labcharge.com Arvostelua 

1 327
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Should have read the reviews before purchasing. 1st unit worked fine until about a month when it started making a buzzing noise. Replacement unit was offered and was received. The replacement unit sta... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

These units are very nice and very quiet! Occasionally the units make noise mostly from built up dust collecting in and around the unit but usually wiping the build up off helps solve that issue. Oth... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Very happy with my purifiers. The air is cleaner, less allergies and dust. The air is crisper. I can breathe better, less coughing and congestion. Fair pricing, quality products. I recently... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Update: I am less than one month in, and I can definitely notice a difference in my house, especially in the bedroom where our two dogs insist on sleeping with us. I am giving five stars to these io... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

1 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 99 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(1 327)

707 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 2/5 tähteä

Horrible customer service.

I bought the air purifier and bought the lifetime warranty, and now I have one that makes a horrible noise. I have called texted customer service about my problem and no response. I would not buy from this compan

22. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Barbara,

Thank you for reaching out, and we’re sorry to hear about the issue you’re experiencing with your air purifier and the difficulty you’ve had getting a response from our team.

We understand how frustrating it can be when a product is not functioning properly, especially when you have a lifetime warranty. Your concern is important to us, and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

To ensure your issue is handled as quickly as possible, please reach out directly to our support team at hello@labcharge.com with your order details, a brief description of the issue, and any supporting photos or videos if available. This will allow our team to properly review and assist you with your warranty claim.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Best regards,

Saanut 5/5 tähteä

Easy to set up, Working great in 4 areas.

Order received on time, set up was easy and they are working fine. So far I love them.

24. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Connie,

Thank you for your message.

We’re glad to hear that your order arrived on time, setup was easy, and that the units are working well for you so far. We truly appreciate you taking the time to share your positive experience.

If you need any assistance in the future or have any questions, please don’t hesitate to reach out to our support team at hello@labcharge.com. We’ll be happy to help.

Best regards,

Saanut 5/5 tähteä

great product

I plugged them in and can already tell a difference even though they have only been on for a week. thank you

24. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Sandy,

Thank you for your message.

We’re glad to hear that you’ve already noticed a difference after using your units, even after just a week. We truly appreciate you taking the time to share your experience and are happy to know the product is working well for you.

If you ever have any questions or need further assistance, please feel free to reach out to our support team at hello@labcharge.com. We’re here to help.

Best regards,

Saanut 1/5 tähteä

One of 5 devices failed within 30 days…

One of 5 devices failed within 30 days of delivery. It made a loud bearing squeak. I complained and they asked for a video. I sent it and no response. I followed up the said they had not received the video. By then it had quit all together and there was nothing to show. They finally offered to replace the unit but wanted 16.00 shipping and access to a ton of credit info. I said pass. My thought is Don't buy.

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Fred,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback.

We are sorry to hear about the issues you experienced with one of your devices, as well as the frustration caused by the communication and resolution process. We understand how disappointing it is when a product fails within a short period and when expectations regarding support and replacement are not met.

Your feedback has been noted and will be forwarded to the appropriate team for review as we continue working to improve both our product quality and customer service experience.

For further assistance or if you would like your case reviewed again, please feel free to contact us directly at hello@labcharge.com.

Kind regards,

Saanut 1/5 tähteä

The Emperor is naked

The Emperor is naked. LabCharge is the ultimate money-making fraud ever released to the public. The device is not an ionizer. It's not an air freshener. It's not an air filter. It is a plastic casing with a fan, colored LED's, and a weight to keep the product upright. ANYONE buying this product for what it claims to be is buying a fraud made to look substantial. Read the real reviews and see how many people say they haven't seen a difference. They never will. Open one and have a tech check it out. No Ionizer circuit.

19. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Bill,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that the product did not meet your expectations and understand your frustration.

We take concerns like yours seriously and appreciate you taking the time to provide detailed comments about your experience. Customer feedback is important to us, and we will make sure your concerns are shared with the appropriate team for review.

We understand that product performance can vary based on individual expectations and usage conditions, and we're sorry that you did not experience the results you were hoping for. If you're experiencing an issue with your device or would like us to review your order and discuss available support options, please email us at hello@labcharge.com and include your order number. Our team will be happy to investigate your concerns and assist you further.

Thank you again for bringing your concerns to our attention. We appreciate the opportunity to help.

Saanut 5/5 tähteä

I purchased these because of my wife’s…

I purchased these because of my wife’s serious allergy problems.
Since plugging these in but where she sits and sleeps here sneezing and coughing have all but ceased.
These do as advertised and I have already recommended them to my golfing buddies.

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi there,

Thank you so much for sharing your experience! We're delighted to hear that your wife has experienced such a noticeable improvement since using the devices.

It's especially meaningful to know that they've helped provide relief from symptoms that were affecting her daily comfort. While individual experiences may vary, we're thrilled that the product has been a positive addition to your home.

We're also incredibly grateful for your recommendation to your golfing buddies. Word-of-mouth referrals mean a great deal to us, and we're honored by your trust and support.

Thank you for choosing LabCharge, and we wish you and your wife continued comfort and wellness!

Saanut 2/5 tähteä

Cannot reach them by phone or email

Cannot reach them by phone or email. I did get a text that said they would reach me within 12 hours. That did not happen. I have 1 of 3 products that's making a loud sound and iam concerned about leaving it on

16. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Dehnna,

Thank you for bringing this to our attention. We're sincerely sorry to hear about the difficulty you've experienced reaching our support team and that you did not receive the follow-up you were expecting.

We understand your concern, especially when one of your units is making a loud noise and you're unsure whether it is safe to leave running. Your peace of mind is important to us, and we apologize for any frustration this situation has caused.

We would like to look into this matter as soon as possible. Please email us at hello@labcharge.com with your order number and a brief description of the issue. If possible, please include a video demonstrating the noise so our team can better assess the problem and provide the appropriate support.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to assist you. We look forward to helping resolve this issue.

Saanut 2/5 tähteä

Horrible customer service and poor quality

We ordered 6 units and felt that they helped with eliminating odors. In less than 2 weeks two of the units sounded like they were a helicopter trying to take off. I tried to call the company but they never responded. An email resulted in an AI generated response that did not solve the issue. We were told this product had a one year warranty but customer service is nonexistent. Now all of the units are so loud that they cannot be run at night and since they also get hot we have to unplug them when we go out. I don't recommend this product.

22. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Thomas,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that you've encountered issues with multiple units and that your interactions with our support team did not meet your expectations.

We understand how frustrating it must be to have several devices become noisy after only a short period of use, especially after purchasing six units and initially experiencing positive results with odor reduction. We also apologize for any difficulty you experienced when trying to reach us for assistance.

Your feedback regarding the noise, heat concerns, warranty support, and customer service experience is important to us, and we take these concerns seriously.

We would appreciate the opportunity to review your case further. Please email us at hello@labcharge.com with your order number and details regarding the affected units. Our team will investigate the issue and work with you to determine the best available resolution under your warranty coverage.

Thank you again for bringing this matter to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to assist you further.

Saanut 1/5 tähteä

Labcharge air purifiers are not worth the money

I purchased 3 get 1 free of the Labcharge air purifiers and they were not cheap. I waited almost 2 months to receive my product and that was after multiple emails sent to the company. 2 of them have quit working altogether after a couple months. They claim it helps with dust, but I have not seen a decrease in the amount of dust in my house and haven't noticed any significant changes in anything else to make me say these actually work. It was a waste of money.

16. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Carie,

Thank you for sharing your experience, and we're truly sorry to hear that you've been disappointed with both the delivery process and the performance of your devices.

We understand how frustrating it must have been to wait nearly two months for your order and have to follow up multiple times for updates. We also recognize your concern regarding the two units that stopped working after only a few months of use.

We appreciate your honest feedback regarding the product's performance. We're sorry that it did not meet your expectations or provide the results you were hoping for.

We'd like the opportunity to review your case and see how we can help. Please email us at hello@labcharge.com with your order number and details about the affected units. Our team will be happy to investigate the issue and discuss the support options available to you.

Thank you again for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the chance to assist you further.

Saanut 1/5 tähteä

Defective products

Defective products. Replacement $15.99 shipping for 1 small purifier. Only used one week. Disgusting practices. Loud humming noise that was not fixed following the troubleshooting practice. Money lost on 2 defective units. *Warning Do not buy from this company.

20. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Pat,

Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to encounter issues with your units after such a short period of use.

We apologize for the inconvenience caused by the humming noise, the unsuccessful troubleshooting attempts, and your concerns regarding the replacement shipping fee. We understand why this situation would leave you disappointed.

We would appreciate the opportunity to review your case further and see how we can assist. Please contact us at hello@labcharge.com with your order number and any details regarding the affected units. Our team will carefully review your situation and explore the support options available.

Thank you for bringing your concerns to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to make things right.

Saanut 5/5 tähteä

Love the plug ins and the main product

I bought for my house and brought 1 to my mom's. She is a heavy smoker. The one doesn't help to eliminate the smell but drastically made it less potent in the house. I will be buying my mom some more for her house. My allergies have subsided a lot in my house since the purchase. The plg ins are great for those small spaces

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Gabrielle,

Thank you for sharing your experience!

We're delighted to hear that the purifier has helped reduce smoke odors in your mom's home and that you've noticed a significant improvement in your allergies since using it. It's wonderful to know the plug-ins are working well in smaller spaces, too.

We truly appreciate your support and are honored to be part of creating a more comfortable environment for both you and your mom.

Thank you for choosing LabCharge. Have a great day.

Saanut 3/5 tähteä

I haven't noticed much of a difference…

I haven't noticed much of a difference in my home yet.
I was hoping to notice a change in our bedroom, as I have a charger on the night stand next to my bed. I am still waking up in the morning stuffed up on one side. Was hoping the charger was going to take care of that issue.

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi there,

Thank you for sharing your honest feedback. We're sorry to hear that you haven't noticed the improvement you were hoping for, especially with your morning congestion.

While many customers report positive results, individual experiences can vary depending on factors such as room size, airflow, and the specific causes of allergies or congestion. We understand how disappointing it can be when expectations aren't immediately met.

We appreciate you giving the product a try and sharing your experience. If you have any questions or would like assistance, please feel free to email us at hello@labcharge.com with your order number, and our team will be happy to help.

Saanut 1/5 tähteä

All talk. No Delivery

I had ordered multiple chargers, paid for them , waited over 4 weeks, they finally decided I was being honest and reversed the charges…. I keep getting notices that they are being delivered……. I’ve received 3 notifications this week…. What is going on…. I really wanted to try these but this delivery service is not the way to go I quess to Lowe’s it is

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Bobbi,

We sincerely apologize for the confusion and frustration you've experienced with your order.

We understand how disappointing it can be to wait several weeks for a resolution, have charges reversed, and then continue receiving delivery notifications afterward.

It sounds like there may have been a delay or miscommunication within the shipping process, and we'd like to take a closer look at what happened. Please email us at hello@labcharge.com and include your order number so we can further investigate the status of your shipment and assist you accordingly.

We truly appreciate your patience throughout this experience and are sorry that it has affected your confidence in both the delivery process and our products.

Thank you for sharing your feedback—it helps us identify areas where we need to improve.

Saanut 1/5 tähteä

Charged me again for 2 purifier on…

Charged me again for 2 purifier on 6/5/2026 never ordered. And I brought on 3/24/2026 and never. Received. There is no phone # to call and you can't get on website to chat.

5. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Teri,

We're sorry to hear about your experience and understand how concerning it must be to see a charge for products you did not order, especially while still waiting for an order placed previously.

We would like the opportunity to investigate this matter for you. Please email us at hello@labcharge.com with your order number and any details regarding the charge from 6/5/2026 so our team can review your account and provide assistance as quickly as possible.

We apologize for the frustration and appreciate you bringing this to our attention. We look forward to helping resolve this issue.

Saanut 5/5 tähteä

Easy to start the labcharge

Easy to start the labcharge. Its runs quietly and also provides a night light if you walk up in the middle of the night. Its small fits almost anyplace and the air quality is great. Thank you.

30. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Shelly,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We're delighted to hear that you're enjoying how easy the LabCharge is to use, its quiet operation, and the added convenience of the night light.

It's great to know that its compact design fits perfectly into your space while helping maintain excellent air quality.

We truly appreciate your support and thank you for choosing LabCharge.

Saanut 5/5 tähteä

Thank you

Thank you. They are great sice I live in a dry state.

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Sharon,

That’s wonderful to hear! Dry climates can definitely make things like dust and indoor air feel more noticeable, so it’s great that they’ve been helpful for you.

If you ever need any tips on placement or getting the most out of them in your space, feel free to reach out anytime.

Saanut 5/5 tähteä

There is a noticeable reduction in…

There is a noticeable reduction in smells and dust so far.

30. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Jim,

That’s great to hear!

A noticeable reduction in odors and dust is often one of the first things people pick up on, so it sounds like they’re starting to make a real difference in your space.

Thanks for sharing your experience—really glad it’s going well so far!

Saanut 5/5 tähteä

I’ve had them less than a week so not…

I’ve had them less than a week so not sure yet

30. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Patricia,

Thank you for your feedback!

We completely understand. Since you've only had the units for less than a week, it may take a little more time to fully evaluate their impact in your home. We appreciate you giving them a try and taking the time to share your initial impressions.

We'd love to hear how they're performing for you after you've had more time to use them. Thank you for choosing LabCharge.

Saanut 1/5 tähteä

I wasted my money on these things for…

I wasted my money on these things for one they are not silent, for two they look too small to not have filters. And three I noticed no difference in air quality then its too late to get your money back. Over 200.00 down the drain
This company should be ashamed of robbing people and lying about improving air quality. When my baby has asthma
DO NOT WASTE YOUR MONEY!!!!!!

5. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi there,

We're sorry to hear that the product did not meet your expectations and understand how disappointing this experience has been, especially when you were hoping to improve the air quality in your home.

We appreciate you sharing your feedback regarding the unit's performance, noise level, and your concerns about the value of your purchase. We understand how frustrating it can be when a product does not deliver the results you were expecting.

We'd like the opportunity to review your experience further. Please email us at hello@labcharge.com with your order number, and our team will be happy to look into your concerns and determine whether there are any available options to assist you.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

I already breathe easier

I already breathe easier, my eyes don't burn as much and most of the itching has stopped. It was the air quality, and I never knew, now it's better. Thank you.

21. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
labcharge.com-logo

Vastaus yritykseltä labcharge.com

Hi Lydia,

Thank you so much for sharing your experience!

We're thrilled to hear that you're already noticing positive changes, including easier breathing, less eye irritation, and reduced itching. It's especially rewarding to know that improving your indoor air quality has made such a noticeable difference in your daily comfort.

Thank you for trusting LabCharge and for taking the time to share your feedback. We're delighted to be part of creating a more comfortable environment for you, and we hope you continue to enjoy the benefits for years to come.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin