Hold deg langt unna!!! Vi bestilte en dør fra dem, men tok dem over to måneder å levere. Var bare en sjåfør som plutselig ringte en dag og sa han stod utenfor, men vi var ikke hjemme. Dagen etter får... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Jeg kjøpte 2 stk Pergo lister for 778 kr, dette var bestillingsvare og det sto på kvitteringen at det kunne tilkomme "noe" frakt, og det gjorde det. 2 stk lister, lengde 240, vekt 1,845 kg - FRAKT kr... Näytä lisää
Bestilte en askesuger i starten av januar, den har jeg ENDA ikke motatt og de på chat kan ikke gi meg noen hint om når den kommer til meg annet enn at den kom på lager hos dem i går! Datteren min har... Näytä lisää
Feil i Monter og Optimeras systemer. Hadde plutselig trekt 6096,- fra vår konto og over 19000,- fra datters konto. Kjøp vi hadde foretatt i Mars klarte de å trekke på ny 26.06. Refusjon av penger tar... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Montér er Norges største byggevarekjede med alt du trenger for store og små oppussingsprosjekter. Bygg terasse, male rom inne eller ute, legg nytt tak, lage terrasse eller trenger du verktøy, levegger eller lignende til uterommet.
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Storeys roll-on-wall.
Kjøpte to ruller Storeys Tapet overmalbar Pluss 662-15.
Det står at de er en meter brede og 15 meter lange.
Det er helt feil, de er 99 cm brede og 14 meter lange.
Med vegghøyde på 2,35 meter så skulle det bli 6 høyder pr rull med god margin og jeg var ganske overrasket når det ikke stemte. Jeg skulle tapetsere 12 høyder men fikk kun 10 høyder av to ruller med tapet.
Monter Hammerfest - Rettet umiddelbart opp feil
Var innom Monter Hammerfest og kjøpte meg ett par spann maling som jeg skulle bruke på hytta i går. Ved en feil fikk jeg ei spann med feil base og derved ble det også feil farge. Sendte melding til dem i går kveld kl. 20:00 når jeg oppdaget det. I dag morges kl. 09:00 fikk jeg en telefon fra dem om at dem bekreftet at dem ville lage ny spann med riktig farge og kjøre den inn på hytta til meg - en kjøretur på 15 mil!
Stor takk til Monter Hammerfest og deg Kristine Olaussen, en utsøkt service - langt over det forventede.
Dårlig service
Her var det lite hjelp å få. Dårlig service! Og det var i byggevarene i hallen inne/ute. Virket som de manglet kunnskap, og de gadd heller ikke å hjelpe meg med å finne varene jeg trengte. Neste gang handler jeg et annet sted!
Monter er den værste butikken!
Monter er den værste butikken jeg har vært borti, jeg står å får hjelp fra to ny ansatte som prøver å hjelpe meg å finne planker i rett lengde, så får de tilsnakk fra sjefen at dette ikke var noe de gjorde. Jeg måtte nøye meg med de lengedene som var på toppen. Etter at jeg hadde funnet frem noen av lengdene jeg skulle ha (skulle ha mer) får jeg beskjed om at jeg ikke fikk bruke kapp saga dems siden jeg ikke var sertifisert. Jeg hadde skjønt det om jeg skulle ha en hagle med patroner, men var virkelig ikke det jeg skulle ha. Jeg hadde bare med meg en stasjonsvogn, som ikke har henger feste, å da satte de seg på bak beina. ikke kunne kunne de kappe til meg heller, enda jeg allerede hadde skrevet på materialet, var bare for dem å kappe det opp. Dere har mista meg som kunde, dette er rett å slett for dårlig service, hvis dere bare gir lov til å kappe til "fagfolk" så burde dette stå opplyst med store bokstraver. Jeg har jobbet som snekker i mange år, og ALLE kan kjøpe seg en kapp sag i butikken. DRIT KJEDE! HOLD DERE UNNA! hadde jeg kunne gitt dem dårligere enn 1, så ville de fått det.
Elendig garanti- og reklamasjonshåndtering
Vi kjøpte en Stiga gressklipper hos Monter Holmestrand høsten -21, som etter få gangers bruk våren -22 begynte å ryke kraftig og lekke olje. Etter å ha ringt butikken og lagt igjen beskjed i flere dager, fikk vi endelig kontakt med, etter hva de sa, 'riktig person'. Vedkommende visste ikke hvordan dette skulle ordnes, men vi kunne levere den i butikken. Enden på første del av historien er at vi var uten gressklipper i flere uker midt i vekstsesongen, den ble angivelig 'reparert', vi måtte selv hente den et annet sted, og da manglet oppsamleren. Del to - den fungerte greit resten av sommeren, men når vi skulle ta den i bruk i år, våren -23, oppstod samme problem. Ny runde med telefoner, vi har nå holdt på i omlag en uke. Siste beskjed denne gangen er at vi selv må gjøre avtale med Monter sitt lokale serviceverksted. Problemet som da har oppstått er at det lokale serviceverkstedet består av 1 person, som ikke er tilstede på verkstedet og ikke går an å få tak i for å få gjort en avtale. Vi har forsøkt å formidle dette til Monter Holmestrand, men de kan etter eget utsagn 'ikke hjelpe'. Vi ringte da importøren av Stiga og forklarte problemene vi har opplevd med gressklipperen, og problemene med å få den reparert, for å høre om de kunne hjelpe. Svaret vi fikk der var at 'det er slik kjedene gjør det, vi kan ikke hjelpe' - så der står saken . . . . .
Vi er veldig fornøyde med den gode …
Vi er veldig fornøyde med den gode hjelpen vi får med maling på Monter Tønsberg. Veldig god kundeservice og veldig hyggelige folk. Anbefales.
Største drittfirma i landet
God service!
Tusen takk for kjempe god service på Monter Sørlandsparken. Fikk god hjelp med produkter.
Elendig kundeservice med fokus på ansvarsfraskrivelse!
Jeg bestillte robotgressklipper på tilbud hos monter.no på tampen av sommeren. Alt så greit ut, og ordren gikk igjennom. Kjøpte av den grunn tilleggsutstyr for flere tusen kroner, blant annet grensekabel og garasje til klipperen. Det ble kjøpt hos andre aktører.
Tiden gikk og med småbarns livet og tidsklemma, ble det ikke tenkt så mye på bestillingen. Jeg gikk inn på sidene til monter, der stod ordren som under behandling fortsatt. Med det kontaktet jeg kundeservice, hvor de bare svarte at de var utsolgt og kansellerte ordren.
Jeg synes det er kritikkverdig at jeg ikke får tilbakemelding før en månde senere. Som jeg selv måtte oppsøke. På nettsiden har det hele tiden stått under behandling. En bør kunne stole på at produktet en bestiller dukker opp her til lands.
Jeg sitter igjen med en garasje og tilleggsutstyr for flere tusen som ikke er mulig å returnere, da det har gått for lang tid over angreretten.
De tilbydde å la ordren stå, men da kom jeg til å måtte betale full pris neste vår når den kom på lager igjen.
første og siste gang det ble handlet hos monter. STYR UNNA!!!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








