IndiaCakes Arvostelua 

1 649
•
TrustScore 2/5 tähteä

1,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Fake site, fake promises. I wish i could give negative rating. I have placed an order on 4th oct, 2026. It was my husband's birthday and he was travelling out of town. They totally ruined my plan.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

The delivery agent came riding a cycle at 9pm to my place which is very much praiseworthy. Cake was really nice in taste except for the decorations which was bit different from the online picture. Ple... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Worst experience fake website, my Oder 2407047092 took 699 rs for cake and extra 200 rs for delivery. The address area is a deliverable area. Since 3 days dalling them no reply they are keeping call a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I recently ordered a cake and flower combo from IndiaCakes, and I’m happy to share that it was a smooth and satisfying experience. Cake: The cake was fresh, moist, and exactly as described. It... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 98 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,9

Kaikki arvostelut

(1 649)

70 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Worst website very pathetic company and…

Worst website very pathetic company and employees are very bad while talking on call very rude behaviour this website must go down 👇

15. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to read your comments, but we’d like to clarify that your order to Ward No. 5, Near Patwar Ghar, Mohalla Shahrawat, Akera (121), PO Akhera, Dist. Mewat (Nuh), Haryana, was delivered on the requested date exactly as promised.

This is a small village location where only IndiaCakes has a delivery network, and we take pride in ensuring that even remote addresses receive freshly baked cakes on time. We regret if there was any misunderstanding during communication, and we are committed to making every interaction courteous and transparent.

We truly value your feedback—it helps us improve further—and we remain dedicated to serving customers across both cities and villages with the same care and reliability.

Saanut 1/5 tähteä

Very worst experience with them

Very worst experience with them. First of all they requested extra delivery charge of 150/- after 2 hrs of placing order in their website. In the website no delivery charge was mentioned.. then i called them to send me some proof that why delivery charge is needed and this kind of charging request i havent ever seen in the case of other online shopping. And then i asked them for cancellation and refund. They told that if cancelled no refund will be paid.. so had process with extra 150/-delivery charge.. but dont know where the order is actually placed.. the people are such annoying... i wrote there during placing order to write happy birthday on the cake.. they wrote the sender's name on the cake.. how embarassing.. just feel... disgusting

11. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to hear about your concerns. To clarify, the order placed for the address beside Sri Krishna Medical Shop, Bilasipara had incomplete delivery details, and the receiver was not picking up calls initially. Despite these challenges, our team ensured the cake was delivered later to the requested small village location.

IndiaCakes is proud to be the only company with a delivery network reaching remote areas like Bilasipara, and we remain committed to delivering freshly baked cakes even in places where service is usually unavailable.

We appreciate your feedback—it helps us improve communication and service—and we look forward to serving you again with complete transparency and care.

Saanut 1/5 tähteä

they are complete scammers contacted a…

they are complete scammers contacted a youtuber regarding this already and this the audio i couldnt add ausio and screenshots but this company is gonna face its scamming crimes now

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to hear about your concerns. To clarify, the order placed for Pankhare Gaon, Saraswoti Higher Secondary School, Peshok Road, Peshok Tea Garden had incomplete delivery details, which made it impossible for our team to successfully deliver.

Since we value transparency and customer trust, the order has already been refunded. Please note that IndiaCakes is the only company with a delivery network reaching small village locations like Peshok Tea Garden, and we remain committed to serving even the most remote addresses with freshly baked cakes.

We appreciate your feedback and will continue working to ensure clear communication and reliable service for all our customers.

Saanut 1/5 tähteä

Customer service

Customer service - O rating ( Not answered)
Delivery service - 0 rating ( deliver within 14 hours)
Whatsapp chat - 0 rating (No reply)

Very bad service. Agent told me there are no refund policy. They don't delivered cake on time I paid extra charges for delivery on time. But they delivered after 15 hours 😤

18. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to hear about your concerns. To clarify, your order for Village Mahesari, near Gurudwara Kalgidhar Sahib, Moga was successfully delivered on the requested date. Even though this is a small village location, IndiaCakes ensures freshly baked cakes reach customers on time through our dedicated delivery network.

We regret if there was any misunderstanding regarding communication or expectations. Our goal is always to provide courteous service and timely delivery, whether in cities or remote villages. Your feedback helps us improve, and we remain committed to serving every customer with transparency, care, and reliability.

Saanut 1/5 tähteä

Very poor customer support service

Very poor customer support service. They are too rude to talk. Along with it, they don't even convey correct order delivery timing.

Personal experience, I called them for knowing the order status, first of all, it was unreachable and later connected to one, who was talking in a way which was very inconvenient to me and was completely rude. No clarity. Again called (13 calls made back-to-back) and got connected to another agent who then conveyed that the order is late for delivery.

No co-operation. Lastly order got delivered too late. The taste was also very bad as they delivered it from local shops.

Frustrating experience. Annoying..

18. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to hear about your concerns and appreciate you sharing your experience. To clarify, your order was successfully delivered on the requested date. Even though the delivery was to a small village location, our team ensured the cake reached you fresh and on time through our dedicated network.

IndiaCakes is proud to be the only company delivering freshly baked cakes to remote villages as well as cities, and we remain committed to improving communication and customer support so every interaction feels smooth and respectful.

Your feedback helps us strengthen our service, and we look forward to serving you again with complete transparency and care.

Saanut 1/5 tähteä

DONT ORDER IN THIS SITE

DONT ORDER IN THIS SITE. FRAUDULENT SITE.

Not even would give one star.
I ordered cake for my mom but they never delivered it on the day and next day without asking our confirmation sent the cake to the hotel where we already vacated. They didn't even provide refund and their customer service is very bad don't even talk politely to customers.

16. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to hear about your concerns. To clarify, the order was placed with incomplete delivery details—only the hotel name was provided without a room number—and the receiver was not picking up calls. Despite these challenges, our team ensured the cake was delivered directly to the hotel so it could reach the recipient.

IndiaCakes is proud to be the only company with a delivery network that reaches small village and remote locations, and we remain committed to delivering freshly baked cakes with care even in difficult circumstances.

We appreciate your feedback, as it helps us improve communication and service, and we look forward to serving you again with complete transparency and reliability.

Saanut 1/5 tähteä

Payment taken not delivery no refund

Payment taken not delivery no refund, totally Fraud

10. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We understand your concern and want to reassure you that the payment for your order has already been refunded. The refund details have been shared directly to the email ID from which the order was placed.

At IndiaCakes, we are committed to transparency and customer satisfaction. Even when challenges arise, we ensure that refunds are processed promptly and communication is clear.

We truly value your feedback, as it helps us strengthen our service, and we look forward to serving you again with complete reliability and care.

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely the worst experience I’ve…

Absolutely the worst experience I’ve had with an online cake delivery service.

I placed an order specifically for a birthday surprise with a confirmed delivery window of 2–4 PM. The cake was never delivered and the entire surprise was ruined. Instead of informing me about the issue, the order just sat there with no update.

Customer support was incredibly disappointing. Messages were seen but not responded to, and the only response I eventually received was that a refund would be processed. A refund does not fix the fact that the occasion was completely spoiled.

If you cannot guarantee delivery, do not promise it on your website. This experience shows a complete lack of reliability and customer care.

I will never order from this website again and I will absolutely not recommend this service to anyone in my circle.

16. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re sorry to hear about your disappointment. To clarify, the order was placed for a small village address where the receiver’s phone was not answered, which made delivery impossible. As per our refund policy clearly stated on the website, the payment was refunded, and the refund details were shared directly to the email ID used at the time of order.

IndiaCakes is proud to be the only company with a delivery network reaching remote villages, and we remain committed to transparency and customer satisfaction. While we regret the occasion was affected, we assure you that every order is handled with care, and refunds are processed promptly whenever delivery is not possible.

We value your feedback and will continue working to improve communication and reliability for all our customers.

Saanut 1/5 tähteä

One of the bulllshit website

One of the bulllshit website, They took money for delivery within 11am to 2pm but they didnt deliver it in that time period
Funny thing is they charge extra for that
Now the most interesting oart I paid 700Rs and I didnt recieve my cake at all
They cut my call and blocked me
Its a scam kindly avoid

15. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

India Cakes is a fraud company

India Cakes is a fraud company. 1st they will take the order and not deliver saying that the pin code was not provided earlier which is merely impossible. Then they will make the order to cancel and give refund in the form of coupon. That means they will take the money and keep in their account until we have other occasion to order another stuff. Such a scam they are doing by taking money in their account and investing it.

2. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

After carefully reviewing your order, we found that the delivery location was in a remote village area (Makum, Tinsukia, Assam), where serviceability can sometimes be limited. Additionally, the address provided was not fully complete, and despite multiple attempts, our delivery team was unable to connect with the receiver on the provided phone number. These factors made it difficult for us to successfully complete the delivery.

As per our website’s refund policy, the amount has been processed in the form of a coupon, which can be used for your next order. This policy helps us manage logistics costs, especially in cases where delivery attempts have already been made.

That said, your feedback is extremely important to us. We are continuously working to improve our delivery experience, especially in remote locations. If you’re willing, we’d be happy to assist you personally on your next order to ensure smooth delivery—just reach out to our support team, and we’ll take extra care.

We truly appreciate your understanding and hope to serve you better in the future. 🙏

Saanut 1/5 tähteä

Misleading Delivery Claims & Violation of Consumer Protection Rules

I am extremely disappointed with IndiaCakes.com. I confirmed that same-day delivery was available before ordering, and the website explicitly confirmed availability at 7:00 PM without any extra charges at checkout (only ₹79 was shown).

However, after I paid, the delivery never happened. When I contacted support, they claimed same-day delivery was not possible and demanded an extra ₹400, which was never disclosed at checkout. This is classic bait-and-switch behavior.

Website Issues:

Misleading System: The site allows "Same Day" selection late in the evening, only to deny it after taking the payment.

Lack of Transparency: Extra fees are hidden during checkout and demanded later.

No User Dashboard: No way to log in or track the order/complaint.

Legal Violations (Consumer Protection E-Commerce Rules, 2020):

Rule 6, 5(b): Failure to display the total price including all delivery charges at checkout.

Rule 7, 4: Refusing a bank refund for deficient/late service. A coupon is not a legal substitute for a refund to the original payment mode.

I have all the screenshots of the checkout screen and the chat. If a full refund is not processed to my bank account, I will be filing a formal complaint with the National Consumer Helpline (1915).

21. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re truly sorry for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to share detailed feedback.

After reviewing your order, we found that while the system initially showed same-day delivery availability, the exact delivery address—Varanapuram 5th Cross Street, Bhavani—falls in a location that is significantly outside our standard service radius. Once our team attempted to process the order and contacted the receiver, it became clear that the delivery point was in a remote area, which requires additional logistics support.

In such cases, an extra delivery charge is applicable to ensure safe and timely delivery. We understand your concern regarding this not being visible at checkout, and your feedback has been noted—we are actively working on improving our system to better reflect such location-based constraints and charges upfront.

Regarding the refund, it has been processed in accordance with the refund policy mentioned on our website. The coupon option allows customers to utilize the full value on a future order, but we understand your concern and are reviewing such cases internally to enhance customer satisfaction.

We sincerely regret the experience you had and would welcome the opportunity to assist you personally on your next order to ensure a smooth and transparent process. Your feedback is valuable in helping us improve, and we hope to serve you better going forward. 🙏

Saanut 1/5 tähteä

Midnight delivery

Midnight delivery? Same-day delivery? Apparently just decorative labels. The order wasn’t delivered on time, and customer service was nowhere to be found despite multiple attempts to reach them. Truly disappointing and unprofessional.

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re really sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been.

However, after carefully checking our system, we were unable to find any order associated with the details provided in your review. It’s possible that the order may have been placed with a different platform or under a different contact detail.

We genuinely want to help resolve this for you. If you could please share your order ID, registered phone number, or email ID with our support team, we’ll immediately investigate and assist you further.

Your feedback is important to us, and we’re always here to ensure every genuine concern is addressed promptly. 🙏

Saanut 2/5 tähteä

Careful, order may or may not be delivered

Order delivered very late than promised (even after paying extra for deliver charges!).

There is no customer care . When i called the customer care number given , a kid answered the phone and they were just laughing on the phone!

The WhatsApp contact given on the website does not replies and no option to call the WhatsApp contact.

Will I order again, definitely no.

14. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

Dear Customer,
We sincerely apologize for the inconvenience you’ve faced. Due to the high volume of Valentine’s Day orders, our support executives are currently assisting multiple customers, which may have caused a delay in responding to your query.
Please be assured that we have received your complaint and our team is already working on resolving the matter at the earliest. We understand your frustration and truly regret the experience you’ve had.
Your trust is very important to us, and we are committed to providing you with a resolution promptly. Thank you for your patience and understanding during this busy period.
Warm regards,

Customer Support
IndiaCakes.com

Saanut 1/5 tähteä

Scam Alert – Misleading Assurances and No Accountability

On 9th Feb 2026, we ordered a cake [2407036261] from Indiacakes.com for same-day delivery to PIN code 521002. On the platform, it was clearly confirmed as “Yes, we have delivery at 521002,” which is why we agreed to pay the delivery charges. We even went out of our way to call their customer support to double-check the delivery timing and were confidently told that the cake would be delivered before 7 PM. Despite this assurance, nothing was delivered. Only later did we find out that the order had been cancelled, without any email. When we tried reaching customer care, our calls were repeatedly disconnected mid-conversation, which felt extremely unprofessional. There was no ownership, no apology, and no effort to resolve the issue. A special moment was spoiled due to their careless handling and poor communication. They clearly do not care about customer satisfaction. This platform cannot be trusted when timing matters, and we strongly warn others to think twice before ordering.

* I’d give a negative rating if I could, but one star is the lowest possible option.

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re truly sorry for the disappointment caused and understand how important timely delivery is, especially for special occasions.

After reviewing your order (2407036261), we found that while the PIN code 521002 is generally serviceable, the specific delivery address — Machavaram, Machilipatnam — falls in a location that is quite far from our standard delivery network. When our team contacted the receiver to coordinate delivery, it became clear that the exact location required extended travel, and hence additional delivery charges were requested to proceed.

We sincerely regret that this situation was not communicated more clearly upfront and that your experience with our support team did not meet expectations. Your feedback regarding communication and handling has been taken very seriously, and we are actively working to improve both transparency and customer support responsiveness.

As per our refund policy available on the website, the refund has been processed accordingly. That said, we completely understand your concern and the impact this had on your occasion.

We truly value your feedback and would appreciate another opportunity to serve you better in the future. If you plan to place another order, our team will be happy to personally assist you to ensure a smooth and timely delivery experience. 🙏

Saanut 1/5 tähteä

Extremely disappointing first Experience

Extremely disappointing first experience.
I placed a cake order on Indiacakes.com for delivery in Machilipatnam (Order ID: 2407036261) and then called customer service to confirm timely delivery. I was clearly assured it would be delivered on time.
However, the cake was not delivered, and later I was informed that the order was cancelled without any email or notification. Customer care kept disconnecting the calls, which was highly unprofessional.
I am still waiting for the refund confirmation email. Poor communication, zero accountability, and a ruined special occasion.

9. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re truly sorry for the disappointment caused and understand how important timely delivery is, especially for special occasions.

After reviewing your order (2407036261), we found that while the PIN code 521002 is generally serviceable, the specific delivery address — Machavaram, Machilipatnam — falls in a location that is quite far from our standard delivery network. When our team contacted the receiver to coordinate delivery, it became clear that the exact location required extended travel, and hence additional delivery charges were requested to proceed.

We sincerely regret that this situation was not communicated more clearly upfront and that your experience with our support team did not meet expectations. Your feedback regarding communication and handling has been taken very seriously, and we are actively working to improve both transparency and customer support responsiveness.

As per our refund policy available on the website, the refund has been processed accordingly. That said, we completely understand your concern and the impact this had on your occasion.

We truly value your feedback and would appreciate another opportunity to serve you better in the future. If you plan to place another order, our team will be happy to personally assist you to ensure a smooth and timely delivery experience. 🙏

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely rude customer service

Absolutely rude customer service. Leave you on seen, dont respond to all questions. Wanted to cancel my order, only ordered few minutes ago. They cancelled and refused to refund in my account. Was given a voucher. Used that for a night delivery. They never delivered and also have still not responded to my chat. Stay away from these scammers. I work in customer services and YOU CAN refund back in account. The gift voucher system is fraud
so they can keep your money. Horrible 1st experience.

28. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

Dear Customer,
We are truly sorry for the disappointment you experienced with your order. We understand how frustrating it must have been and sincerely apologize for the inconvenience caused.
As per our refund policy mentioned on our website, refunds are processed in the form of coupons/vouchers. This policy is in place to ensure timely resolution for undelivered orders. We regret if this was not clearly communicated during your interaction with our team.
Your feedback is very important to us, and we will work on improving our communication so that customers are fully aware of the refund process beforehand. We value your trust and hope to serve you better in the future with a smoother experience.
Warm regards,
Support Team
IndiaCakes.com

Saanut 1/5 tähteä

❌buy. They dont deliver, give you voucher sent to nowhere and stops responding and keep customers money, bad customer service on whatsapp chat

I ordered from them and they couldn’t deliver it. They refunded me with voucher which I preferred not to as I my first experience was so bad so why I will order the second time from India cake. They never told me where they sent the voucher during whatsapp chat and they stopped responding although I was professionally chatting with them. My money is kept by them and not returned to me.

23. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

Dear Customer,
We are truly sorry for the disappointment you experienced with your order. We understand how frustrating it must have been and sincerely apologize for the inconvenience caused.
As per our refund policy mentioned on our website, refunds are processed in the form of coupons/vouchers. This policy is in place to ensure timely resolution for undelivered orders. We regret if this was not clearly communicated during your interaction with our team.
Your feedback is very important to us, and we will work on improving our communication so that customers are fully aware of the refund process beforehand. We value your trust and hope to serve you better in the future with a smoother experience.
Warm regards,
Support Team
IndiaCakes.com

Saanut 5/5 tähteä

It's my first time experience here

It's my first time experience here, I have ordered cake for my friend . I found the site through internet..cake and delivery service everything was really amazing
I was worried how I can order a cake for my friend but this platform saved and helped me

15. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Never use Indiacakes

Never use their service. I ordered a cake with promised same day delivery. Not once did the staff reach out to me to tell me that they can't deliver the same day, or the next day, and I had to keep following up. They then cancelled my order without any intimation and gave me a coupon code. This is the worst service ever. DO NOT USE INDIACAKES

8. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
IndiaCakes-logo

Vastaus yritykseltä IndiaCakes

We’re really sorry to hear about your experience and understand your frustration.

However, after carefully checking our system, we were unable to find any order associated with the details provided in your review. It’s possible that the order may have been placed using a different phone number, email ID, or even on another platform.

We genuinely want to help and get this resolved for you. Please share your order ID or registered contact details with our support team, and we’ll investigate this on priority.

Your feedback is important to us, and we’re always here to assist and improve your experience. 🙏

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin