FedEx Arvostelua 51 486

TrustScore 1/5 tähteä

1,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kuriiripalvelu
  2. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.


Yhteystiedot

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

51 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Never again Fedex-TNT

Törkeän hidasta; paketin 120 km matka kaksi viikkoaloputtomien selvittelyjen jälkeen. Selvityspuheluista 20 euron lasku, eikä mihinkään viesteihin vastausta. Ei ikinä tämän maailman surkeimman yhtiön palveluja. Varokaa menettämästä tavaroitanne näiden etanoiden haltuun.

14. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Odotusta parempi suoritus

Odotusta parempi suoritus. Tämä paketti tuli perille Ranskasta viikossa lähes luvatussa aikataulussa INTL Economy, vain päivän myöhemmin kuin ennakkoilmoitus. Ennakkoilmoitus oli toimitetaan viimeistään 06.07 ja Fedex toimittaa tänään viesti tuli 07.07, noin tuntia ennen pakettia. Arviota vähentää 1. Että vahdin lähetystä saapuvaksi myös 6.7. koko päivän, kun tilannepäivitysta viivästymisestä ei tullut. Fedexin Webbisivuilta kuitenkin luin päivän viivästymisen todennäköiseksi. 2 etten pääsyt enää ennakkoviestin tiedoilla uudelleen paketin tietoihin, jätettyäni lisäohjeen, enkä seurantaan kun viestistä puuttui lähetysnumero. Olin kyllä alun perinkin ohjannut lähetyksen läheiseen kauppaan, missä tiesin olevan miehityksen koko päivän. Silti piti sopia tapaaminen. Joka tapauksessa, lähetys saatiin ehjänä perille ja kuski pyysi puhelimella lisäohjetta ollessaan lähistöllä. Toimitus lähes suunnitelman mukaan ilman turhaa säätämistä.

13. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Fedexin toiminta Suomessa todella huonossa jamassa. Välttäkää.

Kiinasta tulee Fedexin paketti Suomeen Vantaalle 6 päivässä (noudettu Kiinasa 16.6 ja Vantaalla 21.6.) sen jälkeen siirretty Turun toimipisteen hautausmaalle, johon tämä paketti kuten aikaisemmatkin jäävät. Nyt mennyt kaksi viikkoa ja edelleen odottaa Turussa. Asiakaspalveluun on turha olla yhteydessä, koska sieltä yritetään kiiruhtaa, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Keväällä ensimmäisellä kerralla meidän paketti oli 7 viikkoa Turussa. Pistettiin sama lähetys uudelleen kallimmalla DHL:n kuljetuksella ja oli Maarianhaminassa 3 päivässä Saksasta. Sitten kun olin sen 4 kertaa soitellut ja laitellut viestiä perään niin tuli sitten päivä sen jälkeen kun DHL:n paketti... Pistäkää nyt hommat kuntoon tai olette ilman töitä siellä. Olen kaikille tavarantoimittajille ja lähettäjille sanonut, että EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA Fedexillä mitään meille. Meillä ei vain ole varaa, että koneet seisoo ja rahaa menee ohi. Eivät myöskään ota mistään mitään vastuuta.

5. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Käsittämättömän hankala saada yhteyttä

Paketti saapunut Suomeen 8.6 ja sen jälkeen ei mitään. Joka ikinen arkipäivä lähetys kirjataan klo 18-19:00 välillä Pirkkalan toimipisteeseen. Ajoitettu toimituspäivä on odottava.
Yhteydenotto on todella hankalaa. Soittamalla ei pääse läpi. Sivuston kautta laitettuhin lomakkeisiin ei vastata. Chatin kautta laitettiin selvityspyyntö technical supportille, toivottavasti tapahtuu jotain. Ei mitään sähköpostiosoitteita yhteystiedoissa. Herran vuonna 2022 tälläistä "palvelua", miten voi olla. Kuitenkin kyseessä iso toimija. Aargh...

30. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Onko täällä kukaan aspa töissä?

Ostin nettikaupasta tavaran hollannista(kellon).Paketti tuli nopeasti Suomeen.Sitten ei kuulu ei näy.Kukaan ei vastaa puhelimeen ei s-postiin.Ei mitään yhteydenottoa sieltä päin ja sinnepäin ei saa yhteyttä.Toimiiko kyseinen virma edes Suomessa?

20. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

SUOMEN PÄÄN FEDEX ON SURKEA

SUOMEN PÄÄN FEDEX ON SURKEA. Paketti jenkeistä Suomeen tuli nopeasti, tosin FEDEX lähetti tullausilmoituksen teko-ohjeet ennen kuin oli itse edes toimittanut paketin tietoja tulliin, joten silloin ei tullausta voinut vielä tehdä.Siellä Vantaalla se nyt yhä lymyää, Odottaa tilassa päivästä päivään,vaikka tein tullauksen heti ja maksoin tullit. Kerran pääsin asiakaspalveluun puhelimitse, virkailija epäili että tulee maanantaina, ei tullut. Mitään toimituspäivää ei saanut sovittua. Minulla on DHL:n kanssa aina kaikki sujunut mainiosti, joten en osannut odottaa näin paskaa toimintaa FEDEX:n kanssa.

14. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Voiko huonompaa asiakaspalvelua enää olla?

Tässä sama tapaus kuin muissakin arvioissa. Lähetys makaa Vantaalla jo toista viikkoa. Ei ole yritetty toimittaa missään vaiheessa. Chatissa vastataan, että toimitetaan seuraavana päivänä. Ei toimita. Puhelimeen ei vastata. Aikaisempi lähetys oli Vantaalla yli kaksi viikkoa, jonka jälkeen se toimitettiin lähimpään noutopisteeseen.
Miten näin ala-arvoisesti toimiva yritys voi olla toiminnassa?

9. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

TÄYSIN LUOKATONTA

TÄYSIN LUOKATONTA! Et saa lähetystäsi, et voi muuttaa vastaanottopisteitä, et saa keneenkään yhteyttä. Ei voi muuta toivoa kun että tämä yritys katoaa tai vähintään antaa potkut jokaiselle joka on vastuussa toimituksista. Se johtaja joka on vastuussa näin irvokkaasta palvelusta on epäonnistunut.

6. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Paketti viikon myöhässä

Paketti viikon myöhässä. FedEx ei edes yritä toimittaa pakettiani. Paketti ollut viikon varastollaan, kun yritän soittaa asiakaspalveluun jonotan 18min ja luuri löydään korvaan.
Erittäin surkeaa ja ala-arvoista

27. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

20 päivää odoteltu jo tullausta

Tilaus kiinasta lähti 30.4. ja saapui suomeen 5.5. Siihen se sitten jäikin.

Tähän mennessä oltu fedexiin yhteydessä useita kertoja, ensin jotta saisin lähetyksen vapautettua tullaukseen ja tekisin sen itse. Ei tapahtunut koskaan. Lopulta lupasivat tehdä tullauksen puolestani, mutta tämä on edennyt vielä huonommin. Todennäköisesti MITÄÄN ei olisi tapahtunut ilman soittokierrosta jokaisessa käänteessä huolintaosastoa myöten.

24. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Tällä menolla pyrin jatkossa välttämään Fedexiä

Pakettini näytti tulevan aika normaalisti USA:sta Tukholmaan asti. Nyt on seissut Tukholmassa kohta kaksi viikkoa. Vastausta en saa heidän sivuiltaan laittamaani kyselyyn eikä puhelimeenkaan vastata.

Ongelmatilanteissa heidän pitäisi tottakai selitää tilanne ja kertoa kuinka kauan ongelmassa suunnilleen menee.

21. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ala-arvoista touhua

28.4 Irlannista lähetetty paketti edelleen seisoo jossakin Vantaalla ja odottaa toimitusta. Nämä ovat tulleet aina aikasemmin perille alle 24 tunnissa, joten jossakin on todellakin vikaa ja pahasti. Yhteydenottoihin ei reagoida mitenkään, kannattaa välttää.

20. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Tullaa heti kun paketti on Suomessa

Tilasin paketin Japanista. Neljässä päivässä paketti tuli seurantatietojen mukaan Japanista Ranskan kautta Suomeen, jossa se jumahti Vantaalle. Onneksi tajusin itse tullata paketin tässä vaiheessa, koska Fedex ei mitään ilmoitusta lähettänyt minulle. Eli tullatkaa paketti heti kun näette seurannasta että se on saapunut Suomeen!! Fedex ei mitään ilmoitusta laita. Sain tullaamisen hoidettua kätevästi, kun käytin Fedexin seurantakoodia tulli-ilmoituksen tekemisessä. Tullaamisen jälkeen paketti lähti nopeasti eteenpäin ja ystävällinen kuljettaja toi sen minulle työpaikalle, kun en ollut vielä kotona vastaanottamassa. Paketti oli päivän myöhässä aluksi arvioidusta aikataulusta, mikä todennäköisesti johtuu vain siitä etten heti tajunnut tullata pakettia.

19. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

erittäin huono

Sama täällä. Saksasta tilattu paketti seissyt muutaman viikon vantaalla. Tilasin syntymäpäivälahjan ja en saanut. Älkää missään nimessä käyttäkö fedexiä.

14. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

FedEx ei edes yritä toimittaa…

FedEx ei edes yritä toimittaa pakettiani. Ovat pitäneet sitä viikon varastollaan, kun yritän soittaa asiakaspalveluun jonotan 18min ja saan luurin korvaan.
Erittäin surkeaa.
Suosittelen DHL:ää.

12. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DO NOT USE FEDEX

Toimitus on kohta 2 viikkoa myöhässä alkuperäisestä toimituspäivästä. FedExiin ei saa mitään yhteyttä. Ei mitään tietoa milloin paketin tulee saamaan. ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ FEDEXIÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA

12. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maksoin ekstraa pikaluljetuksesta 30€…

Maksoin ekstraa pikaluljetuksesta 30€ ja nyt paketti viikon myöhässä. Väittävät ottaneensa yhteyttä vaikka todellisuudessa yhteyttä ei ole otettu puhelimitse , viestiä , sähköpostilla eikä kirjeellä.
Tämän jälkeen en tule käyttämään heidän palveluita enää koskaan.
Ketään ei saa myöskään kiinni

12. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin