OBS Bygg Skien.28.054.2926 Ekspeditøren skrev 2. stk. av en dyr vare jeg bare hadde plukket 1 av. Jeg la ikke merke til det og betalte. Da jeg oppdaget det hjemme sendte jeg en E-mail til OBS Bygg... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Vi bestilte en innerdør i midten av desember 2025, først i går 17. april fikk vi montert døren. Det har vært en salig blanding av lang ventetid fra produsent, rot med bestillingen, deler som mangler,... Näytä lisää
når ansatte hos Obs Bygg her i Levanger er rett og slett for lat å gjør jobben sin og lyver og påstå et "maskine kan ikke brukes lenge en 10min" (noen prdusenten ikke bekrefter) er det tydelig man ska... Näytä lisää
Kjøpte en FCC BBQ vulcano benk på OBS bygg Midtun. Klikk og hent. Betalte på nett. Når vi skulle hente benken var det en skadet benk, utstillings modell. Da syns jeg de kunne ringt og sagt ifra i det... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Jeg skulle handle treolje og satte et…
Jeg skulle handle treolje og satte et par spann med dette for å få grønt pigment til dette.
«Det har vi ikke», var svaret jeg fikk.
Det var merkelig, jeg har handlet treolje og alltid fått pigment i treoljen siden 1998, svarer jeg.
«Det har vi ikke» var svaret uten forklaring.
Jeg ringte en annen Obs bygg butikk, og spurte om det samme, og de bekreftet at de hadde dette.
Da må man anta at de som skal ha grønn pigment til sitt produkt ikke får dette på Obs i Lillestrøm, for der «har de ikke»
Jeg ønsker å gi en tilbakemelding på en…
Jeg ønsker å gi en tilbakemelding på en opplevelse jeg nylig hadde i deres butikk på Rud.
Jeg oppsøkte butikken for å kjøpe terrassebeis og ba om hjelp til å finne en sort eller koksgrå variant. Siden jeg ikke har erfaring med dette fra før, var jeg avhengig av veiledning fra en ansatt. Til min overraskelse fikk jeg beskjed om at jeg selv måtte vite nøyaktig navn på produktet jeg skulle ha, før de kunne hjelpe meg videre.
Som kunde opplever jeg dette som lite imøtekommende og ikke i tråd med den servicen man bør kunne forvente. Når man ber om hjelp nettopp fordi man mangler kunnskap, forventer man at ansatte kan bidra med råd, anbefalinger eller vise aktuelle alternativer.
Jeg håper dere tar denne tilbakemeldingen på alvor og jobber med å forbedre kundeservicen, slik at kunder uten forkunnskap også føler seg ivaretatt.
OBS Bygg Skien.28.054.2926
OBS Bygg Skien.28.054.2926
Ekspeditøren skrev 2. stk. av en dyr vare jeg bare hadde plukket 1 av. Jeg la ikke merke til det og betalte. Da jeg oppdaget det hjemme sendte jeg en E-mail til OBS Bygg Skien og klaget. Ved første virkedag etter fikk jeg beskjed om at de skulle tilbakebetale omgående.
Virkelig bra service!
Rot og misforståelser
Vi bestilte en innerdør i midten av desember 2025, først i går 17. april fikk vi montert døren. Det har vært en salig blanding av lang ventetid fra produsent, rot med bestillingen, deler som mangler, misforståelser og manglende kommunikasjon med montøren som foretok befaringen og målte opp og de ansatte på OBS Bygg. Da snekkeren som endelig monterte døren kom, fant han ut at de ansatte på OBS Bygg ikke hadde plukket med karmer og lister til BEGGE sider av døren. Tilfeldigvis hadde han de delene liggende i bilen og monterte dem. Heldigvis. Aldri mer OBS Bygg!
for lat å jobbe
når ansatte hos Obs Bygg her i Levanger er rett og slett for lat å gjør jobben sin og lyver og påstå et "maskine kan ikke brukes lenge en 10min" (noen prdusenten ikke bekrefter) er det tydelig man skal holde seg laaaaangt unna Obs Bygg. Er slik folk få jobbe der er helt ufattelig
Coop har kansellerte kjøpet mitt to ganger uten begrunnelse!!!
I semtember kjøpte eg et produkt hos coop Obs som var nedsatt fra 3895 kr til 1495 kr. Beløpet blei reservert, men 2-3 dager seinere var ordren kansellert. Når samme tilbudet dukket opp i oktober bestilte eg på ny, men igjen kansellerte de ordren min. Coop bare reserverer beløpet inntil det er pakket og klar for forsendelse, og sender heller ingen ordrebekreftelse. I og med at det er søndag så er det vanskelig å følge opp at ordren noko videre enn å bestille, som burde vore 100% tilstrekkelig i alle tilfeller. Dessverre er dette totalt useriøst driftet av denne kjeden her.
Hvorfor obs bygg er nr1
Det som gjør obs bygg til nr 1 er er at pga de er store og kjører kampanjer ukentlig kan man gradvis få handlet inn til oppussing. Og det utrolige er at man fort får bedre priser enn fagfolk før påslag og det gir god fortjeneste om man har prosjekter hjemme og klarer litt av jobben selv
Obs Midtun ville levere oss en skadet benk
Kjøpte en FCC BBQ vulcano benk på OBS bygg Midtun. Klikk og hent. Betalte på nett. Når vi skulle hente benken var det en skadet benk, utstillings modell. Da syns jeg de kunne ringt og sagt ifra i det minste. Grunnen til en stjerne er at dette føyer seg inn i en rekke styr -nesten hver gang vi handler noe som skal bli levert fra OBS. Og det virker som at de er for store til at de registrerer eller bry seg om at de har problemer med å utføre god service ved nettkjøp.
Dette blir første og siste gang jeg…
Dette blir første og siste gang jeg handler fra Obs bygg! Jeg gjorde en bestilling på nett hvor jeg krysset av på levering hjem. Så kom noen av varene hjem, men ikke hele bestillingen. Jeg fikk da beskjed en uke etter at resten av bestillingen min kunne hentes i Kongsberg! Jeg bor langt unna Kongsberg, så det er helt uaktuelt. Jeg tok beskjed med kundeservice, der fikk jeg beskjed at det var riktig at det var to bestillinger og at jeg må til Kongsberg for å hente varene. Hadde jeg fått beskjed om at ikke alt jeg bestilte kunne leveres hjem, så hadde jeg aldri bestilt varene. Jeg komme til å advare folk mot å handle fra dere når dere er så useriøse og elendig på kundeservice. Jeg håper dere rydder opp i saken!
Skyver ansvar over på kunden for feil i egne systemer
Kjøpte en Metabo drill. Betalte med Coop sin egen betalingsløsning, Coop Pay. Sjekket dagen etter at jeg hadde bestilt varen, beløp var reservert i Coop Pay. Glemte av det noen dager, ringte kundeservice fem dager etter kjøpet, de mener at det er min feil, jeg må følge bedre med å passe på at jeg får ordrebekreftelse etc. Sier også at dette kunne di fikset for meg slik at jeg fikk kjøpt produktet til rett pris om jeg hadde tatt kontakt den påfølgende dagen, men at det nå var for sent.
Alt i alt, elendig håndtering. Skyver ansvaret over på kunden når deres egne betalingsløsninger ikke fungerer.
Veldig vanskelig å komme i kontakt med personell! Ville leie en maskin,men etter 20 min å høre at ingen operatører er ledige på en mandag,kveld,skurrer det i mine ører!!!
Dårlig kundebehandling…er ikke kø på en mandagskveld…Skjerp dere!
Skal finne andre!
Litt mitt…er bare en floskel!😡
Uhøflig og inkompetent
Det er helt utrolig hvor uhøflig og inkompetent enkelte på bygglageret kan være. Du spør etter kvadratmeteren på en gulvplate, og så klarer de ikke svare, men begynner å snakke om at det er du som gikk sist på skolen. Og når du etterlyser et system på slikt, får du til svar at nei de kan ikke ha system på slike ting! Du gruer deg for å stille selv de enkleste spørsmål, og må vel helst være fagutdannet snekker for å klare å kjøpe varene
Grei servise men produktet er ikke bra.
Grei servise men litt lang frakt tid.
Kjøpte Camo terrasse skruer for skjult feste og jeg sier bare styr unna hvis du har tenkt å bruke skruene uten Camo mal. Skruene er klippet av tuppen så det finnes ikke spiss på dem. Dette medfører at treverket under flises opp og får ikke 100% kontakt med underlaget. Joda, det ser tilsynelatende bra ut men bare test, se hva som skjer når du skrur gjennom en planke. Dessuten er skruene ikke egnet til å brukes uten mal, de sklir unna. Bruk Fast terrasse skruer, de er helt like men har spiss og er helt suverene. Dem kan brukes til å skru på frihånd, for eksempel skjult skruer til spilerekkverk.
Returer aksepteres ikke
Returer aksepteres ikke. Aldrig at jeg skall handle på Obs Bygg igjen.
Feil opplysninger/lureri
Hadde reservert gulvslipemaskin hos Obs Bygg Åsane på nett, og fått bekreftet reservasjon. Har avtalt med arbeidsfolk og kjøpt gulvlakk for ca 5.500 kr et annet sted. Når slipemaskin skal hentes viser det seg at de ikke har noen slik maskin - og det var det. Penger tapt og mye klargjøring av gulv/bæring av møbler/dekking av vegger osv med plast bortkastet (får ikke levere tilbake lakk da denne var fargeblandet). Føler meg skikkelig lurt, rett og slett.
Bestilte kurvsystem fra Elfa på nett…
Bestilte kurvsystem fra Elfa på nett til Coop medlemspris. Først fikk jeg levert varer etter godt over en uke med påførte skader, da det var meget dårlig pakket inn. Så jeg klagde og det tok altfor lang tid. En medarbeider var sykemeldt og jeg måtte etter en mye styr få hjelp av en sjef der på Obs bygg Hønefoss. Han prøvde å pakke varene godt. Da jeg åpnet pakken etter mye strev med PostNord (som var levert på rema og pakken var altfor stor og tung til å bæres hjem.) Helt forferdelig spør du meg, når jeg egentlig skulle få varen levert hjem til meg. Dessuten måtte jeg klage på ennå en kurv, men da jeg gjorde det hadde sjefen fått nok. Jeg fikk ikke bytte den, da måtte jeg heller returnere alt. Det kunne jeg jo ikke selv om jeg gjerne skulle gjort det. Var meget misfornøyd med både PostNord og kundeservicen på Obs bygg Hønefoss som nærmest tok Elfa sin side av saken. Hva med kunden sin side? Etter hva jeg forstår er det 10 års garanti på Elfa. For meg er det dyre kurver som jeg ville ha feilfrie. Elendig opplegg! Aldri mer bestille derfra!
Elendig kundeservice
Vi bestilte en skyvedør fra Obs Bygg i februar 2025. Først ble den betraktelig forsinket, så viste det seg at vi hadde fått feil dør, men Obs Bygg har nektet å hente døren som er feillevert selv om vi har sagt at denne står rimelig i veien for oss, det er i tillegg enn glassdør vi er veldig redde for å ødelegge mens vi venter. Nå viser det seg at til og med den nye døren som vi har fått bekreftet levering på idag er forsinket og Obs Bygg vil fremdeles ikke hente døra de leverte feil i mars. Vi har flere ganger fått beskjed om at "vi ringer deg opp igjen" uten at denne lovnaden er holdt. Nå er vi både utålmodig og lei av å være siste prioritet til butikken her.
Ingen løsning – kun avvisning
Jeg kjøpte en putekasse fra Obs Bygg som har stått under tak på verandaen. Over tid har plastlokket vridd seg såpass at festene til hengslene har brukket. Da jeg reklamerte på produktet, fikk jeg til svar at skaden skyldtes vær og vind, og at reklamasjonen derfor ikke ble godkjent. Jeg påpekte at kassen har vært plassert i skjermede forhold, uten ytre belastning, og at slike produkter burde tåle normal utendørs bruk. Likevel ble saken avsluttet uten videre imøtekommenhet. Jeg forespurte om det var mulig å få en rabatt på ny kasse som kompensasjon, men det ble også avvist. Jeg er svært skuffet over behandlingen og kan dessverre ikke anbefale Obs Bygg basert på denne opplevelsen.
Skulle bestille 2 par arbeidshansker…
Skulle bestille 2 par arbeidshansker til barn, 24kr så til frakt.... 135kr
Nei takk.
Aldri mer Obs Lagunen!!
Bestiller vare på tilbud med klikk&hent.
Varen er på lager, men allikevel kanselleres den påfølgende dag.
Gratulerer med en kunde mindre!!!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








