obsbygg sørlandsparken
obsbygg sørlandsparken:
betjening som flere ganger har feilinformert og deretter løyet når de trenger det for å unndra seg ansvar og å spare penger.
har også opplevd frekk betjening flere ganger.
anbefaler andre å ikke handle hos obsbygg sørlandparken, og heller handle hos byggevare butikker med en god bedriftskultur og personale med folkeskikk og personlig integritet.





