The Gift Experience Arvostelua 

532
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Bought 3 home barista courses for Winchester coffee roasters. Have the vouchers and have called Winchester coffee roasters to book. They said they thought they’d stopped doing vouchers with these comp... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I was looking for a special birthday present for my son. There was plenty of choice and the varied prices made it easy to pick something appropriate, within budget. I wasn't sure how to send the vouch... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I was able to find exactly what I was looking for & ordering was easy. My package arrived a couple of days later & I was delighted. Very pleased with my purchase, especially as it came with a discount... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

A big thank you to Sapphire and Sam for sorting my problem. I have read bad reviews on here but can only express my thoughts for my latest order which was dealt with professionally and with kindness... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lahjatavaraliike

Yrityksen kirjoittama

Wedding Gifts, Anniversary Gift Ideas, Good Birthday Presents, Unusual Mothers Day Gifts, New Baby Gifts, Christmas Gifts for Women Men, Him, Her. Fast Delivery


Yhteystiedot

3,8

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

532 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 10 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,8

Kaikki arvostelut

(532)

86 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Rubbish !!! Ordered personalised wine glasses for a…

Ordered personalised wine glasses for a family member’s 25th wedding anniversary. They arrived without the engraving . So I can’t gift them. Emailed expressing my dissatisfaction asking for an explanation and have had no response. I am never using this company again - if you’re offering gifts you need to step up your game. Why dispatch glasses with a blank space for engraving ???

13. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I would not even give a 1 star

I would not even give a 1 star.
Brought this experience on the 6th of January 2024. Tried to use and couldn’t. Email gift experience as you can’t talk to anyone on the phone. And had an email a few days later to say call (Young Driver) As I got this for a birthday present for my daughters 16th.
Spoke to someone from young drivers who said that the voucher has expired. I’ve been back and forth all week with gift experience and seem to be getting know where.
My first email said 2025 is when my voucher expires and then another email to say 31st of January 2023 it expires. To now be told it’s already expired.
I’m now Waiting on a response form the company and hopefully a refund??? Probably wishful thinking, I feel like I’ve been robbed for 89 pounds. I would never buy off this company again.

20. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Katie,

We appreciate your feedback.

I sincerely apologise if our customer service team did not respond to your email promptly. We strive to address customer queries as swiftly as possible.

I am not fully aware of the issue with your voucher, and I apologise for any confusion this may have caused. To assist you further, could you please email your order number to us at customerservices@thegiftexperience.co.uk and address it to ‘Abbie’. I will personally investigate this matter for you.

Thank you for your understanding.

Kind regards,

Abbie
Quality and Review Management
The Gift Experience Team

Saanut 1/5 tähteä

Let down badly

I ordered a birthday gift for my brother, received confirmation of order (ref 9712611), he didn’t receive it, after checking with neighbours, local Post office etc it transpired it was never delivered, yes the money had been refunded to my account three days after the order, but The Git Company didn’t notify me! Poor service, made me look bad and caused loads of inconvenience.

19. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I sincerely apologise for the dissatisfaction you experienced with your order and the service provided.

Upon thorough investigation, it has come to my attention that we sent you an email on December 19th, the same day your order was placed, informing you that the item was out of stock, and regrettably, we were unable to fulfil your order at that time. I apologise if you missed this communication.

If you have any further concerns or if there is anything else we can assist you with, please feel free to reach out.

Kind regards,

Abbie
Quality and Review Management
The Gift Experience Team

Saanut 5/5 tähteä

No reply to emails

Ordered a Short Break voucher on Monday as a gift, it did not give me the option to personalise so I emailed them immediately to ask how I could do this - no reply so emailed them again mid-week - no reply. tried to use the contact form on their website today and it keeps saying the authentication code the website ask you to put in is wrong even though it is not...... very frustrating.

UPDATE - Only right that I should change this review as Abbie from The Gift Experience has sorted the problems out, she is very helpful.

11. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Paul,

Thank you for bringing this to our attention.

Upon investigation, I could not find any emails from you regarding this matter, and I apologise for any difficulty you faced in reaching us.

I have sent you an email addressing the personalisation aspect of your order, and I will gladly resend it with the required details once I receive your response.

Regarding the contact form on our website, it seems to be functioning properly, but I apologise if there were any issues at the time you tried to use it.

Please respond to my email at your earliest convenience, and I will ensure that we rectify this situation promptly.

Kind regards,

Abbie
Quality and Review Management
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

Tried to orderer a personalised…

Tried to order a personalised paperweight.
Filled in all the details..... wouldn't allow item to be loaded into basket. As not completed required fields.... we had... a number of times..... can't comment on quality of item as never made it that far.
Shame... never mind used born gifted instead... no problem.

6. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Jeff,

Thank you for your feedback.

I apologise for the difficulties you encountered. After investigating, I found that there were issues during the checkout process for this product. It is worth nothing that all personalisation fields needed to be filled out for the item to be added to your basket. If you would like assistance in placing an alternative order, or have any further concerns, please feel free to contact us and we will be more than happy to help.

Kind regards,

Abbie
Quality and Review Management
The Gift Experience Team

Saanut 1/5 tähteä

If I could give 0 stars I would

My order was not delivered, and upon talking to the ‘customer services’ they are claiming that the parcel was delivered by Royal Mail from an area 2.5hours away from my address. A company of which has had good reviews in past and wish I read all the poor reviews and would have never used this company. All I wish for is my money back as now the gift is no longer required as it’s 2 weeks too late for the occasion! Company refusing to take responsibility or actually fulfil order

24. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Lauren,

Thank you for sharing your feedback with us.

We are incredibly sorry to hear that you did not receive your order as expected. Please accept our apologies for any inconvenience this has caused you.

At The Gift Experience, we strive to deliver the highest level of customer service to all our customers, and we regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion.

To address this issue promptly, we kindly request you to email us your order details at reviews@thegiftexperience.co.uk. This will enable us to conduct a thorough investigation and take the necessary steps to resolve the matter for you.

Should you require anything further, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

If I could give it no stars I would but…

If I could give it no stars I would but not possible. Ordered a silver trinkett box for a 40th with engraving for a a female. They sent a whiskey glass saying to my godfather with my sis in laws name...... so wrong item and wrong message. Didn't offer to resend and refund. Just offered one or the other. I obviously chose resend as I wanted to ensure my sis in law got her gift. Guess what!!! Second time same item wrong again..whiskey glass and again to my godfather... and my sis in laws name. Disappointing that they not only ruined a surprised but got it wrong twice. Clearly no quality control and on top of that didn't offer anything for the trouble. If you want to surprise someone and not be disappointed. Dont use theM.

20. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Rina,

Thank you for your feedback.

I am only able to apologise for this error, we have investigated why this has happened and have discovered a system error, which has now been rectified.

I can see our customer service department have issued you with a full refund including delivery, if you have any further feedback you would like to provide us with, please feel free to email me at reviews@thegiftexperience.co.uk.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

Feel conned.

2 packs of 6 personalised Brownies ordered- order 5067622. Online they have pretty ornate designs made with icing on the top, decorated with balloons and some carving. What arrived had no additional decorations, the imprint was feint and even worse chocolate crumbs had spilled onto the icing making them look dirty and nasty. Not cheap but no care in creation looked very amateur. Cost £33.97 including postage.
Originally this company were very efficient - I think this is a let down from a subsidiary business. I would also add that there were no gift boxes and there were no ingredients lists or use by date. Showed packs to a neighbour who thought the brownies had been decorated by a nursery school child.
May 30th - received a full email apology and a full refund; they have also removed the product. This is exactly as any professional company should work with customers. I would use them again

27. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Jacqueline,

Thank you for taking your time to share your feedback with us.

We sincerely apologise for the unsatisfactory condition in which your order arrived. We understand your frustration, and please know that we are taking this matter seriously. Our customer service team has promptly removed the item for our website to investigate and address the issue with our supplier.

To make amends for the inconvenience caused, we have processed a full refund for your order.

Once again, we apologies for any disappointment or inconvenience you experienced. Should you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to us.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

Cushion printed with names and date…

Cushion printed with names and date commemorating my sister's Golden Wedding anniversary. The "golden" print could be better described as "custard yellow". Poor stitching with some loose threads dangling. A very thin filling which remains flattened if you lean against it. The cover is a poor-feeling cotton like a cheap pillowcase. I have bought much better cushions from a well-known pound store for much less than half the price. At a penny under £24 incl delivery, it's not so much "a steal" as highway robbery. Why is a Zero star rating not available?

24. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Brian,

Thank you for leaving your feedback on this, we do appreciate all types of feedback to enable us to improve our services for customers.

I am only able to apologise that you feel as though your gift did not arrive in good enough condition. Unfortunately, I am unable to locate your order from this review; if you could kindly email me at reviews@thegiftexperience.co.uk with your order number, I will gladly look into this further for you.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 5/5 tähteä

Special thanks to Michael and Sapphire.

This is the first time I have used ‘The Gift Experience.’ I came across the website while searching for a personalised gift for my grandson’s 21st birthday. There were plenty of interesting and unusual options and I was delighted to finally find the perfect gift. This was a Genuine Original Newspapers with Personalised Certificate. Unfortunately, there were a number of issues in the order and printing process. However, the response and support from all the staff I had contact with was superb. They were very professional and kept in regular contact via email and phone. Eventually, all problems were addressed and the gift arrived on time in its stylish presentation box.
In spite of a bumpy start, I would recommend The Gift Experience as the quality of the gift was as expected and the staff were quick to address and rectify the problems encountered.

11. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi

Thank you for your glowing feedback! 😎✨

We are very glad you were happy with your order, and that Michael and Sapphire were able to assist you in getting any issues you had sorted as soon as possible!

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 5/5 tähteä

A big thank you to Sapphire and Sam

A big thank you to Sapphire and Sam for sorting my problem. I have read bad reviews on here but can only express my thoughts for my latest order which was dealt with professionally and with kindness.
My experience this time matches exactly the excellent experience that was afforded me in earlier years.
What a surprise when item was delivered today. You really have pulled out all stops to permit us to present gift to my cousin on her actual birthday. Great work!

14. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Barry,

Thank you for your 5 star feedback! 👍🌟

We are very glad that Sapphire and Sam were able to assist you with any queries you may have had! We have passed your kind feedback over to themselves and their manager!

We're very pleased you were happy with the experience you received!

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

Awful company..

Awful company... unhelpful. Still waiting order to arrive 8 weeks later and customer service not able to help as company gone into liquidation. But quite Cleary still advertising the item. Just send another!!!

7. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Heather,

I am sorry to learn from your recent correspondence with my colleagues, that you have experienced a problem with your order that was placed early December. At the time of this order being placed we were not the owners of the website nor the company; therefore, we did not take or process your order.

Unfortunately, as stated by my colleague we are regrettably unable to assist any further with this matter, but I can see that you have been given contact details in order to gain any further assistance, and hopefully get this matter resolved.

We are only able to advise on orders that we, Gift Inspiration, have accepted since 28th December 2022.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

No order

No order, no answering the phone, no replying to emails, robbers

12. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi Sarah,

I am sorry to hear you are struggling to get in contact with us, please email us on customerservices@thegiftexperience.co.uk and we will respond to you within 24 working hours.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

Do not order from this company - order shown as in stock but do not stock item

**Please see negative reviews here and save yourself the hassle - i was lucky to get a refund**

I ordered a trinket box for my daughter's 21st yesterday and asked for it to be engraved. The item was shown on their website as being in stock, so placed the order. It has taken a few hours looking for something and were happy to find just what we wanted. They say they have good reviews, doubtful given the poor reviews here which I did not read first, but I did want this trinket box which looked perfect so would have probably ordered anyway - a big mistake.

I received an email today from the company stating they have changed supplier and no longer sell this (even though it was still on their website in stock when I placed the order and also still shown as in stock when I checked after I received the refund email).

This company is The Personalised Gift Shop (also call themselves The Gift Experience on their email which sounds wrong and they are trying to get orders from their competitor with an almost identical website name. See below and separate review. The Gift Experience website looks different, so they appear to be two different companies.

Please do not order from this company as I can see from other reviews there are issues.

Do not confuse this poor company with their superior competitor who I have ordered from before and whose name is almost identical - Personalised Giftsshop.

I have left a separate review for Personalised Gifts Shop and recommend them and they are highly recommended.

In summary :

DO NOT ORDER FROM The Personalised Gift Shop aka The Gift Experience which also has a different look so looks like a different company).

PLEASE DO ORDER FROM Personalised Gifts Shop.

**Reply received from company about this review below, but only acknowledged original email reply but did not explain or comment on any of the above issues - clearly not interested**

9. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Hi,

I am sorry you feel this way, I can see from our records that my customer service manager has been in touch with you personally and this matter has been resolved.

Any further issues please contact us at customerservices@thegiftexperience.co.uk.

Kind regards,
Abbie
The Gift Experience

Saanut 1/5 tähteä

I ordered my grandparents an…

I ordered my grandparents an anniversary gift for their diamond wedding on the 4th of December with a 7 day dispatch date and 2-3 day delivery date, only today my order was delivered. I emailed the company on the 21st of Dec to chase my order and the customer service advisor showed no empathy for my late order, blamed it on the Royal Mail strikes and told me ‘in the unlikely event your product is not delivered by the 5/01/23 please get back in touch for us to investigate. I have also been charged £4 delivery for a product that was ordered over 3 weeks ago. I will not be ordering from this company again.

28. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DO NOT ORDER from here,

DO NOT ORDER from here,
The quality is very bad,
I sent my photo,
And its was a very bad print,
I ordered a medium,
And they look like they would fit a 4 year old,
Contact them and they told me to send a pic, so I did,
And they replied with,
Sorry no refend and no return
Very professional,
Had to pop them in the bin,
What a waste off money
AVOID
Very rude and unprofessional,

20. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Once again, we are sorry to read you were unhappy with the boxers. As per the email sent to you on 21/12/2022 at 12:28, it clearly shows an apology for you not being happy with your order, it explained the process of making the item, that the size is as advertised on the website and is the size you chose and is shown in the label of the item you have received, and that your order WAS being refunded. It was refunded at precisely 13:12 yesterday, shortly after the email was sent to you, and so this will appear in your account in due course.

Saanut 1/5 tähteä

Never received the item

Issue with delivery and Im now without my order and without a refund, awful experience. They use a delivery service with a terrible reputation, and make little effort to resolve issues. Not worth the risk, you can get the same products from a more reputable provider with more reliable service.

3. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

Once again, we are sorry to read the order has not arrived. We have replied to the other review you have left under your proper name as this name is not yours. As per the email correspondence to you an investigation with the driver is being conducted and he is being sent back to collect the order, although the proof of delivery as shown to you shows your address on both the scan and the GPS location right outside your property. In the email we also confirmed the order is being refunded back to you, so you will not be left without.

Saanut 1/5 tähteä

The worst service in the history of…

The worst service in the history of customer service!

I have been quite willing to accept the fact that the issue I have had is with the courier people however when I phone to speak to a manager and they are laughing at you when say how frustrated you are with the service because you’ve been waiting since the end of November is unprofessional! There was no apology she just laughed even though I explained the gift was sentimental and this is why I’m worried about receiving it in time. No empathy, nothing, just laughter. I don’t know how someone makes it to customer service manager when their response is to laugh at their customers at least wait until the receiver is down! Rude and unprofessional!

14. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

I am sorry to read this, however we can assure you there was no laughter, and we'd not be able to do this job if this is how we treat and spoke to customers. What did happen on the phone call after several emails back and forth is you wanted the order to be replaced as it had not arrived but were unhappy that we had to wait to hear back from the courier to see if they could locate the delivery and get it delivered to you first before a replacement was arranged.
You asked for a replacement to be sent to a new address therefore we asked you to email the new address to us so we could arrange it with the team when we heard back from the courier regarding the investigation. The courier advised later that day that the parcel had been lost in transit so we informed you that a replacement had been set up and sent out to the new address as you asked.

You emailed again yesterday 19th December just before 3pm asking for tracking details for the replacement, and we emailed back with them showing and confirming in writing it had been delivered.

Saanut 1/5 tähteä

Personalised items poor customer service.

This is the second time I have been disappointed by this company.
We were very excited to find a company to provide a cushion with a sweet message on for my parents 70 wedding anniversary. I checked the details with my family that the details were correct before I entered order and when the item arrived the date was incorrect the most important information.
I have had a total blank from the company.
There returns policy says refund on items if they have made a mistake and they did but will not provide a refund. Also the quality of the product was very poor the cushion ordered was so under filled it’s difficult to see how they can call it a Cushion it’s cushioned but far from a cushion.
Crooks don’t buy from them if you want to avoid being disappointed.

11. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
The Gift Experience-logo

Vastaus yritykseltä The Gift Experience

I am sorry to read this, and I can assure you we are not crooks - it makes us sad and are quite offended reading that. As you have not provided your name I cannot locate you on the system to look at the order, therefore please email customerservices@thegiftexperience.co.uk along with your order number and a photo of the error and we can look at what was printed against what you ordered, which will also show on your confirmation email and on the dispatch note we included in the box. If the error is ours we will always replace or refund the item. We would never refuse if the error is ours. If the error is yours then we cannot replace or refund it.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin