Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi købte en sofa hos Jatak Møbler for cirka en måned siden, og vi glæder os simpelthen så meget til at få den hjem 🤍 Allerede fra vi trådte ind i butikken, blev vi mødt af utrolig imødekommende... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg er meget skuffet over min oplevelse med denne forretning. Jeg bestilte en sofa i februar, og her flere måneder senere har jeg stadig ikke modtaget den. Undervejs har jeg oplevet mangelfuld... Näytä lisää
Vi har handlet en sofa, som var i den fineste stand da vi fik den hjem. Særligt glade var vi over leveringstiden som var nøjagtig 6 uger. Hvilket vi ikke helt havde regnet med. Super service med de s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 41 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Great service and help from everyone working there. Got helped from A to Z, could help explaining the couches, the foams in the couches and the customization options. Would definitely recommend to anyone looking for a new couch.
God oplevelse! Sød medarbejder, der hjalp med at skabe præcis den sofa, vi havde i tankerne til en formidabel pris!
Super service og vejledning. Helt igennem en positiv oplevelse og et besøg værd. Glæder mig bare nu til min nye sofa.
Fantastisk god service smilende personale helt klart anbefales
Det var en god oplevelse med masser af kvalitet og rigtig god service.
Jeg har købt min sofa og
Sengen det er rigtig flot
jeg har købt min sofa og min seng fra dem og de er rigtig god og det er også godt pris
Rigtig god vejledning og god service 😉
Fin service indtil jeg fik leveret den forkerte sofa.
Fejl sker, men deres behandlingstid har været en forfærdelig oplevelse. Hver gang jeg endelig får fat på en medarbejder, så lover de at vende tilbage, men fire gange har de glemt mig! FIRE GANGE!!
Først to uger efter at jeg har modtaget den forkerte sofa, bliver der bestilt en ny til mig fordi de bliver ved med at glemme at svare og ringe tilbage, som de lover. Det skal lige siges, at jeg har betalt det fulde beløb for sofaen allerede.
Jeg har været uden en sofa i tre måneder nu og står og skal vente i lang tid endnu. Jeg har grædt og grædt i det her forløb og løber bare med panden imod en mur hver gang jeg prøver at få svar fra dem. I skrivende stund venter jeg stadig på, at høre tilbage fra dem ang. afhentningen af sofaen, som har stået og fyldt i mit hjem de sidste 3 uger. De har endnu ikke vendt tilbage, selvom de lovede det. Og jeg har to gange måtte møde fysisk op i butikken for at kræve svar! Og det er jeg nok også nødt til at gøre en tredje gang også... Jeg er så ked af det og frustreret over alt det her.
Og det skal lige siges, at jeg på ingen måde er blevet kompenseret for denne her mega tarvelige håndtering. Glæder mig så meget til det er overstået..
Ja tak møbler kan klart anbefales!
Vi oplevede rigtig god service hos Ja tak møbler, det kan klart anbefales.
Den bedste, allerbedste, fineste butik i Aarhus
Hej det utroligt at efter 3 mdr vente tid på en sofa. Hverken et enkelt tilbagesvar på de utallige mails utallige telefon opkald, at man kan tillade sig det overfor en betalende kunde, sidder skræmt og tænker jeg er blevet snydt, at tænke det kan være så umuligt at komme i kontakt med jer er absurd
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.