Nordlux Arvostelua 

396
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

Mir wurde nicht wirklich weitergeholfen. Ich glaube das Problem wurde nichtmal verstanden. Update vom 12.10.26: Die Aufforderung zur Bewertung hatte ich als Abschluss des Servicekontakts aufgefa... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Customer service responded quickly when my Kettle lamp apparently didn't charge it s battery. Turned out I used the wrong, high power charger, 15W instead of 5W. Quickly solved, but of course a manu... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

I contacted the company after the dimmer module failed on a light to ask about the availability of spare parts. I received a quick response but sadly the answer was negative. The light in question fai... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Eine Woche auf die Antwort gewartet und dann eine erhalten, die gar keine Hilfe war. BTW: unsere Nordlux Lampe hat nur 4 Jahre im Gebrauch ausgehalten, dann kaputt.

Yrityksen tiedot

  1. Valaisinliike

Yrityksen kirjoittama

We aim to inspire people with lighting products of high quality, great functionality and that are easy to use, in designs that will last for years, offered at competitive prices.


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

396 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 92 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(396)

178 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Postnord fejlleverrede/smed den i sne…

Postnord fejlleverrede/smed den i sne og sjap på deres billede, hvad er det dog for et foretagne?? min forsendelse fik jeg dog ikke og kontakte kan ingen, ikke engang firmaer. Men nordlux sendte en ny vare uden bøvl for de kunne heller ikke komme i kontakt med postnord?? 5 stjerner for en sublim behandling.

16. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Hej Johnny
Tusind tak for din venlige feedback!
Vi er glade for, at vores kundeservice hurtigt kunne hjælpe og løse problemet. Vi sætter stor pris på din anbefaling!
Vh Nordlux

Saanut 1/5 tähteä

Didn't answer my question

Didn't answer my question, avoided responsibility. Couldn't answer my question. Never buying your products again.

13. tammikuuta 2026
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Dear Sir,
We are very sorry to hear about your experience with the product and that you feel you did not receive a response, you could make use of. When you have a defective product, we kindly ask that you submit the claim through the retailer where you purchased it. We apologize that we did not communicate this clearly enough to you.
Best regards, Nordlux

Saanut 5/5 tähteä

Prodotti belli e solidi

Prodotti belli e solidi. Molto soddisfatto. del mio acquisto ARKI

12. tammikuuta 2026
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Dear Antonio,
Thank you very much for the positive feedback. We truly appreciate it.
Best regards, Nordlux

Saanut 2/5 tähteä

Har ikke reservedele til deres lamper.

Har ikke reservedele til deres lamper.

5. tammikuuta 2026
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Hej Peter
Vi beklager meget, at vi ikke var i stand til at hjælpe dig med den reservedel, du søgte.
Vi har et udvalg af reservedele på lager, men det er korrekt, at vi ikke kan tilbyde alle tænkelige dele. Når vi vælger, hvilke reservedele vi lagerfører, foretager vi en vurdering af både omkostninger og hensyn til miljøet.
Vi håber på forståelse for vores håndtering af dette og står selvfølgelig til rådighed, hvis vi kan hjælpe dig på anden vis.
Vh Nordlux

Saanut 5/5 tähteä

Top 👍🏻

Top 👍🏻
Everything was perfect and really good

6. tammikuuta 2026
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Thanks a lot for your feedback and for taking your time to give it to us.
Best regards, Nordlux

Saanut 2/5 tähteä

Not dimmable; fiddly to install

Installed both a 3-spot and 5-spot Omari lamp. Both were very fiddly to attach, as the control box for the dim function sits right where the connection box needs to if you want to center the lamp over an outlet, and the cables are too short to offer any flexibility. We ended up having to rip out and re-attach the control box to be able to close the lamp.

Unfortunately once the 5-spot was installed on our dimmer switch, we also realized that the product isn’t compatible with dimmer switches (which isn’t mentioned anywhere on the product page), despite being marketed as dimmable. Overall an extremely frustrating experience.

That being said, the light that does function (attached to a regular switch) looks great.

2. tammikuuta 2026
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Dear Sir,
We are sorry to hear about your disappointing experience with our Omari light.
We write on the packaging that it is 3-step dimmable and that it works with a normal switch and close to the barcode we also write that it is not suitable for dimmer switches. Maybe this information can be misunderstood since you had another expectation.
We are not used to hearing about issues with the installations. Please write to us on our service e-mail: consumer@nordlux.com for more information.
Best regards,
Nordlux

Saanut 3/5 tähteä

No descatalogar la Belly

No descatalogar la Belly, fue un error

31. joulukuuta 2025
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Dear Xabier,
We thank you for taking your time to give us a review.
Kind regards, Nordlux

Saanut 5/5 tähteä

Great products and App

Great products and App - and very nice customer service 👍🤗

2. tammikuuta 2026
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Hi Peter,
Your feedback is highly appreciated. We are thrilled you like our smart range.
Best regards, Nordlux

Saanut 5/5 tähteä

Their customer service is absolutely…

Their customer service is absolutely amazing, fast and so kind :)

30. joulukuuta 2025
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Dear Elisabet,
We are always delighted to receive feedback like this from you, as we strive every day to deliver exactly this kind of service. Thank you for taking the time to write it.
Best regards, Nordlux

Saanut 1/5 tähteä

Keine Hilfe nur dumme Standard Antwort…

Keine Hilfe nur dumme Standard Antwort und das viel zu spät

30. joulukuuta 2025
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Hallo,
es tut uns sehr leid diese Anmeldung von Ihnen zu bekommen. Wir waren spät daran, das stimmt, und das tut uns auch sehr leid. Wir hatten Weihnachtsferien.
Es tut uns auch leid zu hören, dass Sie unsere Antwort als unangemessen empfunden haben. Wir haben versucht, Sie bestmöglich zu beraten und haben Ihnen zusätzliche Hilfe angeboten, falls unsere Anleitung nicht zum gewünschten Ergebnis führte. Sie können sich selbstverständlich weiterhin jederzeit an uns wenden. Wir stehen Ihnen telefonisch und per E‑Mail täglich zwischen 08:00 und 15:30 zur Verfügung.
MfG Nordlux

Saanut 5/5 tähteä

Hurtigt svar

Jeg spurgte efter en ældre model mandag aften, og fik svar tirsdag morgen.

30. joulukuuta 2025
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Hej Arne
Tusind tak for din gode feedback. Den betyder meget for os.
Venlige hilsner Nordlux

Saanut 1/5 tähteä

not answering after more than 7…

not answering after more than 7 weekdays.

21. joulukuuta 2025
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Dear Amit,
We are very sorry, we were so slow in answering. We believe it was caused by our Christmas holiday. We do hope you have received our reply or even help in the meantime.
We will be glad to be at your service.
Best regards, Nordlux

Saanut 5/5 tähteä

Great customer service

Great customer service! Smooth and quick resolving of the issues with with a spotlight.

8. joulukuuta 2025
Nordlux-logo

Vastaus yritykseltä Nordlux

Thanks a lot for your great feedback.
Best regards, Nordlux

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin