Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi havde forudbestilt, men måtte køre to gange pga. fejl i pakningen af varer. En del af varerne (croissanter og wienerbrød) var i øvrigt mast/klemt, så de måtte “gemmes væk” ved serveringen under fam... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Super service Bestilte en kage dagen før med skrift osv. og den var klar dagen efter på det aftalte tidspunkt - firmaet der skulle modtage den tog godt imod kagen.
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Super service
Bestilte en kage dagen før med skrift osv. og den var klar dagen efter på det aftalte tidspunkt - firmaet der skulle modtage den tog godt imod kagen.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Vi havde forudbestilt, men måtte køre to gange pga. fejl i pakningen af varer. En del af varerne (croissanter og wienerbrød) var i øvrigt mast/klemt, så de måtte “gemmes væk” ved serveringen under familie-brunchen. Endelig fremstod en stor del af morgenbrødet lidt blegt og særligt frøsnapperne var ret uformelige. Jeg vil VIRKELIG gerne støtte Lejre by med lokalt indkøb. Men motivation ift bageriet falder, når kvaliteten og servicen ikke er på plads (hvilket vi efterhånden oplever jævnligt). Og når vi i øvrigt bor tættere på Kvickly Hyrdehøj - hvor vi i det mindste kan forvente en vis stabilitet i leverancen/bagværk - er det svært ikke at orientere sig mod Roskilde. Jeg prøver dog nok en gang eller to mere hos bageren i Lejre. Franskbrødene og rugbrødet er stadig ret godt, og jeg vil nødigt bidrage til butiksdød i den ellers dejlige by.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutter så var alle kagemænd fint pyntede og flot med slik. Slik havde jeg betalt for, men ekspedienten var virkelig sød og kagemændene smagte helt fantastisk. Alle mine kolleger roste kagerne, som hverken var tørre eller triste, som de nogle gange bliver andre steder. Tak!

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Ikke kun det bedste romkugler men også bedste kage. Jeg har bestilt flere gange og kagen var aldrig skuffende. Varmt anbefales.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nemt at bestille. Et godt udvalg. Svar med det samme og klar til afhentning som aftalt👍

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Dejligt brød og fin service.
Mine kollger roste især den dejlige sprødhed på morgenbrødet. Handler her tit og ofte og er altid tilfreds.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Min Mand og jeg købte en dagmarstang i Haarby her til formiddag, da vi spiste den ved 14 tiden konstatere vi den var så tør, at der skulle en del kaffe til.
Vi har afleveret resten retur til butikken lige inden kl 16. Ps. Vi talte pænt til de 2 unge, som jo ikke kunne gøre noget.
Hilsen Allan og Lone
Hej igen,
Tak for et hurtigt og tilfredsstillende svar. Vi glæder os til at sætte tænderne i en lækker damarstang.
Vh Allan og Lone
Ps. Derfor 5 stjerner nu 😃

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og den var et kæmpe hit.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Super flot og dejlig kagemand. Brunsviger med ekstra slik….

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.