Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää
Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää
Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.
Yhteystiedot
Yhdistynyt kuningaskunta
- www.fedex.com
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Käsittämätön firma
Käsittämätön firma. Ainoa keino saada paketti näyttää olevan se, että saa selville mikä paikallinen kuljetusfirma hoitaa FedExin kuljetuksia, ja sopii heidän kanssaan paketin toimittamisajankohdan / noudon heidän toimipisteestä. Ja tuo paikallisen firman selvittäminen ei ole ihan helppoa, kun edellyttää automatisoidun asiakaspalvelun "ohi" pääsemistä.
Naurettavan surkea show
Naurettavan surkea show. Pakettia yritetään tuoda ovelle vaikka valittu toimitus noutopisteelle, ei olla kyselty mitään ovikoodeja eikä asunnon numeroita. Nettisivut erittäin sekavat, toimituspaikkaa mahdotonta muokata.
En suosittele
Ei soitettu eikä laitettu sähköpostia, tuli vaan sitten myöhemmin ettei pakettia voitu toimittaa. Nyt paketti sitten lähti takasin jonnekki ja en tiiä tuleeko takasin. En voi ottaa yhteyttä FedExiin koska tarvitsee asiakasnumeron, koittanut tehä sitä mutta ei vaan onnistu. Huonoin kuriiripalvelu. En suosittele kenenkään käyttävän tätä jos haluat saada paketin vittuuntumisen sijaan.
Nopeaa palvelua
En ollut kotona kertaakaan, kun pakettia yritettiin toimittaa. Vaihdoin lopulta toimituksen pakettiautomaattiin ja tuli heti seuraavana päivänä vaihtamisen jälkeen. Nopeaa palvelua!
FedEx ei tule toimittamaan pakettia, koska he ovat ongelmissa.
FedEx on kaksi kertaa väittänyt yrittäneensä toimittaa ulkomailta tilaamaani tuotetta. Tämän tiedon olen saanut seurantatiedoista. Kaikilla kerroilla olen ollut paikalla, joten FedEx valehtelee. Nyt FedExiltä tuli tekstiviesti, että tuote palautetaan kolmen päivän kuluttua. Viestiin oli mahdollista vastata ja valita vielä toimitustapa. Tietenkään FedEx ei tuo sitä. Vastasin toki viestiin ja lisäsin, ettei tuotetta saa pitää pidempään varastossa eikä sitä saa palauttaa. Lisäksi uhkasin juridistisilla toimenpiteillä ellei pakettia toimiteta. Muiden kommentit ja oma kokemukseni vahvistavat, etten koskaan tule saamaan tuotetta. Seurantatietojen mukaan tuote on FedExin varastolla, on ollut siellä melkein viikon. Heidän varastonsa on lähellä Tre-Pirkkalan lentoasemaa. Luulen, että heillä todellisuudessa on ongelmana Tulli puutteellisten tietojen tai muun epämääräisyyden vuoksi johtuen FedExin toiminnasta. Itse olen ostanut tuotteen Suomesta suomalaiselta firmalta. Ainoa rakentava palaute tälle firmalle on lopettaa yrityksen toiminta Suomessa. FedEx ei ole yritys, joka kuuluisi nykyiseen, nopeasti kehittyneeseen infrastruktuuriin yritystoiminnassa. Epäluotettavat ja korruptoituneet firmat saavat armotta leiman ”calling out” ja näiden yritysten työntekijöiden tulevaisuus tulee olemaan
v a i k e a.
Paketti hankala toimittaa Turusta Kemiöön 65km.
Tilattu paketti ja luvattu toimittaa 23.12.2023 kello 18.00 mennessä.
Ei soittoa ei informaatiota missä paketti seikkailee?.
Lasten joululahjat paketissa ja joudun taikomaan jotakin muuta. Puhelimeen ei saa ketään keskustelemaan.
Paketti oli Turussa mutta ei toimitettu.
Jonkun vastuullisen pitää ottaa minuun yhteyttä.
Paketti vieläkin seilaa jossain…
Paketti vieläkin seilaa jossain matkalla saksasta. Viime yönä klo 0:42 lähtennyt saksasta eikä ole päivittynyt tämän jälkeen. Ajoitettu toimitusaika on tänään klo 22 mennessä mutta haha eipä ole näkyny tai kuulunu.
Paketti ulkomailta tulossa Turusta ja…
Paketti ulkomailta tulossa Turusta ja ilmoituksien mukaan käynyt meillä jo kahtena päivänä. Tänään oikein vahdin koko päivän pihapiirissä ja 15.45 tuli sähköposti että" vastaanottajaa ei tavoitettu" vaikka koko ajan ollut pihapiiri katseen alla. Merkinnän aikaan olin istunut jopa autossa odottamassa lähes tunnin ja 95% varmuudella jakeluauto ei ole edes ajanut ohi.
Todella epäilyttävää
Tilasin Boohoosta vaatteita. Boohoon paketti oli viilletty auki ja sekä vaatteet, että avattu pussi (oli laatikon pohjalla), oli pakattu Fedexin laatikkoon. Kolme mekkoa oli kadonnut ja nyt Boohoo vaatii minua maksamaan ne. Vahvasti epäilen, että joku Fedexissä on ne mekot vienyt.
Reklamaatiot halvempia kuin henkilöstön lisäys.
Tilasin paketin ulkomailta ja oli suomessa nopeasti. Suomessa taas paketti seilannut 5 arkipäivää joista 2 kohde kaupungissa, eikä selviä perille. Firma sanoo aina lähetykseen että viimeistään klo 18 kuluvan päivän aikana. Aspaan valitettu ja vastauksena tuli sama että VIIMEISTÄÄN klo 18 samana päivänä, yllätys että eipä ollut. Maksat kalliin rahdin ja eipä pakettia näy! Voisi jopa itse käydä hakemassa lähetyksen kuskilta..
Edit: lähetys saapui seuraavan viikon maanantaina, en ollut kotona kun kuski toimitti, mutta soitti ja jätti postilaatikkoon. Oli asiallinen kuski, siitä hyvästä anna yhden tähden lisää!
Kuskit eivöt löydä ulko-ovea saati…
Kuskit eivöt löydä ulko-ovea saati soita ja kysy missä se on, asiakaspalveluun ei saa yhteyttä ellei ole itse pakettinsa lähettäjä itselleen jotta minulla olisi asiakasnumero. Miten tällainen firma saa vielä toimia??
Never ever Fedex
Ai mikä meni pieleen?? Ihan kaikki! Paketti lähtenyt toimittajalta 1.11. ja tullut Suomeen 4.11. Piti olla 6.11. perillä ensin klo 18 mennessä, sitten vaihtui loppupäivän aikana. Eipä näkynyt! Jäi Vantaalle.
Laitoin viestiä jonka vastauksessa muka pahoiteltiin ja sanottiin että pakettini tila on hiukan epäselkeä jonka vuoksi se on siiretty käsittelyyn selvitystiimille. Palaamme teille pikimmiten kun uutta tietoa on saatavilla. Koskakohan??!! No eipä paljon lämmitä.
Laitoin jo viestiä lähettäjälle että rahat takaisin ja sassiin kun käytätte noin p***aa toimittajaa. Pitää vielä odotella pari päivää, sitten on kuulema saumaa saada rahat takaisin.
Surkeaa asiakaspalvelua
Itselläni ei ollut ihan niin huono kokemus kuin monella muulla.
Luettuani näitä arvosteluja päätin ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sähköpostilla kun odotin pakettini saapumista ja kyselin paketin toimituksesta.
Asiakaspalvelija oli aivan pihalla. Ei tainnut lukea edes viestiäni kun ei vastannut yhteenkään kysymykseen mitä esitin ensimmäisessä sähköpostissa.
Väitti myös että pakettia ei voi toimittaa pakettilokeroon koska se on kahdessa osassa sekä sanoi että sopii jakelusta seuraavalle päivälle vaikka paketti oli vielä ulkomailla.
Paketin saavuttua maahan Fedexiltä tuli kuitenkin tekstiviesti missä kysyttiin haluanko toimituksen lokeroon sekä sain valita mille pakettipisteelle toimitus menee.
Ainoa vaan että kun paketti oli kahdessa osassa niin jostain älyttömästä syystä ne vietiin kahdelle eri pakettipisteelle vaikka samaan lokeroon olisi mahtunut myös se toinenkin paketti.
Voiko joku yritys toimia näin huonosti asiakkaan suuntaan?
En voi ymmärtää tätä. Pakettia olisi tulossa mutta en ole kotona. Netissä paketin toimitustavan valinta antaa virheilmoituksen. Puhelimella pääsen kelaamaan erilaisia valikoita mutta ihmistä siellä ei varmaan ole töissäkään. Antaisin tälle miinus yhden pisteen viidestä jos se olisi mahdollista.
Tosi huijarimainen ja hankala…
Tosi huijarimainen ja hankala toimintatapa. Koko prosessi paketin saamiseksi oli hankalaa ja jokainen viesti ja linkki vaikutti huijausviestiltä.
Suosittelen valitsemaan toisen lähettäjän jos mahdollista.
Kuljettaja koitti "toimittaa" pakettia
Kuljettaja koitti "toimittaa" pakettia, mutta ei jättänyt yhteystietoja mistä paketin voi noutaa tai sopia uudesta toimituksesta. Tärkeä paketti jäi saamatta. Välttäkää yrityksiä, joilla ainoa tapa toimittaa on fedex.
Surkeinta palvelua mitä maa päällään kantaa
Olin tehnyt tilauksen, joka tulee FedExin kautta. Viime keskiviikkona se paketti näytti olevan vielä Alankomaissa mutta torstaina puoli yhdeksän aikaan aamulla sitä pakettia yritettiin toimittaa. Seurannassa näkyi, että on jätetty ovilappu jossa lukee seuraavan toimituksen ajankohta. Noh kotiin päästyä huomaan ettei mitään lappua oo tullut. Sit rupeen soittelemaan FedExille aspaan vain huomatakseni, että en pääse kenenkään ihmisen kans ellei mulla ole jotain asiakasnumeroa. Sit rupesin googlettelemaan miten sellaisen saa. Lopputuloksena oli, että pitää tehdä käyttäjä FedExin sivuille. Noh sen tehtyäni rupesin soittelemaan uudestaan ja about 45min härvmäämisen jälkeen sain jonkun kiinni sieltä. Kysyin sit siltä aspan henkilöltä, että saisiko sen toimituksen huomiselle (perjantaille) niin vastauksena oli, että ei saa, koska järjestlemässä on viivettä työpäivän verran. Sitten kysyin, voisinko minä sit hakea sen itse jostain. Vastaukseksi sain, että tämä yhteistyökumppani ei omista terminaalia jossa on asiakaspalvelua, eli ei voi hakea itse. Sitten kysyin, voisiko sen paketin toimittaa postin noutopisteeseen tms. Vastaus kuului, että posti ei ole FedExin yhteistyökumppani. Mutta Pakettipiste automaattiin se voitaisiin ohjata mutta se paketti joutuu kiertämään Helsingin kautta, koska tällä kuriirilla ei ole oikeuksia sitä sinne automaattiin laittaa. Sit kysyin et saisiko sen toimituksenmyöhemmin iltapäivälle, niin vastaus siihenkin kuului, että tää kuriiri tekee toimituksia vain 8-16 välillä, ei ilta-aikoja eikä viikonlopputoimituksia. Tästä jo todella turhautuneena ihmettelin, sitten et miten työssä käyvän ihmisen pitäisi ikinä saada tuota pakettia otettua vastaan. Vastauksena ehdotettiin, jos joku toinen voisi ottaa sen paketin vastaan tai jos joku asuu omakotitalossa, jonka pihaan se paketti voidaan vaan jättää. No sit pienen härväämisen jälkeen sain sovittua et se paketti toimitettaisiin mun veljelle ja olin pyytäny et veli olis maanantaina kotona. Mulle pitäis tulla soitto tuntia ennen sen paketin toimitusta, niin osaisi ilmoittaa siitä sit. Noh sit tää toimitusosoitteen muutos vaikutti tilanteeseen, että eivät voi taata mikä päivä se paketti toimitetaan... Ja sit kilahti viimeisen kerran ja sanoin että tuovat sen mulle sit töihin. Annoin niille sen osoitteen ja sanoin, että puhelua tulemaan sitten kun paketti toimitetaan seuraavan kerran... Noh eipä aikaakaan kun huomasin eilen että se kuriiri on yrittänyt toimittaa sitä pakettia vielä torstaina klo 16:39. Jolloin olin kyllä kotona mutta kun kuriiri ei pääse rappukäytävään, niin oli sit lähtenyt pois.... Ja kaiken lisäksi vielä kun olin pyytänyt toimituksen töihin niin se paketti tuli silti veljen luo JA ei tullut vieläkään puhelua mitä olin pyytänyt jo useaan kertaan
Ihanko oikeasti Fedex
On ihan uskomatonta, että tällaisia yrityksiä on edes olemassa - saati tässä kokoluokassa. 1,2 asiakastyytyväisyys lienee oman lajinsa pohjanoteeraus. Kuinka vaikeaa on toimittaa paketti pisteestä A pisteeseen B? Ei ihan rakettitiedettä. Itse olemme odottaneet pakettia saapuvaksi ilmoituksen mukaan koko päivän ja päivän päätteeksi toimitusseuranta antaa nyt seuraavana päivänä vanhat tiedot. Päivityksiä tietoihin tai toimitukseen ei pysty tekemään. Asiakaspalveluun ei pääse ilman asiakasnumeroa, jota ei tietenkään pelkällä lähetyksen vastaanottajalla ole.
Huonot järjestelmät, huono asiakaspalvelu
Vaikea tavoittaa asiakaspalvelua, lähettivät viestin että paketti on noudettava 3pv ajan vantaalta, joten ajoin heti vantaalle ja siellä sanoivat että ei se täällä ole kun ruoholahdessa. Kauheeta säätöä ja kukaan ei tiedä mistään mitään.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








