Outdoor Revolution Arvostelua 

237
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

I must admit that we had weathered the drive away awning before we left and it stayed perfectly dry, what spoiled it for us are the pegs which appear to break on the merest thought that they are abou... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

We purchased a Movelite T3E PC drive away awning in January 2026 and used it a couple of times in the summer. We decided we’d like to buy the sun canopy, carpet and front porch door but couldn’t find... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Not only are the products great, but if something does go wrong then the customer service is second to none. I have purchased two outdoor revolution self inflating mats now and they are great quality,... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I bought an Outdoor Revolution tent through a third party. Unfortunately within a week of owning the tent, one of the air beam poles got a puncture. I contacted Outdoor Revolution to see where I could... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Markiisitoimittaja
  2. Kangastukku
  3. Kemianteollisuuden tuotteiden valmistaja
  4. Retkeilyliike
  5. Tekstiilituotteiden valmistaja

Yrityksen kirjoittama

Outdoor Revolution has created the ultimate, most innovative and reliable products, to ensure the very best experience of the great outdoors. Established in 2001, Outdoor Revolution is the pioneering brand of the lightweight caravan and motorhome awni...


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

237 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 95 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(237)

48 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great Customer Service

Chris in customer Service has been great, he did not stop until he had resolved my query. I cannot praise him enough for the help he has given my. Absolutely great customer service, a great company to deal with.

Mr A Sivertsen.

18. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Saved our holiday on Isle of Wight

Hi We were on holiday I o W. Air tube on the awning leaked ,- flat in 15 mins
Could not find replacement online. After ringing these guys got to speak to Chris who sent us a replacement air tube free of charge next day delivery by midday. Weather was terrible so saved our bacon and we were able to continue enjoying our holiday as it improved and awning dried out.
Many many thanks.

11. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Customer service is shocking

Customer service is shocking, not willing to help, Awning purchased is of very poor quality. I am now having to spend out on a new awning due to the fact it’s letting water in, which they have said is due to wear and tear and the awning has been used 6 times for a total of 18 days. Would never purchase from this company again.

9. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Dean, unfortunately we couldn't help due to the use that you'd put into the awning and that you had passed the warranty. We did offer advice, but feel like it fell on deaf ears. We wish you the best with your next purchase!

Saanut 5/5 tähteä

First Class Service

I rang up to try and purchase a new seal for my dual action air pump. I was put through to a guy called Chris who couldnt have been more helpfull. He informed me they didnt stock spare parts as they are bought as a complete unit so instead he sent me a complete new pump free of charge, I didnt even have to pay for the postage. Thanks Chris for a First Class Service.

3. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great service.

Great service, needed small replacement part for air awning pump, put through to Chris who immediately identified spare part and posted it to me FOC. arrived a few days later. Very helpful.

Mike Fielder

26. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Easily broken product, Review inspiring customer service.

I bought an outdoor revolution Breeze plus 5 metre windbreak to use with our Campervan. The windbreak uses 3 piece metal poles with spikes on the ends and guy ropes to hold it in place.
On its second outing it was Breezy, but unlike it’s name suggests, the windbreak did not cope well and toppled over a couple of times, breaking the spikes off the bottom of a couple of the poles, rendering the whole item almost useless. Considering the price of the windbreak and it’s intended use, I contacted outdoor revolution, to ask if they could supply spare parts so I could repair my poles, the reply I received (attached below) was less than helpful, the statement that the poles are not covered by the guarantee is almost laughable…as how can the statutory guarantee only cover the fabric inbetween them??? Rubbish service, easily broken product, a worthless guarantee and a review inspiring email from ‘customer support’ read on… you should be ashamed of yourselves Outdoor Revolution
,

Our poles aren't covered by the warranty as they all can have a tendency to break, due to weathers and misuse.
However whilst I am not qualified to advise on instructions to fix said poles, I would search on social media as, if you are quite handy I would assume this should be fairly straightforward.
The only other option would be to return it to the retailer you bought it from with your proof of purchase.
Kind Regards

Customer Service

14. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Mr Hood, thank you for your review! As your original email didn't state on how it was used or erected, nor was any evidence of the product setup provided, it can be difficult to determine whether correct use of the item was provided. However as your comment;
" Is there any way of replacing the spikes, if so please send me some replacements, so I can use my windbreak again, it was not cheap and I don’t want to throw it away. I am reasonably handy with a fairly extensive too kit and a vice, and happy to replace with some instruction and spares."
appeared to require some advice on how to fix the poles it would have been dishonest of me to actually advise you directly in the matter. Unfortunately as per the warranty we cannot cover poles which can be mishandled or incorrectly used and this information was given to you.
Chris.

Saanut 5/5 tähteä

What a great company

What a great company. So helpful with my request to repair an awning I had passed on as a donation to a worthy cause( donation towards a defibrillator). All dealt with swiftly and such a friendly manner. A super quality product with after sakes to match !

1. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Thank you for your fantastic comments! Really glad you've raised more money for the defib!

Saanut 5/5 tähteä

Upgrading

Spoke to Chris about upgrading my old Movelite. He was so helpful and it was refreshing to get a great service! Much appreciated!

George

11. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi George! My pleasure! Chris.

Saanut 5/5 tähteä

Great customer service

Spoke to a lovely gentleman called Chris and explained our issue with bladder failure on our air awning. We are on holiday so Chris has arranged for a replacement to be sent direct to our campsite. He gave some great advice re replacing said bladder. Great to know that a lifetime guarantee works as we’ve had the awning since 2017. Looking forward to our replacement via FedEx.

14. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi, I'll pass on your comments to Chris! Glad you continued your holiday!

Saanut 1/5 tähteä

Skyfall Midi 120 Self Inflating Mat

Bought a outdoor revolution SIM for camping. Valve has faulted with less than 2 weeks use so it keeps deflating. We are now outside the year warranty as the fault occurred at the start of our holiday 18 months after purchase. Its such a shame as it is a really comfortable mattress and i slept so well on it during the first camping trip (while it was still in warranty). But an expensive item if it needs replacing every 2 years.
As bought from another stockist outdoor revolution/blue diamond state that it is the suppliers responsibility to resolve not them.

14. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Nichola, Sorry your disappointed but you can understand we can't cover our items dependant on peoples use, only by a duration of time. However as per consumer rights all claims should always be brought to the attention of the retailer you purchased the item from.

Saanut 5/5 tähteä

Awning Problem Sorted

Had a problem down in Cornwall. customer service response was superb. New parts sent down overnight and technical support to get us up and running again was as good as could be expected.

23. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Philip, glad we could be of assistance! Enjoy your holidays!

Saanut 5/5 tähteä

Love the Company

Love dealing with the guys at this company.

8. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

We love you too Roger!

Saanut 1/5 tähteä

Terrible product

We bought an Outdoor Revolution e sport 325 awning that was manufacturer refurbished and had a new air bladder fitted. It was a nightmare to erect as the bladder wouldn't stay in the tubes when inflating it. Then it burst! After getting a new bladder from the manufacturer under warranty the following season it burst again, always on the seam which makes it impossible to repair. This was the third bladder and I was so annoyed with it we threw it away and bought a poled Sunncamp awning, it takes 10 minutes to erect and was half the price. What a waste of money, these awnings are not fit for purpose!

1. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Adam, Sorry to hear about the issues that you've had. Sounds like you were really unlucky! We did however make sure that you always had a replacement bladder to keep you covered! Wishing you the best with your new awning.

Saanut 2/5 tähteä

Outdoor Revolution Movelite T3E Low

We bought an Outdoor Revolution Movelite T3E Low and accessories in October 2022.

On our first trip in May 25th 2023 there was a hole in the rear tube. Lots of anxiety and frustration. I emailed A&E and Roger rang me to take me through getting the tube out to see what the problem was. A big hole in a brand new tube in a brand new awning. A repair was successfully done to get us through the holiday. On our second trip it was raining and water was on our cooker. We noticed a tear in the roof. Both A&E and Outdoor Revolution both say we have snagged it and it’s not a warranty issue.
We both disagree as it’s as if this awning was substandard from the beginning!

I do not recommend this awning as ours has issues from the start so I don’t know what a perfect awning would be like to review it. If the material is so thin it can be snagged on ? (We don’t believe we snagged this awning as there isn’t anything it can be snagged on)

A replacement awning would have been nice but obviously not to be.

27. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Helen, As we stated previously, you purchased the awning back in 2022 and reported no issues with it on initial setup and use. The photo evidence you sent us was a tear in the middle of the fabric that appears evident of a snag, otherwise it would have easily been noticed before. Nor was the tear caused due to loose stitching or the like.
The Movelite range is one of our best sellers and certainly doesn't have a thin fabric and we can't just hand out awnings due to damage caused by the customer. Sorry.

Saanut 1/5 tähteä

Poor quality, bad customer service

I purchased an Outdoor Revolution Camp Star Rock 'N' Roll 100 Self Inflating Mat in March 2022, by June 2023 it would constantly leak through the valves so we would wake up uncomfortably on a completely deflated mattress. Outdoor Revolution refused to do anything about this because it had been over 12 months from the purchase dates.

Buy a Vango California mattress instead, much better quality.

22. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Joe, Sorry your disappointed but you can understand we can't cover our items dependant on peoples use, only by a duration of time. However as per consumer rights all claims should always be brought to the attention of the retailer you purchased the item from.

Saanut 1/5 tähteä

Known fault that the air tube sleeves…

Known fault that the air tube sleeves that support the bladders fail. Lifetime warranty only covers the rubber insert which is useless without the sleeves which aren’t available to buy as spares.
Left with a £1500 tent which is now scrap after 4 years light use.
Customer services don’t care and believe that 4 years is good enough.

7. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Mark, we did offer to cover the Oxygen bladders, but cannot cover the fabric of a 4 year old tent that has had little to no maintenance. We're sorry you are disappointed, but we hold no responsibility for the lack of care you provided the equipment you purchased.

Saanut 5/5 tähteä

Airedale 5.0S - a great tent and great service

So much thought has gone into the design of this tent - there are so many nifty design features that we're still discovering after 3 camping trips! We've camped for 30 years and the Airedale 5.0S is a quality product. The 2nd time it seemed to struggle in high winds but (thanks to the comprehensive explanation from Chris in Support) we corrected our pitching technique, which solved the issue. Would highly recommend!

16. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi, Glad you got the pitching right! Simple when you know how! Enjoy your holidays! Chris.

Saanut 5/5 tähteä

Enquired about spart parts for camp furniture

Enquired about spart parts for camping furniture, and customer service (Chris) had the part out to me very quickly with no charge. Excellent customer service. that will keep me returning for their products. Many thanks,

11. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Gary,

Thank you so much for your lovely feedback, we are so glad to hear that you are satisfied with our service and will certainly pass your comments on to Chris!

Kind regards,
Chelsie - Outdoor Revolution

Saanut 5/5 tähteä

Amazing customer service - Chris Smith

Just a quick note to say what amazing customer service was provided, especially by Chris Smith. We'd managed to lose our camping portable toilet cap, but Chris went way and above finding us a replacement part and even arranging for it to be delivered straight to our campsite!!! Will be eternally grateful on a rainy night ;-)

10. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Outdoor Revolution-logo

Vastaus yritykseltä Outdoor Revolution

Hi Chris,

Thank you so much for your lovely feedback, we are so glad to hear that you are satisfied with our service and will certainly pass your comments on to Chris!

Kind regards,
Chelsie - Outdoor Revolution

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin