Everyone leaving reviews here and on BBB doesn't do anything. If you paid using Paypal dispute the charge and you will win instantly, if you paid using credit/debit card then call your bank and file a... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
I am still waiting for an order placed end January 2020. I received an apologetic email in March promising progress of my order, delayed due to technical issues. Since then nothing, emails unanswered.... Näytä lisää
This company should be taken offline and prosecuted. Like everyone else on here, I have ordered a product (spice rack) and it never showed up. They are now taking advantage of peoples’ fears by trying... Näytä lisää
Boy wish I had read reviews before ordering! I ordered mask in February they did say allow 6 weeks for delivery now they are saying China is keeping all the masks. They refuse to do refund want you t... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Same as everyone else
Same as everyone else. Ordered 2 flip cookers on 16 Dec. Knew it would take some time to ship due to virus. Waited until 20 Jan for update. Got standard response as everyone else. Waited until 15 Apr for updated status. As of 20 May, no response. Tried again. As of 10 June, still no response. Got taken.
Scam !!!!
I ordered from their website i found on an add on Facebook about 4 months ago. I kept checking to see if my order shipped until finally the page wouldn't come up anymore. They vanished. I'm out $40 . Scam !!!
Theives and Scammers
I ordered some rugs in December and haven't received them as yet. When I emailed them I got this reply:
Thanks for your email. Please note that the normal processing time is from 4-6 weeks. However, due to unexpected circumstances it may take a little longer.
I apologize on behalf of the Thunder Labs Team for the delayed shipment and lack of information regarding the status of your order. I would like to update you on the reason for this delay. Unfortunately due to the situation with the Corona Virus, your order is currently on hold. China has slowed down shipments as of now. We apologize as this is an unforeseen circumstance that is affecting everyone. We will work to get your order shipped as soon as possible.
In the meantime please allow us a 1 week period to work things out.
Thank you for your patience and understanding!
We are here 24/7 and always happy to help. Thanks for being a loyal Thunder Labs customer.
Best,
Team Thunder Labs
Stole my money and disappeared
Stole my money and disappeared. I paid for a dog bed. Of course PayPal sided with the crooks and gave them my money! Crooks THIEFS / SCAMMERS
Don’t order from this company I had…
Don’t order from this company I had order two rugs in December and still have not received them.?i have emailed and the are blaming it on the virus it’s a scam
Same as everyone else
Same as everyone else. I ordered a hair styling tool on 12/18/19. I still don't have my item. Money was taken quickly, some emails were answered but now nothing. I was originally told that due to the corona virus issues in China the order had been delayed. This is the last email communication dated 3/8/2020
"Thanks for your email. Please note that the normal processing time is from 4-6 weeks. However, due to unexpected circumstances it may take a little longer.
I apologize on behalf of the Thunder Labs Team for the delayed shipment and lack of information regarding the status of your order. I would like to update you on the reason for this delay. Unfortunately due to the situation with the Corona Virus, your order is currently on hold. China has slowed down shipments as of now. We apologize as this is an unforeseen circumstance that is affecting everyone. We will work to get your order shipped as soon as possible.
In the meantime please allow us a 1 week period to work things out.
Thank you for your patience and understanding!
We are here 24/7 and always happy to help. Thanks for being a loyal Thunder Labs customer.
Best,
Team Thunder Labs"
I hope who ever is responsible for stealing our money get's what is coming to them. It is a shame that we become suspicious of everyone because of people like this. The money I lost in this situation is not worth me hiring an attorney or trying to track this idiot down. Hopefully others will read all these reviews and think twice before trying to purchase anything from an unknown company. Lesson learned, check out the company before spending your hard worked money!
***DO NOT ORDER FROM THUNDER LABS***
*****STOP - DO NOT ORDER!!!*****
This company is a scam.
Thunder Labs took my money in April of 2020
for face masks but never sent the product.
Rip Off
Rip Off
Same as everyone else. Took my money. Now no longer exist!.
This company is a scam
This company is a scam. I ordered a spice rack on January 5th. It is now June 1st and no order. they don’t even reply to my emails. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.
DON’T ORDER ANYTHING from this…
DON’T ORDER ANYTHING from this company!! Company is a scam. Placed an order in January. Still not received. Company hasn’t responded to any of my inquiries.
I wish I could take the star away
I wish I could take the star away. I order a nebulight for my girlfriend back in February. I was told due to the Corona virus they had no way of knowing for sure when this would be able to ship to me. This company is a scam. They have not responded to my 5 emails ranging from 3 months to yesterday. I will be filing a fraudulent charge to my bank card.
This company should be investigated by…
This company should be investigated by the authorities as they are a total fraud.
Fraudulent business
I ordered a nebulight back in February.
Since not receiving it, I discovered their old contact was missing a letter thundeshops to thunderlyshops. I don’t believe the emails are real. Don’t order from this business.
SCAM
SCAM. Ordered, They took my money, but have not got any delivery. No response on mails.
Same as others I'm afraid
Same as others I'm afraid. Ordered in February, no product, no response to emails. DO NOT USE this company.
Zero-star rating
Zero-star rating. Ordered a cooking item on 5 Jan. Emailed them asking where my product was in March. Still not received. Completely fraudulent and scammers. DO NOT USE THESE ROBBERS
Suspected Fraudulent business practices
Ordered product February ... it now May. Will not reply to emails - sure took my money in a hurry. Do yourself a favour don’t have anything to do with this company. Unkess I receive the product I ordered by June 30th, 2020, clearly they are a fraudulent business and should be investigated by government authorities.
Completely scammed
This is a Actual review and the truth from THUNDER LABS... the person who runs the business and website has fled and left even his own company and employees unaware of his location . Obviously the guy has also took off with All of our money and no products were shipped out at all. I suggest you ALL GET lawyers and attorneys because I myself will be sueing the company for fraud and false advertisement. I implore You all do the same
NO STARS!!!
NO STARS!!!! Ordered 3 face masks February 26, 2020 and still have not received them. It is now May 21, 2020. I have emailed them twice with no response. My credit card charged $101.26. I wish I had read these reviews and checked them out online before I ordered. DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS SITE. THEY ARE A TOTAL SCAM. I don't know why their site is still up and selling.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








