Product gekocht, deze is echter beschadigd en al aangepast wist een echte juwelier mij te vertellen. Ik wil mij beroepen op het retour recht dat ik heb maar eigenaresse wil mij niet eens te woo... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Mijn bestelling kwam dubbel gevouwen door de brievenbus. Na een mail gestuurd te hebben, werd mij direct een nieuwe toegestuurd, deze werd in prima staat 2 dagen later bezorgd. Terwijl de fout ei... Näytä lisää
Samen met buurvrouw Ommen aan het verkennen. En wat een leuke winkel is dit!!! Hele lieve klantvriendelijke mensen. En hele leuke spullen!!
Hele leuke winkel, vriendelijk personeel, helpen goed en denken mee. We komen er graag, kinderen ook. Hebben ook cadeaubonnen, altijd leuk om te krijgen en te geven.
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Sieraden en horloges besteld u online bij Juwelier It's Beautiful met uitstekende service! Tip: Shop de sieraden trends nu op It's Beautiful Jewelry
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Heerlijke winkel met allerlei leuke…
Heerlijke winkel met allerlei leuke spulletjes die je echt wil hebben! 🤩
Goed en snel geholpen
Goed en snel geholpen, super blij mee!
Gezellige winkel met mooie cadeautjes!!
Leuke snuffelwinkel!!!
Leuke snuffelwinkel!!!
Uiteindelijk een leuk cadeautje kunnen kopen
Tip voor kadootjes
Wat een gezellige winkel om een poosje rond te snuffelen voor een kadootje, of iets voor jezelf
Goed geholpen en leuke ideeën
Goed geholpen en leuke ideeën
Fantastische uitstraling
Super leuk en onwijs lief personeel.
Leuk leuk leuk leuk leuk
Erg leuke winkel met net even andere…
Erg leuke winkel met net even andere spulletjes dan anders. Altijd leuk om even te snuffelen of het nu voor jezelf of voor een cadeau is. Vriendelijk personeel en goede service!
Leuke winkel!!
Leuk om weg te geven!
We hebben een prachtig armbandje uitgezocht en een tegoedbon om nog wat leuks uit te zoeken. Samen werd het verpakt in een mooi cadeautje om weg te geven!
Alles gut imme gerne wieder
Really nice things :)
1 ster is al TEVEEL
1 ster is al TEVEEL!
Normaliter hou ik niet van review schrijven. Al helemaal geen negatieve. Maar ik kan niks anders omdat mijn geduld helemaal op is!!
Wat een VRESELIJKE site/winkel.
Zeker niks gaan bestellen hier!!
Op 28 feb een bestelling geplaatst, wetende dat het 20 kalenderdagen zou duren voordat wij de oorbellen gingen ontvangen.
Na 30 dagen nog niks gekregen.
Geprobeerd contact op te nemen op 4 april. Via de website, via terugbelverzoek, via mail, via telefoon, via WhatsApp, via insta, via fb, maar op geen van allen geen reactie. Probeer je ze te bellen krijg je voicemail dat ze op een beurs staan.
Na 7 dagen een hoop frustratie verder werden we gebeld.
De leverancier had de oorbellen niet op voorraad en zou 4 tot 6 weken duren voordat deze naar ons gestuurd gingen worden. Na prima dit geaccepteerd. +- halverwege mei moeten we de oorbellen uiterlijk krijgen.
Nu is het 31 mei... je raad het al.. NIKS.
Geen mail, geen excuses, geen update.
Weer contact geprobeerd te leggen op allerlei mogelijke manieren.
Maar 3x raden.. ze zijn nog steeds te druk om een telefoon op te nemen.
Wat een achterlijke website en zeer slechte service. Ik ben er totaal niet over te spreken.
Bespaar jezelf een hoop kopzorgen door hier NIET te bestellen!!
Misschien, na het lezen van deze review, nemen ze wél eindelijk contact met mij op. Zou toch leuk zijn...
Leuke winkel met goede spullen
Ze vroegen eerst of je de plek van het…
Ze vroegen eerst of je de plek van het gaatje goed vond en dan schieten ze het gaatje. Het personeel was erg lief!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








