Product gekocht, deze is echter beschadigd en al aangepast wist een echte juwelier mij te vertellen. Ik wil mij beroepen op het retour recht dat ik heb maar eigenaresse wil mij niet eens te woo... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Mijn bestelling kwam dubbel gevouwen door de brievenbus. Na een mail gestuurd te hebben, werd mij direct een nieuwe toegestuurd, deze werd in prima staat 2 dagen later bezorgd. Terwijl de fout ei... Näytä lisää
Samen met buurvrouw Ommen aan het verkennen. En wat een leuke winkel is dit!!! Hele lieve klantvriendelijke mensen. En hele leuke spullen!!
Hele leuke winkel, vriendelijk personeel, helpen goed en denken mee. We komen er graag, kinderen ook. Hebben ook cadeaubonnen, altijd leuk om te krijgen en te geven.
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Sieraden en horloges besteld u online bij Juwelier It's Beautiful met uitstekende service! Tip: Shop de sieraden trends nu op It's Beautiful Jewelry
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Geen communicatie mogelijk en wacht op mijn geld
Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gestort gekregen, maar het was erg lastig om contact te krijgen. Ze moeten echt iets doen aan de communicatie: een niet werkende telefoonlijn en niet antwoorden op emails.
Leuk ingepakt
Erg leuke winkel!
Dit is dé winkel voor als je opzoek bent naar een leuk en origineel cadeau voor iemand. Erg vriendelijk personeel! Ga zo door!
Super mooie winkel, bijzondere kadootjes
Super mooie winkel met bijzonder kadootjes voor elk wat wils. Attente en klantgerichte medewerkers.
Zeker een keer lekker de tijd nemen om rond te snuffelen!
Cadeautjes en leuke hebbedingen!
Super leuke cadeautjes die heel feestelijk ingepakt worden. Zo wordt het nog leuker om iets weg te geven!
Bedankt en ik kom zeker terug.
Hier niet bestellen!!
Hier niet bestellen!!! Ze zijn eigenlijk gewoon een dropshipper met dure merken. Ze hebben zoveel op de site staan dat er dingen te koop zijn die niet meer leverbaar zijn. Na bestellen kreeg ik maar geen verzendbevestiging. Een week na bestellen gemaild, gebeld (telefoonnummer website werkt niet) en geappt. Uiteindelijk werd ik gebeld dat het niet meer leverbaar is. Nog een week later nog geen geld terug. Na weer een appje kreeg ik het annuleringsbericht en uiteindelijk ruim 3 weken na bestelling had ik m’n geld terug. Nooit meer hier bestellen!
Onbereikbaar en slecht!
Ik wou dat ik op voorhand eerst de reviews had gelezen voordat ik hier een bestelling ging plaatsen!
De oorhangers welke ik had besteld, bleken in het echt een stuk kleiner dan gedacht. Hierdoor heb ik besloten om van de verkoop af te zien en de hangers retour te sturen. 21-07 het pakketje retour gestuurd | 04-08 een mail gestuurd met de vraag of het pakketje is aangekomen, geen antwoord | 10-08 wederom dezelfde mail en geen antwoord | meerdere keren gebeld en telefonisch niet bereikbaar | 15-08 dan maar het info forumlier op de website ingevuld en kreeg ik eindelijk een reactie. " zoals bij veel gedupeerden van Juwelier It's Beautiful'' Is mijn pakketje nooit bij hun aangekomen!
Omdat ik geen track & Trace code heb kan ik fluiten naar mijn centen en wordt er ook geen ene tegemoetkoming geboden. Uiteraard heb ik even gevraagd waarom ze niet heeft gereageerd op mijn vorige mails en hier heb ik geen reactie op gekregen.
Weg oorbellen, weg geld! Lekker verdienen zo!
Ik zie veel positieve reviews over een bezoek aan de winkel en de online reviews zijn veelal negatief. Had ik maar 0 sterren kunnen geven.
Misschien toch maar eens een melding maken bij Kassa!
Waardeloze service
Wat n slechte service hier zeg...
Het duurt lang voordat je het bestelde ontvangt. Vervolgens wordt er geen rekening gehouden met het feit dat er feestdagen zijn waardoor je wat later bent met retour zending.. en uiteindelijk hoor je helemaal niets meer
BAH!!!!!!!!
Leuke winkel!
Een leuk bezoekje aan een gezellige winkel waar je alles wilt kopen! Wat een leuke cadeaus en hebbedingetjes.
Aanrader!
Leuke spullen en vriendelijk personeel
Helaas een hele slechte service
Helaas een hele slechte service. Tijdig mijn pakketje voor kerst besteld, bevestiging gehad dat het binnen 2 dagen werd verstuurd, betaald en helaas nu 2 weken later nog geen pakketje. Geen reactie op mail, app (berichtjes worden wel gelezen) en chat, telefoon wordt niet opgenomen.
Erg mooie spulletjes
Erg mooie spulletjes, hier kan je wel slagen voor een origineel cadeau!
Leuke winkel met veel keus.
Wat een onwijs slechte klantenservice…
Wat een onwijs slechte klantenservice of eigenlijk gewoon geen service. Een armbandje besteld en betaald. Helaas tot op heden nog niks ontvangen. Dat kan ivm drukte kerst enz. Maar wanneer je contact opneemt via mail, telefonisch of via de chat totaal geen reactie. Ik had de reviews beter vooraf kunnen lezen. Mijn advies; KOOP/BESTEL HIER NIET! (En zeker geen dure ‘sieraden’
Het is een mooie winkel en ze hebben…
Het is een mooie winkel en ze hebben heelveel leuken dingen voor kinderen en sieraden.
top service!
Helaas gaan de online bestellingen…
Helaas gaan de online bestellingen steeds mis bij ons.
Ook mijn dochter nu 1,5 week niks gehoord over haar bestelling en niets ontvangen.
Ze heeft een mail gestuurd, hopelijk komt daar nog antwoord op.
Leuke winkel
Leuke winkel, veel cadeaus, mooi ingepakt! Voor ieder wat wils
Super leuke winkel!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








