Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Ifjor kjøpte en liten grill som het go anywere Brukte den en stund så fikk ikke fyre den opp Leverte den inn på. Maxbo strandgata Ålesund HAR SIDEN IKKE SETT DEN.ELLER FÅTT DEN.TILBAKE I ORDEN. HVER... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Jag har Maxbonus avtale der jeg i utgangspunktet skal få 15% bonus. MEN her har Maxbo lagt inn noen feller. Hander du for 5000 kr og betaler på vanlig måte så for du bonus, men om du f.eks. har 5 kr i... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Skulle kjøpe noe beis og ble møtt i kassa av ei pottesur kjærring. Spurte deretter hvor varen låg og ble fortalt den låg i hjørnet og hun pekte mot varen. Fikk heldigvis hjelp av en hyggelig ansatt so... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Var på Maxbo Fredrikstad for å kjøpe benkeplater til vårt studio, og opplevelsen kunne ikke vært bedre. Vi ble møtt av en imøtekommende og kunnskapsrik selger som virkelig tok seg tid til å lytte og f... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Rakennustarvikkeet
  2. Rakennustarvikeliike
  3. Työkalukauppa

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Vi har alt av byggematerialer til gode lave priser. Kjøp på nett eller i butikk, og få levert hjem eller hent i butikk. Raskt og enkelt!


Yhteystiedot

  • Hans Nielsen Hauges gate 43, 0481, Oslo, Norja

  • maxbo.no

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

35 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Jeg bestilte en Dreame A2 Pro…

Jeg bestilte en Dreame A2 Pro robotgressklipper hos Maxbo og mottok ordrebekreftelse. Etter dette fikk jeg beskjed om at varen var bestilt inn og forventet levert. På bakgrunn av dette kjøpte jeg også originalt tilbehør til klipperen.

Etter flere henvendelser fikk jeg imidlertid beskjed om at varen likevel ikke kunne leveres fordi leverandøren ikke skulle produsere flere enheter i år. Ordren ble deretter kansellert og refundert.

Jeg har forståelse for at leveringsproblemer kan oppstå, men det som trekker ned for min del er den motstridende informasjonen underveis. Først fikk jeg beskjed om at varen var bestilt inn og på vei, før jeg senere fikk beskjed om at levering ikke var mulig.

Kundeservice svarte høflig gjennom hele prosessen, men jeg opplevde ikke at det ble tilbudt en løsning som var sammenlignbar med det opprinnelige produktet eller hensyntok kostnader jeg hadde pådratt meg etter mottatt ordrebekreftelse.

Positivt:

* Høflig kundeservice.
* Full refusjon av ordrebeløpet.

Negativt:

* Motstridende informasjon om leveringssituasjonen.
* Ordren ble kansellert etter at ordrebekreftelse var sendt.
* Ingen kompensasjon for kostnader knyttet til tilbehør kjøpt i tillit til at ordren skulle gjennomføres.

Totalt sett sitter jeg igjen med en skuffende kundeopplevelse.

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ifjor kjøpte en liten grill som het go…

Ifjor kjøpte en liten grill som het go anywere Brukte den en stund så fikk ikke fyre den opp Leverte den inn på. Maxbo strandgata Ålesund HAR SIDEN IKKE SETT DEN.ELLER FÅTT DEN.TILBAKE I ORDEN. HVER gang jeg går til butikken. Er ikke ekpeditøren .som.hadde saken der Jeg får ikke.svar .grillen er levert inn.på.Carl clausen mobil41936194

9. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maxbonus lureri

Jag har Maxbonus avtale der jeg i utgangspunktet skal få 15% bonus. MEN her har Maxbo lagt inn noen feller. Hander du for 5000 kr og betaler på vanlig måte så for du bonus, men om du f.eks. har 5 kr i bonus og bruker disse ved betaling så for du inne noe bonus. Kreativ måte å unngå bonus på.

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Kristiansund

Skulle kjøpe noe beis og ble møtt i kassa av ei pottesur kjærring. Spurte deretter hvor varen låg og ble fortalt den låg i hjørnet og hun pekte mot varen. Fikk heldigvis hjelp av en hyggelig ansatt som hørte hele greia.

30. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Maxbonus er juks og bedrag

Har meldt meg inn som medlem i maxbo og maxbonus ordningen, har så langt ikke fått et eneste bonus poeng.
Inne på min side står det tydelig "bonus på alle kjøp"...
Dette er tydeligvis bare piss!

Sist i dag da jeg handlet terrassebord for en betydelig sum ble det ikke registrert noe bonus.
Ringte kundeservice som forteller at det ikke gjelder varer merket med alltid lav pris, men kun varer med ordinær pris... Kampanjetilbud kan jeg forstå at man ikke kan tjene bonus på, men ikke en vare som har lav pris som ordinær pris...

Har kjøpt andre småtvarer også tidligere uten å få en eneste krone i bonus...

Og ja, jeg burde ha lest avtalevilkårene, men da burde det heller ikke stått bonus på alle kjøp inne på min side, så har jeg ikke fått bonus på et eneste kjøp...

Er veldig fornøyd med min lokale maxbo, men det er nå slutt på å bruke kun maxbo for meg...

28. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maxbo Asker

Maxbo Asker. I tillegg til de ikke hadde varene som var bestilt og bekreftet - ble vi møtt med katastrofal kundebehandling. En uforskammet ekspeditør på trelast. Skjerp dere ovenfor mulige kunder. Vi skal ikke dit mer.

20. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Close to being a scam site?

Close to being a scam site?
Bought two items from their website, a Bahco Saw and extra blade. Luckily, I copied the reciept since I did not get a confirmation email for the sale. Placed the order December 7, and have not heard anything back yet. Also emailed them about it, no reply.

7. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Maxbo Ørebekk Fredrikstad …

Var på Maxbo Fredrikstad for å kjøpe benkeplater til vårt studio, og opplevelsen kunne ikke vært bedre. Vi ble møtt av en imøtekommende og kunnskapsrik selger som virkelig tok seg tid til å lytte og finne gode løsninger. Benkplatene ble kappet nøyaktig i riktig lengde og bredde, og alt gikk sømløst fra start til slutt. En service som gjør at man føler seg godt ivaretatt – tusen takk!

16. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Må være den dyreste byggevarekjeden

Handlet inn 2"x4", isolasjon, gips, veggpanel og gipsskruer for å sette opp en innevegg på 3,6x2,4 meter.
Herligheten kostet kr 7143,- hos Maxbo Ødeby - Svelleveien på Lillestrøm.
Hadde jeg sjekket først, og giddet å ta turen opp til Kløfta og handlet på Byggmax, ville jeg spart nærmere 3000 kroner på de samme materialene.
Mistenker at privatkunder i stor grad sponser rabattene til firmaer.

20. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maxbo Sinsen, ingen kundeservice.

Var innom for å handle mange kvadratmeter gulv og tok kontakt med en av de ansatte på avdelingen for å få hjelp til å finne en vareprøve. Fikk beskjed om at jeg måtte lete selv, uten at det ble gjort noe forsøk på å hjelpe meg eller skaffe assistanse.

Jeg kan leve med at Maxbo er blant de dyreste byggevarekjedene i byen, men når betjeningen viser null interesse for kundeservice, velger jeg heller billigere alternativer – som faktisk gir bedre service enn Maxbo.

5. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maxbo Sinsen - svært dårlig kundeservice

Har ved flere anledninger opplevd feil i varelageret på Maxbo Sinsen. Det står på nett at de har det i butikk, men når du kommer dit finnes det ikke og ingen vet noe om det. Det er også svært dårlig kundeservice i butikken - ingen av de ansatte ønsker å hjelpe og de kommer også kun med unnskyldninger når vi har prøvd å opplyse om feil i lagerbeholdningen. Det har rett og slett vært en svært lite hyggelig opplevelse ved flere anledninger. Kommer ikke til å handle her igjen.

17. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Obs dyre monteringskostnadder

Bestilte varmepumpe til god pris med montering. I praksis viste set seg at tilleggene for montering ble ganske store. Hele prisreduksjonen gikk med i ekstra betaling for montering. De skulle ha 2 000 bare fordi de mente de ikke kunne montere varmepumpen når det var andre håndtverkere der.

20. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Forsøkt å kjøpe snøfreser til over…

Forsøkt å kjøpe snøfreser til over 20.000 hos Maxbo Horten. Ringt dem 4 ganger pluss trykket # for at de de skal ringe tilbake, men neida... Sendte kona innom for å be de ta kontakt med tlf nummer og navn, men neida ikke en lyd. Reiste innom selv etter min arbeidstid ,og ingen kunder i butikken.. en mann på jobb og siden han var aleine så kunne han ikke ringe ( selv når ingen kunder var tilstede ) . Slett service 😡

18. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Maxbo sendte et kontant kjøp jeg hadde…

Maxbo sendte et kontant kjøp jeg hadde til inkasso selskap. Dem var meget lite behjelpelig til å finne ut av saken. Helt til jeg kunne dokumentere alt med bilder av de aktuelle kvitteringene. Selv om du er kontant kunde. Å Maxbo skulle gjøre feil. Så vil dem ikke kontakte deg. Med å sende alt til inkasso, med de gebyrer som følger. Så folkens ta bilder av kvitteringene deres. Å send dem på Mail til dere selv. Så har dere bevis når Maxbo prøver og svindle dere.

3. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Feil i beholdningen i butikker Maxbo.

Feil i beholdningen i butikker Maxbo.
Kundeservice Maxbo Norge på tel er ELENDIG!
De setter ikke over til butikker,
Undersøker ikke ekstra om varer er virkelig i butikken eller det er feil på nett.
Når vi ringer og ber om å ringe til butikken , og sier at det tar 1 time kjørevei en vei..., om de kan undersøke. Neida..., anbefalt klikk og hent, og skulle legge av.
For å få svar .. på sms..., det tar tid.
Vi kommer til butikken - ingen kunder, unntatt 1..., kanskje ..., som går og ser.
Maxbo er ikke interessert i å behandle saken ( svar) fortere. Beholdningen fra 5 ble plutselig forandret til 2, mens vi har kjørt.
Vi har bestilt 3.
Kommer til butikken. Det finnes ikke varen i hele tatt.
Ansatte ( en dame) sier at kundeservice gjør mye feil, og det er flere kunder som spurt om varen, men de får ikke til å slette i beholdningen.
Ingen kunne undersøke ang. Varenummer...
Varekunnskap - det er mangel på, anbefalt noe ...som er ikke relevant.
Har ikke fått erstatning for unødvendig kjøring ( 2 timer og bensinpenger...).
Ingen av dem har undersøkt om det er tomt eller ikke på hovedlagret før..de har begynt å love at varen kan komme...på en fredag, og dere kan få på halv pris.
Hovedlagret har ikke, og de har begynt å love.
Da har vi ikke fått erstatning for ulemper, men...
Eneste svar at vi bør VENTE PÅ SMS når pakken er klar til henting.
Men varen var ikke...i butikken.
Og at DET ER vanlig når det er feil i beholdningen. At vi må akseptere og kjøre tilbake ( 1 time).
Når vi sier at de faktisk mister kunden ( er).., ingen respons egentlig.
Det er som de påpeker at det er våres skyld at vi kom.

Opplevelse i 2 uker parad : 2 butikker og kundeservice pr tel : INGEN av dem støtter kunden! Men FRASTØTTER

Hokksund, Bærums Verk, Kundeservice Norge som er på tel.

28. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin