Oszuści !!! Lampa zamówiona przyszła z Chin , wykonanie kiepskiej jakości , od prawie roku pisze maile o zwrot kwoty a odpowiada jakiś bot ze zwrot środków zostal zlecony Nie polecam!!! Unikać sze... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Oszuści !!! Lampa zamówiona przyszła z Chin , wykonanie kiepskiej jakości , od prawie roku pisze maile o zwrot kwoty a odpowiada jakiś bot ze zwrot środków zostal zlecony Nie polecam!!! Unikać sze... Näytä lisää
Yritys on vastannut
We ordered two lamps from this website. After a month of waiting we tried to contact customer service asking for an update on the delivery. We received no answer. We called their customer service numb... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jag beställde två lampor. Jag öppnade den ena och den såg bara ut som en billig kopia. När jag ville returnera den andra lampan hänvisade man till att närmaste lager låg i Kina och att jag skulle beko... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Assistenza che risponde prontamente. I pacchi sono stati consegnati dopo molti giorni ma mi avevano spiegato che quegli articoli erano molto richiesti, non l'avevano previsto e ci sarebbe stato un lie... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 82 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Immediately after ordering, there was good email contact and up-to-date information on the progress of the delivery. I received a high-quality free lamp with my order. I ordered 2 lamps. One of them was faulty and did not light up. It's hard to say what could have caused it. After reporting this problem, the company did not avoid responsibility and, after presenting the facts, promptly refunded the money. The company constantly maintains contact with the customer and does not abandon them when a problem arises.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Ayer conté por aquí mi mala experiencia comprando en Tizonaa y me contestaron rápidamente públicamente que me darían una solución. Obviamente en privado no he recibido respuesta ni ninguna solución. Sigo esperando al reembolso del pedido. Quiero compartir mi experiencia para que no le pase a nadie más. Los productos los envían de China, y al ser lámparas y es un paquete delicado puede llegar en mal estado, en mi caso llegó roto y no me han dado la opción ni de devolver los productos. Me dijeron que me iban a realizar el reembolso del pedido pero no me lo han devuelto. NO compréis en esta marca, no es de buena calidad y el servicio post venta es LAMENTABLE.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
On the 27th November 2025 I gave Tizonaa a glowing 5 star review, on Saturday 24th January I updated it to 1 star with edited text in bold as THAT review was very far from the truth but I was told by Tizonaa’s employee JARLIEN that they wouldn’t refund me until I reviewed them here at Trustpilot!
When my purchase of Tizonaa’s ‘Le Séchateur’ dish drying rack arrived in September 2025 I emailed Tizonaa’s 11 photos with the text below:
To say I was shocked is an understatement when I unpacked to see the state of this dish drying rack. So far I’ve only checked the upper layer of the carbon steel units which have several patches where the lacquer/ varnish has been scratched off so one can clearly see the original steel underneath.
On a quick look at the two plastic parts, they both have scratches (please see photos attached). On top of all that, some of the bolts that are holding the upper layer together seems to been screwed on with some unnecessary force as they are wonky!
Despite the box itself is perfectly packed with plastic corners on the cardboard box, inside the part was only packed in plastic bags (some of them ripped) and two pieces of folded (not wrapped around the the parts to protect them) bubble pack thrown into the box which means that the parts of this product has been shipped to freely move around in the box during transfer.
Please advise ASAP in regard to full refund and cover for the return shipping cost.
Looking forward to hear from you.
On the 2nd of October I received an email from Jarlien from Tizonaa’s Customer Service Team stating:
We’ve received an update from our internal team and they confirmed that a full refund has been approved. You may also keep the item — there is no need to return it.
Followed by another email on the 10th of October from Jarlien asking the following:
If you have a moment, we’d be so grateful if you could share your experience by leaving us a review on Trustpilot. It helps others feel confident in choosing us and supports our small business in a big way
On the 21st of October I emailed Jarlien the below:
I’ve been abroad for a week and just returned home hence I haven’t written the review yet but will do this week.
I just checked my bank account and I still haven’t received the full refund as promised, when you have a moment would you be so kind and look into this please?
Jarlien replied the same day stating:
We will follow up immediately regarding the status of your refund to ensure everything is processed correctly. Once you’ve had a chance to leave your review, please let us know, and we will be able to process the credit promptly.
It then became very apparent that unless I wrote the review, Tizonaa would hold onto my promised full refund of £71.10 GBP hence why I gave them a raving 5 star review!
I emailed the screenshot of my Trustpilot review as requested by Jarlien and asked for my promised full refund, on 28th November Jarlien replied:
Regarding your refund of £71.10, I completely understand that you’re eager to have this resolved as soon as possible. As per your refund, I’ve followed up with our internal team today to make sure your case receives priority. As soon as I receive any update or confirmation, I’ll let you know right away.
Thank you again for your patience — I know waiting isn’t easy, and I’m here to make sure this is taken care of for you.
This was the last time I heard from Jarlien, almost 2 MONTHS after she promising me a full refund!
What followed was me emailing Tizonaa at least once a week and only on TWO occasions did they reply (not signed by anyone), the last one dated 16th December, stating refund was on its way.
Despite several emails to them and still no refund in sight, I had no response from them until Sunday 25th January (the day after I updated my old review to one star) with the below statement:
Hi Marcus,
Thank you for your message. I’m sorry to hear about your frustration.
We would like to confirm that your refund has already been processed on our side. Please kindly check your bank account or card statement again, as sometimes refunds take a few business days to appear.
If you still do not see the refund after checking, please let us know and we will assist you further.
I replied twice but nothing!
As my hardworking money of the amount of £71.10 are clearly gone, I’ve now reached out to my local ‘European Consumer Centre’ and ‘ECC Net’ (European Consumer Centres Network) regarding Tizonaa and its owner N.M. Commerce (who also is the owner of Liorandcle, that also have ridiculously bad reviews on Trustpilot).

Vastaus yritykseltä Tizonaa
They delivery other products - not you order. You can't make any retur cause they respond with an automatic response and never with details. Poor communication, costumer service, products quality. Don't order.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Prodotto acquistato pessima qualità ad un prezzo alto. Il sito si presenta bene ma è una vetrina finta per prodotti cinesi. Resi difficili se non impossibili perso soldi e tempo

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Dropshipping, même article sur temu, aliexpress
Au bout de quelques mois à peine la lampe ne marche plus et aucun retour/remboursement/réparation n'est proposée alors même qu'il se dise en Europe donc avec des lois européennes (deux ans de garantie constructeur)
Bref, à fuir

Vastaus yritykseltä Tizonaa
I bought a set of steel/silicone cutlery for almost €80 and since the first wash, the silicone part of some items has come off and others are stuck halfway (it's impossible to remove or reattach them). I sent an email and never received a reply. It's definitely not worth the investment; it's the kind of thing you can easily find on Amazon for €30.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Never ever buy something here at this dropship China store. Quality of the products are bad, no manuals available also, if you want to return , you can’t.
They try to rip you of to give some discount, but they wont give it.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Vreemd verpakt in lelijke gebruikte dozen. Onmogelijk om weer zo terug te stiren in originele verpakking. 2 verschillende soorten led verlichting 1 wat warmer 1 kil als tl verlichting. Bij de installatie ging de lamp direct kapot. Echt rommel. 50 euro per lamp voor plastic rommel. Echt schandalig

Vastaus yritykseltä Tizonaa
The business is a scam. Please be careful. Their products are really cheap and the technical descriptions are not matching the items advertised. We ordered two items with E27 sockets but instead we received led. Unfortunately we are not able to use it and even though they admitted that its not matching the description they are refusing to give us the money. I have already exchanged several emails and the respond is the same. Please be aware!

Vastaus yritykseltä Tizonaa
HORRIBLE!!! AVOID.... I bought 2 items from them. They never arrived for me. The courier said they were returned back to them because they tried me once at home, I was not there and they left. Then I ordered them again... still waiting after 2 months! No refund yet on either of the orders... SCAM

Vastaus yritykseltä Tizonaa
This company should cease trading!!! I am still trying to get a refund for UNSAFE CUTLERY THAT IS POORLY MADE AND THE HANDLES ARE SO SHARP YOU CUT YOUR HANDS ON THEM!!!
IN SPITE OF THEIR APPARENT CONCERN ABOUT THE POOR QUALITY AND UNSAFE SHARP HANDLES THEY ARE STILL SELLING THIS CUTLERY. CHECK OUT THEIR WEBSITE
THEY OFFERED ME A 50% CREDIT TO KEEP THEM. THEY HAVE TO BE JOKING!!
THEY OFFERED ME A REFUND ONCE I RETURNED THE GOODS AT MY COST. PEOPLE ATE COMPLAINING THAT THEY HAVE DONE SO AND NEVER RECEIVED THE REFUND!!!!
UNDER THESE CIRCUMSTANCES WHY WOULD I SPEND MORE MONEY SENDING BACK DANGEROUS GOODS WHILE THEY CONTINUE TO SELL PRODUCTS THAT EVERYONE WISH THEY HAD NEVER BOUGHT.
OLIVER, DO THE RIGHT THING!!!!
REFUND THE £138 I PAID FOR WHAT YOU HAVE ALREADY ADMITTED IS UNSAFE TO USE AND I WILL SEND THEM BACK TO ME.
In spite of sending photographs and emails over the last 5 weeks I am getting nowhere!!
Here are some of the emails I have sent
Good afternoon Oliver,
As I have not received a response to my previous email I assume that you are happy to continue to sell poor quality items to your customers. Some of them have paid to return items to you at their expense and have not then received a refund.
Following your recent acknowledgment that the cutlery is unsafe and I quote
“I can see how serious the situation is, especially with the sharp edges, and I’m I can see how serious the situation is, especially with the sharp edges, and I’m grateful that you’ve sent us the photographs. We take your feedback very seriously, and I assure you we are committed to resolving this matter swiftly”
As I have said previously I am happy to return this cutlery to you once I have received a full refund. I trusted you to supply me a quality set of cutlery by paying at the point of order. It is now your turn to trust me by refunding my money prior to returning the cutlery
Please let me know if you are prepared to do this.
Ian Brown
Oliver, thank you for coming back to me
As a reputable business man you are responsible for suppyling products that meet the description on your website and that as a minimum are both safe and and of merchantable quality
In no way does this cutlery meet these basic standards
The situation we find ourselves in is not of my making. Having read your reviews on Trust Pilot there is a community thread
I am happy to return the cutlery once I have received a refund.
Hi Ian,
Thank you for reaching out and sharing your concerns. I am truly sorry to hear about the issues you’ve encountered with the cutlery. I completely understand your disappointment, and I want to sincerely apologize for the poor quality and the safety concerns you’ve mentioned. This is certainly not the experience we want to provide, and I deeply regret the frustration it has caused.
I can see how serious the situation is, especially with the sharp edges, and I’m grateful that you’ve sent us the photographs. We take your feedback very seriously, and I assure you we are committed to resolving this matter swiftly.
As per our policy, please note that returns are not free of charge, as the shipping costs must be covered by the customer. However, as an alternative solution, we would like to offer you a 50% credit code if you decide to keep the item. This would allow you to avoid the return process entirely.
That said, if you still prefer to return for sa full refund, we would be happy to provide the return instructions. I completely understand if you choose this route, and I can arrange it for you right away.
Please let me know how you would like to proceed so we can assist you accordingly.
We are committed to ensuring you are satisfied with your purchase, and we truly appreciate your patience in this matter.
Looking forward to hearing from you.
Best regards,
Jarlien | Customer Service Team

Vastaus yritykseltä Tizonaa
If you could score zero - I would. I received a damaged item - (which also was incredibly poor quality) and whilst i know I will have to pay a small fortune in returning it - after over SIX email exchanges (no doubt using ai) they have failed to give me a return address.
Do not use.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Købte 3 lamper d 11/7-2025 der gik lang tid før de kom og da de kom var der flere fejl og har kontakte dem af rigtig mange omgange og så fik jeg forkert lampe og så forkert lampehoveder og det har står på siden til sidst bad jeg om pengene retur de påstår så at de er kommet ind og hvis ikke så skulle jeg kontakte dem det har jeg gjort 3 gange og pengene er stadig ikke retur på kontoen så vil bestem ikke anbefale dem

Vastaus yritykseltä Tizonaa
This is a scam. I purchased two lamps, and it has been 40 days and I have not received an email with the tracking number or anything. The company does not respond to my emails, and the contact phone number they provide does not work. Refrain from buying from this website if you do not want to lose your money.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
La comunicación fluída y la solución al problema.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Bestilte en lampe 23/11 som julegave, den er endnu ikke ankommet men pengene er trukket i november.
Jeg skal nu ud og købe en ny gave og firmaet svarer ikke på mine henvendelser. I bør ikke købe noget hos dem.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Total scam!! Do not order! Ordered a lamp that costs 80+ euro with a supposed 40% discount. The product that arrived is obviously a very bad quality product, very different from the pictures on the website, that i could order for 15 € from temu.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Cheap import from china. No washing instructions. Complete waste of money.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
!!!!Scam Alert!!!! Stay away!!!
I ordered the Nuage elegant at a stiff price.
The lamp does not look anything like the picture at all. Small, yellow, cheap. And when wanting to return it the company is not able to provide a return label. From the website it appears that is a dutch site with an address in the Netherlands. It is however sent from China and the return is to a chinese company. If wanting to return you would have to pay for it yourself. The support office is overly polite, but the alternatives they offer is BS. This is a total scam. Stay away!!!!
P.s. also I see that there are some newly added positive reviews here, these are most definitely added by Tizonaa themselves.

Vastaus yritykseltä Tizonaa
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.