Business Waste Arvostelua 

3 339
•
TrustScore 5/5 tähteä

4,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Business Waste providing me service's since 4-5 years now, their services are always great and their staff responses always excellent when it comes to any queries you may have as they take it very ser... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Our Account Manager Declan was really helpful to sort all the issues we experienced and he was follow our issue up via email and phone. Always updated with the process. Business Waste in general provi... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Working with Business Waste has been a smooth process. Connor makes things very easy with the process communicated and followed up at every step. Phone calls & emails always picked up & sorted. Great... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great service from Declan at Business Waste. We had an issue that needed sorting, and he dealt with it quickly and professionally. Communication was excellent throughout, and everything has now been r... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Jätteidenkuljetuspalvelu
  2. ja myös
  3. Jätehuolto

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Business Waste operate all types of commercial waste management collection solutions throughout the UK. Contact us today and save 30% on your current costs.


Yhteystiedot

4,9

Erinomainen

TrustScore 5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 93 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,9

Kaikki arvostelut

(3 339)

371 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Company to deal with.

I have Fern as my account manager (Although I deal with others from time to time) and I can honestly say she is like a breath of fresh air when it comes to dealing with. Does what she says she's going to do, when she says shes going to do it and nothing is too much trouble.

Would recommend her, and this company strongly.

17. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I have been dealing with Niamh Aspinall…



I have been dealing with Niamh Aspinall lately and she has been so responsive and keeping me in the loop of any changes.

Before Niamh I had multiple people to deal with and didn't know of any changes I had to chase for these.

17. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

officially graduated from “unfortunate service issue” to “bin-themed comedy series.”

7 missed collections in 4 weeks — genuinely impressive at this point.

We have been contracted with City & Suburban Waste Services for only four weeks, and they have already managed to miss 7 collections and counting. Almost every time, this is followed by the usual apology and another promise that it will be sorted.

One particular “attempted collection” was so ridiculous I genuinely had to laugh. The driver apparently did not even bother getting out of the vehicle. Instead, a photo was taken while the vehicle was moving, with the driver’s reflection visible in the window, and the collection was marked as attempted because another van that was also moving was supposedly blocking access to the bins. 😂

Apparently, getting out of the vehicle and walking a two metres was simply too ambitious.

And here we are again: overflowing bins because yet another collection has not been completed. The attached photo shows the result this time don’t don’t make up an excuse I guess they are to tired of faking an excuses too.

For a business paying for a scheduled commercial waste service, 7 missed collections within the first 4 weeks is completely unacceptable. At this stage, I spend more time chasing collections and receiving apologies than they appear to spend actually collecting the waste.

I didn’t sign a waste collection contract because I wanted a new administrative hobby. I signed it because I wanted the waste collected.

If reliability is what you are looking for, my experience so far speaks for itself.

17. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Business Waste-logo

Vastaus yritykseltä Business Waste

Good Afternoon,
We’re sorry to hear you’re unhappy with your experience and would like to address the concerns you’ve raised. While we fully accept that any genuinely missed collection is frustrating, we dispute the claim that seven collections have been missed within a four-week period.

We have reviewed the collection history carefully and our records differ from the account provided in your review. We have identified two scheduled collections that were not completed as planned, both of which were subsequently recovered or credited to your account.

For the other collections referenced, we hold supporting service information, including vehicle tracking and recorded collection weights, indicating that collections took place. We have offered to review the individual dates with you so that our records can be compared with the information you hold.

We appreciate that you have a different view regarding the access issue and have provided additional photographs, which we have taken into consideration.

We always aim to provide a reliable service and, where a genuine service issue occurs, we will acknowledge it and work to resolve it as quickly as possible.

It is clear, however, that there is a significant difference between your experience of the service and the information recorded within our collection records. We are continuing to address this with you directly and believe that is the most appropriate way to resolve the matter.
Kind Regards,
Callum Rankellior
Logistics Manager

Saanut 3/5 tähteä

Would not even give them 1 star

Overall, the service has worked well for us during the contract. However, the service has been poor in recent months, with several issues with the providers. This led us to cancel our contract. We have had to chase Business Waste almost every time, and they have often failed to deliver. Management acknowledges their error and has credited us for services we did not receive, as well as providing a small goodwill gesture.

15. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Business Waste-logo

Vastaus yritykseltä Business Waste

Good Afternoon Rob,
Thank you for taking the time to leave your feedback and also for discussing your experience with me further so we could work towards a positive resolution.
As we discussed, we had previously changed your servicing depot in the hope of improving the service; however, unfortunately, this still did not meet the standard you expected.
With this in mind, we mutually agreed to bring your agreement to an end, and I arranged credit for the charges we discussed, along with some additional credit in recognition of the inconvenience you experienced. I’m pleased we were able to have this refunded to you promptly and confirm everything has now been received.
Thank you as well for taking the time to update your review to reflect the steps we have taken since. While we’re sorry your overall experience wasn’t as smooth as it should have been, I’m glad we were able to work together to bring things to a more positive conclusion.
We really appreciate your feedback and wish you all the best moving forward.
Kind Regards,
Lily Hall
Customer Service Team Leader

Saanut 5/5 tähteä

Olivia is the best

My experience was great due to Olivia. The whole process was very long and winded but she made it feel really smooth and was constantly providing me with updates. I have never come across someone so consistent and friendly.

Thank you Olivia :)

15. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Helpful team & service

Thanks to Daniel Greenwood for an incredibly fast and helpful reply to a query we placed for our business waste output stats and figures, which were needed to complete a CO2 emissions report. Much appreciated thanks!

Leila

9. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Competitive pricing & Great service

I changed my waste collection service to Business Waste a couple of years ago due to their prices being very competitive. Over the last few months prices started to increase so I contacted BW and spoke to Kery’s about these increases and my queries where dealt with efficiently and a decrease in cost was implemented within a couple of days. Great service by Kery’s Thank you 🙏

11. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Excellent Customer Service

Business waste are a good waste removal company to deal with in the main. While the proactive communications around changes in policy and changes in collection dates could be improved, generally their reactive communication is fantastic.

We had a problem last week wherein the collection dates of our recycling bins had changed and we were not aware, so our bins were not collected. We are a student accommodation, going through the Check Out/Check In period, so this happening is essentially our worst nightmare.

I called the contact number, got through immediately to a member of the team called Lily, and not an AI helpdesk (which is becoming more and more rare and so was extremely appreciated). Lily was really helpful in fixing this issue.

She spoke with the depot, organised another collection for us within the timeframe I needed, set my expectations accordingly as to upcoming collection times, verified the contact information on file, assured me of the correct collection dates, and checked in with me on the next working day to make sure it had gone well, and to see if I needed anything else.

As a customer of a waste disposal company, I don't often feel especially valued - the relationship has historically been exclusively transactional. Lily made me feel as though myself and the company I work for are valued. I can't really give any higher paise than that.

I've also had excellent customer service from Molly in the past, who has been really helpful with quotation queries.

11. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Friendly, approachable and knowledgeable. Great customer Service!

Approached Liam for a quote for our Company waste. Very fast and friendly response back. We sent through so many questions to ensure we were compliant and he answered them all thoroughly and in an easy to understand way. We felt we could ask him questions as he is so approachable. Very impressed with the level of customer service given to us. We felt valued.

10. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

I'm relieved to have finally left this company

I've been a customer of business waste for just over 2 years as they were recommended to me for sharps collection. Although the customer service provided by the head office is generally good, the organisation of the actual sharps exchange has always been inefficient, lots of miscommunication about dates/times/size of box etc. I did try to leave once before so they switched the local service provider but it didnt make a difference. The final collection this time has dragged on for 7 weeks, again due to the contractor turning up on my days off as well as lots of frustrating forwards and backwards about the size of the bin, asking me to send photographs of it etc - I was contracted for a particular service, so surely they should know what i've got! I'm very relieved to have finally left this company, the price is not really competitive and what I actually need is efficient service at the point of exchange. Not recommended.

10. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Business Waste-logo

Vastaus yritykseltä Business Waste

Good Afternoon Sarah,
Thank you for taking the time to leave your feedback, and also for speaking with me further about your experience.
Firstly, it is lovely to hear that you found the customer service provided by our team to be generally positive.
We are genuinely sorry to hear about the difficulties you experienced with the collection side of the service. We completely appreciate how frustrating the delays and miscommunication regarding your sharps container must have been, particularly when you had already raised concerns with us previously.
As discussed, your account has now been closed as requested, and I have also arranged for the remaining credit on your account to be refunded to you today.
We have ensured your feedback has been passed on to the relevant depot, as it is important that they understand the impact these issues have had on your overall experience with us. Your comments are also valuable in helping us identify where the service could have been better coordinated.
Although we are sorry to see you leave, we really do appreciate your feedback and the time you have spent with us. Should there be anything further I can assist you with, please don't hesitate to get in touch.
Kind regards,
Lily Hall
Customer Service Team Leader

Saanut 5/5 tähteä

5 stars

5 stars! The prices are excellent and the customer services is always exceptional. I have had especially very positive experience with manager Daniel Greenwood who went above and beyond to assist me with my inquiry. Very kind and highly professional. Thank You!

6. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Very helpful

Business Waste take care of our business waste with a great service; they offer competitive pricing and good customer service. Evie dealt with our needs very helpfully and was always checking up on our bin delivery to ensure that everything went smoothly.

2. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Excellent Service, Great Savings and Expert Advice

We recently dealt with Adam from Business Waste and honestly couldn’t recommend him highly enough!

Adam was extremely helpful from start to finish and managed to save us money in areas we didn’t even realise were possible. He also helped us sort out our general cleaning contract, which had been causing us ongoing issues and was something we didn’t think could be resolved from outside the business.

Adam absolutely knows his stuff, but what really stood out was how friendly, approachable and easy to deal with he was. He took the time to understand our needs and genuinely went above and beyond to help.

We’re really pleased with the service we received and would highly recommend Adam and Business Waste to any business looking to save money and get their waste and service contracts working more efficiently.

3. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin