Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää
Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää
Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.
Yhteystiedot
Yhdistynyt kuningaskunta
- www.fedex.com
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Paketin toimitukselle annettu jo neljä…
Paketin toimitukselle annettu jo neljä aikaa, mutta joka kerta pettänyt. Oma toimitus kaiken lisäksi sieltä ihan kalleimmasta mahdollisesti päästä. Eikä mitään logiikkaa toimituksella. Eivät ole pyytäneet esim. ovikoodia tai aikaikkunaa eikä sellaista pysty myöskään antamaan. Asiakaspalvelua ei saa kiinni ilman asiakastunnusta, mutta asiakastunnusta ei saa koska niitä ei taas juuri nyt myönnetä jonkin "teknisen vian" vuoksi. On siinäkin keino huijata asiakkaita. Jonkun asianajajan pitäisi tutkia tämän firman toimintaa ja haastaa oikeuteen. Selvästi tarkoituksenmukaista ja säännöllistä asiakkaiden huijaamista. Jos edes paketin voisi noutaa Vantaalta, mutta sekin tehty mahdottomaksi. Ammattitaidottomin yritys minkä ikinä kohdannut.
Paketti viikossa Etelä-Koreasta Suomessa
Paketti saapui viikossa Etelä-Koreasta Suomen Turkuun kotiovelle. Olisi ehkä tullut nopeamminkin jos olisin tajunnut tullata lähetyksen heti kun näin sen saapuneen Suomeen, tullauslupaviestiä ei tullut. Mutta chatistä sain suomenkielisen aspan numeron, josta sain tiedon että voi tullata ja seuraavana päivänä paketti ovella. Pieni miinus siitä että toimitusaikahaarukka on yksi kokonainen päivä.
Tilasin 6.12.22 tavaraa Britanniasta
Tilasin 6.12.22 tavaraa Britanniasta. Seurantakoodin mukaan lähetys olisi saapunut Suomeen jo 7.12., ja että sitä oltiin yritetty toimittaa minulle saman päivän aikana. 8.12. lähetystä oltiin yritetty toimittaa uudelleen. "Lähetystä on yritetty jakaa. Odotamme vastaanottajalta yhteydenottoa uuden jakeluyrityksen sopimiseksi." 12.12. lähetin sähköisen lomakkeen kautta mahdollisia lisätietoja, esim. ovikoodini ja toimituspäivän, jolloin paketin voi toimittaa. Viestiini ei koskaan vastattu. Kahdeksannen päivän jälkeen lähetyksellä ei ollut moneen päivään tapahtumia, seuraava tapahtuma lähetyksellä oli 14.12., että paketti on Vantaalla. Soitan samaisena päivänä asiakaspalveluun ja sovin toimituspäiväksi 15.12.. Ketään ei ole näkynyt eikä kuulunut. Olen aamusta saakka seurannut tunnin välein lähetyksen päivityksiä, klo 11:08 se on saapunut Vantaan toimipisteeseen, valehtelematta tuo päivitys on ilmestynyt sinne vasta n. klo 16 aikoihin. Myöhemmin saman päivän aikana seurannan mukaan lähetystä on yritetty jakaa minulle klo 15:30, ja että minun pitäisi olla uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun...
Päivitys: 19.12. piti olla uusi toimituspäivä, pakettia ei näkynyt, on muka yritetty toimittaa jne. Olin antanut ohjeistuksena (niin kuin edelliselle toimituspäivälle), että minulle voi soittaa.
Päivitys: 20.12. pakettia ei edelleenkään näkynyt sovittuna päivänä.
Päivitys: 30.12. pakettini SAAPUI! Myöhästymisen syyksi kerrottiin, että olen kuulemma antanut puhelinnumeroni väärin, vaikka toiseksi viimeisellä kerralla kun soitin asiakaspalveluun, he vielä kysyivät, että saako minut kiinni samasta numerosta josta soitan. Soitin siis aspaan 29.12., ja sovin toimituspäiväksi 30.12., annoin vielä varmuudenvuoksi naisystäväni puh.nron, jos en satukaan olemaan paikalla. Olin kuitenkin ehtinyt töistä kotiin. Kuljettaja soittaa kumppanin numeroon, että paketin voi tulla hakemaan alaovelta. Jos olen antanut ovikoodin ohjeistuksena kuljetusfirmalle, niin olettaisin, että kuljettaja olisi käynyt jo sovittuina päivinä kilkuttelemassa ovikelloani, mutta olin ilmeisesti antanut ovikoodin turhaan, kukaan ei ollut käynytkään ovellamme. Aikoja sitten lähettämiini sähköisiin lomakkeisiinkaan ei ole tullut vastauksia. Naurettava firma.
On se kyllä vaikeeta saada pakettia…
On se kyllä vaikeeta saada pakettia heiltä.
Ei sähköpostia, ei tekstiviestiä saapuvasta paketista.
Näkyy että tullut heille Suomeen pari viikkoa sitten
Yhteyttä puhelimella ei saa kun ei ole asiakasnumeroa.
Sain jätettyä viestin chattiin...katsotaan onko vielä suomessa ko lähetys.
Niin perseestä kuin vain voi olla
Niin perseestä kuin vain voi olla. 7. puhelinsoitto ja sain ihmisen kiinni joka antoi puhelinnumeron, joka ei toimi. Älä koskaan käytä tätä firmaa!
Ala-arvoista, 0/5
Tilasin viime viikolla Ruotsista tuotteen ja sain maanantaina (28.11.) tekstiviestin, jonka mukaan FedEx toimittaisi tuotteeni silloin. No, mitään ei kuulunut, kukaan ei soittanut, mitään viestejä ei enää tuon jälkeen tullut. Tiistaina (29.11.) olin kokouksessa, kun joku oli yrittänyt soittaa tuntemattomasta numerosta iltapäivällä. Se oli ehkä FedEx tai sitten ei, mitään viestejä en tiistainakaan saanut. Tänään keskiviikkona (30.11.) sain aamulla tekstiviestin, jossa pyydettiin valitsemaan haluanko kuljetuksen automaattiin vai kotiini aikavälillä 0900–1600. Valitsin kotiinkuljetuksen, koska olin etätöissä kotona. Voittekin varmaan arvata loput: tänään ei tosiaan kuulunut FedExistä mitään enkä myöskään ole saanut tilaamaani tuotetta. Minulla ei ole aavistustakaan milloin se mahdollisesti tulee, mutta ei minulla ole myöskään mahdollisuutta pykiä päivittäin kotona odottelemassa turhien lupausten toteutumista. Aivan käsittämätöntä, että vuonna 2022 tällainen ihmisten aliarviointi ja suoraan sanottuna petollinen toiminta on mahdollista ja/tai laillista.
Että mitäkö meni pieleen = KAIKKI
Että mitäkö meni pieleen? No kaikki!
En tiedä millä valtuuksilla on luvallista:
- julkaista väärää informaation trackingissä?>Toimitus klo 18 mennessä, kun lähetys on klo 15 vielä Ranskassa (klo 18 muuttui, että toimitetaan päivän loppuun mennessä)
- valehdella asiakkaalle päin naamaan toimituksen tilanteesta (sijainnista) > näyttää että kotimaan kuljetuksessa, vaikka paketti on oikeasti edelleen Ranskassa
-pyysin lähetyksen pysäytystä Vantaalle, yllättäen sain tiedon, että onnistuu ja vahvistin 2 min kuluessa > myöhemmin selvisi, että ei pysäytetty, koska eivät saaneet vahvistusta ajoissa
Kaikki tämä siksi, että edellinen lähetys on seilannut pitkien Eurooppaa jo 12 pv ja lähettivät uuden tilalle.
Uudelle luvattiin toimitus seuraavaksi päiväksi - mikä vitsi!
Asiakaspalvelija pyytää soittamaan tällaisissa kiireellisissä tapauksissa > eivät edes tiedä/tunne sisäisiä prosesseja, koska puhelimella ei pääse heille soittamaa, jos ei ole asiakasnumeroa (ei ole, koska olen vain vastaanottaja), jolloin puhelu katkaistaan!
Tässä vain osa siitä mikä meni pieleen, mutta ei jaksa edes kaikkia juttuja avata...
Ei mikään ihme että firma on haukuttu ympäri maailmaa
Ei mikään ihme että firma on haukuttu maanrakoon Yhdysvalloissa ja Suomessa
On ihan hevonkukkua että toimitusta on yritetty toimittaa kun asun omakotitalossa ja olen aina joka päivä kotona joten en ole voinut olla huomaamatta heidän pakettiautoa pihassa koska mitään pakettiaautoa ei ole näkynyt missään vaiheessa.
Eikä missään vaiheessa tullut edes mitään Viestiä että paketti olisi toimituksessa kun seuranta näyttää vieläkin että paketti on seissut Vantaan varastolla jo 5.10.22 päivästä lähtien ja olin yhteydessä asiakaspalveluun josta käskettiin pyytää uusi toimituspäivä mutta sain viestin että paketin toimitus on 29.9.22 mutta nyt per**** on jo 20.10.22. Kyllä olen Kuluttajaliittoon yhteydessä jos tämä vielä pitkittyy kun kyseessä yli 100 Euron ostoa
tilasin 12.7.2022 Hollannista 3…
tilasin 12.7.2022 Hollannista 3 pakettia samasta paikasta.2 pakettia tullut ovelle, kolmas lähti Vantaalta takaisin Hollantiin ja sieltä taas Vantaalle. 3 kertta yritetty työpaikalle toimittaa,tuloksetta. kerran ne yritti laittaa postin kautta, ei mennyt todellisuudessa sinnekään
Nyt on maailmankirjat sekaisin :D
Nyt on maailmankirjat sekaisin! Fedexin toimitus oli nopea ja mutkaton, toisin kuin viimevuotinen kokemukseni (jolloin paketti jumitti Vantaalla 26 päivää)! :D
Paketti tuli Japanista Ranskan kautta 2-3 päivässä. Paketin tultua Suomeen sain tekstiviestin, jossa pyydettiin tullaamaan paketti. Tullausta seuraavana (tai sitä seuraavana) päivänä puhelin soi, ja kuski soitti kysyäkseen, olenko paikalla silloin-ja-silloin. Paketti myös tuotiin sovittuun aikaan.
Ainoa miinuspiste tällä kertaa tuli pakettiin aiheutuneesta ilkeän näköisestä repeytymästä, mutta onneksi sisältö oli jälleen pakattu ja suojattu hyvin (siitä kiitos Buyee.co.jp:lle).
Erittäin huono
Erittäin huono. Kannattaa välttää. Paketti toimitetaan 9-16 välillä kotiosoitteeseen. Mitään tarkkaa aikaa ei anneta. Meillä käyty kaksi kertaa eri päivänä ennen klo 12. Itse pyytänyt ekan päivän jälkeen toimittamaan Alepaan. Silti käyty kotiovella uusiksi. Puhelimeen ei vastata ja lopulta kun vastataan, lyödään luuri korvaan. Asiakaspalvelu myös Vantaalla livenä epäasiallinen. Asiakasreklamaatioita ei oteta vastaan eikä anneta yhteystietoja vastuuhenkilöistä. Kuluttajansuojasta heillä ei ole mitään käsitystä ja siitä mainitseminen koetaan uhkailuksi. Paketti on vieläkin tulematta, enkä tiedä missä se on tai mistä jäljittää.
Siis ihan uskomaton huono palvelu
Siis ihan uskomaton huono palvelu. Paketti yli 16 päivää heidän varastossa, asiakaspalvelun vastaus on: Finally this is an economy package with no delivery time guaranteed. Turhia lupauksia.
Kuluttajaliitto saa kuulla tästä tänään. Ei tämä ole mikään USA, vaan SUOMI!
Paketti jo 1.5 kk myöhässä
Paketin oli määrä tulla 18.7.2022; ei ole vieläkään näkynyt (6.9.2022) lukuisista yhteydenotoista Fedexiin ja tavaran myyneeseen liikkeeseen huolimatta. Seurannan perusteella paketti on Vantaalla.
Edit: Viimein muutama tunti tämän arvostelun kirjoittamisen jälkeen paketti saapui.
Mahdoton toimitus, välttäkää
Kolme päivää odottanut pakettia kotona, mutta se ei vaan tule. Lokien mukaan paketti on ollut "FedExin ajoneuvossa toimitusta varten" yhteensä noin 26 tuntia, aamusta iltaan.
Seurannassa on ensin arviona "ennen kello 18.00", joka muuttuu automaattisesti kuuden jälkeen muotoon "päivän lopussa".
Sitten kun päivä on ohi noin 20:30, niin kuljetushistoriaan tulee tieto "Viive - Asiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu.".
Kukaan ei ole käynyt täällä koko aikana, eikä kukaan ole soittanut. Olen istunut ikkunan vieressä päivät tekemässä töitä sekä valvontakameroista tiedän, ettei kukaan ole käynyt täällä missään vaiheessa.
TNT:n seurantasivulla toimittamattomuuden syy vaihtelee "Lähetystä on yritetty jakaa. Odotamme vastaanottajalta yhteydenottoa uuden jakeluyrityksen sopimiseksi." tai "Yritys suljettu toimitushetkellä. Selvitämme asiaa.". Soitin asiakaspalveluun ja siellä sanoivat, että sinne laitetaan välillä mitä sattuu. Ja eivät muuten ole selvittänyt asiaa.
Urgent lähetys ei mene ajoissa perille
Urgent asiakirjan lähetys ma 22.8. keski-suomi - Pohjois-Italia. Paikallinen kuriiri haki kuoren 22.8
8.00 ja välittömästi se näkyi Turun Fedexin toimipisteellä. Outoa. Sitten seuraavat pisteet yöllä Ranska CDG. Kuulosti jo lupaavalta. Sitten Italiassa tökkäsi. Kirjeellä oli tosiaan kiire, ja siksi sen olisi pitänyt olla viim. 24.8.vastaanottajalla. Ei ollut, ja lopulta vastaanottaja ajoi 200 km matkan ja haki itse lähetyksen. Siinäkin Fedex neuvoi hakemaan kirjeen väärästä paikasta. Oikein helvetin hyvää kuriiripalvelua, kun itse saa hakea kirjeensä termimaalista. Never, ever ei käytetä enää tätä puljua. Reklamaatio on tehty, odotellaan hyvitystä 200 km oman auton ja työajan käytöstä.
Todella epäluotettava toimitusten…
Todella epäluotettava toimitusten aikataulujen pitävyydessä
Surkea lähettifirma
Oma pakettini on ollut nyt yli kuukauden matkalla, 28.7 saapunut Pirkkalaan ja sen jälkeen ei ole liikkunut mihinkään. Paketin arvioitu saapumispäivä näyttää edelleen 21.7. Mitään toimitusvaihtoehtoja ei ole. Katsotaan vastasko maanantaina kukaan netissä tekemääni kyselyyn.
TÄYTTÄ PASKAA KOKO TOUHU
Paketti tuli äkkiä Suomeen Alankomaista. Mutta nyt seilaa Lahden ja Vantaan väliä eivätkä tuo perille. Fedex syyttää alihankkija Postnordia, no he kuitenkin kuskaavat pakettia mutteivät tajua tuoda perille. Tätä on kestänyt jo toista viikkoa.
AIVAN PERSEESTÄ MOLEMMAT PUTIIKIT!!!!
Älkää missään nimessä käyttäkö fedexiä…
Älkää missään nimessä käyttäkö fedexiä jos mahdollista. Paketti ei saavu luvattuun aikaan vaan lojuu jossain vantaan nurkilla.
FedEx on täysin sotku
International Priority toimitus tuli nopeasti Eurooppaan ja piti saapua 14.7.2022 nyt on menossa 25 päivä ja paketti nyt jumissa Vantaalla. Tätä ennen paketti oli jumissa 1,5 viikkoa paikassa GRACE-HOLLOGNE BE. Sähköpostiin ei vastata ja chat asiakaspalvelusta pahoiteltiin viivästystä. Seurannan ilmoitukset ovat aivan sekaisin sillä 30 minuuttia näkyi että toimitus olisi tehty 22.7 jonka jälkeen päivittyi taas "pending" tilaan. En ikinä käytä FedExiä tämän jälkeen. Tarkoitus on vaatia rahat takaisin, toki vaatimukseen ei varmaan koskaan vastata.
Reklamoin ja kukaan ei koskaan ottanut yhteyttä. Tässä taas yksi firma, jonka perättömistä lupauksista pitäisi tehdä joukkokanne. Lupaukset viikon toimitusajoista on lupauksia kun tuotetta niin markkinoidaan eikä päättää sopimusta siinä kohtaa kun saatte rahat asiakkaalta. Täytyy sanoa, että laskutus ainakin pelaa, se on taattu.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








