Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää
Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Altid lækkert brød, bestiller igen og igen til samtlige personalearrangementer på mit arbejde

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nem bestilling på netyey og tingene var klat da jeg kom

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg har kommet til Hirtshals i over 35 år, og jeg synes, det er helt fantastisk, at man også som turist kan bestille online.
Personalet er super venligt og hjælpsomt.👍

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg bestilte fire kagemænd kl. 21 om aftenen, og de var klar allerede næste morgen kl. 6.30. Kagerne smagte virkelig godt, og de har et stort udvalg, så jeg kan helt klart anbefale dem 100%.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
De lækreste kager og brød. Top karakterer herfra.
Super god betjening ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Den gode gammeldags wales stang som i laver, er bare det bedste. ❤️

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Bestelling lag op de afgesproken tijd klaar. Ophalen ging eenvoudig. En alles was super lekker.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kagerne var virkelig lækre - tilpas remonce og andet fyld.
Eneste “aber dabei” var at mit navn var stavet forkert 🙃

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nem bestilling over nettet! - Færdig til tiden - Friske og vel pyntedep håndmadder!

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
De har ikke styr på deres onlinebestillinger.
Jeg havde bestilt 40 rundstykker til pinse, bestilt to dage før. Ordren var ikke ekspederet, jeg kunne ikke få det jeg havde bestilt. Deres undskyldning var at ordren ikke var printet ud hos dem, hvorfor de ikke havde rundstykkerne klar til mig.
En skuffet kunde.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Altid god service og lækkert brød og kager.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Købte 21 sandwichs, som frokost til en udlands fodboldtur - med tidlig afgang - medarbejderen mødte før ind, for at jeg kunne hente dem frisksmurte kl 05.30 om morgenen - og de var virkeligt gode 👌🤩 Gode sandwichs og god service ✔️

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.