Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Vi snakkede først med ja tak møbler i telefon, hvor vi blev positivt nysgerrige og kørte derefter ned i jeres showroom i Aarhus, for at tage den endelige beslutning - blev mødt af venlige sælgere og r... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi købte en sofa hos Jatak Møbler for cirka en måned siden, og vi glæder os simpelthen så meget til at få den hjem 🤍 Allerede fra vi trådte ind i butikken, blev vi mødt af utrolig imødekommende... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Jeg er meget skuffet over min oplevelse med denne forretning. Jeg bestilte en sofa i februar, og her flere måneder senere har jeg stadig ikke modtaget den. Undervejs har jeg oplevet mangelfuld... Näytä lisää
Vi har handlet en sofa, som var i den fineste stand da vi fik den hjem. Særligt glade var vi over leveringstiden som var nøjagtig 6 uger. Hvilket vi ikke helt havde regnet med. Super service med de s... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 41 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 2 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
⭐☆☆☆☆
Meget utilfredsstillende forløb – manglende levering og ansvar.
Vi har haft et yderst utilfredsstillende forløb med Ja Tak Møbler i forbindelse med køb af en sofa bestilt den 13. juni. Forløbet har nu varet omkring et halvt år og har været præget af gentagne fejl, manglende levering, misvisende oplysninger og meget dårlig kundeservice.
Vi betalte kontant efter opfordring fra forretningen mod en rabat på 2.000 kr. Sofaen blev først leveret efter ca. 16 uger og viste sig ved leveringen at være forkert bestilt fra forhandlerens side. Der manglede desuden ben, som vi selv måtte afhente.
Som løsning blev vi tilbudt, at sofaen kunne skures af og flyttes rundt, hvilket vi afviste. I stedet blev vi lovet ekstra moduler til den manglende side. Disse moduler er fortsat ikke leveret, selvom der nu er gået cirka seks måneder siden den oprindelige bestilling, og vi har heller ikke modtaget en konkret eller bindende leveringsdato.
Kommunikationen har gennem hele forløbet været mangelfuld. Vi har gentagne gange måttet kontakte forretningen, er blevet sendt videre mellem forskellige medarbejdere og har hver gang skullet forklare sagen på ny. På et tidspunkt virkede det endda uklart, om vores ordre var korrekt registreret.
Senere oplyste chefen skriftligt, at et manglende modul var ankommet og stod på lager i Aarhus. Dette viste sig ikke at være korrekt, da det blev undersøgt uden resultat. Oplysningen var således misvisende og forværrede et allerede urimeligt langt forløb.
Da vi forsøgte at få sagen afklaret direkte med chefen, oplevede vi en uprofessionel og afvisende tilgang, og sagen blev ikke løst.
Der er på intet tidspunkt blevet givet en undskyldning eller tilbudt kompensation for de mange fejl, forsinkelser og den betydelige tid, vi har brugt på sagen. Den samlede oplevelse efterlader indtryk af manglende struktur, ansvar og respekt for kunden.
Advarsel til andre: Hvis du overvejer at handle hos Ja Tak Møbler, bør du være opmærksom på risikoen for lange leveringstider, manglende opfølgning og store problemer med kundeservice, hvis noget går galt.
Og sjovt I nu svare på beskeden og er fulde af løgn. Det hele er bare et stort spil fra jeres side og i vil gøre alt for at ødelægge min anmeldelse. Og nej, fejlen lå hos jer, fordi i bestilte den i modsat retning af hvad vi bestilte.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
God service og venligt personale, og hjælp til at vælge den rigtige sofa farve osv
Ganske udemærket service. Fik bestilt en sofa. Den glæder vi os til og se og prøve!
Virkelig godt sted med rigtig fine sofaer. Venligt og sødt personale der er rigtig gode til at vejlede og hjælpe med at finde det helt rigtige. Det er nemt at få det man søger, da man kan designe selv og da personalet har så meget styr på materialer og stof, gør de det nemt at få drømme sofaen.
Kan varmt anbefale steder.
Rigtigt søde og venligt medarbejdere.
Hjælpsomme og kender dere materialer.
Anbefaler og kommer gerne igen.
God oplevelse! Meget hjælpsomt personale og god vejledning i forhold til deres store udvalg af materialer :)
Vil helt sikkert anbefale dem til andre!
Meget kompetent vejledning og rådgivning.
Gode priser og rigtig mange gode valgmuligheder. Produceret i Europa. Slidstærkt og holdbart materiale.
God at handle med.
En rigtig god oplevelse.
Rigtig god service god vejledning venlig personale
God service, vi fik den hjælp vi skulle bruge. :)
Hej
Tak for jeres svar.
Vi fastholder, at det centrale i sagen er, at vi stadig ikke har modtaget det modul, vi har betalt for, på trods af at der nu er gået mere end 6 måneder siden bestilling og betaling.
Ved gentagne personlige henvendelser i butikken har vi fået oplyst, at modulet var på vej, og at der ville komme en akut levering. Dette er blevet gentaget flere gange, uden at der efterfølgende er sket nogen levering eller givet en konkret leveringsdato.
Vores intention har hele tiden været at få en saglig løsning på den manglende levering.
Det ændrer ikke på sagen, at sofaen er købt i to omgange modulet er bestilt netop for at indgå som en del af den samlede sofa, og den langvarige forsinkelse samt manglende opfølgning er årsagen til vores utilfredshed.
Spørgsmålet er derfor helt enkelt: Hvor er vores modul?
Vi beder om et klart og endeligt svar på, hvornår modulet leveres, eller hvordan I ønsker at afslutte sagen.
Med venlig hilsen
Sania

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Jeg har idag været forbi jatakmøbler i Risskov. Personalet var meget behjælpelig med sofa valg. Jeg synes de er meget professionelle til at guide og vejlede ift. sofa design😍
Umulig at komme i kontakt med. Hold jer langt væk.
Vi har via mail og TikTok forsøgt at kontakte firmaet, da vi ville annullere vores ordre. Vi hat stadig ingen respons fået. Når vi ringer, så tager de ikke telefonen, selvom vi kan se at de bruger telefonen, da telefonen nogle gange melder optaget, lige efter at vi har ringet til dem.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Vi har købt en sofa hos Jatak møbler - først ventede vi 3 mdr på vores drømme sofa, & da den så endelig kom vendte chaisalong forkert (Jatak imødekom os med en rabat). Nu står vi i den situation at vores betræk desværre er sprukket - efter forsøg på at ringe derud med mere end 47 min ventetid i tlf kom vi endelig i kontakt med en medarbejder som bad os sende en mail, hvilket vi straks gjorde.
Der gik en lille uge, hvor der så kom svar om, at de ville bestille et nyt betræk (her 1,5 mdr efter )venter vi forsat besked omkring, hvornår de tænker at betrækket er hjemme & vi kan ikke bruge vores sofa. Vi har forsøgt at skrive mails x flere og forsøgt at ringe med 20+ min kø i telefonen :( vi havde sådan en god oplevelse ifm køb af sofa men har efter købet desværre ikke oplevet service som lever op til forventningerne. Vi har nu ventet siden 12/11 og ved stadig ikke noget om hvornår der kommer et nyt betræk.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Vi købte en sofa hos Ja tak møbler, men allerede ved modtagelsen var der en tydelig defekt i midtermodulet, som vipper, når man sidder på den.
Siden da har de brugt over 5 måneder på at forsøge at finde en løsning – uden resultat. Kommunikation er ekstremt dårlig: de svarer sjældent på henvendelser, og når de endelig gør, kan der gå op til to måneder mellem svarene.
Jeg endte selv med at kontakte fabrikken i Polen, som producerer sofaen, og de kunne faktisk tilbyde en løsning – noget Ja tak møbler ikke selv formåede.
Alt i alt en meget frustrerende oplevelse. Overpriser på møblerne, manglende kundeservice og intet ansvar for fejl.
Jeg kan på ingen måde anbefale Ja tak møbler
Meget dårlig oplevelse – ingen kommunikation og ingen løsning
Vi har haft en ekstremt frustrerende oplevelse med denne butik.
Min søster og jeg købte en sofa og betalte ca. 17.000 kr. for et modul. Det viste sig hurtigt, at sofaen var for lille til vores stue, hvilket vi gjorde sælgeren tydeligt opmærksom på. Derfor bestilte vi et ekstra modul til ca. 3.000 kr., så sofaen kunne bruges.
Siden da er der gået over 6 måneder, og vi har stadig ikke modtaget det ekstra modul. Vi har gentagne gange ringet og skrevet mails uden at få svar.
Den 22. december mødte jeg personligt op i butikken og blev lovet en løsning inden for 2 timer – men der kom aldrig nogen tilbagemelding. Den 23. december tog jeg derhen igen med min familie. Jeg var naturligvis frustreret efter så lang tids venten, men i stedet for en løsning fik jeg bare at vide, at jeg skulle “have tillid” til dem.
Butikken lukkede den 30. december, og modulet er stadig ikke leveret. Det eneste svar, jeg har fået, er via deres advokat, fordi de mente, jeg havde talt for højt i butikken og bad mig om ikke at komme igen.
De vil:
Ikke tage sofaen retur
Ikke tilbagebetale pengene
Ikke svare på mail eller telefon
Ikke lade mig tale med en chef
Nu tilbyder de pludselig kun 3.500 kr. retur, selvom vi stadig mangler modulet og ikke kan bruge sofaen som den er.
Der blev lovet, at modulet ville komme med “næste lastbil” helt tilbage i juli – men det er aldrig sket.
Jeg står tilbage uden sofa, uden modul og uden ordentlig kommunikation. Hele forløbet har været uprofessionelt og stressende, og jeg føler mig fuldstændig magtesløs som kunde.
Jeg kan på ingen måde anbefale denne butik.
Det noget L…

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
De aner ikke hvad service er!
Den 3 december får vi et opkald, at det er muligt at få vores sofa nu, hvis vi hævede 10.000 kroner til betaling af den andel del vi skulle betale ved levering, hvortil vi siger nej, pengene bliver overført. Vi aftaler med sælgeren der ringer at vi er hjemme til at tage imod fragtmanden mellem kl. 15-16. Kl. 12.30 ringer fragtmanden og siger at han vil være ved os om 30 min, hvortil vi siger at det er ikke en del af aftalen, og at han skal komme tilbage mellem kl. 15-16 hvor vi er hjemme. Fragtmanden kommer kl. 18.15, efter vi har forsøgt at komme igennem både til firmaet, men også til fragtmanden for at høre hvor han blev af! Da han så kommer, tror han ikke på at vi har overført pengene og skal IGEN overføre penge til firmaet, for ellers vil han ikke aflevere sofaen til os - hvilket vi er nødsaget til at gøre. Det er nu d. 19 december og vi har endnu IKKE modtaget vores penge. Har rykket for pengene 2 gange nu!!! Derudover viser det sig også at vi ikke har fået den rigtige blødhed i sofaen, som vi bestilte, men orker ikke mere korrespondance med firmaet mere!
Vi vil ikke anbefale firmaet til nogen.
Har aldrig oplevet en service så ringe som deres.

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Fremragende service og virkelig flotte sofaer! Vi fik en masse råd i forhold til design, stof, og generelt en god snak omkring indretning - kan virkelig anbefales!

Vastaus yritykseltä Jatakmobler
Vi var på udkig efter en ny sofa og blev mødt af en rigtig god og personlig kundeservice og gode priser på kvalitetssofaer.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.