime guarantee covering manufacturing defects and replacement parts. However, this guarantee does not extend to damage resulting from external impact or severe mishandling, as no suitcase can be expected to withstand that level of force without damage.

We genuinely regret that your first journey resulted in such significant damage and appreciate how frustrating that must have been. Our offer to assist with the airline claim remained available throughout, and we remain willing to help should you wish to pursue that route.

Kind regards,
Alexander Hutton Customer Care Team

Saanut 1/5 tähteä

Case broke upon first use have tried…

Case broke upon first use have tried multiple times to return it had responded when I gave my details to return I never got responded back too.

1. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Hi Jack,

We're very sorry to hear about your experience.

We've looked into this, however we're unable to locate any correspondence or an order under your name in our records. It's possible your order was placed under a different name or email address.

If you could please contact us at hello@alexanderhutton.co.uk with your order number or the email address used to place the order, we'll be more than happy to investigate this immediately.

If the case has developed a fault, we'll happily arrange a repair or replacement under our Lifetime Guarantee, subject to inspection.

We look forward to resolving this for you as quickly as possible.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 1/5 tähteä

4 weeks and still no sign of my suitcase

Ordered a case on 17th May.
When I emailed a few days after placing the order I received a dispatch note and a tracking number.
I reached out again on 29th May, as the tracking showed the case in Shanghai for almost a week.

Customer service were quick to respond on 31st May sharing more detailed tracking and that the case would be delivered within a few days but I have since chased again as it’s now the 17th June and still no sign of the case.

The last contact from customer service was 12th June, where they shared another generic response and a screenshot of tracking information which still showed no progress or change from that shared 2 weeks prior.

Unfortunately I’ve had to request a full refund as the case hasn’t been delivered in time for my upcoming trip despite placing the order 4 weeks ago.

Really disappointing as the cases are well marketed with claims of being featured in highly regarded magazines but essentially they’re just a marketing company, drop shipping goods from China which is a shame.

17. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Hi Reuben,

Thank you for taking the time to leave your review.

Firstly, we'd like to apologise again that your suitcase didn't arrive in time for your trip. Unfortunately, your shipment was affected by delays within the courier network, which were outside of our expected delivery timeframe.

As soon as it became clear that your order was not progressing as it should, we worked closely with you to provide updates, arranged a return once the case arrived, and processed your refund promptly after the return was sent back. We're pleased we were able to resolve the matter for you, even though we appreciate it wasn't in time for your holiday.

Since your order, we've significantly improved our stock availability, with the majority of our collections now held in UK stock and available on next-day or 2–4 working day delivery, helping to avoid the courier delays experienced during that shipment period.

We genuinely appreciate your patience throughout the process and your kind comments about our customer support. We hope that if you decide to travel with Alexander Hutton again in the future, we'll be able to provide the experience we always aim to deliver.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 1/5 tähteä

Awful drop shipper

This is a drop shipper who sent me my case without paying the postage, once it finally arrived at the post office I had to go and collect it and pay the postage. They refused to refund the additional postage costs I paid. I ended up returning the case and getting one from
belier, which is much better quality and the service far superior. Avoid this company

6. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Hi,

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Having reviewed your order, we can confirm that your case was dispatched from our UK fulfilment centre on the next working day using the correct postage service. We do not operate as a dropshipping business for these orders.

According to the courier's tracking, the parcel was held at your local delivery office following an unsuccessful delivery attempt to your apartment building, after which it was made available for collection. We appreciate this was inconvenient and apologise for the frustration it caused.

We also believe we responded to each of your enquiries throughout the process and did our best to assist at every stage.

Whilst we're sorry that we couldn't meet your expectations on this occasion, we appreciate your feedback and wish you all the best with your new case.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely wonderful suitcase.

Absolutely wonderful suitcase.

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Hi,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear you're enjoying your suitcase and that it's met your expectations. Feedback like yours means a great deal to our team and motivates us to continue delivering premium luggage and excellent service.

We hope your Alexander Hutton case accompanies you on many fantastic journeys to come.

Thank you again for choosing Alexander Hutton.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 5/5 tähteä

Great quality product

Great quality product, delivery fast and reliable have purchased 2 suitcases and potentially looking at a third to cover all case size requirements I need

8. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Hi Cameron,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear you're enjoying your suitcase and that it's met your expectations. Feedback like yours means a great deal to our team and motivates us to continue delivering premium luggage and excellent service.

We hope your Alexander Hutton case accompanies you on many fantastic journeys to come.

Thank you again for choosing Alexander Hutton.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 5/5 tähteä

Ordered two suitcases from Alexander…

Ordered two suitcases from Alexander Hutton. they’re really good quality and the best looking suitcases I’ve ever bought. They arrived in good timing. When I email they always responded Same day and were really helpful.
Recommend to anyone needing a suitcase!

6. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you so much for your wonderful review Nathan,

We're delighted to hear you're enjoying your suitcase and that it's met your expectations. Feedback like yours means a great deal to our team and motivates us to continue delivering premium luggage and excellent service.

We hope your Alexander Hutton case accompanies you on many fantastic journeys to come.

Thank you again for choosing Alexander Hutton.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY. He is a scammer. My suitcase was 2 weeks late for delivery, after completely rubbish communication and many ignored emails from me. Then when the case actually arrives, it’s the wrong one, much smaller than what I ordered and obviously a cheaper price for that reason. I have emailed him multiple times asking for a refund for the difference, without so much as a response. DO NOT ORDER FROM HIM, it’s drop shipping from China just a total scam.

8. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Hi Gem,

We're sorry to read your review.

Having reviewed your order, the initial shipment was unfortunately rejected at the delivery address by the courier and returned to us. As soon as we became aware of this, we arranged for a replacement to be dispatched.
Following this, you received the correct case and we resolved the issue. We also responded to your queries throughout the process and, once everything had been settled, we asked whether you would consider updating your review to reflect the outcome.

We appreciate that the initial experience was frustrating, and we apologise again for the inconvenience caused.

However, we do not believe it is fair to describe Alexander Hutton as a scam. We worked to resolve the issue as quickly as possible and ensured you ultimately received the correct product.

Alexander Hutton Customer Support.

Saanut 1/5 tähteä

An absolute joke of a company

An absolute joke of a company. I would strongly advise against purchasing.

The suitcase was delivered broken before it had even been used, meaning it was not fit for purpose from day one. Despite this, the company has done everything possible to avoid issuing a refund.

Instead, they hide behind their “lifetime warranty,” which they claim is only valid if you keep the original packaging for the entire lifetime of the suitcase. Who realistically keeps suitcase packaging for years? It’s an entirely unreasonable requirement and clearly designed to avoid honouring the warranty.

They eventually offered to send replacement packaging so the suitcase could be returned for repair (which they presented as though they were doing me a huge favour). However, it has now been three months and nothing has arrived. I have repeatedly been told it is “on its way,” with dates that simply pass with no follow-through.

So I’m now left with a suitcase that arrived broken, has never been used, and a company that refuses to refund or properly resolve the issue.

Completely unacceptable customer service.

Post edited in response to AH reply:

Let’s bring this back to facts, because the current narrative does not reflect the reality of the situation.
• The item arrived broken. This was not caused by use, overpacking, or any form of force post-delivery.
• I first contacted you on 7th January — not “towards the end of January” as stated. We are now at the end of March, and there has been no resolution.
• I have sent multiple follow-up emails over the past couple of weeks, which have been ignored.
• Your previous emails explicitly confirmed that replacement packaging would be sent, with timelines provided — none of which have been met.
• Given the above, I struggle to understand how you can position this as “facilitating a resolution” when there has been zero tangible progress since 7th January, coupled with a clear breakdown in communication.

At this stage, the issue is no longer just about the product — it is about poor handling, delays, and lack of accountability.

I require immediate clarity on:
1. When the replacement packaging will actually be delivered (with a confirmed, reliable date).
2. The timeline for collection, repair, and return — end-to-end.

9. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you for your feedback. We are genuinely sorry to hear that you feel disappointed with your experience, and we would like to clarify the situation to ensure it is represented accurately.

The case in question was delivered to Christine in mid-December prior to Christmas and was initially well received, as we did not hear of any issues at the time. Towards the end of January, we were contacted to advise that the metal strap holder on the side of the case — which secures the internal divider — had come away after the case had been used.

These holders are bolted into the aluminium shell, and in most circumstances they only fail if significant pressure is applied from inside the case, which typically occurs when the case is overfilled and force is placed on the divider straps. For this reason, this type of issue would not normally fall under the scope of our Lifetime Guarantee, which covers the mechanical components of the case rather than damage arising from packing pressure or misuse.

Despite this, we wanted to ensure the matter was resolved positively and offered to repair the case as a courtesy, even though it sat outside the guarantee policy.

To safely return the case for repair, we do require it to be securely packaged, as aluminium cases can easily be further damaged in transit if not properly protected. Christine advised that the original packaging was no longer available, meaning we arranged — at our own cost — to source replacement packaging and send it out so that the case could be collected, repaired, and returned.

Our intention throughout has been to go above and beyond what is typically expected, covering the cost of packaging, collection and repair in order to provide a positive outcome.

We are genuinely sorry that the experience has still fallen short of expectations and we remain happy to complete the repair and resolve the matter properly once the packaging has been received.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 3/5 tähteä

Very poor communication and unresolved issues

Bought a suitcase and was emailed saying it was low in stock, so they offered to send a different collection, which I agreed to. After just one use, it dented and I had to return it. They have not acknowledged receipt or sent a replacement.

I then ordered a trunk case and received the same “low stock” email again. This time they sent a large suitcase instead of a trunk. I’ve emailed twice; after chasing, I received one reply questioning whether the correct item was sent. I provided photos and have since had no response.

Very poor communication and unresolved issues. This experience feels extremely unprofessional, possibly a scam. Be careful.

14. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you for your feedback, Charlie. We are sorry to hear that you felt frustrated during the process and appreciate the opportunity to clarify the situation.

Unfortunately, your order was affected by an issue with EVRI losing one of the cases during transit, which caused a significant delay while the courier investigation was carried out. Situations like this are rare but can occur once parcels leave our fulfilment network and enter the courier system.

Throughout this process we remained in contact and worked with the courier to locate the shipment and ensure the order was completed. We are pleased that the matter was ultimately resolved and that you received your order in full, which was the Harissa Collection in Jade Green.

We completely understand that delays and courier issues can be frustrating and we apologise for the inconvenience this caused. Our goal is always to ensure every customer receives their order correctly, and we will continue working with our delivery partners to minimise issues like this in the future.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 4/5 tähteä

Very pleased with my new suitcases Was…

Very pleased with my new suitcases Was very impressed with style design .
A bit of chasing but received prompt response back
Was a bit worried at first after reading negative reviews .
But i was proved wrong .
Thank you.

28. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you very much for taking the time to share your feedback — we really appreciate it.

We’re delighted to hear that you’re pleased with your new suitcases and that the style and design met your expectations. It’s always great to know when customers enjoy the product once it arrives.

We also appreciate your patience during the process. While there can occasionally be a little chasing required with international deliveries, we always aim to respond promptly and ensure everything is resolved as smoothly as possible.

It’s especially nice to hear that your experience proved the negative reviews wrong — that means a lot to us as a growing brand.

Thank you again for your support, and we hope the cases travel with you on many great journeys ahead.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 5/5 tähteä

Big thank you to…

I want to give a big thank you to Alexander for his prompt response and outstanding support with my order. Although the wrong item was sent initially, Alex replied to my email immediately and arranged for the correct order to be shipped right away. It arrived the very next day—just in time before my trip! Excellent customer service and greatly appreciated.

25. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Dear Jane,

Thank you very much for your kind words — they are truly appreciated.

I’m really pleased we were able to resolve the issue quickly and ensure the correct case reached you in time for your trip. While it’s never ideal when the wrong item is sent initially, we always aim to act promptly and make things right as quickly as possible.

It’s great to hear that the replacement arrived in time and that you were happy with the support provided. Your feedback means a lot to us, and we’re grateful you took the time to share your experience.

We hope you have a fantastic trip and that your case travels with you on many great journeys ahead.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 5/5 tähteä

I was a little unsure about ordering…but VERY HAPPY

I was a little unsure about ordering from this company because of some of the other reviews, but I’m genuinely glad I gave them a chance. The suitcases I purchased exceeded my expectations. I also contacted the company before hand and expressed my concerns and I found them to be very responsive.

I waited to review until I was back from my first trip. With a product like this there is a little wear showing but that’s expected with aluminium cases. I had so many compliments and someone actually thought they were the expensive Rimowa ones. They wheel very well which was important to me.

In love with them and can’t wait to use them again. Thank you!

21. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you very much for taking the time to share such thoughtful feedback — we really appreciate it.

We’re delighted to hear that the suitcases exceeded your expectations and that you felt comfortable reaching out to us beforehand. As a growing brand, we understand that customers may have questions before purchasing, so it’s great to know our team was able to provide the reassurance you needed.

Aluminium cases will naturally develop a little character over time with travel, which is completely normal and part of what many people love about them. We’re also very pleased to hear that the wheels performed well and that you received so many compliments on the cases — that’s always wonderful to hear.

Thank you again for giving us a chance and for sharing your experience. We hope the cases accompany you on many more great journeys ahead.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 5/5 tähteä

This case is stunning

This case is stunning! Sturdy, durable, light & amazing quality- amazing dupe for Rimowa!! I’m so impressed!

17. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Thank you so much for your kind feedback — we’re really glad to hear you’re impressed with the case.

It’s great to know that the sturdiness, durability and overall quality stood out to you. We work hard to ensure our aluminium cases deliver both strength and a refined design, so it’s always rewarding to hear when customers recognise that.

We hope the case travels with you on many great journeys ahead, and thank you again for taking the time to share your experience.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 5/5 tähteä

wonderful brand & customer service

wonderful brand & customer service. fits my lifestyle perfectly.

15. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Dear Kamilla,

Thank you very much for your kind words — we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We’re delighted to hear that the cases fit your lifestyle perfectly and that you were happy with both the brand and the customer service. Feedback like this means a lot to our team and motivates us to continue delivering the best experience possible.

We hope your case accompanies you on many wonderful journeys ahead.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 1/5 tähteä

No goods delivered and very poor communication.

I placed an order with these guys and over 5 weeks later, nothing has arrived.i have asked on a number of occasions for updates with minimal response saying there has been a restock issue.

So no goods and poor communication.

13. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Dear Patrique,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you feel disappointed with the experience and would like to clarify the situation.

Your order was placed for delivery to Spain, which unfortunately is not a region we currently cover for standard shipping. Despite this, we made the decision to dispatch the case to you regardless in an effort to accommodate your order.

Unfortunately, during transit the shipment was lost by the courier, which is something that can occasionally occur once parcels leave our fulfilment network. As soon as this was confirmed, we offered you a full refund for the order, as we were unable to complete the delivery successfully.

We apologise again for the inconvenience this situation caused and appreciate your patience while we worked to resolve the matter.


Customer Support,
Alexander Hutton.

Saanut 5/5 tähteä

Definitely an eye catching and much…

Definitely an eye catching and much more cost efficient price compared to its competitors. Setting themselves ahead of their game! Would love to see some leather straps on the cases. But nevertheless - very impressed with my case.

1. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Alexander Hutton-logo

Vastaus yritykseltä Alexander Hutton

Dear Dan,

Thank you very much for your kind feedback — we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re delighted to hear that the case has stood out and that you found it to be a strong alternative to other brands in the market. Creating a product that combines great design, durability and better value is something we work very hard to achieve, so it’s wonderful to hear that reflected in your experience.

Thank you also for the suggestion regarding leather straps — that’s a great idea and feedback like this is extremely helpful as we continue to develop and refine future designs.

We’re very pleased that you’re impressed with your case and hope it travels with you on many great journeys ahead.

Customer Support,
Alexander Hutton.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin