Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää
Nem bestilling Bageriet tog ansvar ved tvivl ift. design Gæsterne var begejstret for både udseende, snit og ikke mindst smagen.
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Når i nu selv aktivt skriver og spørger får i også min ærlige mening. Bestilte en brunsviger kagemand med slik på til 5 års fødselsdag. Da vi modtog brunsvigeren var der ikke slik på. Jeg har forsøgt at skrive på flere mails til jer, på Facebook og på Instagram, men har intet retursvar modtaget. Jeg har også benyttet infokonditorbager.dk i fredags, men heller intet svar der 🙄
Til info var brunsvigeren fin bortset fra der manglede slik.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Altid en fornøjelse at få en kagemand fra jer! Den var super fin og smagte rigtig godt

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Bestilling systemet virker perfekt, bestilte var som det skulle være. Kan kun anbefales at prøve.
Altid en god oplevelse. Godt brød og det venligste personale. Kommer snart igen.
Havde bestilt en hindbærsnitte kage mand online, den skulle være klar til afhentning 13/5 fra kl. 06:30
Den var der ikke.
Fik dog noget andet kage med i stedet for.
Nemt at bestille online
Dejlige store rundstykker , det hele var så fint
Synes det er noget godt franskbrød men at det blive halv størrelse på næsten alt det de har det synes jeg er træls og så er prisen engengang nedsat til halv pris. Hvis man gerne vil have et halvt franskbrød så kan man få det skåret over
De laver noget fantastisk brød, og et kæmpe udvalg af fantastiske kager. Hvis man er til citronmåne, så er denne bager lige stedet.
Altid en god service , nemt at bestille, frisk og lækkert brød og klar til afhentning 😊
Hjemmesiden var nem og overskuelig. Der er muligheder til, og for, alle. Prisen synes jeg er helt ok. Jeg fik hvad jeg bestilte. Og - bedst af alt - så smagte min kagemand lige præcis som den skulle; af barndom og fødselsdag.
Fantastisk service at kunne bestille en kage indtil midnat og så kunne afhente den næste morgen kl 6.
Altid godt brød og bagværk. Fik ændret en online bestillingsfejl, uden problemer.
Kagen var lige som den skulle være - navnene på hver deres kage del.
Helt perfekt
God service, hjælpsomme medarbejdere. God til at svare på spørgsmål, både personligt og sm/mail.
Kager er friske smager fantastisk
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.