Product gekocht, deze is echter beschadigd en al aangepast wist een echte juwelier mij te vertellen. Ik wil mij beroepen op het retour recht dat ik heb maar eigenaresse wil mij niet eens te woo... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Mijn bestelling kwam dubbel gevouwen door de brievenbus. Na een mail gestuurd te hebben, werd mij direct een nieuwe toegestuurd, deze werd in prima staat 2 dagen later bezorgd. Terwijl de fout ei... Näytä lisää
Samen met buurvrouw Ommen aan het verkennen. En wat een leuke winkel is dit!!! Hele lieve klantvriendelijke mensen. En hele leuke spullen!!
Hele leuke winkel, vriendelijk personeel, helpen goed en denken mee. We komen er graag, kinderen ook. Hebben ook cadeaubonnen, altijd leuk om te krijgen en te geven.
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Sieraden en horloges besteld u online bij Juwelier It's Beautiful met uitstekende service! Tip: Shop de sieraden trends nu op It's Beautiful Jewelry
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Lief personeel
De gaatjes werden goed gezet, en lief personeel
gaatjes prikken
Ik heb hier gaatjes geprikt en het was een goede ervaring omdat ze alles goed uitlegde en het was een erg mooie winkel
Aardig
Ze waren heel aardig en checkten bij elke stap of je nog tevreden was
Ze zijn heel aardig en ze helpen je goed.
Ze zijn hee aardig en helpen je goed.
Prachtige winkel
Prachtige winkel, en erg vriendelijke medewerkers!
Mega leuke en goedkope sieraden
Hele leuke winkel
Hele leuke winkel! Aardig personeel en mooie sieraden!
Veel leuke spulletjes
Veel leuke spulletjes. Vriendelijk personeel en helpt goed.
Mooie sieraden!
Veel keus, mooi en stijlvol opgemaakt en vriendelijke service!
Leuke gezellige winkel met mooie sieraden en hebbedingen
Relaxed winkel met gave producten
Prettige winkel met lieve medewerkers
Hele leuke winkel
Hele leuke winkel! Veel leuke cadeau items voor ieder wat wils!
Mooie winkel!
Mooie winkel, met mooie sieraden. Armbandjes, sieraden en voor in je huis.
heel leuk ingericht
heel leuk ingericht, mooie spulletjes
Je word heel leuk geholpen!
Aangifte gedaan, en opeens wel reactie
11-02 een bestelling geplaatst, geen bevestigingsmail gekregen. Op 15-02 geappt en dit aangegeven, kreeg dezelfde dag direct antwoord en ook direct een bevestigingsmail toegestuurd. Op dat moment leek het nog een betrouwbaar bedrijf.
24-02 nog altijd geen bestelling ontvangen en geen mails ontvangen over vertraagde levertijd. Dus wederom geappt, echter geen reactie.
3 dagen later (27-02) ze 2x op dezelfde dag gespamt met dezelfde vraag, toen kreeg ik wel reactie. Helaas hadden ze de bestelde oorbellen nog niet ontvangen van de leverancier. Er werd geen datum aangegevn wanneer ik dan wél mijn bestelling zou kunnen verwachten. Die vraag via app en mail gesteld.
29-02 kreeg ik reactie dat het 3 á 4 weken kon duren voordat zij de oorbellen van de leverancier zouden krijgen. Echter wederom geen duidelijk over wanneer ik het pakket zou kunnen ontvangen.
10-03 opnieuw gemaild, zonder reactie. 13-03 weer via app gespamt met dezelfde vraag, "Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?"
Er wordt aangegeven dat ze het nog altijd niet binnen hadden van de leverancier, geen verdere verduidelijking. Ze vragen of ik wil wachten of dat ze de bestelling moeten annuleren. Ik geef aan dat ze de bestelling kunnen annuleren, als deze nog niet richting mij verzonden is. Geen reactie meer.
In de 2 dagen erna ben ik ze op app blijven spammen, aangezien ik geen reactie kreeg over of ze mijn bestelling gingen annuleren.
Toen werd ik geblokkeerd op app.
Daarna heb ik ze direct gemaild, dat als ik geen reactie kreeg en als ze mijn bestelling niet zouden annuleren, dat ik juridische acties zou ondernemen.
Diezelfde avond aangifte gedaan voor 'internet oplichting'. De dag erna had ik meteen reactie (en ook nog wel op een zaterdag), dat ze mijn bestelling hadden geannuleerd en dat ik mijn geld binnen 3 werkdagen kon terug verwachten. Dus dan kan het opeens wel?
In de mail geven ze aan dat er zeker geen sprake was van internet oplichting. En vragen ze 'of ik de politie wil contacteren om door te geven dat het gewoon een miscommunicatie was, want er was miscommunicatie van beide kanten.'
Ik heb herhaaldelijk gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, en daar kreeg ik een maand lang geen antwoord op. Maar toch zeggen dat er ook miscommunicatie van mijn kant was.
Als ze niet reageren, en je geld én producten hebben. Aangifte doen, dan heb je zo reactie en je geld terug!
Vandaag mijn custom made gouden dogtag…
Vandaag mijn custom made gouden dogtag opgehaald. Na enkele keer afstemmen een prachtig sieraad ontvangen Goede service en erg klantvriendeljk.
Zeer onbetrouwbare internet winkel
Cadeautje besteld en betaald.
Nooit iets ontvangen. Wel een annulering waarin staat dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen.
Helaas heb ik het aankoopbedrag nog steeds niet teruggekregen. Wacht nu al bijna een maand. Ze hebben een niet werkende telefoonlijn en reageren niet op emails.
Kortom: Waardeloze en zeer onbetrouwbare internet winkel
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








