LN-CC Arvostelua 

2 821
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Shopping with LN-CC was a very easy online process, good product range, great product images and description. Prompt postage to myself, and goods well packaged. The item I choose was not right for me... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Ik heb een tas van €505 gekocht waarvan het bandje kapot is. Ik probeerde weken contact te maken om het op te lossen maar er werd niet gereageerd. Ik heb een review geplaatst op trustpilot en vervolge... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Love my boots, thank you LN-CC. My only wish that you didn’t use FedEx for deliveries to the UK. They dropped the box on my doorstep and falsified signature. Had problems with them before. UPS and DH... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

LOST MY ORDER Never received Worst experience ever Still awaiting a refund Will have to take up with credit card Absolutely AVOID UPDATE 17/9/26: Email from LNCC confirming... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike
  2. ja myös
  3. Kenkäkauppa
  4. Laukkukauppa
  5. Miestenvaateliike
  6. Naistenvaateliike
  7. Streetwear-kauppa

Tietoja yrityksestä LN-CC

Yrityksen kirjoittama

LN-CC is a progressive retail concept, combining a unique art-based installation store in London and an online platform run with the same attention to detail and forward-thinking approach. Its offering is a combination of independent brands and luxury designers, showcasing a curated edit from the runway and unique collections from around the world. LN-CC presents its own interpretation of luxury, redefining the opinion of modern retailing in a curated, conscious and considered way.

Shop Women
Shop Men
Download iOS APP
Explore Editorials
Contact Us

Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(2 821)

242 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

waiting for my refund still

waiting for my refund still, my return got delivered back to them over a month now!

14. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Dorian,

Thank you for your review. We are sorry to hear about the delay and understand your concern.

We can confirm that your return has been received at our warehouse, and our team is currently reviewing the case to ensure the refund is processed correctly. 

We will reach out to you directly with an update as soon as possible.

Kind Regards,

Saanut 1/5 tähteä

Be Careful! Unlawful Practices

EDIT #2: LN-CC withheld nearly $300 from my refund under the label of “duties and taxes,” despite not disclosing during checkout how much of the total price was attributable to those charges. The customer only learns this breakdown after purchasing, which prevents informed consent at the time of contracting.

In addition, the U.S. duty rate applicable in this case is approximately 15%, which would correspond to roughly $180 rather than nearly $300 in my instance. This raises concerns that LN-CC is not only seeking reimbursement from U.S. customs but may also be profiting from the difference.

EU consumer law requires that merchants refund all payments received from the consumer, including duties and taxes when these are collected by the merchant as part of the checkout price. LN-CC’s decision not to refund these amounts appears inconsistent with these obligations.

EDIT to LN-CC’s textbook copy-paste-reply: obviously I have handed over the return documents to UPS, otherwise they wouldn’t even have accepted the return package… Also, as this is a return, all documents + label were provided by LN-CC directly, not me. However, it solidifies my caution advise for other customers as it shows that LN-CC is now trying to blame it on me for not providing the relevant documentation.

Highly advise caution for anyone ordering from this company—especially if you’re based in the US. I’ve had positive experiences with them in the past, but something has clearly changed, and not for the better (the numerous recent negative reviews speak for themselves).

Here’s my situation in short: I placed an order, the item arrived far too small, and I returned it just two hours after receiving it, using the provided return invoice, label, and box. That was 1.5 weeks ago. Since then, the package has been stuck in Italian customs—according to UPS, because LN-CC failed to include the required documentation.

I’ve reached out multiple times, and the only response I receive is, “rest assured, we’re handling it,” yet nothing actually progresses. Needless to say, this will be escalated with my credit card institution if the issue isn’t resolved soon, as we’re talking about more than $1,000 that I’m currently at risk of losing due to LN-CC’s negligence.

11. marraskuuta 2025
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Dominik,

We are truly sorry to read your review and understand your concern.

However, we would like to clarify an important point regarding return shipments from the US:

For returns sent from outside the EU, the required customs documentation must be completed and provided by the sender when dropping off the parcel at the UPS location. The courier accepts the shipment only once this documentation has been supplied at the point of handover.

According to UPS tracking, the parcel was dropped off directly by the customer at a UPS Store in Bayonne, NJ, meaning the documentation process was handled at the origin.

This is why UPS is currently requesting additional information in order to complete customs clearance which is currently managed by us.
Our team and UPS remain in continuous contact to support the process wherever possible, but customs procedures are entirely managed by the relevant authorities and cannot be accelerated or overridden by us.

We remain fully available to assist you further.

Kind Regards,

Saanut 1/5 tähteä

Schlechte Unterstützung

Leider habe ich noch keine Antwort erhalten. Es bleibt dabei. Keine Mühe um das Problem zu beheben. Schade. Trotzdem würde mich freuen wenn Sie sich bei mir zurückmelden.

20. marraskuuta 2025
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Mustafa,

Thank you for contacting the LN-CC online store.

We apologise for the inconvenience you have experienced with our service. Our customer service team has contacted you privately to offer assistance.

Please do not hesitate to contact us if you require any further information.

Kind regards,
LN-CC online store

Saanut 3/5 tähteä

Top arrived with deodorant marks all…

Top arrived with deodorant marks all over it. Shipping was good.

19. marraskuuta 2025
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Customer,

Thank you for reaching out to the LN-CC Online Store.

We are sorry to hear about the inconvenience you experienced. In order for us to review your case and assist you further, we kindly ask you to provide us with your order number so that we can contact you privately and offer the appropriate support.

Please do not hesitate to reach out should you need any additional information.

Kind regards,

LN-CC Online Store

Saanut 1/5 tähteä

Ordered item and then I was told it was…

Ordered item and then I was told it was not in stock three days later

12. marraskuuta 2025
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Customer,

Thank you for contacting the LN-CC Online Store.

We are sorry to hear about the inconvenience you have encountered. To allow us to review your case and provide you with the appropriate assistance, we kindly ask you to share your email address so that we can reach out to you privately.

Should you require any further information, please feel free to get in touch.

Kind regards,

LN-CC Online Store

Saanut 1/5 tähteä

Extremely Poor Handling of Delivery…

Extremely Poor Handling of Delivery Issue + Incomplete Refund
I recently placed an order with LN-CC, and the entire experience has been extremely disappointing.
My package was shipped from Italy, but FedEx tracking immediately showed false delivery updates, including “out for delivery” in another country, “returned to sender,” and finally “delivered” to a person I do not know (“B. Ellavia”).
FedEx confirmed the package was never delivered to me, yet LN-CC took a very long time to provide any clear information and did not take responsibility for the logistical failure.
Although I was eventually refunded, LN-CC only refunded the item cost — not the shipping costs, even though the order never arrived and the issue was entirely due to their shipping process. I paid for delivery of an item that was never delivered.
Overall, the customer service and problem resolution were unacceptable. The customer care was indifferent. I do not feel protected as a customer, and I cannot recommend ordering from LN-CC based on this experience.

16. marraskuuta 2025
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Ernesta,

Thank you for your review and we are terribly sorry to read that. 

We are truly sorry for the inconvenience caused. Unfortunately, your parcel was returned to our warehouse due to an error with FedEx, and we completely understand your frustration. We kindly  inform you that we have contacted you privately.

We look forward to speaking with you.

Sincerely,

Saanut 1/5 tähteä

Disppointment

I ordered a bag from a luxury brand and paid an extra fee for an express delivery. The purchase was supposed to be delivered on November 18th, then on 19th… nothing, I emailed, I called several times. No clear answer: probably on 20th… still nothing. Based on UPS tracking system, the purchase is struck in Köln and LN-CC tell me that they escalde the issue but cannot do anything!!! Why not resend a bag in a true express way? We are November 23rd, and I still have no information about the exact date of delivery for my parcel. Very disappointing given the price !

16. marraskuuta 2025
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Lorraine,

Thank you for your review.

We are sorry to read that. As we are already in touch we can continue the conversation privately.

We look forward to speaking with you.

Sincerely,

Saanut 1/5 tähteä

WARNING! FAKE SAINT LAURENT BAGS SOLD

WARNING!

In August 2025, during one of their sale promotions, I purchased several Saint Laurent bags from this store. One of the bags they shipped was the wrong model and came with authenticity cards that were clearly incorrect. I contacted their customer service at the time, but the issue was never resolved, and I ultimately had to file a chargeback with my bank.

Last week, while preparing one of the remaining bags as a gift for a family member, I noticed that the authenticity cards looked completely wrong compared to the genuine Saint Laurent items I own. I examined the bag more closely and noticed that the logo and the protective plastic also appeared off. I had purchased two of the same model, and the second bag had the same questionable cards.

I submitted both bags for authentication, and they were CONFIRMED FAKE. The earlier bag I disputed with my bank was also confirmed counterfeit. In total, I purchased five bags from this store: 2 were authentic, and 3 were FAKE.

I will be filing a dispute with my bank and contacting Saint Laurent regarding this situation. I have been a customer of this store for some time, and given that they present themselves as an authorized reseller, I never imagined this could happen.

For clarity, the boxes and dust bags the bags arrived with were genuine; however, the bags themselves and the authenticity cards were not.

If you purchased a Saint Laurent Le 5 à 7 Hobo Small Pink Suede or Large Burgundy bag from this store during the August 2025 sale, I strongly recommend having your items authenticated. The counterfeit bags are extremely similar to the real ones, and if not for the incorrect authenticity cards and atypical protective plastic, I may not have noticed they were fake.

21. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
LN-CC-logo

Vastaus yritykseltä LN-CC

Dear Client,

Thank you for your review.

We kindly inform you that to guarantee authenticity our inventory is directly supplied by the brands and designers. Certain items may also include the designer's own proof of authenticity, such as an authenticity card, a dust bag, packaging, etc.

We are sorry to read that, could you kindly provide us with your order number in order to verify if we can assist you further?

We look forward to speaking with you.

Sincerely,

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin