RBFCU Arvostelua 

194
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

If I could give it ZERO, I would. Worst customer service experiences of any banking institution I've been a part of: rude staff, egregious wait times, AI/virtual "assistance" which is anything but he... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Adding more today; cause I'm really "FRAGGED by RBFCU" over this matter -- 8.17.26... ...so it seems; the RBFCU security NAZIs have assumed control over YOUR (and MY) MONEY and how they will... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

To call customer service is terrible. Same the bank change from the way had always done the Ai is hard get to the right department and you don't get talk to anyone about your business. There call cen... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

We opened a savings account after paying off a home loan. We let the money sit and earn(?) 0.3%. interest. Since we didn't actively access or use our savings account, they started charging $5/month in... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Luottoyhtymä
  2. ja myös
  3. Luotto-osuuskunta
  4. Rahoituslaitos

Yrityksen kirjoittama

Randolph-Brooks Federal Credit Union is more than just a bank. It is a financial cooperative intent on helping members save time, save money and earn money. Whether it’s opening a first account, buying a car, building a dream home or planning for retirement, their team of dedicated professionals are here to help you achieve your goals and build a strong financial future.


Yhteystiedot

1,3

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

194 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 67 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,3

Kaikki arvostelut

(194)

56 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

ABSOLUTELY THE WORST Credit Union…

ABSOLUTELY THE WORST Credit Union experience I've ever had. It doesn't feel like you're a member of a credit union because they are WAY MORE PREDATORY than banks are. I've only been with RBFCU for a couple of months and already I can't get my account out of the negative balance because they keep tacking on Overdraft Fees. They don't show you any of the problem transactions until after it's too late.

This credit union defines the word "unethical" and should be investigated for their practices!!! I will be writing a letter and sending it to representatives, and other oversight organizations. Something must be done. I know I'm not the only victim of this scam-like activity. I've read enough reviews to see that this is how they operate their business; by taking advantage of their members. I will be opening an account somewhere else ASAP so I can close this one and end the nonsense.

24. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Just finds loopholes to charge overdraft fees

I've been with RBFCU for several years now. At least 8 to 10 years. Tired of their overdraft fee and how display of charges is displayed. They don't allow you to see Charges going through your account if it's not done through your debit card. Which allows them to charge you overdraft fees for charges you can't see that are about to be processed. This should be illegal. Cuz in these cases, I can usually cover the fees if I knew they will be in processed.

4. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hello Richard, thank you for reaching out. We appreciate your loyalty over the years and value your feedback on our overdraft fees. We’d be happy to look into this issue further. So that we can better assist, we will be sending you a request to gather more information. Please keep an eye out for a notification via Trustpilot. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

Disappointment

My name is Silvino Pires, I’ve been a member of RBFCU for more than 10 years, and I currently have 4 accounts at this bank.
I USUALLY keep a MINIMUM balance of $10k among my accounts.
I also have a master credit card from this bank and a personal line of credit. I also move over $330k a year thru my business.

Well, I want to say that my rates with either the credit card and credit line are the worst possible going from 11% and up.

I’ve tried loans with RBFCU and have been declined a few times. When I was approved, the rate was a rip off.

Some of these loans have been approved by other institutions such as Capital One, Ally, GM Financial, and Credit Human for a much lower rate than my own bank.

A couple of times RBFCU have put me in very inconvenient and embarrassing situations.

This time was the worst: a former partner, which I had a joint account in this bank in the past, made a transfer of $7k to my account (same bank transfer) on Saturday April 20th, and the RBFCU put a hold on the money for a few days.
On April 22nd I realized they also froze all my accounts and cards that I and my employees use to run my business. I had to stop all operations because my employees had no way to run without the money.
I went to the branch and I also called the fraud department unsuccessfully because there was nothing they could do about it. They told me that my friend who made the transfer had to call in and release the deposit he made.
This took him another extra couple of hours on hold (terrible and inefficient fraude department service).

Most of my business day was compromised.
Finally after my ex-partner talked to them they released my accounts but guess what? They pulled the money ($7000) back to my friends account.
This morning I called my friend, and told him I didn’t get the money. He transferred the money again to my account, and the bank put another hold on my money.

For me, This seems like a joke. They must be playing a game with me. I find it extremely ridiculous to put a hold on a legit transaction between two members in the same bank, and freezing all my account and cards is way out of boundaries.
There’s no reasonable explanation for a bank to do that. It’s irresponsible, offensive, insulting, financially harmful, and injurious.
I have called the bank fraud department today, and requested that the person in charge calls me and give me an explanation of how The bank is protecting me freezing all my accounts. Explain to me what freezing all my accounts and cards, have to do with a “suspicious“ deposit.

I’ll definitely post here their reasonable response if It’s a reasonable one.

22. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hello Silvino thank you for bringing these account issues to our attention. We understand these fraud holds can be frustrating. We value your membership and trust you’ve placed in us over the last decade. We would like the opportunity investigate these account issues and make things right. We will be sending you a request to gather more information on your account so our teams can further assist. We appreciate your patience and understanding as we work towards an improved member experience for you in the future. Thank you.

Saanut 1/5 tähteä

Locked out of my own account.

Long story short, the fraud department is ridiculous and does not understand large wire transfers. I was attempting to purchase a rare car out of state, got it fully inspected and was satisfied with the results and submitted the transfer for a wire purchase for about $20k.

The fraud department called me, which is fine of course, and I walked them through the transaction, and we hung up, I assumed everything was good. About 15 minutes later, they called back and refused the transaction, calling it fraud despite just talking to me.

Fine, I'll figure out transferring cash to another bank account and do it that way. Lo and behold, RBFCU locked me out of my own accounts as well, including any electronic payments. I call them back, and they refuse to give an explanation other than "Your access will be returned once our investigation is complete which takes about 10 business days."

Utterly ridiculous. I ended up having to physically go to the bank, and pull money out to put in another bank account just to pay my normal bills. Needless to say, they have permanently lost my business.

2. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hello Chris, we understand you’re having issues accessing your accounts due to a fraud investigation. We certainly don't want to see you go because of this issue. So that we can look into this further, please contact our Member Service Team at memberservices@rbfcu.org. You can also give them a call at 210-945-3300. We’d like the opportunity to help make things right. Thank you for your patience.

Saanut 1/5 tähteä

NO ASSISTANCE IF EXPERIENCING HARDSHIP

I have an auto loan with RBFCU. I had fallen chronically ill that lasted about a year. During this time I was able to keep up with my payments for sometime, but eventually fell behind 6 months. During the 6 months I would call every month to get some kind of assistance. Short and simple they advised under no circumstances do they offer payment deferments, reduced payment amounts, nothing. If you’re someone who could ever end up in a similar situation, I strongly advise to not do business with RBFCU as far as auto loans. Currently they’re attempting to repo my vehicle and have advised I need to pay a lump sum of all the past due amount or they would not except any type of payments. Thanks for reading.

20. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Thank you for sharing those details with us, Patrick. We're sorry to hear you've had an unpleasant experience with our auto loans. Your feedback is valuable to us and we'd like the chance to investigate how we can best assist you during this time. If you could please contact us at memberservices@rbfcu.org, we'd like to work on finding a solution for your specific situation.

Saanut 1/5 tähteä

AVOID AT ALL COST!

I started a personal loan with this company. I sent them multiple pieces of income verification, and every time they were asked for a new verification source when I’ve given them all information that I had up-to-date they still denied me. I made a call with the associate about how long I had to get this information into them and was told 60 days the application closed within 30 days. When asked to hear the messages they would deny me and said I need to subpoena them, this bank has not tried to work with me at all, even though the information they’re asking for, is very easily shown through their records, if somebody would actually take the time and look, but they never even compiled information together until the very last minute when I was asking them about this absolute garbage of a bank don’t waste your time don’t waste your energy. When you ask for help, they get snarky on the phone they put you on hold forever garbage I will be closing my account as though my little money matters to them. I doubt it but for my personal sense of well-being I can’t deal with this stress any longer with this bank .

15. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi, Vincent. We're sorry to hear that you've had a negative experience banking with us. It's understandable why you'd be frustrated. Your feedback is important to us and we'd be happy to explore a resolution that best addresses your concerns. Please reach out to memberservices@rbfcu.org with the name and phone number attached to your account. You may also contact a Member Service Representative via secure chat through our Mobile app or Online Banking.

Saanut 1/5 tähteä

We have had a terrible experience with…

We have had a terrible experience with RBFCU. Recently, we uncovered a total of five unauthorized ACH transactions on my bank account. Despite calling the customer service and fraud department numerous times to dispute these transactions, we have not received any constructive assistance. After speaking with multiple customer representatives and escalating the issue to various supervisors, help was still not provided. RBFCU advised us to contact Capital One directly, as the unauthorized ACH transactions originated from there. However, when we called the Capital One fraud department, they informed us that RBFCU should have initiated the investigation and contacted Capital One’s fraud department via bank-to-bank communication. We are perplexed as to why RBFCU cannot assist small business owners in protecting their accounts. We escalated the issue again this afternoon and were placed on the callback list, yet we are still waiting for a supervisor to contact us.

14. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hello, Lucy. We're sorry to hear that you had a frustrating service experience after discovering unauthorized transactions on your account. We understand how concerning this situation is and would appreciate the opportunity to help make things right. Please email memberservices@rbfcu.org with the name and phone number associated with your account. We appreciate your membership and look forward to assisting you further.

Saanut 1/5 tähteä

Worst bank/ credit union ever!

Worst bank/ credit union ever!
Will move numbers around so you can seem to be negative just so they can charge you an overdraft fee. Even though you go and deposit funds before days end.

12. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi George, thank you for sharing your feedback with us. We understand you have concerns with your banking experience. This isn't the impression we want our members to have and would appreciate the opportunity to learn more about the situation. To help us assist you better, please email memberservices@rbfcu.org with additional details, the name and phone number associated with your account.

Saanut 1/5 tähteä

They restrict access to your money and…

They restrict access to your money and customer service is terrible

5. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Klayton, thanks for sharing your experience with us. We're sorry to read that you're unsatisfied and would like to learn more about what caused you to feel this way. If you could please share any additional feedback with memberservices@rbfcu.org, we'd be happy to address your concerns. You may also reach us by calling 210-945-3300 or by secure chat via Online Banking and Mobile app.

Saanut 1/5 tähteä

There are better…

My opinion and personal experience is that RBFCU, about 12 yrs ago, was a well run credit union. It’s since become a low-rate, substandard bank where you’re no longer a person who they actually benefit from having as a customer who deposits funds, but a number that they now consider a nuisance when you call for help with an issue involving THEIR services. However, putting aside that their ATM at the 6475 Baywater Dr location was out of service/out of money today and that they affiliate with 3rd party entities who’s credit card rewards services are inconsistent at best (“We cannot access uChoose Rewards. Please contact us at 888-999-4355.”), I expect to receive a response that tries to apologize and put me at ease about my sentiments for RBFCU - perhaps, an AI driven response? Don’t bother. It’s almost insulting and a waste of time. Anyway, I have my money and my confidence with a different credit union and I’ve witnessed the difference between the two.

2. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hello, thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to read that your banking experience was unpleasant. We understand that you have chosen to bank with a different institution however if there is anything we can do to make things right, please don't hesitate to reach out to us at memberservices@rbfcu.org. Our team would be happy to explore a resolution that best addresses your concerns.

Saanut 1/5 tähteä

This bank literally hates you

This bank literally hates you. Your money isn't yours, your cards aren't yours. They will lie to your face. Feign polite ignorance, Misrepresent your problems. They're basically scum bags on the level of a politician or lawyer. I explicitly told them not to replace some cards, they did it anyways sending me scrambling to the bank to get rent money. The fact that these people will do the precise opposite of what you tell them to do, smile while doing it, and say "Eff off that's your problem" is insane. I will be paying off my credit card and moving to a new bank.

22. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

We're sorry to hear that you've had a negative banking experience with us, DJ. We would appreciate the opportunity to learn how we can improve. Could you please reach out to us at memberservices@rbfcu.org with the name and phone number attached to your account? Your satisfaction is important, and we want to ensure a positive experience for you moving forward.

Saanut 1/5 tähteä

This is the worst Credit Union you…

This is the worst Credit Union you could ever have. Do not trust them with your money. They will never catch real fraud but will freeze your card for no reason and not notify you at all. Also don’t ever use the call back option for customer service they will NEVER actually call back. Stay on hold. I recommend closing your account and going elsewhere.

19. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Thank you for sharing your feedback with us, Jacob. We're sorry to hear you're disappointed with your banking experience. This isn't the impression we want our members to have and would appreciate the opportunity to make things right. If you could please contact us at memberservices@rbfcu.org, we'd like to work toward a resolution that best addresses your concerns.

Saanut 1/5 tähteä

False advertisement

This is what they advertise: "24/7 fraud monitoring and $0 liability for unauthorized debit card purchases". I have been with RBFCU for over 15 years. And when my debit card was hacked, they refused to cover the fraudulent charges. They actually caught the initial charges and froze my card. And when I called them they found that over $1000 of fraudulent charges had been made within a matter of minutes in another town. And when I asked them if they would investigate they said it was too hard to find these types of criminals. 1 month later, I get a letter in the mail stating that they will not be covering the fraudulent charges after all. So when my husband called to ask why, they stated that we had to file a police report with the stores where the charges occurred and pursue our own investigation. Even after one of their own representatives stated to me that it was too hard to find these kind of criminals. They also did the same thing to my daughter on her account, refusing to cover $800 worth of fraudulent charges. Very similar situation. They have lost our business and our money. And I'm sure they don't care about losing us as just a few customers, but maybe once more people are similarly effected and take the same actions then they will start to care.

1. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Rachel, thank you for sharing your experience with us. We understand you're frustrated by the process and outcome of the fraud investigation. Although you have decided to bank with another institution, we're saddened to see you go and would like to see if there's anything we can do to make things right. Please don't hesitate to contact us at memberservices@rbfcu.org with the name and phone number attached to your account.

Saanut 1/5 tähteä

Unjustify hard credit pull

Please DO NOT use this bank. They did a hard pull on my credit without even discussing whether the loan I was applying for would fit my needs. They are unresponsive and care nothing about client satisfaction.

4. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hello, thanks for reaching out to us. We understand you have some concerns regarding a pull on your credit. Member satisfaction is a top priority at our institution and we are happy to forward your message to our team for review. If you could please email us at memberservices@rbfcu.org with the full name and phone number associated with your account, our team is happy to investigate a resolution to ensure a positive experience for you moving forward.

Saanut 1/5 tähteä

Not an honest institution at all

Not an honest institution at all. Watch your account closely until you find another bank. Go anywhere but here. People are leaving RBFCU. I feel sorry for the people on the phones that have to feed their family by covering for the thieves at the top.

8. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Charles, we understand you have some concerns regarding your banking experience. Your concerns are important to us and we would like to learn more about what caused you to become displeased with us. We would be happy to discuss your feedback further. Please contact memberservices@rbfcu.org with additional details as well as the name and phone number attached to your account. You may also reach us by calling 210-945-3300 or by chat via Mobile App or Online Banking. We look forward to speaking with you soon.

Saanut 4/5 tähteä

FRAUDULENT

RBFCU was able to resolve the issue I was experiencing , my wallet was stolen, and unfortunately all my credit cards and debit cards were used but RBFCU was able to see me clear of all charges, thank you guys for resolving this issue

2. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Justin, we're sorry to hear of what happened with your car and can't imagine the stress you're going through. We appreciate you reaching out with your concerns and are happy to explore any possible resolutions with you. If you could please reach out to memberservices@rbfcu.org with the name and phone number attached to your account, our team is committed to assisting you through this challenging situation. You may also reach us by calling 210-945-3300 or by chat via Mobile app or Online Banking. We appreciate your patience and cooperation during this process.

Saanut 1/5 tähteä

Not a trustworthy financial institution.

BOTTOM LINE: DO NOT TRUST RBFCU with your money. They are not trustworthy and customer service both in the bank and over the phone is just terrible.

I began banking with them in 2012 when I lived in Cibolo, TX and they seemed OK. Loan rates were slightly better than USAA at the time. Banking service in the Scherz/Cibolo location was never a great experience. The tellers were rude and unfriendly in the banking locations and if any assistance other than basic i interactions were needed, courteous customer service was terrible. For that reason, I primarily used the app whenever possible. Security issues with the log in and app caused me some concern (I work in Cybersecurity), so I stopped using them as my primary bank, only keeping a small amount of funds in to keep the account open. At the time no fees were charged. To be honest, I stopped using the app and the account due to the unreliability of their app. The main problem and final straw is that they apparently initiated some insurance fee that customers were required to OPT OUT of. I never received any communication on this and this unsolicited Life insurance scam with Trustage Life Insurance has been draining my account. While they didn't bother to send notification of this fee...they SURE reached out once overdrafts hit after they drained the small amount in this account. I reached out to them and waited on hold for nearly an hour. When I did get a hold of someone, "Stacy" was very terse and clearly not happy about taking the call. I was professional and stated that I needed to close the accounts, but was concerned about the overdraft fees. She did not respond to any of my questions, and immediately began actions to transfer my remaining funds from a savings account out. While this is what I wanted I still had questions…which she refused to address or respond to. Stacy did not review the account, and did not listen to my request to regarding the account closure. I had to go back on hold while this got sorted with her supervisor. When she returned, rather than answer my questions she simply stated that RBFCU did not sign me up...but rather that I directly signed up for the Trustage Life Insurance policy. First, that is an absolutely untruthful statement. Secondly, when I asked who I could contact to terminate this fraudulent policy she became curt and stated that RBFCU doesn't sign people up (not what I asked). I remained kind and professional with her, but repeated that I did not sign up or approve this insurance. I asked again who I could contact. I was told to contract Trustage correctly and given and an incorrect number. After finding Trustage on the web, I have been on hold for hours with no luck. I am closing all accounts as soon as the ACH is complete. This is really a bad banking organization.

1. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Larry, we understand that you’re disappointed by the level of customer service you’ve received recently. We’re sorry to read this and can see how this would be a frustrating and inconvenient experience. To get in contact with TruStage, please call 1-800-779-5433. Thank you for bringing this to our attention. We will be sure to pass along your experience to our team for further review. If you could please email us at memberservices@rbfcu.org with the full name and phone number associated with your account, our team will be happy to explore a resolution to ensure a positive relationship moving forward.

Saanut 1/5 tähteä

Worse Bank …

Worse Bank ever for over a year I have requested debit card replacement, I still haven't received one. I am unable to use ATM deposit because of the card reader will not read my card. So I have to go inside the bank I had a check for $1,200 from a national realtor company. The teller helping me I could have ready see that she was going to give me some problems she was very sarcastic and snobbish. Yuri at the 1604/Culebra location. My checking account balance was over $1400 so she could have allowed me to have at least $200 from that check but she wanted to place a hold on it for 7 days I stated okay whatever let's just get this done cuz I need to leave she was taking alot of time for such a simple transition, but she was annoyed from me explaining how much trouble I'm having with the debit card and if they could mail it to the bank branch location and I could pick it up there she wanted to charge me $24 of course a fee....lol anyway as I left the bank because she took 10 minutes to have to type up a letter showing that the hold was going to be placed on the check, I noticed that she ended up putting a 16-day hold. ?? I drove back went to the supervisor the supervisor even questioned it then went to her station and asked her three times to change the date she argued and rebutted with her own supervisor ! She placed him in the same position she did me as a customer. Abusing her position & mental dysfunction of her showing me her entitled power to hold my own money. I have to pay my rent and now I have no money for gas or food just because of this one evil individual who wanted to show me that she can make decisions. I should have driven 30 mins & went to the UTSA/Dezavala Location, I am sure this would have been a different experience. I live down the street from 1604/Culebra and I am always treated with disrespect at that branch it's so very sad to have to drive somewhere else for better customer service....So the motto that they are member owned is not true in my case. That one Teller made it extremely difficult for me and I now have to borrow money for food. 😥 Happy New Year praying God turns it around for my good. As soon as check clears I'm closing my account & going elsewhere for my Banking Needs. 🙏

29. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Kat, we're sorry to read that you had an inconvenient experience at our 1604/Culebra branch. We understand the frustration caused by the delay in receiving your new debit card and the issues encountered during your recent visit. Your feedback is important to us and we're committed to addressing this matter. We certainly don't want to see you go and will be sharing your feedback with our team for further review. If you have any further concerns or would like to discuss what happened with a member of our team, please contact us at memberservices@rbfcu.org. You may also call us at 210-945-3300.

Saanut 1/5 tähteä

Use another bank!

They're more of a headache than the national banks. Save your time. Abysmal customer service and the rules don't make any sense. Everytime I've had an issue, it cannot be resolved due to their system that wouldn't be an issue anywhere else. So what was the last straw? I got laid off and forgot to cancel a reoccurring subscription. Their rules are that if the account stays negative for 45 days, they "charge off" the account (read deactivate it.) No biggie, I thought, as my next job started quickly and I'd be paid before then. Fast forward to Thanksgiving when I should've had my paycheck (minus the overdraft) and nothing is in my account. I also started getting automated messages stating my account was about to be gone for the reasons previously stated. No one is there on Thanksgiving, so I just have to wait for the next day. Black Friday comes and the paycheck (ACH) is shown is shown but isn't factored into my account. Rage ensues. I call customer service and am told that they are rejecting it because my account is suspended. You mean to tell me that funds being sent directly to the account cannot pay off what is owed? Nope. But we'll send it back to my company the same day so I can try to send it to my savings account that for whatever reason, is still active. Frustrating but still manageable, I suppose, but leaves me without desperately needed funds. Fast forward to Monday and the deposit hasn't been kicked back. This time, customer service says it'll take 2-5 business days starting that same day. And of course my company cannot write a check until they've received the funds back. RBFCU isn't the friendly, local credit union you'd expect. I'm warning everyone I know in real life and online to strongly reconsider using another bank.

27. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi Sarah, we are sorry to read that your experience correcting your account has been unpleasant. We can understand that it has caused frustration and inconvenience. We appreciate your detailed feedback and will pass it to our team for further review. If you could please email memberservices@rbfcu.org with your account name and phone number, our team is dedicated to making things right and are happy to explore other resolutions with you. You may also call us at 210-945-3300 or you may chat with a representative via Online Banking or Mobile app.

Saanut 1/5 tähteä

They will not help you when you need it!

I made a one time payment to a company I had a lease with using my RBFCU debit card. Normally, my payments come from another account. The company continued to withdraw money from my RBFCU account stating that I had provided that number to them. I used a one time link that I requested to make that payment. That company stored my debit information without my consent. I disputed 6 charges. RBFCU sided with the company stating they would not pursue the claim! Unbelievable! Not only that, but I have my veterans disability as the only deposit to RBFCU. I am completely disabled. That is what they were withdrawing money from. RBFCU still did not help me. I will be opening an account at another bank and closing this account ASAP. If you are a veteran, they could care less if your disability is stolen.

17. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
RBFCU-logo

Vastaus yritykseltä RBFCU

Hi JL, thank you for sharing your story with us. We understand you had an unpleasant experience while trying to dispute a charge. We certainly don't want to see you go and would like the chance to make things right. So we can explore a resolution together, please message memberservices@rbfcu.org with your account name and phone number. You may also speak with a Member Service Representative for additional assistance by calling 210-945-3300 or through chat via Mobile App and Online Banking.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin