Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää
Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää
Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.
Yhteystiedot
Yhdistynyt kuningaskunta
- www.fedex.com
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Tilasin tuotteen Suomeen, se päätyi Ruotsiin
Tilasin Etsystä tuotteen (Suomeen), sain suhruisen valokuvan tuntemattomasta kerrostalon ulko-ovesta, jonka vieressä lattialla on pahvilaatikko. Kuvan yhteydessä lukee, että paketti on "toimitettu". Toimitustiedoissa/tracking information-osiossa lukee "delivered Stockholm".
Kaikki meni täysin pieleen
Kaikki meni täysin pieleen. Lähetys oli melkein kaksi viikkoa myöhässä.
Henkilökunta ei osannut tullata kaksiosaista lähetystä osissa.
Asiakaspalvelussa pompoteltiin useiden sähköpostiosoitteiden ja palvelijoiden välillä. Sisäisesti asiaa ei osattu edistää, sisäiset prosessit eivät ole siis yrityksessä kunnossa.
Sähköposteihin vastattiin suurella viiveellä ja nettisivujen pakettienseuranta on kokoajan nurin.
Viimeisenä niittinä kun tullaukset saatiin lopulta hoidettua ja paketit maahan, niin kuriiri ei osannut toimittaa pakettia perille, vaan se piti itse hakea kahtena erillisenä päivänä kahdessa osassa heidän varastoltaan Vantaalta.
Aspaan ei kannata olla yhteydessä ellei…
Aspaan ei kannata olla yhteydessä ellei ole asiakasnumeroa, puhelu ei yhdisty minnekkään ilman sitä vaikka sinulla olisi seurantanumero
Ainoa tapa selvitellä chatissä
En ainakaan itse valitsisi tätä kuriiria, jos voi valita
Toimittaja puhui DHL:stä mikä olisi ok, mutta ilmeisesti Fedex tekee heille alihankintaa
En kyllä harkitsisi työjutuissa mitenkään tätä puljua, käyttäkää DHL tai TNT tai vastaavaa
Fedex toimitti pakettini aivan väärään…
Fedex toimitti pakettini aivan väärään osoitteeseen… puhelinnumero ohjaa jollekkin robotille, onko kellään tietoa mistä saisi ELÄVÄN ihmisen kiinni.?
Näin huonoa palvelua ei kertakaikkiaan…
Näin huonoa palvelua ei kertakaikkiaan voi saada. Paketti on 8 päivää arviotoimituksesta myöhässä.
Tänään sitten lukuisten viestien jälkeen tavara saatiin tullattua ja kuriirin kyytiin, joka EI LÖYTÄNYT PERILLE. Niin uskomatonta, että ollaan maksettu pikatoimituksesta ja paketin toimituksessa on kestänyt jo 3 viikkoa. Tämä on aivan kohtuuton aika kuriiritoimitukselle.
Fedex käyttää halpatyövoimaa eli kielitaidottomia ulkomaalaisia kuskeja, jotka eivät osaa suomenkieltä tai tunne jakelualuettaan. Olin antanut puhelinnumeroni vielä varmuudeksi, jos tulee kysyttävää tai muuta mutta soittoa ei tullut.
Fedex jätti kylmästi kiireelliset paketit toimittamatta. Ei mitään selitystä tai yhteydenottoa. Kuski vaan nyt ei osannut löytää kerrostalon kivijalasta katutason liiketilaa. Osoite oli 100% oikein mutta asiakas kärsii ilman että kuriiriyhtiö korvaisi aiheuttamaansa vahinkoa.
Viimeinen kerta kun fedexiä tulee käytettyä. Tämä on nollan tähden yhtiö ja palvelukokemus, valitettavasti yksi tähti on huonoin mitä arvioissa voi antaa. Rahat katosi ja palvelua ei saatu.
Kysyin vielä asiakaspalvelusta meilitse (kun puhelimitse aspaan ei pääse), josko voisi Fedexin toimituksesta hakea korvausta koska tilaus on myöhästynyt todella reilusti. Ei voi hakea, Fedex ei ota mitään vastuuta myöhästymisestä eikä korvaa aiheuttamaansa vahinkoa.
Uskomatonta palvelua ja susi-surkea yhtiö.
Älkää käyttäkö FedExiä!!!
Sontaa koko palvelu. Kommunikaatio heidän puolestaan tökkii ja pahasti! Mitään ei kuulu, ellei vastauksia itse lähde heiltä kyselemään!!!!
8 viikkoa myöhässä eikä mitään ilmoitusta.
8 viikkoa myöhässä, väittivät että "ei ollut puhelinnumeroa niin ei voitu tavoittaa" vaikka oli kyllä sekä email. Vasta kun soitin ilmeni että eivät olisi pakettia edes kuljettaneet jossen olisi eka ottanut yhteyttä asiakaspalveluun. Tämä on kans niitä firmoja jotka sanovat että paketti kuljetetaan "8-22" välisenä aikana jolloin odotetaan että asiaks käyttää koko päivän tämän odottamiseen. Ainiin ja sekään ei pidä paikkansa koska paketti voi tulla 8 päivää myöhässä, eli pakottavat asiakkaan odottamaan päivän ja "tuovat jos huvittaa".
Aina pieleen
Ekalla kerralla lähettivät paketin vanhaan osoitteeseen, vaikka heillä oli oikea. Sanoivat aspassa että naapuri on varastanut PAKETIN (What), ja että ei ole mahdollista että paketti olisi väärässä kaupungissa. Aspan esimies lopulta selvitti että paketti tosiaan oli väärässä kaupungissa.
Toisella kerralla tilasin toimituksen maanantaille. Yrittivät toimittaa jo pe (en ollut kotona). Kun chattasin aspan kanssa, lupasivat paketin tiistaille ja että "kuski soittaa vielä varmuuden vuoksi. Ei tullut pakettia tiistainakaan :)
Muuten hyvä kuljetusyhtiö, mutta eivät osaa kuljettaa. 0/5. Vältä jos pystyt.
VÄLTÄ JOS MAHDOLLISTA !!
Tässä kohta kolme viikkoa pakettia vänkslänneenä voin sanoa, ettei enää ikinä!!!! Jouduin pakon edessä käyttämään FedExiä (entiset kaksi kokemusta täyttä helvettiä) ja nyt voin sanoa, etten enää koskaan suostu käyttämään palvelua. Yritys on väittänyt minulle useaan otteeseen tullin valehtelevan, ovat pompottaneet minua soittelemaan eri numeroihin joihin ei edes vastata ja ovat syyllistäneet minua siitä, kun tekivät aivan itse tulli-ilmoituksen väärin-- vaikka sanoin kokemuksen perusteella, että olivat tekemässä tullausta väärän nimikkeen alla. Kappas vain, tullaus meni väärin ja tämän takia FedEx pesi kätensä täysin pakettini tullauksesta/prosessoinnista. Kohta näyttää siltä, että joudun maksamaan paketin säilytyksestä, koska FedExiin ei edes saa yhteyttä.
Surkea palvelu
Lähetyksen toimitusaikaa siirrettiin usealla päivällä eteenpäin, puhelimessa lähetti soitti huonolla englannilla että on toimittamassa väärään osoitteeseen. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä asian ratkaisemiseksi. EDIT: soittivat sentään sähköpostipyynnön perusteella ja lupasivat toimittaa paketin lähellä olevaan pakettiautomaattiin.
Asiakaspalveluun mahdotonta saada yhteyttä
Minulla luki seurannassa, että paketin olisi pitänyt saapua eilen kello 18 mennessä, no eipä saapunut eikä siinä vielä mitään. Lähetyksen tiedoissa vain lukee "pending", josta ei kerrorta sen enempää tuleeko minun tehdä jotakin vai onko viive heidän päästään. Yritin myös soittaa asiakaspalveluun, mutta siellä vastaa ainoastaan joku robotti, joka ei päästä eteenpäin tai anna minun jutella oikealle asiakaspalvelijalle. Ymmärrän vielä sen, että matkalla voi sattua kaikkea ja viiveitä tai myöhästymisiä voi sattua, mutta en ymmärrä sitä, miten asiakaspalvelu voi olla tätä tasoa.
Täysin epäluotettava
Tilatulle tuotteelle oli luvattu toimitusajankohta ennen klo 18 tiettynä päivämääränä. Odotin kotona valmiina ja seurasin lähetystä. Lähetystä ei tullut. Paketti on yhä lajittelukeskuksessa, joka on samana päivänä aamulla kirjattu sinne. Valitkaa ihan mikä tahansa muu kuljetusliike kuin FedEx.
Pakko laittaa oma kokemus
Pakko laittaa oma kokemus, kun pelkäsin aiempien kommenttien perusteella, että homma tökkii. Tilasin tavaraa yhdysvalloista. Paketin paino 28kg. Paketin tulo Suomeen kesti noin viikon. FedEx laittoi noin 3 päivää ennen sen saapumista viestin, jossa kerrottiin tullauksesta. Päätin hoitaa tullauksen itse. Mitään erillistä viestiä siitä, että paketti on tullissa en saanut, mutta tilan näki seurantakoodilla. Tullauksessa tarvittavat tiedot löytyivät seurantakoodilla. Tullauksen jälkeen meni päivä paketin siirtoon tullista FedExin Vantaan varastoon. Varastossa paketti oli yhden kokonaisen päivän kunnes sitä seuraavana päivänä se toimitettiin noin klo 14 minulle kotiin. Toimitus viivästyi yhden päivän luvatusta.
Ulkomailta lähteneen Express lähetyksen…
Ulkomailta lähteneen Express lähetyksen piti saapua Suomessa kotiin kolmena päivänä putkeen eikä saapunut. Minkä tahansa muun yrityksen normaalilla toimituksella lähetys olisi tullut perille puolet nopeammin ja halvemmin.
Fedex on osaltani onneksi historiaa
Fedex on osaltani onneksi historiaa, surkuhupainen pulju, ei toimita varmaan puoliakaan ulkomailta tilattuja tuotteita. Ajatelkaa tuollaiset puljut vaan annetaan hääriä suomessa. Toivottavasti maailmalla tapahtuu, niinkuin näyttää sen verran isoja muutoksia että tuollaiset puljut häviäisi suomesta. Tilasin tänään 3D tulostimen osat suomesta, eli tuo pulju ei saa siihen näppejään väliin!!!
Säätämistä ja sähläämistä riittää
Paketin kulku oli melkoista säätämistä ja sähläämistä. Seurannassa luki lähes päivittäin: "viive". Paketti tuli 4:ssä päivässä USA:sta Suomeen, mutta Suomessa paketti liikkui lähes parin viikon ajan. Oli yritetty kuulemma toimittaa pakettia parikin kertaa, "asiakas ei ole saatavilla" vaikka olin kotona koko päivän, kummallakaan kerralla kukaan ei soittanut ovikelloa tai puhelimella.
Asiakaspalveluun ei pääse puhelimella. Kävin Vantaan pääkallopaikalla kyselemässä pakettia. Sanottiin että se on heidän varastossa, mutta ei sitä sitten löytynytkään. Puhelinasiakasvelu on lakkautettu säästösyistä ja se on korvattu roboteilla. Siksi asiakaspalveluun ei enää nykyisin pääse puhelimella. Sähköpostiin vastattiin lähes viikon viiveellä.
Uskomattomien käänteiden jälkeen sain loppujen lopuksi paketin hakea 15km päästä noutopisteestä, vaikka lähin noutopiste on 1km päässä. Kolme tähteä vain ja ainoastaan siitä hyvästä, että loppujen lopuksi sain pakettini.
Paketti pyörii Turussa kuin puolukka…
Paketti pyörii Turussa kuin viimeistä päivää. Arvioitu toimitus oli jo reilu viikko sitten, näänköhän tilattua pakettia ikinä. Tuskin. Viimeisin tieto on "Luovutettu"
Eli joku ottanut ilmeisesti vastaan paketin Turussa vaikka Pirkanmaalle piti päätyä.
Toimitusaika muuttuu kokoajan
Toimitusaika muuttuu kokoajan, ei kellään ole varaa päivystää viikkotolkulla ja odotella, että milloinhan se paketti tulee. En suosittele kellekkään tätä "arpajais toimistoa"
Eräs nainen oli ostamassa pöytää…
Eräs nainen oli ostamassa pöytää minulta, minun olisi pitäny maksaa vakuutus maksu ja hänen kuljetus maksu ja sitten maksaa se vielä etukäteen ja sitten kuljetus firma olisi tuonut käteisenä minulle pöydän hinnan.. Palauttanut sen vakuutusmaksun noutaessa pöytää. Kiitos ei. Olisin hävinnyt. Kaupassa 50e mutta en olisi saanut koko pöytää myydyksi. En usko tälläisiin
Maksoin lisämaksun nopeammasta…
Maksoin lisämaksun nopeammasta toimituksesta, ajoitin paketin saapumisen tietylle päivälle, odotin kotona koko päivän, mutta lähetys ei koskaan saapunut. En saanut minkäänlaista tilannepäivitystä, asiakaspalvelu on viikonloppuna kiinni, enkä vieläkään tiedä milloin lopulta saan pakettini. En suosittele.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








