Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi købte en sofa hos Jatak Møbler for cirka en måned siden, og vi glæder os simpelthen så meget til at få den hjem 🤍 Allerede fra vi trådte ind i butikken, blev vi mødt af utrolig imødekommende... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg er meget skuffet over min oplevelse med denne forretning. Jeg bestilte en sofa i februar, og her flere måneder senere har jeg stadig ikke modtaget den. Undervejs har jeg oplevet mangelfuld... Näytä lisää
Vi har handlet en sofa, som var i den fineste stand da vi fik den hjem. Særligt glade var vi over leveringstiden som var nøjagtig 6 uger. Hvilket vi ikke helt havde regnet med. Super service med de s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 41 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Super kompetent dygtig sælger. Han mødte os i netop det behov vi søgte i en sofa. Han var tålmodig, smilende og superserviceminded.
Vi købte sofaen på stedet, og vi kommer helt klart igen ved behov.
Varm anbefaling herfra
Rigtig god service samt rigtig gode priser :-)
Det var meget behjælpeligt med at finde den rette sofa, efter andet besøg, har vi købt den rette sofa til vores hjem
Fantastiskt Oplevese god service og gode og fine sofaer gode priser
Virkelig god behandling og hurtigt med god oplevelse
Super god service fra Elias - vi fik en god pris og vi endte med at købe en royal sofa. Vildt god vejledning.
God service fine sofaer mange valgmuligheder
Super god service og virkelige fine sofaer til god priser. Klar anbefaling herfra.
Flot sofa. God betjening. Levering som aftalt 👍🏻
God service og god pris. Flotte produkter i lækre materialer
Meget god service.
Meget god pris.
Super flotte sofaer i flot design og lækkert materiale.
Vi har tilbage d. 9 september fået leveret en sofa. Den er vi yderst tilfreds med, det skal de have sig.
Problemet er, at vi bestilte to ekstra pyntepuder med til sofaen, som ikke blev leveret med til sofaen. Vi var så i kontakt med en medarbejder som fortalte, at puderne var ikke produceret, så vi blev enige om at vi gerne ville have penge retur for puderne i stedet.
Vi er derfor blevet lovet pengene retur lige siden, via en straksoverførsel. Pengene har vi kæmpet for, og der er intet sket. Vi har snakket med dem i telefon 4 gange og sendt dem utal af mails og ingen respons.
Når man forsøger at ringe til dem via deres “personlige betjening” sidder man i kø op til flere minutter/timer, det kan ikke være rigtigt.
Sidst vi var i dialog med dem på mail, var d. 28/10-25. Her blev vi lovet pengene retur på kontoen inden for 1-2 hverdage. Dagene går og nu er vi oppe på 12 hverdage og pengene er stadig ikke vendt retur til os…
Det er simpelthen for dårlig kundeservice, at man ikke en gang kan vende tilbage på mail!
Får vi nogensinde pengene retur?? Vi tvivler…
God service, meget hjælpsom med at vælge en sofa
Super obsługa, doradzają jak tylko mogą. Pełny profesjonalizm
Super obsługa fachowe doradztwo duży wybór.POLECAM!
Jeg købt min sofa fra Ja tak møbler. De har god kvalitet sofa. Jeg anbefaler dem. De har sød personal som er hjælpsom
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.