Baby Birds Arvostelua 

3 658
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

The customer service is appalling. I’ve tried calling the number on their website and you can’t get through to anyone. They force you to contact them via email which my most recent email didn’t get a... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Amazing customer service I purchased the owl 360 stroller. I had questions about my order so I sent a message on Baby Birds instagram. Meg was SOOOO helpful! She gave me all the information about my... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I ordered an item from this store paying more than other stores because it was the only store that had it in stock. They failed to inform me that it wasn't in stock and they wouldn't get it in stock u... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ignore these negative reviews… clearly just people that haven’t got their item next day. It’s not Amazon 🤣 We wanted a new carseat annd stroller and had an amazing experience! The car seat was a g... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lastentarvikeliike
  2. ja myös
  3. Lastenhuonekaluliike
  4. Lastenvaatekauppa
  5. Outlet-ostoskeskus
  6. Taimitarha
  7. Äitiysvaatekauppa

Yrityksen kirjoittama

Baby Birds are proud to be an independent family-run business. If you need help choosing your baby essentials, book a virtual appointment with our team for demonstrations and expert advice.


Yhteystiedot

3,2

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

4 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 40 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,2

Kaikki arvostelut

(3 658)

327 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Very disappointing experience

Very disappointing experience. I am still waiting for a refund despite having raised the issue multiple times and sending several emails. The delay with my order was due to an issue on the company’s side, yet the refund process has taken far longer than it should.

What has been most frustrating is the lack of communication. Despite repeated attempts to get an update, I have received little to no response regarding the status of my refund.

I expected much better customer service and a quicker resolution. Based on my experience, I would be hesitant to order from this company again.

15. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience with us has been disappointing.

We understand how frustrating it is to be waiting for a refund, particularly when you've had to follow up multiple times for an update. We're also sorry that our communication has not met the standard you expected and that you have felt left without clear information regarding the status of your case.

Our team is currently working through outstanding enquiries and refund requests, and we appreciate your patience while we do so. We recognise that this delay has affected your confidence in our service, and for that we sincerely apologise.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Great service , quick delivery after a call to cross check my order. ( I’d mistakenly ordered a sheet that did not match the mattress size).
Excellent customer experience and good quality items. I’d recommend Baby Birds.

18. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Thank you so much for your feedback! We appreciate you taking the time to leave this review. It is so important to us as a small business to get feedback on your experience - Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Don't buy - even if you don't care about delivery time

We read the reviews about things being delayed and took the risk. The issue we faced was when it was delayed they were totally unresponsive. We then asked to cancel multiple times and they stopped replying.

I think this company is hit or miss, but what i wasnt expecting has how unresponsive and useless they were when things were delayed.

Edit update: they replied to this faster than their emails and requested more information to prove it was real. The reason I flag this is likely there are a lot
More negative reviews people can’t by bothered to provide extra info about - so I wouldn’t trust their rating.

Again the issue wasn’t the delay, it’s the incompetence in communication and handling it.

17. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that your experience fell short of expectations.

We understand that delays are frustrating, but we appreciate that what caused the most disappointment was the lack of communication and the difficulty in receiving updates regarding your order and cancellation request. We're sorry that we did not provide the level of service and responsiveness you expected from us.

Our team has been working through a significant volume of enquiries, but we recognise that this is no excuse for leaving customers feeling ignored. We sincerely apologise for the frustration and inconvenience this has caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Avoid this shop

Avoid this shop! I recently purchased a stroller from them (24th May 2026) which arrived promptly but unfortunately was faulty. The stroller seat recline function was broken. I emailed them within a few days to ask for a solution to this. They replied, again promptly, asking for more information- serial number/ order date etc. I sent this information to them straight away but have heard nothing back. I have sent numerous emails asking them to resolve this issue but they have ignored every message since. This stroller was not cheap and we are now left out of pocket with a stroller which is not fit for purchase. My wife is due to give birth in the next few weeks and this has caused us so much stress. It is also incredibly frustrating that the shop does not have an active phone line and the only way to communicate with them is via email, to which they don’t respond. I have now contacted my credit card company to dispute the payment as feel there is no other way to resolve this . AVOID THIS SHOP!

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're very sorry to read about your experience and understand how frustrating and stressful this situation must be, particularly with your baby due in the coming weeks.

We apologise that, after initially requesting further information regarding the fault, you did not receive the updates you were expecting. In order to resolve the issue correctly, we had raised the matter with UPPAbaby and were awaiting their assessment and response regarding the reported fault. Unfortunately, this process took longer than anticipated.

That said, we recognise that we should have kept you better informed throughout and we're sorry that our communication did not meet the standard you expected. We completely understand how disappointing this must have been, especially given the importance of having a reliable pushchair ready for your new arrival.

We sincerely apologise for the inconvenience and stress this has caused you and your family.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Avoid unless you don't like clear communications!

Horrific communications and really poor customer service. No update provided on a delayed shipment.

You cannot contact someone directly, you must know the extension or email, but then they take days to respond.

17. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience with us has been disappointing.

We understand how frustrating it is when an order is delayed, and we appreciate that the lack of updates and difficulty obtaining information only adds to that frustration. We also recognise that our response times did not meet the level of service you expected, and for that we sincerely apologise.

While delays can occasionally occur, we appreciate that customers should be kept informed throughout the process, and we're sorry that this was not your experience.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

One star is being generous for this…

One star is being generous for this company! Ordered my daughter a pram on 3rd May. I then chased an update 2 weeks later to be advised they won’t have the pram in stock until August. I advised I need a pram before then and would like a full refund, we are now on the 17th June and no recent update of refund! I will be taking this further! Please save yourself the hassle and AVOID!!!

17. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi Kirsty,

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience. as you let us know that you no longer wished to wait, we processed a full refund. Our records show that the refund was issued on 12th June, several days before this review was posted.

We appreciate how frustrating unexpected supplier delays can be, especially when you're preparing for a new arrival, and we're sorry we couldn't supply your chosen pram on this occasion. We wish you and your family all the very best.

Saanut 1/5 tähteä

I do not recommend buying from this…

I do not recommend buying from this company. I have been waiting for my order since 26 May. It is impossible to reach them by phone, and they do not provide any updates about the order unless you ask yourself. I am now waiting for a response regarding my request for a full refund.

26. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration after waiting for your order since May.

We appreciate that not receiving proactive updates on your order, and then having to chase information yourself, is disappointing. We're also sorry that our communication has not met the standard you expected.

We understand your concerns regarding your refund request and apologise for the delay in providing an update. Our team is currently working through outstanding enquiries and will respond as soon as possible.

Thank you for your patience, and we're sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Really awful

Really awful, dishonest company.
On the 17th May I ordered a product online and paid. Only to be told via email the next day that it had been mispriced and I either needed to pay £50 more or I could get a refund. I obviously opted for the refund. They confirmed the refund would be with me within 14 days. I waited almost a month with no refund, despite chasing. Yesterday I emailed again saying if I hadn't heard from them by midday, I would be taking the issue further. I also raised a dispute with my bank. The money suddenly appeared today. Still no contact from the company though. AVOID.

17. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that your experience with us has left you feeling this way.

Unfortunately, on rare occasions pricing errors can occur, and as soon as we became aware of the issue, we contacted you to explain the situation and offer the choice of proceeding at the correct price or receiving a full refund. We appreciate that this was disappointing and apologise for the inconvenience caused.

We also recognise that the refund took longer than it should have and understand your frustration at having to chase for updates. We're sorry that our communication did not meet the standard you expected throughout this process.

We're pleased that your refund has now been received, and we apologise again for the delay and inconvenience caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Avoid

I don’t recommend using Baby Birds - customer service non-existent. No updates from them, all contact was prompted by me. Ordered a car seat 3 April with 7-10 days delivery, this never arrived even though it was still showing available on the website. (Cosatto were taking pre-orders for the same seat with July delivery, so it was obviously out of stock.) I was told refund would be 7-14 working days, needless to say this also took longer and had to email to chase up. Very disappointing experience.

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that your experience with us was disappointing.

We understand how frustrating it must have been to order an item showing as available, only to later be advised that it was not available within the expected timeframe. As a small business, our stock updates are processed manually when we receive information from suppliers, and on this occasion the website information was not updated as quickly as it should have been.

We want to reassure you that this was not intentional or intended to mislead, but we appreciate that the end result was still very frustrating. We're also sorry that you had to chase for updates and that your refund took longer than expected.

We sincerely apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Avoid!

I ordered a travel system at the beginning of May on back order to be delivered by the end of May. I’ve been chasing this company for weeks now, I was told it wouldn’t arrive until mid July however now being told mid August STC. My baby is due at the start of August. They’re now ignoring my cancellation & refund request so I’m over £800 out of pocket and need to try and source a new travel system. Exactly the stress I need to be dealing with 7 months pregnant!!! I’d avoid this company like the plague, so disappointed. What is supposed to be a positive exciting experience has been ruined by this company’s poor communication.

3. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and understand how upsetting and stressful this must be, especially with your baby due so soon.

Unfortunately, the delays affecting your travel system were the result of a wider shipment delay from Silver Cross, which impacted stock availability beyond our control. We appreciate how disappointing it was to receive revised delivery estimates, particularly when you had originally been expecting delivery much sooner.

That said, we recognise that the communication surrounding these delays did not meet the standard you should expect from us, and we're sorry that this added further frustration to an already stressful situation.

We also apologise for any delay in responding to your cancellation and refund request. Our team is working through all outstanding enquiries and requests as quickly as possible.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and wish you all the very best for the arrival of your baby.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 5/5 tähteä

Meg has been fantastic from start to…

Meg has been fantastic from start to finish. Assisted in pick up and delivery of item that had an issue and was sorted super efficiently. Great customer service thank you

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Thank you so much for your feedback! We appreciate you taking the time to leave this review. It is so important to us as a small business to get feedback on your experience - Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

6 weeks and still no item or refund!

I ordered a car seat 6 weeks ago and I still haven’t received it. I had to chase to find out what the update was and they blamed it on courier delays, but still I have nothing. I asked for a refund and now they take days and days to get back to me whenever I ask for an update on that. I don’t have a refund and I don’t have the car seat, so I am out of pocket and I’ve had to borrow a car seat from a friend, so she is without her car seat! Would definitely NOT recommend this company!

11. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We appreciate that waiting six weeks for your car seat, and then having to chase updates regarding a refund, is disappointing. While the original delay was outside of our control, we recognise that our communication has not met the standard you expected, and for that we apologise.

We're sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Order did not delivery

Order did not delivery, no status, no refund. Had to run to John Lewis and pay more for the car seat last minute. This company is a fraud and should be closed down immediately.

9. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

While there was a significant delay in receiving stock of your chosen car seat, we did subsequently receive stock and dispatch your order. Unfortunately, the parcel was returned to us, at which point a full refund was processed.

We understand that the delay was frustrating and apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Please read my post before buying.

Please do not purchase from this company. I ordered and paid for a car seat which I never received. I emailed and rang the company on numerous occasions and got told different things, excuses. I then asked for a full refund because I was entitled to one as after many weeks I still had not received my item. I tried to ring again this morning and it advised email contact and then rang off, no option to speak to anyone. I have now contacted my bank to request they investigate and try to get my money back. So please avoid this company.

29. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that your experience with us was disappointing.

We understand your frustration at not receiving your car seat within the expected timeframe and appreciate that the delays and subsequent refund process caused inconvenience. We're also sorry that our communication did not meet the standard you expected.

We can confirm that your refund has now been processed in full, and we apologise again for the frustration caused throughout this experience.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Don’t buy from this website

I placed an order for a base car seat about a month ago. After this one-month period, and despite contacting them four times, I still have not received the product. Each time I called, they assured me that processing would only take 7_10 business days. Now, over 14 business days have passed, and they neither answer my calls nor have they shipped the product. I am extremely disappointed with the lack of communication and service. I am now worried that this may be a fraudulent site, and I fear I will never get my money back.

9. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience and understand your frustration regarding the delay.

We appreciate that waiting longer than expected for an order, particularly after requesting updates, is frustrating. We're also sorry that our communication did not meet the standard you expected.

We can confirm that your car seat base has now been dispatched, and we apologise for the delay in getting it to you.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 5/5 tähteä

Jade was Fantastic

Jade was Fantastic. Super helpful and knowledgeable. Offered great service and even helped me load the nursing chair into the car. 5 stars and would recommend Baby Birds!

6. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Thank you so much for your feedback! We appreciate you taking the time to leave this review. It is so important to us as a small business to get feedback on your experience - Baby Birds

Saanut 5/5 tähteä

Brilliant support from baby birds

Brilliant support from baby birds, I ordered my travel system later than I should’ve (my fault) I emailed baby birds and they went above and beyond to make sure I have everything I needed in plenty of time. Thank you again

29. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Thank you so much for your feedback! We appreciate you taking the time to leave this review. It is so important to us as a small business to get feedback on your experience - Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Still havent received order

I ordered a buggy on 4th May. I have still not received it as of 6th June despite it saying 7-10 working days for delivery. I have emailed numerous times and have only had 1 reply in a month. I have asked for a refund and have not heard back. The only way to contact them is via email as the phone lines direct you to the email (which they dont reply). I wanted to purchase from a smaller retailer compared to the Amazons of this world - sadly, I cannot recommend this company given their lack of communications or customer service.
Update 11th July - sadly I have still not received a refund, despite the company saying this would happen via email and via the reply below.....

6. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that your experience with us has been disappointing.

We understand your frustration at the delay to your buggy order and appreciate that our communication has not met the standard you expected. We're particularly sorry that you felt you were left without updates regarding your order and refund request.

We can confirm that we have responded to your refund request and apologise for the delay and inconvenience caused.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Ordered a pushchair for my newborn born…

Ordered a pushchair for my newborn born on 07/05/26 places order on 11/06/26 as newborn came early due to pregnancy complications, ther order stated 7-15 days delivery and still not received with little to no help from customer service offered an alternative pram 3 days ago when chose pram which was significantly more expensive than the one I originally chose the price then went up another £100 as I had to purchase raincover seperate which I don’t even want, still awaiting reply from 24 hours ago, still no pram so can’t take my baby out and have been waiting 26 days since I originally placed order

11. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that this has been such a stressful experience, especially with your newborn arriving earlier than expected.

We understand how important it was for you to receive a pram quickly, and we're sorry that your original order was delayed. To help resolve this, we offered an alternative pram, which was the model you selected. This item was already heavily reduced as an ex-display model, so unfortunately we were unable to reduce the price further.

Once the upgrade payment was completed, your order was dispatched. We apologise for the delay and for any frustration caused throughout this process.

Kind regards,

Baby Birds

Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service

Ordered a buggy to go on holiday, I was told it would be delivered within 7 to 10 working days. This time came and went. I called and chased it only to be told that the item was out of stock are not due for delivery until August, 4 months later, which would be no good to me. Asked them to process a refund. after chasing this for several weeks I have still not received it a month later. I would never purchase from baby birds again terrible customer service.

4. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Baby Birds-logo

Vastaus yritykseltä Baby Birds

Hi,

We're sorry to hear that your experience with us was disappointing.

We understand your frustration at discovering that the buggy was not going to be available within the expected timeframe, particularly when it was needed for an upcoming holiday. We're also sorry that our communication did not meet the standard you expected.

We can confirm that your refund has now been processed in full, and we apologise for the inconvenience caused throughout this experience.

Kind regards,

Baby Birds

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin