FedEx Arvostelua 51 473

TrustScore 1/5 tähteä

1,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kuriiripalvelu
  2. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.


Yhteystiedot

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

51 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Mahdoton saada pakettia

Pakettia yritetty kuulemma toimittaa ja väite ettei ketään ole ollut paikalla, vaikka vaimo on ollut koko päivän.Ei mitään ilmoitusta, ei seurantanumeroa/asiakasnumeroa.
Pitää linkistä vahvistaa osoite, joka ei toimi.
Asiakaspalvelussa vaan botti, joka ei osaa auttaa.
Mitään ei tehtävissä.Kai he lähettävät paketin takaisin.
Tosi hienoa toimintaa!!!!!

9. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ala-arvoista

Ala-arvoista
Paketti on tulossa.
Tänään sain viestin, että on yritetty toimittaa, mutta minua ei ole tavoitettu.
Minkäänlaista yhteydenottoa ei ole vastaamattomissa puheluissani, tekstiviesteissäni eikä sähköpostissani.
Fedexiin ei saa yhteyttä. Puheluihin vastaa robotti, josta ei ole apua. Vaatii Fedexin seurantanumeroa. Minulla ei ole sellaista. Sitten vaatii Fedexin asiakasnumeroa. Minulla ei ole sellaistakaan.
Fedex ei kerro, mistä ja miten tällaiset numerot saisi.
Mission impossible.

12. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ala-arvoista toimintaa

Ala-arvoista toimintaa. En käsitä miten on mahdollista, että yritys toistuvasti epäonnistuu palvelun tuottamisessa ja jatkuvasti pettää lupauksensa ja voi silti vuodesta toiseen toimia markkinoilla.

Sama tarina kuin muilla, odotin kotona koko päivän (Fedexiltä tuli oikein ruhtinaallisen tarkka aika-arvio, "ennen kello 22.00" - ei edes muutaman tunnin aikaikkunaa vaan koko päivä) vain saadakseni viestin, jossa todettiin että lähetystä ei voitu tomittaa, asiakasta ei tavoitettu. Laitoin heti tämän jälkeen, eli nyt jo useampi päivä sitten pyynnön uudelle toimitusajankohdalle täksi päiväksi, mutta mitään vahvistusta tai uusia päivityksiä pakettini tilasta en ole saanut ja en tiedä milloin pakettini saan - jos saan. Myöskään asiakaspalvelusta ei ole mitään apua, puhelinnumerosta ei saa ketään kiinni.

19. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Nopea toimitus kotiovelle

Nopea toimitus kotiovelle, reippaan oloinen työntekijä, joka soitti puoli tuntua ennalta, että olenko kotina vastaanottamassa pakettia. Hienoa ja kohteliasta toimintaa sekä paketti sekä sen sisältö erinomaisessa kunnossa.

17. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hävettävää touhua!

Hävettävää touhua!

Paketti kävi 15 sekuntia kotiovella klo 13:15 päivällä, jolloin normi-ihmiset ovat TÖISSÄ!

Mitään yhteydenottoa ei tullut vaan tekstari, että et ole tavoitettavissa ja laita vaihtoehtoinen toimitustapa. Laitoin heti ja pakettini lähti jonnekin huitin nevadaan 300 kilometrin päähän ja päivien jälkeen palasi paikkakunnalleni, josta sen vihdoin sain. Karttakaa tätä lafkaa!!!

10. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Paketti ei tule sovittuun aikaan

Paketti piti tulla eilen klo. 18.00 mennessä. Olin pyytänyt ystäväni tekemään meillä etätyötä. Paketti ei saapunut. Seurannassa luki, että saapuu vielä saman päivän aikana. Odotin kotona koko illan, eikä paketti tullut. Seuraavana påivänä soitetaan klo. 15 ja saanotaan, että Paketti on saapunut. Kukaan ei ollut kotona. Yhreydenotot eivät onnistu. Erittäin huono palvelua

4. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Seurasin normaalisti paketin kulkua…

Seurasin normaalisti paketin kulkua siihen asti, kunnes tiedotteessa luki: vastaanottajaa ei tavoitettu… täyttä bs:ttiä! Kukaan ei ole edes yrittänyt tavoitella vaikka olen rekisteröitynyt fedex:in palveluun ja siellä kaikki tieto paketin toimittamiseen. Mutta ilmeisesti kuskit ei niitä lue tai eivät osaa, mutta täysin luokatonta toimintaa tämän kokoluokan firmalta… Valitettavasti itse en päässyt vaikuttamaan logistiikkafirman valinnassa, mutta joka kerta kun se on mahdollista, niin tämän kyllä jätän väliin!

2. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pakettia oli muka yritetty toimittaa

Pakettia oli muka yritetty toimittaa , vaikka ylös ei pääse ilman ovikoodia eikä kuski soittanut vaikka puhelin numero oli tiedossa. Sain mailing että tulee tänään mutta kun soitin heille ei ollutkaan edes lähtenyt varastolta ja tulee huomenna 8-17 välillä. En saanut päivityksiä lähetyksistä, en tietoa onko se lähtenyt siis aivan umpisurkea toimittaja joka ei toimita. Ei koskaan aikaisemmin ole ollut minkään firman kanssa näin vaikeaa yhden paketin toimitus.

11. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Särmä kaveri oli toimittamassa pakettia…

Särmä kaveri oli toimittamassa pakettia Joensuussa

Aiemmin ei onnistunut toimitus kun oli huomaamatta oma summeri mennyt rikki ja olen myös yötyöläinen niin monesti ohjaan pakettipostiin

Paketti tuli suunnilleen päivässä tai parissa Suomeen, torstaina lähettivät Kaliforniasta ja sitten viikonlopun jälkeen tiistaina tuli perille

11. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Paketin toimitus sovittu 17:00-21:00

Paketin toimitus sovittu 17:00-21:00. Olen odotellut kotona viidestä lähtien. Nyt klo 20:18 paketinseurantaan on ilmestynyt jälleen ilmoitus, että "27.5.2024 18.43" "Lähetystä on yritetty jakaa. Odotamme vastaanottajalta yhteydenottoa uuden jakeluyrityksen sopimiseksi. TNT selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä pian, mikäli tarpeen."
Ei tässä muu auta, kuin anella myyjää tekemään toimitus-sopimuksen jongun muun toimijan kanssa tulevaisuudessa. Käsittämätöntä miten tällaisen firman pelleily voi olla kannattavaa.

Päivityksenä, että nyt asiakaspalvelusta uhkailtiin, että eivät jatkossa enää kuljeta pakettejani, kun sanoin rumasti :D Onneksi Pakettipiste oli hoitanut kuljetuksen pakettiautomaattiin, niin sain haettua tilauksen.

27. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Erinomaista palvelua

Sain erinomaista palvelua Fedexiltä. Paketti tuli Kanadasta nopeasti ja kuski soitti ja varmisti että olin kotona. Bravo!

14. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hankala toimitus

Lähetyksen toimitusaika oli eilen eikä siihen voinut vaikuttaa. Minulla oli pakollinen meno päivällä ja pakettia oli yritetty toimittaa sillä välin. Nyt en tiedä missä paketti seilaa, olen ollut koko päivän kotona odottamassa sitä, koska tiedoissa luki, että yrittävät toimittaa seuraavana arkipäivänä. Eipä ole kuulunut. Ihmetyttää miksei lähetti soita, kun lähetyksessä oli puhelinnumeroni.

2. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kuljetusta saa odotella viikkotolkulla

Paketit löytävät kyllä tiensä suomeen hyvinkin pian, mutta toimitetuksi ne eivät tule.
Mitään ennakkoilmoitusta toimituksesta et saa ja kuriiri soittaa ovelta ihan sattumanvaraisena päivänä kerran. Jos et satu päivystämään puhelinta eri päivänä kuin mille toimitus on valittu 10 tuntia, jää paketti jumiin joskus jopa melkein kuukaudeksi.
Asiakaspalvelusta ei ole mitään hyötyä, ja nettisivulta tulee vaan error viestejä, ilmeisemmin koska 99% palveluista toimii vain jenkeissä.

Takaisin sinne pohjois-amerikan kehitysmaahan mistä on tullutkin tämä paskalafka

11. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Aivan kertakaikkisen onnetonta palvelua…

Aivan kertakaikkisen onnetonta palvelua ko. yritykseltä. Paketti ollut kohta kuukauden teillä tietämättömillä. Kuukauteen ei surantasivulle tullut paketin vaiheista päivitystä. Vihdoin kun asiakaspalvelusta sai jonkun kiinni niin käski selvittää FedEx:in seurantanumerolla missä paketti on. No sen takiahan olin yhteydessä kun surantasivusta ei ole apua! Ilmeisesti hukanneet paketin. Niin joo ja asiakaspalvelu toimii vain englanniksi! Lähettänyt sinne myös sähköpostia johon ei luonnollisestikaan vastata! Saa nähdä tuleeko juhannus ennemmin kuin paketti...

9. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Fedex laskutti tullauksesta ilman sopimusta

Fedex toimitti EU:n ulkopuolelta tilaamani paketin minulle ja lähetti jälkikäteen laskun tullauksesta, sisältäen ”maksupalvelupalkkion” siitä että hoitivat asian puolestani. En saanut mahdollisuutta hoitaa tullausta itse joten halusin riitauttaa laskun. Soitin asiakaspalveluun, tappelin 5 minuuttia puhelinvalikon kanssa kunnes pääsin läpi asiakaspalvelijalle. Tämä kieltäytyi ottamasta vastaan riitautusta ja vaati että täytän lomakkeen verkkosivuilla ja itse varmistan että saan 10 päivän kuluessa siihen vastauksen. Todella surkea asiakaskokemus.

28. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Uskomattoman surkeaa

Seuranta näyttää että paketti on jyväskylässä. Todellisuudessa sitä on yritetty toimittaa ilman ennakkovaroitusta, lähetti ei edes soittanut. Asiakaspalveluun yhteyden saaminen on lähes mahdotonta, jos ei ole asiakasnumeroa mitä ei löydy mistään koska puhelusta ohjataan pois pikavalintojen perusteella. Uutta lähetyksen toimitusta sopiessa ei ole mahdollista valita aikaa päivästä. Pakettia ei voi noutaa Kuopiosta. Paketin saa noutopisteeseen vaan jos se kiertää uuden viikon kierroksen Vantaan kautta. Paketin toimitusta noutopisteeseen ei ole alunperin voinut valita koska seurantapalvelu valittaa teknistä virhettä. Antaisin nolla pistettä jos voisin.

25. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Avutonta säätämistä

Kenkälaatikon perille saaminen aivan mahdotonta. Ei ilmoiteta toimituksista, sovittu osoitteenmuutos ei toteutunutkaan, sovittu pakettiautomaattiin toimittaminen ei sekään onnistunut. Se on kenkälaatikko, ei pitäisi olla niin s**tanan vaikeaa. Olisi ollut helpompi hakea itse ruotsista.

7. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Turhauttaa

Ihan yllätti, miten hirveää tämän yhtiön kanssa on asioida. Paketin arvioitu toimitus 16.2, mutta olivatkin ilmeisesti yrittäneet toimittaa jo 9.2 ilman mitään varoitusta. En ollut kotona niin en tiedä olivatko edes yrittäneet, toimituksen estymisen syyksi oli listattu väärä osoite, vaikka ihan oikein se oli. Mitään soittoa tai viestiä ei tullut ennen tai jälkeen. Venailin, kunnes 15. päivä tajusin katsoa seurantaa. Sitten vasta selvisi, että olivat yrittäneet toimittaa. Asiakaspalvelusta ei vastaa kuin pelkkä robotti, asiakastiliä ei saanut luotua koska sivut eivät toimineet. Lopulta sain yhteyden chatissa amerikkalaiseen aspaan. Sanoivat, että seuraavana päivänä aamusta tulee. Saa nähdä tuleeko. Aiempien arvostelujen perusteella ei ole kovin suuret odotukset.

19. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Olen saanut pakettiin

Olen saanut pakettiin, maksanut laskun sen jälkeen kuukauden päästä tuli kaksi kertaa musititus lasku. Soittanut asiakaspalveluun sitten he sanoivat minulle täyttää internetsivumee lomakkeella jostain syystä ei hyväksytty

7. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin