FedEx Arvostelua 51 471

TrustScore 1/5 tähteä

1,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ihan naurettava systeemi. Väittää että on koetettu tavoittaa ja pihassa käyty. Olen ollut koko ajan kotona...ei ole käyty automaatti robottipuhelin asiakaspalvelijana...noh onneksi maksoin klarnalla l... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Odotin lähetystä koko iltapäivän. Asun omakotitalossa, eikä pihassa käynyt ketään. Sitten sain viestin, jossa väitettiin, että lähetys oltiin koetettu toimittaa perille, mutta en ollut ollut kotona.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Paketti oli ilmoitettu toimitettavaksi 15.4, mutta lopulta toimitettiin 22.4. Epäilys heräsi paketin saatuani, että FedEx käyttää GoogleMapsia, paketin päälle kirjoitettu käsin 'Osoite?', ikävä kyllä... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Perjantaina tuli viesti : toimitus yritys ei tavoitettu , maanantaina viesti toimitetaan tänään ennen kello 22 ,soitin tiistaina missä paketti on ...asun Porissa paketti oli Turussa , käsittämätöntä t... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Kuriiripalvelu
  2. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

Shipping - Logistics Management - Supply Chain Management from FedEx Corporation: FedEx.com offers a complete suite of online services for shipment preparation, package tracking, shipment rates and tools tailored to the needs of international shippers and small businesses.


Yhteystiedot

1,2

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

51 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Olen ollut varten vasten…

Olen ollut varten vasten kotikonttorilla koko päivän odottamassa toimitusta, jonka sanottiin saapuvan 29.9.2026 päivän aikana. Kello 17.39 sain tekstiviestin, että on yritetty toimittaa, mutta en ollut paikalla. No olen ollut kotona koko ajan, eikä ovisummeria ole edes yritetty soittaa. Nyt oli päivitetty tieto, että huomenna 30.9.2025 ennen klo 22.00 on seuraava toimitusaika. No en ole kotona illalla ja yritän taas järjestää etäkonttoripävän. Mitään mahdollisuuksia saada kiinni asiakaspalvelua, eikä ole itse mahdollisuutta reitittää noutopisteeseen. Lähetys pitäisi saada ennen viikonloppua, mutta mitä teet, kun et saa ketään mistään kiinni?!?

29. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Välillä FedEx jopa toimii

Välillä FedEx jopa toimii, mutta jälleen kerran näyttää toimintansa kun liian monta pakettia tulossa... Paketti on perillä Vantaalla myöhässä, mutta sitä ei voi saada koska kuormaa ei ole 3 tunnissa purettu ..
Se ehkä puretaan illalla ehkä huomenna ehkä ei... Loistavaa paskaa jälleen kiitos ei mistään

11. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Sovellus ei toimi kunnolla ja tiedot paketin liikkeistä epämääräisiä

Kuljetus luvattiin päivää aikaisemmin, eikä silloin tullut. Seuraavana päivänä lähetys oli jo tulossa ja odotimme kotona niin saapui ilmoitus jossa todettiin että paketti oli yritetty toimittaa mutta ei saatukaan toimitettua ja liitteenä oli epämääräinen kuva mistä ei saanut selvää yhtään. Kuljettajaa ei ikinä näkynyt meillä päin.

29. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Älkää ikinä ottako mitään toimitusta Fedexillä! Luokatonta toimintaa.

Pakettia seurannassa näkyi toimituspäivä ja klo. 18:00 mennessä, kun ei siihen ehtinyt niin päivittyi ”päivän loppuun mennessä”, ja n. klo. 19:00 päivittyi seuraavaan päivään. Paketin saapumista ei tule ilmoista ollenkaan. Jätetty lappu kerrostalon ulko-ovelle miten toimin eteenpäin, (naapurit heittivät lapun roskiin, koska ei saa laita mitään lappuja ulko-ovelle.)
Viestitetty palvelun kanssa, sovittiin seuraavan päivän toimitus, seurannassa ei ole lukenut mitään uudesta toimituksesta, koska sitä ei ole laitettu. Seuraavana päivänä soitettu saatu kaikki tehty. Pakkaus saapunut ilman ilmoitusta ja ilman soittoa ovikellon (Kyllä on ilmoitettu että soitais ovikellon tai puhelimeen.) jätetty pakkaus oven viereen.

19. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Toimituksen tila päivitetty Belgiassa

Jenkeistä tilattu lähetys eteni todella ripeästi Ranskan kautta Belgiaan jossa paketti on nyt ollut "toimituksen tila päivitetty" tilassa 2 viikkoa.

Saman lähetyksen toinen paketti tuli jo tosiaan lähes 2 viikkoa sitten perille kyllä.

Suomen aspaan saatu sähköpostiyhteys mutta ei ollut apua sieltä. Olivat sitä mieltä että paketti on hukassa.

No lähettäjän kanssa tätä nyt selvitellään, mutta voi moro miten turhauttavaa touhua.

13. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Paketti makaa jossain eikä liiku…

Paketti makaa jossain eikä liiku mihinkään. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä ja joku tekoäly selittää saman asian jonka näen jo seurannassa itsekkin. Ei ole ensimmäinen fedex paketti josta saa soitella ja kysellä perään, tulee milloin tulee ja jos et ole kotona niin sano paketillesi hyvästit. Täysin p'''a toimija.

10. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

On-Time-Deliverystä ei tietoakaan

Täysin tuuliajolla koko lafkan toimiminen. Luvattuna päivänä auto kävi nurkilla pyörähtämässä ja sitten ilmoitettiin että pakettia ei kuulemma voitu toimittaa vaikka itse seisoin kuistilla. Sitten illalla soitetaan ja kysytään, että haluatko seuraavana päivänä ja pyysin toimittamaan pakettiautomaattiin - eipä sekään onnistunut. Jo kolmas pettymys tästä firmasta. Älkää tilatko jos FedEx verkkokaupan vaihtoehto.

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Viikko turhaa odotusta

Pakettia hillottu nyt viikko, seurannassa näkyi toimituspäivä ja klo. 18:00 mennessä, kun ei siihen ehtinyt niin päivittyi ”päivän loppuun mennessä”, ja n. klo. 19:00 päivittyi seuraavaan päivään. Odotin kotona tätä kahen pennin firmaa joka ei edes käynyt paikalla! Älkää ikinä ottako mitään toimitusta Fedexillä! Yksi tähti koska nollaa ei voi antaa. Luokatonta toimintaa.

13. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pakettia odotettu puolitoista viikkoa

Pakettia odotettu puolitoista viikkoa, yritetty kuulemma toimittaa päivänä x jolloin en muka ole ollut kotona vaikka olin... Ei mitään asiakaspalvelua, kunnollista seurantaa eikä voi sopia milloin paketti tulee, aikatauluja ei myöskään ilmoiteta. Jos olisin voinut valita toisen puljun, olisin sen kyllä tehnyt. Fedexin toiminta ala-arvoista ellei jopa huonompaa.

13. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hohhoijaa.

16 kilometrin matka kesti 5 arkipäivää. Oli muka käynyt aiemmin yrittämässä, mutta ovea ei avattu. Kotona on kyllä oltu, mutta ovikello ei ole soinut, eikä koputusta kuulunut. Eilen puhelimessa sovittiin että jos ei ole ketään kotona, voi paketin jättää katokseen. No, ovikello soi, ovi avattiin n 7 sekuntia myöhemmin, lähettiä ei näy missään, paketti taivasalla nurmikolla. Viimeksi tammikuussa paketti oli jätetty lumihankeen, nyt on kesäkuu niin ei pystynyt hankeen tuuppaamaan 😟 Tähän asti pidin Postia paskimpana mahdollisena toimijana, mutta kyllä Fedexin rinnalla Postin toiminta on aivan loistavaa!

13. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pysykää mahdollisimman kaukana tästä…

Pysykää mahdollisimman kaukana tästä palvelusta. Pakettien kotiin toimitukset aikoihin jolloin ihmiset eivät ole kotona, eivät voi toimittaa paketti automaatteihin koska eivät kuulemma mahdu ja alihankkija paikat ovat mahdollisimman kaukana asutuksesta.

10. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

robotti…

Pyydetään soittamaan asiakaspalveluun mutta sinne ei saa yhteyttä kun vaan robotti vastaa. Robotin kanssa ei voi sopia uutta aikaa.

5. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Aivan täyttä kuraa

Aivan täyttä kuraa. Ovat "yrittäneet toimittaa" paketin, eli käyneet lukitun kerrostalon porraskäytävän oven takana. Seurantamerkintöjen mukaan olevinaan jättäneet lapun käynnistä, jep jep. Paketissa on puhnroni, mutta eivät vaivaudu soittamaan. FedExin puhnroon soittaessa pääsen näppärästi juttelemaan numeronäppäimistöllä robotille, eli oikeasti en saa ketään kiinni. Robotti ohjeistaa menemään nettisivulle ja sieltä ei löydy mitään hyödyllistä. Miten voi tehdä näin huonon järjestelmän? Et voi kontaktoida kuriiria mitenkään ja saat vain puolivillaisia ja vajaaälyisiä päivityksiä sähköpostiin, että joo me yritettiin toimittaa muttei onnistuttu. No en ihmettele yhtään, että miksei onnistunut. Prkl että vltuttaa.

13. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Häät lähenee

FedEx ei ole saanut toimitettua pakettiani kahdessa viikossa, vaikka ostin pikatoimituksen, jossa piti kestää 2-3päivää. Paketti jumittaa Turussa, ja seuranta päivittyy sinne joka päivä, mutta Ouluun eivät lähetä. On kumma. Asiakaspalvelu on olematonta ja siellä ei pääse juttelemaan muuten kuon robotin kanssa. Hirveä yritys, miksi teette tätä, jos ette tee töitänne? Täytyi tilata uudestaan normaalilla toimituksella, saapa nähdä saadaanko hääkutsut ennen häitä…

28. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Uskomatonta että 2025 voi edes olla…

Uskomatonta että 2025 voi edes olla näin surkeaa palvelua näin suurella yrityksellä. Paketti ollut jumissa kaksi viikkoa omassa kaupungissa. Yrittävät joka päivä mukamas toimittaa, eikä mistään kuulu mitään. Onko se niin vaikeaa laittaa viesti että jätetäänkö johonkin lähikauppaan, että voi itse noutaa. En missään nimessä voi suositella.

28. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Surkea palvelu

Surkea palvelu. Yrityksen ydintoimintaa on tuoda paketteja ihmisille, mutta samalla he tuovat niitä mieluiten silloin kun ihmiset eivät ole kotona.

Paketin vastaanotto on tehty mahdottomaksi. Annetaan aika-arvio 8:00-22:00 ja kun toimitus epäonnistuu, mitään viestiä ei lähetetä ja mistään ei saa ohjeita, milloin toimitusta yritetään uudelleen tai mistä paketin voisi itse noutaa...

Ei kai kukaan ihminen ota töistä vapaata, että voi kytätä aamusta iltaan pakettia?

Surkea palvelu verrattuna kilpailijoihin.

10. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Ekaa kertaa kokeilin fedexin toimitusta…

Ekaa kertaa kokeilin fedexin toimitusta ja hieman jännitti kun näitä kokemuksia luin. Mutta kaikki meni hyvin, tekstarilla tuli tieto paketista ja tekstarilla valitsin sopivan pakettiautomaatin, johon paketti tupsahti parin päivän päästä tekstiviestin saattelemana.

4. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin