7 For All Mankind Arvostelua 

337
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Take note..Leave 7forallMankind behind. Jeansdress gekocht in decemer '22. Prijs zonder sale € 260. Mag je kwaliteit verwachten. Na 1 x wassen volgens voorschriften, vertoont de jurk diverse slijtage... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ich trage seit 15 Jahren Jeans von 7, eigentlich immer dieselbe Größe. Jetzt habe ich zum ersten Mal online bestellt. Ein Fehler bei der Bestellung (2 anstatt 1 Hose), den ich umgehend bemerkte, l... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Heißersehnter Artikel war im Online Shop endlich wieder in meiner Größe verfügbar (280 EUR regulärer Preis), sofort bestellt und per Paypal bezahlt, Auftragsbestätigung erhalten. Bestellung wurde ohne... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Ich habe zum ersten Mal bestellt, Jeans war mir leider zu groß (mit der Qualität wäre ich aber zufrieden gewesen und wollte daher neu bestellen). Der Rückerstattungsprozess dauert aber einfach z... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Farkkukauppa
  2. ja myös
  3. Vaateliike

Yrityksen kirjoittama

7 For All Mankind - The leader in premium denim


Yhteystiedot

1,5

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

337 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 16 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,5

Kaikki arvostelut

(337)

20 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Reklamation einer Jeans im Wert von 230€…

Habe eine Jeans im Wert von 230€ gekauft.
Nach ca. 5 mal Tragen fiel auf, dass die Ecken der Hosentaschen Löcher haben. Nachdem ich die Hose über den Shop reklamiert habe hat man mir „aus Kulanz“ folgenden Deal angeboten
Ich darf mir in den nächsten 7 Werktagen eine neue Hose für 240€ kaufen und erhalte dann 50% Nachlass darauf.
Sehr geschäftstüchtig die Kollegen.
Ich kann nur sagen Finger weg von diesem Shop

23. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Rubbish company

Ordered a pair of jeans for the wife’s birthday 21.03.24 it’s now 16.04.24 still not received them. Can’t even get a refund as they say they are investigating, unbelievable.

21. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Dave,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your delivery and we would love to talk to you to discuss this further so will be contacting you directly. Should you prefer to contact us, you can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

Slechte retourservice

Wilde de gekochte artikelen retour sturen. Helaas bleek het “retourportaal” niet te werken en kon ik geen retourformulier downloaden. Heb twee maal gemaild met 7forallmankind, kreeg hier geen reactie op. Zelf gebeld maar ook hier kwam ik niet veel verder. Maar de broeken moesten wel binnen 14 dagen teruggestuurd worden. Één dag voordat de 14 dagen verstreken waren toch maar weer gebeld. Het meisje van de klantenservice vertelde me dat het portaal nu weer werkte. Ik vertelde haar dat ik inmiddels aan de late kant was vanwege het probleem van hun kant en vroeg of ik de broeken een dag later mocht versturen omdat ik het pakket her en der had meegesleept omdat ik overal had geprobeerd op andere devices om te kijken of ik daar wel een retourformulier kon downloaden en het pakket had laten liggen op woonadres vriend in andere stad. Dat was voor hem onmogelijk, het moest per direct worden verstuurd, anders geen geld retour. Ik heb totaal geen medewerking /hulp/service van dit bedrijf ervaren.
Maken van hun probleem jouw probleem!

25. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Fiona,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your return and we would love to talk to you to discuss this further please use these details to contact us, 7fam.nlshop@dgpb.com or (+31) 248 080 241. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

Don't risk ordering online

Even though I've bought multiple items from this company, they refused to allow me to return brand new unworn items which they count as 14 days from the date the order is placed, not delivered. Really disgusting and shortsighted customer service, what absolute crooks.

18. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Leanne,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your return and we would love to talk to you to discuss this further. You can contact us on the following details 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

I can only assume this company has…

I can only assume this company has changed something in its production line. I have maybe ten pairs of their jeans, and everything a few years old is fine, but everything I've bought more recently is rubbish, all wearing out in weird places, holes in pockets, belt loops coming off, seams in the seat of the trousers failing (jeans are not tight). Will never buy a pair again which is a shame as I've really grown to like them

9. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Valued Customer,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your recent products and we would love to talk to you to discuss this further. You can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

Nog nooit zo’n slechte service…

Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt..
Ivm een spoed ziekenhuisopname daags na de bestelling was ik een paar dagen te laat met retourneren.
Mijn fout maar overnacht! Om coulance gevraagd.
Kille koude service met verwijzing naar de algemene voorwaarden.
Zo raak je wel klanten kwijt..

6. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Valued Customer, Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your return. We would love to speak to you further regarding this! You can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

If I can put zero

If I can put zero ; I would . I bought a pair of jeans online and ordered 1 size up than I normally do for this brand as I wanted them to fit a little loose . I received them and they were too small ; it’s obvious it’s a sizing mistake on their part ; I tried to exchange or refund and because they were on sale and it was a final sale ; they refuse to do something for me . I find this completely unacceptable ; im waiting for another response ; hoping they will do right by their customer who has worn their jeans forever . If not I will let you all know.

27. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Debbie,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your purchase and we would love to talk to you to discuss this further so please contact us on the following details - 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you to resolve your query.

Saanut 1/5 tähteä

I returned two items but only received…

I returned two items but only received a refund for one of them. I've had a reply asking me to fill in a complaint form, which I have, but it's been over a month and now I'm not receiving any response to my emails.

Still owed a lot of money and my emails are being ignored!

So far I can't recommend this company.

26. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Rebecca,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your return and we would love to talk to you to discuss this further so will be contacting you directly. Should you prefer to contact us, you can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

TOTALLY RIPPED OFF, DO NOT BUY!

Bought three pairs around a year ago, approx Jan 2023. One for me, one for my partner and another for my sister as a gift. Spent over £600.

ALL THREE have holes in exactly the same places, at the bottom of the crotch area where it joins the top of the leg, on BOTH sides. Absolutely appalling quality and nothing like they used to be.

Stop ripping people off otherwise you wont have a business left. How dare you charge £200 a pair for this rubbish.

22. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Anthony,
Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your product/s and we would love to talk to you to discuss this further so please kindly contact us on the details below! You can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you to resolve your query!

Saanut 2/5 tähteä

Nicht so gut

Nicht so gut

Ich habe auch schlechte Erfahrungen mit dem Onlineshop gemacht und bin froh, dass ich mit Paypal zahlen kann, sonst hätte ich kein Vertrauen und würde niemals hier einkaufen.

Positiv:
Die Hosen haben eine unschlagbare Qualität!

Negativ
Zu lange Retourensbwicklung und Rückerstattung
Keine Antwort auf E-Mails
Schlechter Kundenservice

10. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Am liebsten würde ich null Sterne…

Am liebsten würde ich null Sterne geben. Bei so einem Preis sollte man meinen, dass dementsprechend die Qualität auch top ist. Die Hose kam schon mal mit einem Loch an. Beim Kundenservice reklamiert, welcher nebenbei auch noch katastrophal ist. Mir wurde lediglich eine 20€ Gutschrift angeboten, nicht aber das Angebot eine neue Hose zu schicken. Jetzt 1.5 Jahre später ist die Hose bei mäßig often tragen an manchen Stellen so dünn geworden, dass sich bereits dass erste größere Loch gebildet hat. Die Qualität ist eine bodenlose Frechheit. Ich habe H&M Hosen, welche ich länger habe und die sehen noch top aus. Bin von vorne bis hinten enttäuscht von der Marke und kann sie wirklich niemanden empfehlen. Ein richtiger s c h *** Verein!

28. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Poor quality

I bought a pair of jeans, the model is Roxanne Soho, which is supposed to have a slim fit. They were okay after the first 1-2 weeks, then became so loose that it is the worst fit for jeans I ever owned, totally unflattering. Clearly the quality has really decreased since I bought my previous pair few years ago.

22. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Thank you for contacting 7 For All Mankind.

We would like to thank you for your 7 For All Mankind review.

We want to assure you that your comments have been passed on to the relevant departments so we can improve on our service and would like to thank you for bringing this matter to our attention.

In the meantime, you're more than welcome to contact us on our customer service details and we will help put this right as soon as possible for you.

Once again I am very sorry for the delays and inconvenience this has caused, we appreciate your feedback.

If you have any issues in the future we would be grateful for you to reach out to us of course.

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT TRUST THIS COMPANY

DO NOT TRUST THIS COMPANY. I have a pair of jean as a Christmas gift and its kind of small on me, I then asked for store credit and they do not give store credit or exchange. They told me that I need to send it in as a return for a gift card. I have been waiting for almost two week since the day I mailed the item and still waiting. Do not purchase from this store
unless you do not have to try on jeans beforehand. It's very poor customer service.

2. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Thank you for contacting 7 For All Mankind.

We would like to thank you for your 7 For All Mankind review.

We want to assure you that your comments have been passed on to the relevant departments so we can improve on our service and would like to thank you for bringing this matter to our attention.

Once again I am very sorry for the delays and inconvenience this has caused, we appreciate your feedback.

If you have any issues in the future we would be grateful for you to reach out to us of course.

Saanut 1/5 tähteä

Major Issue with Refund with proof of return

I received a pair of jeans on and returned them immediately and they were returned and signed for on Dec 16th, 2023. I still have not received my refund of $139.00. I have been inquiring for weeks and only got a customer number and emails saying it takes 14 business days to refund my account. Today I sent them a copy of the confirmation of the return and my order number confirmation (which when I tried to track with my return order number online it said there was no such order). I received the below response from customer service>Grant you I printed the return label directly from their website. I don't care what facility it went through but I have not been able to contact a live person or customer service representatives since. I have sent my attorney the info and he will send them a formal complaint letter. They are basically saying sorry but you are out $140.00 for merchandise I sent back.

Splendid Online Support (7forallmankind)

Jan 5, 2024, 9:17 AM EST

Hi Wendy,

Thanks for contacting us.

After reviewing, the return was not initiated via our online return portal and based off the screen shots provided, the return was sent back to New York. Our distribution center is in Fontana, California. Unfortunately without the merchandise, we are unable to issue a refund.

We apologize for the inconvenience.

Thank you,
7 For All Mankind Client Services

5. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do not trust this company

Do not trust this company. They are run by Splendid and I wouldn't trust them either. I was given a couple of pairs of jeans as a gift and when I tried to exchange they said they would not accept exchanges. I then asked for store credit and they do not give store credit. Do not purchase from this store unless you do not have to try on jeans beforehand. Also I am a size 28 and have a few 7s in that size but the jeans I received were way too small.

14. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Peg, thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your valuable feedback about your purchase and we will pass your comments on to our production team to assist us with future improvements. We hope to see you again soon!

Saanut 1/5 tähteä

The worst customer support ever

The worst customer support ever. You could talk to bots. Will never buy there again.

5. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Osaka, Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your order and we would love to talk to you to discuss this further, there is not contact information within your review. Please contact us, you can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Saanut 1/5 tähteä

Qualità zero!!

Comprato un paio di jeans in negozio, 220 euro...si sono strappati nel sedere dopo un mese!!
Comprato un altro paio on line, 120 euro in offerta...difettato, ha una cucitura all'interno della coscia sinistra!!

13. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Camilla, thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your valuable feedback about your purchase and we will pass your comments on to our production team to assist us with future improvements. In regards to any in store or shop queries please contact the store directly. We hope to see you again soon!

Saanut 1/5 tähteä

Deceptive and crooked marketing and…

Deceptive and crooked marketing and sales techniques from this company. Been wearing/buying for over 10 years, but will immediately stop supporting this company. Don't waste your money there! There are plenty of genuinely good companies out there.

1. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
7 For All Mankind-logo

Vastaus yritykseltä 7 For All Mankind

Dear Sam, Thank you for taking the time to post a review, we appreciate all kinds of customer feedback as it helps us improve our service. We are sorry to hear about your experience with your order and we would love to talk to you to discuss this further, there is no contact information within your review, please contact us, you can reach us on 7fam.ukshop@dgpb.com or 0122 379 0684. We look forward to speaking to you.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin