Banner for KonditorBager A/S

KonditorBager A/S Arvostelua 2 922

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

Vi havde forudbestilt, men måtte køre to gange pga. fejl i pakningen af varer. En del af varerne (croissanter og wienerbrød) var i øvrigt mast/klemt, så de måtte “gemmes væk” ved serveringen under fam... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Super service Bestilte en kage dagen før med skrift osv. og den var klar dagen efter på det aftalte tidspunkt - firmaet der skulle modtage den tog godt imod kagen.

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Leipomot

Tietoja yrityksestä KonditorBager A/S

Yrityksen kirjoittama

KonditorBager er en kendt bagerkæde med butikker fordelt over hele landet.

Bagerkæden blev startet i 1977 af konditorer og bagere, der ville hæve kvaliteten og slå et ekstra slag for det smagfulde håndværksbagte.

Derfor kan du hos os få både velbagt bagerbrød og kulinariske konditorkager i én og samme butik. Her finder du alt, hvad hjertet og munden kan begære. Til den sunde livsstil og til den søde tand. Til hele familien. Til hverdag og fest.

Vores løfte til dig

Yrityksen kirjoittama

Smag for godt håndværk
Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️
Vi går langt for vores kunder
Vi lytter meget til vores kunder – og bager efter deres ønsker. Når I spørger efter noget særligt, gør vi os umage for at skabe det i vores bagerier. 👨‍🍳🥐 <br> For vi elsker at forkæle jer med friskbagt håndværk og gode smagsoplevelser hver dag.

Altid friskbagt

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.
Vores bagere står tidligt op, så du og din familie kan nyde friskbagt brød hver dag.

Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️

Kig forbi og duft forskellen.

Yhteystiedot

Promotion box for KonditorBager A/S

𝐇𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐧𝐲𝐞 𝐀𝐩𝐩📲

Med vores rabat app kan du få digitale stempelkort, tilbud og gaver.

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Super service

Super service

Bestilte en kage dagen før med skrift osv. og den var klar dagen efter på det aftalte tidspunkt - firmaet der skulle modtage den tog godt imod kagen.

17. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Casper,

Tusind tak for de flotte ord 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at kagen stod klar som aftalt, og at den blev taget godt imod hos modtageren. Det er præcis den oplevelse, vi gerne vil give vores kunder.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse – det betyder meget for os, og vi sender naturligvis roserne videre til butikken. 🎂✨

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 2/5 tähteä

Vi havde forudbestilt

Vi havde forudbestilt, men måtte køre to gange pga. fejl i pakningen af varer. En del af varerne (croissanter og wienerbrød) var i øvrigt mast/klemt, så de måtte “gemmes væk” ved serveringen under familie-brunchen. Endelig fremstod en stor del af morgenbrødet lidt blegt og særligt frøsnapperne var ret uformelige. Jeg vil VIRKELIG gerne støtte Lejre by med lokalt indkøb. Men motivation ift bageriet falder, når kvaliteten og servicen ikke er på plads (hvilket vi efterhånden oplever jævnligt). Og når vi i øvrigt bor tættere på Kvickly Hyrdehøj - hvor vi i det mindste kan forvente en vis stabilitet i leverancen/bagværk - er det svært ikke at orientere sig mod Roskilde. Jeg prøver dog nok en gang eller to mere hos bageren i Lejre. Franskbrødene og rugbrødet er stadig ret godt, og jeg vil nødigt bidrage til butiksdød i den ellers dejlige by.

20. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Frederik,

Tak fordi du tager dig tid til at dele din oplevelse – og ikke mindst tak for, at du fortsat ønsker at støtte lokalt i Lejre. Det sætter vi stor pris på.

Vi er virkelig kede af at høre, at jeres forudbestilling ikke levede op til forventningerne. Det er selvfølgelig ikke i orden, at I måtte køre to gange på grund af fejl i pakningen, og heller ikke at nogle af varerne var mast eller ikke havde den kvalitet, man med rette kan forvente.

Vi forstår godt, at sådanne oplevelser påvirker lysten til at handle lokalt, især når det sker mere end én gang. Derfor tager vi din tilbagemelding meget alvorligt og sørger for, at den bliver delt med butikken, så der kan arbejdes med både kvalitet og service.

Det glæder os dog, at du fortsat er glad for vores franskbrød og rugbrød, og vi er oprigtigt taknemmelige for, at du vil give os en chance mere. Vi håber, at vi næste gang kan give dig den oplevelse, du med rette forventer – og fortjener.

De bedste hilsner
KonditorBager A/S

Saanut 4/5 tähteä

Alt som forventet

Alt i alt som forventet, rigtig god service

16. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de fine ord 😊

Det glæder os meget at høre, at du har fået den gode service, du forventede. Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele din oplevelse med os.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen hos KonditorBager 🥐🍰

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Jeg har sjældent mødt så meget service…

Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutter så var alle kagemænd fint pyntede og flot med slik. Slik havde jeg betalt for, men ekspedienten var virkelig sød og kagemændene smagte helt fantastisk. Alle mine kolleger roste kagerne, som hverken var tørre eller triste, som de nogle gange bliver andre steder. Tak!

18. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Christina,

Tusind tak for din dejlige besked 😊

Det er skønt at høre, at vores medarbejder kunne hjælpe hurtigt, og at kagemændene både blev flotte og smagte fantastisk. Vi gør os umage for at skabe gode oplevelser, så det betyder meget for os, når det bliver bemærket.

Vi er også glade for, at både du og dine kolleger nød kagerne – og især at de var saftige og velsmagende 🎂

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Vi sender selvfølgelig de flotte ord videre til butikken og medarbejderen.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen 💛

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Super lækker kvalitet

Super flot fødselsdagskage! Lige som den skulle være.

8. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord! 😊🎂

Det glæder os rigtig meget at høre, at fødselsdagskagen var lige, som den skulle være. Vi håber, den var med til at gøre dagen ekstra festlig.

Tak fordi du valgte KonditorBager 🎉

Saanut 5/5 tähteä

Ikke kun det bedste romkugler men også…

Ikke kun det bedste romkugler men også bedste kage. Jeg har bestilt flere gange og kagen var aldrig skuffende. Varmt anbefales.

7. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord! 🥰

Det glæder os virkelig at høre, at både vores romkugler og kager har levet op til forventningerne – hver gang. Det betyder meget for os, at du vælger at bestille hos os igen og igen.

Tak for din varme anbefaling og for at dele din oplevelse. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen snart! ❤️

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Nemt at bestille

Nemt at bestille. Et godt udvalg. Svar med det samme og klar til afhentning som aftalt👍

6. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Tusind tak for de flotte ord 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at du oplevede både bestillingen og afhentningen som nem og problemfri. Det er netop den oplevelse, vi gerne vil give vores kunder.

Tak fordi du valgte KonditorBager – og vi håber at se dig igen snart! 👍🥐

Saanut 5/5 tähteä

godt brød og gode sandwich

6. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Pia,

Tusind tak for de flotte ord! Det glæder os rigtig meget at høre, at du er glad for både vores brød og sandwich. 🥖🥪

Vi håber, vi snart får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

ok bager

ok bager 123

10. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Mange tak for de flotte ord :)

Saanut 5/5 tähteä

Dejligt brød og fin service.

Dejligt brød og fin service.
Mine kollger roste især den dejlige sprødhed på morgenbrødet. Handler her tit og ofte og er altid tilfreds.

11. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Tusind tak for de flotte ord. 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at både du og dine kolleger nyder vores brød – og især at morgenbrødet fik ros for den dejlige sprødhed.

Tak fordi du handler hos os igen og igen. Det betyder meget for os, og vi er glade for, at du altid går tilfreds herfra.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen. 🥐😊

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Tør dagmarstang

Min Mand og jeg købte en dagmarstang i Haarby her til formiddag, da vi spiste den ved 14 tiden konstatere vi den var så tør, at der skulle en del kaffe til.
Vi har afleveret resten retur til butikken lige inden kl 16. Ps. Vi talte pænt til de 2 unge, som jo ikke kunne gøre noget.
Hilsen Allan og Lone

Hej igen,
Tak for et hurtigt og tilfredsstillende svar. Vi glæder os til at sætte tænderne i en lækker damarstang.
Vh Allan og Lone
Ps. Derfor 5 stjerner nu 😃

14. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Allan og Lone

Tak for jeres besked.

Det er vi kede af at høre. En Dagmarstang skal naturligvis være lækker og saftig, så vi forstår godt jeres skuffelse. Vi har snakket med ejeren, som har en gratis kage klar til jer næste gang i besøger butikken, som undskyld for den tørre oplevelse.

Tak fordi I tog jer tid til at returnere resten til butikken, og også tak fordi I mødte vores unge medarbejdere på en ordentlig måde. Det sætter vi stor pris på.

Tak fordi I gjorde os opmærksomme på oplevelsen.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Nem bestilling og den lækreste brunsvir

Nem bestilling og den lækreste brunsvir

9. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Line,

Tusind tak for de flotte ord. 😊

Det glæder os at høre, at bestillingen var nem, og at brunsvigeren levede op til forventningerne. Det er præcis den oplevelse, vi gerne vil give vores kunder.

Vi håber, at vi snart får fornøjelsen af at bage til dig igen. 🍰

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

bestilte på nettet.

bestilte på nettet.
De er altid søde og smilende når man henter

9. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Tak for din tilbagemelding. 😊

Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse med din bestilling, og at du altid bliver mødt af søde og smilende medarbejdere, når du henter.

Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele din oplevelse, og vi sender gerne de pæne ord videre til butikken.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

hindbærsnitte kagemand FANTASTISK

Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og den var et kæmpe hit.

1. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Sikke en dejlig tilbagemelding – tusind tak! 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at hindbærsnitte-kagemanden fra KonditorBager Silkeborg levede op til forventningerne, og at den blev et kæmpe hit hos jer.

Vi bliver især glade for at høre, at I nød den friske smag, de tre lag og den velafstemte mængde syltetøj. Og så er vi naturligvis stolte over de flotte ord om vores hindbærsnitter. 😊

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Super flot og dejlig kagemand

Super flot og dejlig kagemand. Brunsviger med ekstra slik….

6. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Tina,

Tusind tak for de flotte ord. 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at kagemanden levede op til forventningerne – og at der var rigeligt med slik på brunsvigeren. 🎂🍬

Vi håber, den var med til at gøre dagen ekstra festlig.

De bedste hilsner
KonditorBager

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin