Banner for KonditorBager A/S

KonditorBager A/S Arvostelua 2 924

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Jeg har sjældent mødt så meget service ved en bager: havde bestilt to store kagemænd og en lille kagemand, og da jeg kom, var der ikke glasur på. Det havde jeg åbenbart ikke bestilt..der gik 5 minutte... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

2 stjerner for hurtig service og smilende personale. Men selve kagen, en kagemand af chokolade kage var ikke en bagerbutik værdig. Aldrig har vi fået så tør en chokolade kage. Og den mening var alle g... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Super service Bestilte en kage dagen før med skrift osv. og den var klar dagen efter på det aftalte tidspunkt - firmaet der skulle modtage den tog godt imod kagen.

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Leipomot

Tietoja yrityksestä KonditorBager A/S

Yrityksen kirjoittama

KonditorBager er en kendt bagerkæde med butikker fordelt over hele landet.

Bagerkæden blev startet i 1977 af konditorer og bagere, der ville hæve kvaliteten og slå et ekstra slag for det smagfulde håndværksbagte.

Derfor kan du hos os få både velbagt bagerbrød og kulinariske konditorkager i én og samme butik. Her finder du alt, hvad hjertet og munden kan begære. Til den sunde livsstil og til den søde tand. Til hele familien. Til hverdag og fest.

Vores løfte til dig

Yrityksen kirjoittama

Smag for godt håndværk
Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️
Vi går langt for vores kunder
Vi lytter meget til vores kunder – og bager efter deres ønsker. Når I spørger efter noget særligt, gør vi os umage for at skabe det i vores bagerier. 👨‍🍳🥐 <br> For vi elsker at forkæle jer med friskbagt håndværk og gode smagsoplevelser hver dag.

Altid friskbagt

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.

Mens de fleste stadig sover, er vi allerede i gang i bageriet.
Vores bagere står tidligt op, så du og din familie kan nyde friskbagt brød hver dag.

Hos os er det ægte håndværk, gode råvarer og kærlighed til bagning – præcis som en rigtig bager skal være. ❤️

Kig forbi og duft forskellen.

Yhteystiedot

Promotion box for KonditorBager A/S

𝐇𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐧𝐲𝐞 𝐀𝐩𝐩📲

Med vores rabat app kan du få digitale stempelkort, tilbud og gaver.

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 57 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

hindbærsnitte kagemand FANTASTISK

Den hindbær snitte kagemand vi købte ved konditor bageren Silkeborg , var virkelig lækker og alle pengene værd. Tre lags. Tilpas med syltetøj. Frisk og så laver I bare VERDENS bedste hindbærsnitte og den var et kæmpe hit.

1. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Sikke en dejlig tilbagemelding – tusind tak! 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at hindbærsnitte-kagemanden fra KonditorBager Silkeborg levede op til forventningerne, og at den blev et kæmpe hit hos jer.

Vi bliver især glade for at høre, at I nød den friske smag, de tre lag og den velafstemte mængde syltetøj. Og så er vi naturligvis stolte over de flotte ord om vores hindbærsnitter. 😊

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Super flot og dejlig kagemand

Super flot og dejlig kagemand. Brunsviger med ekstra slik….

6. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Tina,

Tusind tak for de flotte ord. 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at kagemanden levede op til forventningerne – og at der var rigeligt med slik på brunsvigeren. 🎂🍬

Vi håber, den var med til at gøre dagen ekstra festlig.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Lækker brunsviger

Lækker brunsviger gode rundstykker god oplevelse

2. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Mikkel,

Tusind tak for de flotte ord! 😊

Det glæder os at høre, at både brunsvigeren og rundstykkerne faldt i god smag, og at du havde en god oplevelse hos os.

Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele din feedback, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

God service

God service, gode rundstykker og kager

4. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Jane

Tusind tak for de flotte ord. 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har haft en god oplevelse, og at både service, rundstykker og kager har levet op til dine forventninger.

Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele din oplevelse med os, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 1/5 tähteä

Kagemanden var glem og derfor ikke lavet

Til en 2. juni… Havde jeg bestilt kagemand til min datters fødselsdag … vi havde huset fyldt af morgen gæster. Kagen var ikke lavet … man havde glemt den … elendig service … ikke en gang en kompensation … virkelig dårlig … kommer aldrig til at handle der … kommer til at fortælle om den dårlige service … til alle i mit netværk … familie venner kollegaer …
…/Per

2. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Per

Tak for din besked.

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse. Det er naturligvis ikke i orden, at en bestilt kagemand til din datters fødselsdag ikke var klar som aftalt.

Vi forstår godt din frustration og skuffelse. Når man har planlagt en særlig dag med gæster, skal man kunne regne med, at bestillingen står klar, og det beklager vi, at den ikke gjorde i dette tilfælde.

Kan vi få dig til at sende hvilken KonditorBager butik det drejer sig om til info@konditorbager.dk? Så følger vi op og tager kontakt til ejeren.

Vi beklager den oplevelse, du og din familie har haft, og takker for, at du gjorde os opmærksomme på den.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 3/5 tähteä

At jeg desværre ikke fik det jeg bestilte

Hej
Jeg fik desværre ikke det jeg bestilte og det er øv
Wienerbrød smagte godt
Mvh Michael

2. kesäkuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Michael

Tak for din tilbagemelding.

Det er vi kede af at høre, at du ikke fik det, du havde bestilt. Det forstår vi godt er en skuffelse.

Vi er dog glade for at høre, at wienerbrødet smagte godt. 😊

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på oplevelsen. Vi tager din feedback med videre, så vi kan blive bedre.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Tusind tak for de flotte ord! 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at kagemanden fra Stege var fantastisk. Sådan en tilbagemelding gør os stolte, og vi sender selvfølgelig rosen videre til teamet i butikken. 🎂

Tak fordi du valgte KonditorBager – og fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 3/5 tähteä

God kage, dårlig service

Kagen god men på var skuffet over at de stavede fødselarens navn på to forskellige måder på marcipan båndet på de to kager. På den ene stod der “BJARNE” på den anden “BJERNE”.

Jeg reklamerede ved afhentning, men fik ikke anden respons end “hov ja det kan jeg da godt se. Det beklager vi”

Så tænker kagen får 5 stjerner, deres service får en stjerne. Samlet må det give 3 stjerner

27. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Tak for din anmeldelse og for den ærlige feedback.

Vi er glade for at høre, at kagerne levede op til forventningerne. Samtidig forstår vi godt din skuffelse over, at fødselarens navn var stavet forskelligt på de to kager. Det er naturligvis en fejl, som ikke burde ske.

Vi er også kede af at høre, at du ikke oplevede den respons, du havde forventet, da du gjorde opmærksom på fejlen ved afhentning. En beklagelse er på sin plads, men vi forstår godt, hvis du havde forventet mere i situationen.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi sender din tilbagemelding videre til den pågældende butik, så den kan bruges konstruktivt fremadrettet.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 2/5 tähteä

Forkert ordre

Meget flot bageri og lækker mad men når man Beder om kun sukker på en bolle og man så får chokolade bliver man lidt skuffet

6. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Tak for din besked.

Vi er glade for at høre, at du synes, vores bageri er flot, og at maden smager godt. 😊

Samtidig er vi kede af at høre, at du fik en bolle med chokolade i stedet for den med sukker, som du havde bestilt. Det forstår vi godt kan være skuffende.

Tak fordi du gør os opmærksomme på fejlen. Vi sender din tilbagemelding videre, så butikken kan være ekstra opmærksom på at få bestillingerne udleveret korrekt.

Vi håber, at du vil besøge os igen en anden gang.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Tolle Ware! Beste Qualität! Freundlicher Service.

Der Kontakt war sehr freundlich. Die Beratung bezogen auf die Torten kompetent und hilfreich.
Die Ware war super lecker und von bester Qualität.
Die Torten wurden von Deutschland aus bestellt. Der Service in Dänemark funktionierte hervorragend.
Ich bedanke mich herzlich.

18. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hallo Elisabeth,
Vielen Dank für Ihre freundliche Rückmeldung.

Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit der Qualität unserer Torten, der Beratung und dem Service so zufrieden waren. Besonders schön ist es, dass die Bestellung aus Deutschland problemlos funktioniert hat und alles Ihren Erwartungen entsprochen hat. 😊

Ihr Lob geben wir sehr gerne an die betreffende Bäckerei weiter. Solche Rückmeldungen bedeuten unserem Team sehr viel.

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung mit uns zu teilen. Wir freuen uns darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Altid lækkert brød

Altid lækkert brød, bestiller igen og igen til samtlige personalearrangementer på mit arbejde

14. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Jane,

Tusind tak for den flotte tilbagemelding! 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at du er glad for vores brød, og at du vender tilbage til os igen og igen til personalearrangementerne på dit arbejde.

Din tillid betyder meget for os, og vi er stolte af at få lov til at være en del af jeres arrangementer. 🥐🥖

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Nem bestilling god servicepå netyey og tingene var…

Nem bestilling på netyey og tingene var klat da jeg kom

29. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Christian,

Tak for din tilbagemelding. 😊

Det glæder os at høre, at bestillingen på nettet var nem, og at alt stod klar, da du kom for at hente det.

Det er lige præcis den oplevelse, vi gerne vil give vores kunder, så tak fordi du tog dig tid til at dele den med os.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Jeg har kommet til Hirtshals i over 35…

Jeg har kommet til Hirtshals i over 35 år, og jeg synes, det er helt fantastisk, at man også som turist kan bestille online.
Personalet er super venligt og hjælpsomt.👍

22. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej

Tusind tak for de flotte ord og for din loyalitet gennem mere end 35 år. 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at du er glad for muligheden for at bestille online, og at du har haft gode oplevelser med vores venlige og hjælpsomme personale i Hirtshals. 👍

Vi sætter stor pris på, at du tager dig tid til at dele din oplevelse, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen næste gang, du besøger Hirtshals.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Stort udvalg og rigtig hurtig service

Jeg bestilte fire kagemænd kl. 21 om aftenen, og de var klar allerede næste morgen kl. 6.30. Kagerne smagte virkelig godt, og de har et stort udvalg, så jeg kan helt klart anbefale dem 100%.

20. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej
Tusind tak for den flotte anmeldelse! 😊

Det glæder os rigtig meget at høre, at du oplevede både hurtig service, et stort udvalg og velsmagende kager.

Vi er især glade for, at vi kunne hjælpe med fire kagemænd med så kort varsel, og at de levede op til forventningerne. 🎂

Tak for anbefalingen og for at du tog dig tid til at dele din oplevelse. Det betyder meget for os.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

De lækreste kager og brød

De lækreste kager og brød. Top karakterer herfra.
Super god betjening ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

20. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Louise,

Tusind tak for de flotte ord og de mange stjerner! ⭐⭐⭐⭐⭐

Det glæder os meget at høre, at du er glad for både vores kager, brød og betjening. Sådan en tilbagemelding giver ekstra energi til hele holdet. 😊

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os – det sætter vi stor pris på.

De bedste hilsner
KonditorBager

Saanut 5/5 tähteä

Den gode gammeldags wales stang som i…

Den gode gammeldags wales stang som i laver, er bare det bedste. ❤️

26. toukokuuta 2026
KonditorBager A/S-logo

Vastaus yritykseltä KonditorBager A/S

Hej Susie,
Tusind tak for de dejlige ord! ❤️

Det glæder os rigtig meget at høre, at du er vild med vores gode gammeldags walesstang. Det er en klassiker, som mange holder af, og vi er glade for, at den også er blandt dine favoritter. 😊

Tak fordi du tog dig tid til at dele din begejstring – det betyder meget for os.

De bedste hilsner
KonditorBager

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin