FedEx Arvostelua 51 483

TrustScore 1/5 tähteä

1,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kuriiripalvelu
  2. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.


Yhteystiedot

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

51 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Huono Palvelu

Huono Palvelu
Myöhästyminen 7 paivä
He kahetävät viesti ja lupaavat 10 -15 min olen odottanut 2 päivää ja viellä ei tullut minun pieni paketti

5. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Toimitus takkuaa veikeästi

Odotin FedExin Envelope-lähetystä Ranskasta. Se lähetettiin 25.5. ja odotettu toimitusaika oli perjantaina 26.5. Kuitenkin seurantatietoihin merkittiin tuolloin että osoite on väärä.

Mitään yhteydenottoa en saanut ennen tiistaita, jolloin soitin itse FedExille. Puhelun aikana selvitettiin osoitteen sijaintia; todettiin, että osoite on oikein merkitty ja varmistettiin sen sijainti. Toimitus luvattiin keskiviikoksi, jolloin se olikin auton kyydissä mutta eipä vain tullut perille.

Samana iltana soitti joku toinen FedExin tai PostNordin työntekijä, joka lupasi toimituksen torstaiksi. Lähetys oli kuitenkin koko torstain Vantaalla. Lopulta kirje saapui perjantai-aamuna, eli kahdeksan päivää lähetyksestä.

Osoite oli oikein kuoressa, vain ääkköset puuttuivat. En edelleenkään ymmärrä, että mikä tässä oikein kiikasti ja miksei FedEx tai heidän alihankkijansa PostNord kykene ratkomaan epäselvyyksiä itse, vaan lähetys unohdetaan Vantaalle odottamaan sitä että vastaanottaja alkaa kysellä sen perään.

Osoitteemme ei edes ole mitenkään erikoinen kun koko kadun varrella on vain yksi omakotitalo... ja mainittakoon, että FedEx toimitti maaliskuussa täsmälleen vastaavan kirjelähetyksen 24 tunnissa perille, samoilla osoitetiedoilla.

2. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Aivan luokaton palvelu

Aivan luokaton palvelu. Asiakaspalvelussa ei voi puhua ihmisen kanssa ilman asiakasnumeroa (jota ei saa mistään).
Kuski soitti perjantaina että olenko kotona, koska en ollut, lupasi että paketti maanantaina noudettavissa noutopisteestä.
Yhtäkkiä uusi toimitusaika siirtyi kolmella viikolla, ja näyttää edelleen toimitusta kotiin (enkä ole silloinkaan kotona)
Miten tällainen paskalafka saa edes toimia Suomessa? Välttäkää mikäli vain voitte!

2. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Asiaspalvelu puuttuu

Syksystä 2022 olen käyttänyt heidän palvelua ja aluksi kaikki toimi oikein hyvin. Nyt yhtäkkiä kelkka on vaihtanut suuntaa. Asiakaspalvelua ei käytännössä ole olemassa. Tullaukset tehdään sinun puolesta vaikka mitään valtakirjaa ei ole allekirjoitettu. Kuukausi sitten sain viimeksi heiltä paketin ovelle. Tänään oli kirjattu seurantaan että virheellinen osoite, kukaan ei soittanut vaikka aiemmin on aina tullut puhelu lähetiltä että tuo pian paketin! Todella outoa. Seurannasta ei voi muuttaa toimitustapaa että itse voisi hakea paketin. Senkin olen aikanaan pystynyt tehdä itse. Lompsin tänään myöhemmin paikan päälle ja annan heidän kuulla kunniansa. Lähtee kyllä kuljetusyritys nyt vaihtoon! En voi suositella!

16. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kuljetusfirma joka ei edes yritä kuljettaa tuotteita perille.

Tilasin tuottteen joka lähetystunnuksen saapui suomeen alle viikossa. Olen kärsivällinen, joten odotin viikon. Siinä ajassa pakettia oli kuulemma yritetty toimittaa. Seurannan mukaan se oli kuitenkin ollut koko ajan vantaalla.Nyt olen kuukauden tapellut fedexin ja heidän idioottimaisen puhelinjärjestelmänsä kanssa kunnes olen päässyt puhumaan ihmiselle. He lupaavat selvittää asiaaa ja soittaa takaisin. Sitä ei koskaan tapahdu. Sain tänään viestin että paketti on palautettu lähettäjälle. Onneksi lähettäjä oli valmis lähettämään paketin muuta kautta ja puolittamaan toisen lähetyksen kulut. Minulla on aiempiakin huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta, mutta tämä on viimeisin. Huonompi kuin suomen posti.

16. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Miten tähän yritykseen saa yhteyden

Miten tähän yritykseen saa yhteyden? Robotti ei yhdistä mihinkään ja en saa pakettia perille millään. Yritetty kuulemma toimittaa, mutta yhtään yhteydenottoa ei olla saatu ja ollaan oltu toimistolla kaikkina päivinä.
Järkyttävää "asiakas"palvelua. En suosittele.

15. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maailman luokattomin sekoilufirma

Luokattomin kuriiri"palvelu" koko maailmassa. Välillä kuljetusasiakirjat tullausta varten unohdetaan lähettää kokonaan, tullattavia lähetyksiä toimitetaan perille ennen kuin ne on tullattu tai sitten ihan muuten vain sekoillaan huolella. Kuljettajat eivät soita asiakkaalle, milloin lähetys toimitetaan, sillä "ei kuulu käytäntöihin". Yhdellä minuutin mittaisella puhelulla säästettäisiin asiakkaan ja yrityksen aikaa sekä hermoja, mutta nämä veijarit haluavat tehdä kaiken vaikeimman kautta. Tämän yrityksen käytäntöihin kuuluu ihmisten elämän vaikeuttaminen. Asiakkaan aika kuluu FedExin amatöörivirheiden selvittämiseen, mihin kuluu tuntikaupalla työtä. Kaiken huippuna viimeisin lähetykseni, joka toimitettiin jollekin salolaiselle yritykselle. Tätä viimeisintä hourailua parhaillaan selvittävät. Asiakaspalvelua ei ole mahdollista saada puhelimitse ilman asiakasnumeroa, jota tuskin kukaan tällaiseen yritykseen edes haluaisi. Kuulostaa uskomattomalta, mutta kokeile itse, jos haluat kokea, miten maailman surkuhupaisin kuljetusfirma toimii. FedExin oikea käsi ei edes tiedä, mihin pakettiin vasen käsi on survottu.

8. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Paketti Ranskasta

Paketti Ranskasta, toimituksessa asiakkaalle Turussa, asiakasta ei tavoitettu tai asiakkaan liiketoiminta on loppunut. Okei, paketin toimitusosoite on kuitenkin Oulussa.

24. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ei voi nimetä kuljetusPALVELUKSI

Paketti on liukkaasti tullut Ranskasta Suomeen, tosin pitkäperjantain pyhä varmaan katkaisi toimituksen perille asti. Seurantanumero kertoo, että lähetys on toimitettu perille klo. 05:28 ti 11.4. ja että vastaanottovirkalilija (??!) olisi tuolloin ollut paikalla kuittaamassa lähetyksen vastaanotetuksi. Ensinnäkin, ei ole sellaista virkailijaa täällä, eikä mikään toimisto ole auki puolikuudelta aamulla muutoinkaan. "Asiakaspalvelu" on vitsi, pelkkää automatiaa sekä puhelinnumerossa että netissä. Mikään näistä ei auta ko. ongelman selvityksessä. Oikein hyvä, FedEx!!!

11. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Surkeaa toimintaa taas kerran

Surkeaa toimintaa taas kerran, en olisi tilanut lainkaan jos olisin tiennyt että tämän toimittaa FedEx.
Paketti kulki nopeasti Espanjasta Suomeen, mutta sitten jumittui Vantaan varastoon.
Asiakaspalvelun chat menee ulkomaille eivätkä osaa auttaa, puhelimessa vastaa robotti ja lomakkeelle kirjoittaessa kyllä vastataan, mutta apua ei osata antaa.
Otin yhteyttä lähettävään firmaan ja lupasivat palata takaisin DHL:ään.

6. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ei ansaitse edes yhtä tähteä.

Antaisin todellakin nolla tähteä, jos se olisi mahdollista. Joka toinen näistä kuriirifirmoista ansaitsisi sen, mutta FedEx tuntuu olevan sieltä viemärin pohjamudista.

Tilaan tuotteita yhdysvaltalaiselta, suurelta toimittajalta. Paketti saapuu Suomeen ja sekoilu alkaa. Ensin paketti näyttää siirtyvän normaalisti, mutta sitten seuranta jää pariksi päiväksi jumiin Pirkkalaan. Alkuperäinen toimituspäiväarvio on tässä vaiheessa mennyt. Yritän soittaa asiakaspalveluun, josta vastaa nauhoitus. Pyytää seurantatunnusta, jonka näpyttelen puhelimella. Seuraavaksi pyytää asiakasnumeroa! Mikä v** asiakasnumero?! En siis saa tilaamastani lähetyksestä tarkempia tietoja, ilman FedExin asiakasnumeroa.

No, parin päivän päästä saan tekstiviestin, että toimitusta on yritetty, jota en usko hetkeäkään. Samassa viestissä on linkki toimituksen uudelleenohjaukseen. Klikkaan linkkiä, jonka jälkeen minua pyydetään syöttämään rahtikirjan numero. Tämä numero ei kelpaa!

Soitan taas asiakaspalveluun, ja tällä kertaa saan näppäiltyä sellaiset valinnat, että minulle vastaa elävä ihminen. Hän on ihan ystävällinen ja yhdessä sovimme toimituksen, lähimpään noutopisteeseen. Hän kertoo, että paketti on huomenna noutopisteessä ja saan siitä tekstiviestin. Mitäpä luulet, tuliko seuraavana päivänä tekstiviestiä!?

Kun viestiä ei odotetusti kuulunutkaan, niin yritin soittaa uudestaan. Jonotusta 10min, jonka jälkeen kyllästyin. Kävin katsomassa seurantaa (joka ei muuten toimi millään selaimella juuri mitenkään), josta onnistuin tulkkaamaan, että toimituksen piti todellakin olla minulla tänään ja toimitustapana KOTIOVELLE!! Ei jum**!

En tiedä miten nämä kuriirifirmat porskuttavat, kun palvelu on toinen toistaan surkeampaa. Ilmeisesti raha liikkuu tarpeeksi korkeilla portailla, mutta ihmisten tavaroiden toimittaminen ei tunnu kiinnostavan pätkääkään.

4. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

En ymmärrä

Parisen viikkoa on kestänyt paketin kulku Ruotsista Suomeen. Ensiksi ilmoitetun toimituspäivämäärän ja korjatun välillä 11 päivää. Ei minkäänlaista yhteydenottoa asiasta keneltäkään, missään vaiheessa. Itse en valitsisi kuljettajaksi ikinä, nyt valitettavasti lähettäjä valitsi FedExin.

3. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Surkein kuljetusfirma ja palvelu tähän mennessä

Keskiviikkona tuli vaan ilmoitus että paketti yritetty toimittaa. Sitä ennen ei mitään yhteydenottoa koko puljusta. Sitten kun kävin heiltä saadun linkin kautta sopimassa uuden jakelun torstaille niin en saanut minkäänlaista ilmoitusta mihin aikaa paketti esim toimitetaan. Eikä paketti tullutkaan! Perjantai aamuna klo 10:20!! (ihme että satuin olemaan kotona) soi ovikello ja siellä oli äijä paketin kanssa ovella, jälleen siitä etukäteen ilmoittamatta/sopimatta!

31. maaliskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

V*ttu mitä paskaa...

Paketti tuli nopeasti Saksasta Vantaalle, mutta toimituspäivänä ei näkynyt pakettia, joten kävin Vantaalla heidän toimipisteessä ja olin vielä ilmoittanut chatissa (kun ei ole asiakasnumeroa niin ei pääse suoraan juttelemaan asiakaspalvelijan kanssa), että tulen noutamaan paketin.
No eipä ollut pakettia siellä, kun oli kuulemma luovutettu postnordin kuljetettavaksi ja heillä ei näy kuin että lähetys on rekisteröity haettavaksi.
Olisi tärkeitä papereita ja niillä olisi vielä kaiken lisäksi akuutti tarve.
Olisi tullut halvemmaksi ja nopeammaksi lentää itse Saksaan hakemaan ne paperit.

17. maaliskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Surkeaa

Kuski soitti ensimmäisen kerran kun toi pakettia ja en ehtinyt vastata kun soi ehkä 5 sekuntia puhelin ja sitten kuski häipyi. Toisen yrityksen aikana Kuski ei edes soittanut mutta kävi ovella, Ei edes soittanut ovikelloa tai mitään niin ei voinut tietää että se oli ovella. Kolmas yritys tuli jo eri firmalta ja niiltä onnistu ekalla.

2. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Helpottakaa asiakaspalvelua, takaisin yksinkertaiseen muotoon. Linkit ja puhelin numerot asiakspalveluun selvästi ja käännetyt tekstit selko Suomella.

FedeX soitti ja kysyi tullimaksusta sanoin hoidetaan tullimaksu FedExin kautta maksan siitä aiheutuvan hoitomaksun.
Maksoin tullimaksun FedExin lähettämän laskun mukaisesti heti kun se saapui, tavarat tulivat kotiovelle kaikki hyvin.
Kuukauden päästä tulee maksumuistutus, maksumuistus tullimaksusta!
Sitten kun sitä haluaa selvittä FedExin sivuilla niin tuntuu aika hankalalta hoitaa asiaa sivuston kautta, huonoa Suomea käännökset ja missään ei ole linkkiä mistä voi laittaa liitteitä ja kopiota takaisin selvitystä varten.
Asiaskaspalvelu pelaisi varmaan nopeammin ja tehokkaamin puhelinpalveluna ja mahdollisen linkin kautta jolla voisi laittaa tiedostoja asian selviämiseksi.

Kiitos

20. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Voisivat edes ilmoittaa

Voisivat edes ilmoittaa, missä mennään 🤬
Olisi pitänyt lukea nää arvostelut eka.
Oon yhteydessä paketin lähettäneeseen firmaan jenkkeihin.
Saavat soittaa sinne tai jtn.
Miksei tähän voi antaa nollaa tähteä.
Varmasti kerron jokaiselle, joka jaksaa kuunnella tai vaikkei jaksaiskaan, ett NEVER FEDEX.

18. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin