Banner for Big Sandy Superstore

Big Sandy Superstore Arvostelua 

647
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

We worked with Chris Burton in the Polaris location. He was extremely knowledgeable and helpful. We needed 3 new kitchen appliances, and he helped us select the right ones to meet our needs. He also w... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Our experience at Big Sandy’s in Dublin OH was great. Our salesman was Scott Ang he guided us through our mattress buying decision. Scott was very knowledgeable and explained the different types of m... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

MIcrowave JVM6175EKES was indicated "in stock at regional distributor" I ordered, my credit card was charged, and then 6 WEEKS later, was told they never ordered the microwave because it is "not stoc... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

It was fast and easy to order online. I’m a previous big dandy customer so I trusted the process. Delivery guys, Carl and Tyler were great, professional and friendly. Very happy with my big dandy expe... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Huonekaluliike
  2. ja myös
  3. Kodinkonemyymälä
  4. Kylmälaitteet
  5. Olohuonekalusteiden myynti
  6. Patjamyymälä

Yrityksen kirjoittama

Big Sandy Superstore is a premier home furnishings retailer serving families across the Midwest and Southeast with an exceptional selection of furniture, mattresses, and appliances — all under one roof. For decades, we've been helping customers create homes they love by combining quality brands, knowledgeable service, and honest value. Our furniture collection features trusted names like Ashley and Flexsteel, offering everything from stylish living room sets to bedroom collections built to last. When it comes to sleep, we carry the industry's most respected mattress brands — Tempur-Pedic, Serta, Sealy, Casper, Avocado, Purple, DreamCloud, and Nectar — so every customer finds the perfect fit for their comfort and budget. For appliances, Big Sandy is stocked with the brands families rely on most, including LG, Samsung, Maytag, Whirlpool, KitchenAid, and GE Monogram — from everyday essentials to premium kitchen upgrades. What sets us apart is more than just selection. We offer flexible financing options, strong in-stock availability, and fast delivery — so you're not waiting weeks for your new home to come together. Our in-store teams are trained to listen, not just sell, helping you find the right products for your space, your style, and your life. At Big Sandy Superstore, better living is always within reach.


Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

647 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(647)

106 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

We purchased a recliner chair for…

We purchased a recliner chair for $2300.00 for my 79 year old purple heart wounded veteran, after having it for 3 weeks it started making a bad noise, so I called they said we will call you to set up service,they didn't I had to call back, then it was 4 days later, a guy shows up, im not even gonna comment on him, (poor guy), thought he was a plumber, anyway, he said its the airbag,then said nope its the motor, he sprays something on them and says, oh wow!! Yhat made it worse..chair isn't old enough to have any issue, so I call to speak to someone, she said manage will call me back, nope no return call, then I get a message saying 2 to 3 weeks before delivery, and they did me a huge favor by expediting it, your company sucks and I promise I will tell everyone, just because your store looks fancy? Just cause it glitters? Doesn't mean its gold!!! Purple heart veteran you inconvenienced him

15. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Patty! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your recent purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Very poorly.

Purchase made on the 16th of December 2025. Items supposed to be delivered 22nd of December.
No one showed up 4 delivery, I called the office to to find out why my furniture has not arrived. Come to find out. The financing was not completed. I put a $600 down.
The 16th December.
I will never purchase anything.
I am so disappointed and that company. Very poor customer service from manager and finance officer. Neither one did their jobs. No, they say the furniture won't be delivered. Until the 30th of decent in this december that's not acceptable.

16. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Jaquelyn! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Poor customer service…over 2 weeks wait…

Poor customer service…over 2 weeks wait for service to fix my dryer…they know in advance they are booked 2 weeks out and they don’t care. If they did they would hire more repair people. Revised REVIEW…Big Sandy’s finally replied to my review 11months later. Just proves they don’t care. I stand by my original review

16. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Jeff! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 5/5 tähteä

Big Sandy has always been awesome…I'm

Big Sandy has always been awesome they're helpful they go out of their way to help you get what you want and need the people there are super super friendly and nobody gives the delivery guys much praise but they brought my refrigerator the other day and they was three of the nicest young men their polite then made me feel comfortable when they come in the house to bring my refrigerator in even my dogs didn't hardly carry on just exemplary manners and I think they should get more praise than what they get

18. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Kaye! We appreciate your glowing review and we look forward to seeing you again soon. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

I HATE THEIR ADS SO MUCH THEY ARE SO…

I HATE THEIR ADS SO MUCH THEY ARE SO ANNOYING

28. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hey Deez! We are sorry you find our ads so annoying but we would love the opportunity to earn your business in the future. Thank you for the feedback and we hope you have a great day!

Saanut 1/5 tähteä

Big Sandy ... Can I go less than 1 star?


Can I go less than 1 star?

Do not trust Big Sandy to do the right thing!

They sold us a defective “multi-media” couch and charged nearly $400 to “return” it to the store.

They have a 3 day return policy, even if you had an open work order on the 2nd day.

We went to the store nearly every other day to ask “for help” but, to get support to come fix the problem you must pay up $137.

With this level of customer service and support, I am not sure how they stay in business.

No not buy anything from them if you expect customer service.

22. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Warren! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

We purchased two Lift Zcliners about…

We purchased two Lift Zcliners about forty five days ago. They have got to be the most uncomfortable recliners that we have ever owned. Our feet hang over the edge of the leg rest to a point that gives us leg cramps. We have to use cushions on the seats to get any kind of cushioning. I am disabled and thought that for close to two thousand dollars the recliners would help. But I feel worse. Big Sandy has a three day return policy for a refund. We are stuck with these overpriced uncomfortable recliners.

27. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Deborah! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Never ever again, horrible business …

I tell everyone I know to stay far away. I spent ove $7000 and it took 3 months to receive furniture. Then we get "some of it".. after months of waiting we finally received all of the items. 3 weeks after actually owning the recliner it quit working. 2 weeks later someone finally comes to repair it for him to tell me that he doesn't have the motor. It's 2 parts. The motor and the switch. .. now another week and a half with absolutely no contact from the store we called to ask for an update, only to be told the motor is on back order for 12 to 16 weeks. I will go out of my way to worn people if this shady place.

14. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Donny! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Brand New Appliance that Don't work and they won't Replace

I order a brand-new washer and dryer set only for it to be delivered and neither work. I reached out to the store and keep getting the run around and told a manager will call me in 48-72 hours. I'm almost certain they are delaying contact so that they can get out of their return/exchange policy. I will never buy from them again.

29. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Heather! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Customer service was horrible after the…

Customer service was horrible after the sale. Every piece of furniture was damaged, and when I made a claim, the representative was rude and didn't listen. She told me the date they would be out; then, while I was talking, she said they would call to let me know the time and hung up on me. We spent over 10,000 and get treated that way 🙄 The only thing you should buy from here is their beds and washer and dryer

24. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Dee! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

JUNK FURNITURE STORE

If You want furniture that last a while DON'T BUY FROM BIG SANDY'S SUPERSTORE. I purchased rocker recliners 4 years later junk falling apart screws missing , and loose . COMPLETELY JUNK.

19. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Billy! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Don't waste your time or money here!


The delivery guys did fine, but left no manuals or anything (it’s all electronic furniture). The next day, the recliner wasn’t working. Green light is blinking, controls on the side for reclining was blinking. Text the salesperson we purchased it from, and never heard from her. also text the chat bot and that said someone would be reaching out. Still heard nothing. Ended up having to call on 12/7 to finally get a hold of someone, for them to tell me they can’t even send a tech out until 12/26 to look at my recliner. Now I’m paranoid of the other 2 having the same issue. We spent almost $5K on this furniture and less than 24hrs later a piece was broken and have to wait 3 weeks for someone to come look at it. I feel that’s a ridiculous amount of time to wait for a repair for something brand new.

Finally received a replacement recliner on 1/16. Had another tech come out to look at the loveseat that looks completely bent when you recline and not put together right. He of course says it's the "mechanism" and would put in an order to replace it. On 1/28 I receive a text that it's going to take 16-22 weeks to get that part in. Apparently they won't replace the love seat. Brand new furniture that we purchased in November 2024 and delivered in December of 2024. So far, I am not impressed w/ this store at all and I will not purchase anything from them ever again. I've attached pictures of the furniture we bought so everyone knows don't buy this furniture. It's made in Vietnam so if you need something repaired on it, just know you will be waiting 4-5 months at least for the part to come in, then they have to schedule to come to your area and where I live it's another 3-4 weeks out. I've also text the store manager yet again a cpl days ago and I have yet to hear back from him nor from the store when they said they would email the manufacturer about a replacement. This store does not care about you once they get your money. Don't waste your time.

21. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Kim! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Inappropriate conversation

I purchased an expensive king sized mattress in March of 2024. It has caused severe bursitis and pain in my hips and shoulders. I stopped in today to discuss the mattress and to look into purchasing an inexpensive mattress. The sales lady told me it wasn't the mattress causing the pain, it was from my diet and sugar intake. She pointed at my Starbucks cup and told me I should not be drinking it and that my body was inflamed from the sugar! I might mention it was a Venti black decaf coffee. She argued and said there was still sugar in it. She then proceeded to tell me how she was addicted to pain pills, and her doctor told her To get off the pain pills and lose weight, Which she did- And how much better she feels.
It was the most inappropriate and Unprofessional conversation I have ever had at a retail store.
This lady has no business at all working there. I will never shop there again due to this experience.

11. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Megan! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 5/5 tähteä

Recliner lift chair

Was looking for a recliner lift chair. My salesperson was Carrie. She was very professional and knowledgeable about the chair. All my questions were answered. She explained all operations of the chair. I was very pleased with Carrie and my experience today.

9. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Janet! We are pleased to hear that Carrie was able to provide a great experience for you and we look forward to seeing you again soon. Thanks!

Saanut 2/5 tähteä

Not completely honest, but resolved

I had a refrigerator delivered and paid for the haul away and recycle service, but told the sales person I may not need the service, to which they replied a credit would be issued if not needed. Pretty cut and dry. I even bought the extended warranty, which was not inexpensive. Had the frig delivered and the deliverers simply took my old one out the front door and set on my driveway( I even tipped them). They seemed pleased not to have to fool with it anymore, and I mentioned that the haul away and recycle charge would be credited back to me. They did not indicate anything would change. Big Sandy is refusing to refund the haul away and recycle charge. The invoice clearly states the charge is for haul away and recycle. I was told by Big Sandy the delivery people indicated to me that I was advised that the charge would apply if they moved it. Obviously, I would not have them do this knowing that. I never gave it a second thought after dotting my i's and crossing my t's that it would be an issue.This is not a way to keep customers. I will make it known to others in my circle of the way I was treated. I do not recommend this store.
Update. I was reimbursed for the service not rendered as well as other fees I incurred. Once the complaint reached the proper person, it was handled satisfactory. It took additional action on my part to get resolved. I added one star.

18. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Larry! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

very dishonest people

Purchased a Purple mattress from Big Sandy in Cadillac MI. Warranty clearly states that if the mattress is defective in the first 10 years it will be replaced with another, or similar if the mattress is no longer made (see purple mattress website). 8 months after purchase the sides of the mattress started to separate from the center making it very uncomfortable to try to sleep on. It's been 3 special trips to my cabin (4 + hours each time) to meet service people and take pictures at their insistence, 3 trips to their store (an hour from my cabin) and countless hours on the phone and email over the past 2 years. YES, 2+ years! A year ago they offered a $1800 dollar instore credit, but will put nothing in writing and I am at my wits end.

12. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Tom! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 2/5 tähteä

Would not purchase from this store again

5 minutes ago
New
I really dislike leaving poor reviews because I know it’s likely a one off for most people/companies.

I am leaving 2 stars instead of one solely based on the experience in store. Our salesperson was kind and knowledgeable. We made our purchase 8/10/24, it was delivered 8/16/24 and today is 11/16/24 and we still do not have a resolution with our dishwasher.

After purchasing an entire kitchen suite and washer/dryer, we noticed about 2 weeks in our dishwasher was leaking large amounts on the front left side. We made a service call and got an appointment scheduled. We were told that a leaking dishwasher was not a priority and that our service day is on Fridays. A little annoyed by that, but fine we won’t complain and follow the process. The serviceman was great, noted that we’d likely need a replacement but he had to see if changing the interior seal would solve problem. Okay cool. On the next scheduled delivery day, they canceled because their repairman had an injury. Okay fine. Note that I may have the chronological order of those two appointments mixed up. During this time the dishwasher stopped working altogether, like wouldn’t turn on. So we called and added that to our ticket.

When we finally get the replacement parts, the repairman discovers upon already being at our house that the seal is damaged. He was able to pull the dishwasher out and notes that whoever installed it (Big Sandy’s), didn’t tighten a wire nut enough and it fried something. He was able to repair that and it did turn on again and was able to run. The next appointment they call and let us know the replacement, replacement seal is also damaged.

During all this time my husband put in countless calls to the store trying to get some resolution. We have followed the process and have been more than cooperative up to this point. No one would call back when they said they would (he spoke to appliance manager, operation manager, etc.). The countless hours that my husband took off work for repairs that didn’t happen, many phone calls and attempts for Big Sandy’s to work with us..we finally got to talk to the GM, Travis today. But that was only after the appliance manager said he’d have him call us back — because we were to receive a replacement today (11.16) but received a text message that our replacement was received damaged! To Big Sandy’s credit, they did call back. But it was a salesperson who said she was calling to schedule our appointment for replacement for Wednesday 11/20 and also would like to offer us $180 refund for our delivery. My husband said, that’s not acceptable at this point and asked to speak to the GM. Upon picking up our call, the GM started the call by stating, “yeah, I heard you didn’t want to be compensated.” This is so unfortunate. We did not asked to be compensated. We have been trying for at least 2 months to just get a working dishwasher. The best they can do for us is to schedule us for Tuesday next week - which means taking off work again because of their issue. I’m incredibly disappointed in the level of customer service we’ve received. I’m terrified of another appliance malfunctioning and having to start this process over again. Needless to say — if you have issues with appliances purchased from this store, you may be in a battle to get what you paid for. It is unfortunate because the in-store experience was pleasant and did make me want to return, but the service side of things has left a bad taste in my mouth.

16. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Holly! This is Eric Toney with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 5/5 tähteä

Taylor was very helpful and a delight…

Taylor was very helpful and a delight to talk with. We even talked and laughed. She was very helpful and I enjoyed her, Thank you Taylor.

27. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Raelynn! We are happy to hear that Taylor was so delightful and we look forward to seeing you again soon. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Invoice #0731436TANN

I have a legitimate complaint but I was treated like I didn't know what I was talking about. I talked to the appliance manager, Kate who was supposed to check out what I was claiming and call me back she never did. So after a few days I called again and when she finally called me back she went back to stating what the original delivery guy measured instead of actually checking with the second crew and measuring my old refrigerator that was picked up. Tony Terry will never get to sell me the washer and dryer I was looking at as I will never walk in that store again.

27. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi Barb! This is Eric with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely worst experience ever with…

Absolutely worst experience ever with this purchase from Big Sandy. This dryer is the worst of the worst. Had the dryer for all but 2 weeks and quits working. Had to wait 2 weeks for them to bring a replacement! So no dryer for 2 weeks waiting on a brand new dryer to replace the brand new dryer we just purchased. Fast forward a month and the the 2nd brand new dryer stops heating up. So guess when yep you guessed it another sevice call! Had to wait another two weeks for the repairman to come tell me the dryer isn’t heating properly well duh I told you that two weeks ago?! So they said they ordered the part but I haven’t heard from them in over a week. You think we would be a top priority after 2 lemons of dryers and now the a 3rd!! This is absolutely ridiculous! Going two weeks or more at a time with no dryer!! When you spend thousands of dollars and go through 3 brand new dryers within 3 months something is very fishy and doesn’t make sense! Our previous dryer we had for 17 years not a single problem! I would highly recommend you stay far far away from Buying from big sandy unless you want to spend thousands of dollars to just have repairman come every other week to tell you you need a new dryer! Going on 3 weeks without a dryer as we speak still waiting on part!! So recap 3 months and 3 brand new dryers and still don’t have a working dryer! Drying clothes on a clothes line in 2024 is absurd and big sandy you should be ashamed of yourselves for selling such cheap garbage of a product! Zero stars !

31. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Big Sandy Superstore-logo

Vastaus yritykseltä Big Sandy Superstore

Hi youngmula! This is Eric with Big Sandy Superstore. I am sorry you had so much trouble with your purchase. I would love to hear more about it, see if there is anything I can do to help and have to opportunity to try and earn your business in the future. If you could give me a call at 304-744-3134 and ask for Eric at the Southridge store it would be greatly appreciated. Thanks!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin