FedEx Arvostelua 51 507

TrustScore 1/5 tähteä

1,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kuriiripalvelu
  2. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.


Yhteystiedot

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

52 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ala-arvoista palvelua

Ala-arvoista palvelua. Asiakaspalvelusta ei saa ketään kiinni, eivät vastaa sähköposteihin. Lopulta kun 2 päivän yrittämisen jälkeen sain ihmisen kiinni, ja pyysin nopeuttamaan saapumisilmoituksen tekemistä. Lupasi välittää viestin eteenpäin, ja hoitaa asia, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Sama rumba uudelleen, koitan jonottaa asiakaspalvelijalle ja tavarat makaavat neljättä päivää tullissa

11. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Huonoa palvelua

Lähetysten seurannassa puutteita. Lähetys ilmoitettu saapuneeksi ja odottaa tullausta. Tullissa ei kuitenkaan ole tietoja lähetyksestä. Tullissa osattiin kertoa, että samanlaisia tapauksia tullut vastaan ja virhe on FedEx päässä. FedEx asiakaspalvelussa ketään ei saa kiinni, eikä sähköposteihin vastata, että virheen saisi korjattua. Ala-arvoista toimintaa FedEx taholta

6. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Japanipaketit on tullut hyvin

Fedex on ollut todella luotettava kun on Japanista tilannut. Paketti tulee aina suht nopeasti ja työntekijät ovat olleet todella mukavia. Välillä on sattunut että pakettia on yritetty toimittaa kun en ole ollut kotona, mutta sitä käy.

3. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Paketti Itävallasta Kanta-Hämeeseen…

Paketti Itävallasta Kanta-Hämeeseen kestänyt tulla jo kuukauden. Toinen lähetyksen paketeista saapui 15 päivässä, toinen ei ole saapunut vieläkään. Toisen paketin tavaroilla ei tee mitään ilman toisen paketin sisältöä. Seuranta ei pidä paikkansa ja toimitusaikoihin ei voi luottaa. Täysin ala-arvoista palvelua.

3. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Skotlannista tuleva paketti on…

Skotlannista tuleva paketti on jumittanut yli kolme viikkoa Tukholmassa. Ei vastauksia viesteihin eikä puheluihin. Eipä ole tullut näin surkeaa kuljetusyhtiötä aikaisemmin vastaan. Tuo yksikin tähti on liikaa.

2. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ala-arvoista rahti Englannista

Tilasin TNT / Fedexiltä 25.3.2022 isomman moottorin osan kuljetuksen Tampereelle. Kuljetus on mennyt täysin pieleen.
TNT Englannin väki väitti ettei ko. suurta koneosaa ole ilmoitetussa osoitteessa ja keskeyttivät kuljetustilauksen. Kyseinen yritys on valtatie A 11 läheisyydessä, Google mapsista tuo yritys löytyi noin 10 sekunnissa.
Varaosa noudettiin päivien kuluttua ja se oli taas päivän TNT toimipisteessä, eikä mitään tapahtunut.
Päivien kuluttua osa kuljetettiin lähelle Heathrow lentokenttää , noin 180 km, TNT toimipisteeseen missä taas meni päiviä. TNT nerot lähtivät seurannan mukaan kuljettamaan lähetystä takaisin tuonne 180 km päähän , TNT asiamiehelle joka oli noutanut paketin myyjäyrityksestä. Taas jonkin ajan kuluttua paketti vietiin takaisin, 180 km ajelua, taas samaan TNT rahtipisteeseen lähelle Heathrow lentokenttää missä se taas makasi päiviä.
Myöhemmin paketti jatkoi matkaansa TNT Elst Hollannin toimipisteeseen missä taas meni päiviä. Elstissä tavara nostettiin rekan kyytiin, tavara saapui seurannan mukaan Pirkkalan asiamiehelle 22.4 missä lähetys oli taas pari päivää, kunnes seurannan mukaan lähetys kuljetettiin takaisin Turkuun !!!
Seurannan mukaan rahti olisi lähetetty Saksaan Kölniin 26.4 klo 00.53, lähetys oli / on saapunut taas Turkuun 27.4. klo 13.44 !!!
Lähetyksen pitäisi olla nyt Turussa odottamassa ehkä kuljetusta määränpäähän Tampereelle, mutta mitään liikettä ei näy !!
Lasku kuljetuksesta tuli 19.4.2022 euroja 513,60.
Tavaraa ei ole vieläkään saapunut eikä TNT/Fedex ole ottanut yhteyttä.
Kyseinen TNT / Fedex myös piilottelee eikä ilmoita sähköpostiosoitteita esim. laskutukseen, rahtitiedusteluihin ym.ym.
Olen soittanut useita kertoja "asiakaspalveluun" jonotusaika , siis odotin että "asiakaspalvelija" vastaa noin 45 minuuttia !!!
Lähetin viivästyksestä TNT / Fedex laskutukseen viestin laskun mitätöimisestä, mutta mitään vastausta ei ole tullut.
Pitäisikö lähettää reipas lasku viivästyksestä ja kuluista myös asiakkaltamme ?
En missään tapauksessa suosittele TNT / Fedex palveluita Englannin / Euroopan kuljetuksiin, ei toimi !
Miksi TNT / Fedex salaa yhteystietojaan, miksi ei ole sähköpostiosoitteita sivuilla näkyvissä ???

28. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Surkeaa

Kerrassaan surkeaa touhua. Kolme kertaa olen joutunut käyttämään ko. palvelua. Kerran toimi hyvin. Kahdella muulla kerralla on saanut huhuilla sovittuna aikana saapumattomien pakettien perään. Ja yhteyttäkään ei firmaan tunnu saavan järkevästi.

27. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

En voi suositella

Paketin piti saapua Priority toimituksella 7.4., mutta mitään ei kuulu. Ollut 12.4. asti jumissa Tukholmassa. Chatti käskee vain soittaa asiakaspalveluun eikä uutta toimituspäivää voida antaa.
Toimitus maksoi yli 30€, en kyllä enää käytä FedExiä.

25. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Enpä tiedä

Noin kolme pakettia saanut aikaisemmin ja silloin ei ole ollut ongelmaa mutta nyt paketti ollut 2 viikkoa jumissa Ranskassa ja viesteissä lukee ettei muka ole saatu tilaajaa tavoiteltua vaikka puhelua tai mitään ei ole tullut... Saa nähdä tuleeko ikinä

25. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Huonoin palvelu ikinä

Aivan todella pettynyt tähän palveluun ja en ymmärrä kuinka voi olla näin hidasta toimintaa? Vai tulenko edes saamaan pakettiani ikinä. Paketti seissyt muka kaksi viikkoa aivan lähelläni mutta eipä näytä saapuvan. En käyttäisi ikinä uudestaan.

22. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

NIGHTMARE. Älä ikinä käytä FedExiä

Paketti ollut jumissa viikon, toimitus piti olla 5 päivää sitten. Asiakaspalveluun soittaessa saat kuunnella musiikkia noin 20 minuutin ajan ilman että ketään vastaa, mennyt soittaessa heidän palvelunumeroon ja jonottaessa yli 10€ puhelin laskuun siitä hyvästä että kukaan ei koskaan vastaan ja puhelu katkaistaan aina noin 20 minuutin tienoilla.

Netissä toimiva englannin kielinen chat palvelu on yhtä turha, sinne jos hyvässä lykyssä pääsee laittamaan viestiä joutuu odottamaan vastausta noin kaksi tuntia vaikka sinun jono paikkasi olisi 6 tai vähemmän, ja täältä saatu vastaus on yhtä ympäripyöreä eikä auta mitään. Ei osata sanoa mikä paketin tila on tai koska sitä oikeasti ollaan toimittamassa tai missä ollaan menty vikaan. Valehdellaan joka kerta asiasta, eri vastaus aina eri asiakaspalvelijalla, ensimmäinen sanoo että paketti on Turussa tullissa, toinen sanoo että paketti on Belgian varastolla odottamassa tullausta, kolmas lupaa että heiltä selvitetään paketin tila ja ollaan minuun yhteydessä 24 tunnin sisällä, neljäs asiakaspalvelija vittuilee että heiltä ei olla koskaan asiakkaaseen edes yhteydessä kun taas kyselet missä paketti menee eikä luvattua yhteydenotto pyyntöä ole tullut, seuranta näyttää taas aivan eri tietoja mitä asiakaspalvelusta sanotaan.

Ala-arvoinen toimitusyhtiö kokonaisuudessaan.

Vältä ehdottomasti ottamasta FedEx kuriiri toimituspalveluita jos vain mahdollista, tästä ei ole muuta kuin harmaita hiuksia ja päänvaivaa!

22. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Aivan surkeaa toimintaa

Aivan surkeaa toimintaa. Paketti ei tullut milloin luvattiin, turhaan odotin kotona. Ei viestiä, ei mitään. Aspassa kukaan ei vastaa ja nyt en tiedä missä pakettini on ja saanko sitä ikinä. 2 viikkoa sitten piti tulla.

19. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hankalin toimitusprosessi tähän asti

Otin asiakaspalveluun yhteyttä, voisinko tulla kotiinkuljetuksen sijaan hakemaan pakettini logistiikkakeskuksesta, johon vastasivat, että onnistuu. En kuitenkaan saanut pakettiani sieltä, sillä se oli pyynnöstäni huolimatta lastattu autoon kotiinkuljetettavaksi. Paketti ei ole edelleenkään lähes viikon jälkeen saapunut. En voi suositella kenellekään

19. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Asiakaspalveluun

Asiakaspalveluun, ei saa yhteyttä. Kuskit eivät lue tai heille ei kerrota, mihin ja miten paketit pitäisi toimittaa. Toimitus ajat eivät todellakaan pidä paikkansa. Jopa Suomen Posti toimii paremmin.

13. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ala-arvoista palvelua

Erittäin erittäin huonoa palvelua. Asiakaspalveluun ei saanut yhteyttä puhelimitse eikä chatin tai sähköpostin kautta. Toimitus todella hidasta eikä ilmoitettu toimitusajankohta pitänyt ollenkaan paikkaansa. Kaiken kaikkiaan todella paha maku jäi yrityksestä. En aio käyttää yrityksen palveluja enää missään tapauksessa.

13. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin