Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää
Yritys on vastannut
2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Super service Bestilte en kage dagen før med skrift osv. og den var klar dagen efter på det aftalte tidspunkt - firmaet der skulle modtage den tog godt imod kagen.
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
Yrityksen kirjoittama
Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Priorsvej 31, 8600, Silkeborg, Tanska

Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
On vastannut 57 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og den var et kæmpe hit.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Super flot og dejlig kagemand. Brunsviger med ekstra slik….

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Til en 2. juni… Havde jeg bestilt kagemand til min datters fødselsdag … vi havde huset fyldt af morgen gæster. Kagen var ikke lavet … man havde glemt den … elendig service … ikke en gang en kompensation … virkelig dårlig … kommer aldrig til at handle der … kommer til at fortælle om den dårlige service … til alle i mit netværk … familie venner kollegaer …
…/Per

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Hej
Jeg fik desværre ikke det jeg bestilte og det er øv
Wienerbrød smagte godt
Mvh Michael

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kagen god men på var skuffet over at de stavede fødselarens navn på to forskellige måder på marcipan båndet på de to kager. På den ene stod der “BJARNE” på den anden “BJERNE”.
Jeg reklamerede ved afhentning, men fik ikke anden respons end “hov ja det kan jeg da godt se. Det beklager vi”
Så tænker kagen får 5 stjerner, deres service får en stjerne. Samlet må det give 3 stjerner

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Meget flot bageri og lækker mad men når man Beder om kun sukker på en bolle og man så får chokolade bliver man lidt skuffet

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Der Kontakt war sehr freundlich. Die Beratung bezogen auf die Torten kompetent und hilfreich.
Die Ware war super lecker und von bester Qualität.
Die Torten wurden von Deutschland aus bestellt. Der Service in Dänemark funktionierte hervorragend.
Ich bedanke mich herzlich.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Altid lækkert brød, bestiller igen og igen til samtlige personalearrangementer på mit arbejde

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Nem bestilling på netyey og tingene var klat da jeg kom

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg har kommet til Hirtshals i over 35 år, og jeg synes, det er helt fantastisk, at man også som turist kan bestille online.
Personalet er super venligt og hjælpsomt.👍

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Jeg bestilte fire kagemænd kl. 21 om aftenen, og de var klar allerede næste morgen kl. 6.30. Kagerne smagte virkelig godt, og de har et stort udvalg, så jeg kan helt klart anbefale dem 100%.

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
De lækreste kager og brød. Top karakterer herfra.
Super god betjening ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Den gode gammeldags wales stang som i laver, er bare det bedste. ❤️

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.