Exceptionally rude staff. I witnessed a driver shouting at an Italian child for not speaking to him when her father was trying to pay on the contactless system. The bus driver asked me whether I was... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Goedemorgen en goedemiddag kunnen ze tegenwoordig niet meer zeggen als je instapt.. zitten ze niet op hun telefoon dan kijken ze je gewoon recht in je gezicht aan en zeggen niks terug. Super onvriend... Näytä lisää
Op de Marnixstraat om 18:21 stak ik over naar de Noord-Willemsstraat toen het stoplicht op de Marnixstraat op rood stond. Ik zag bus nummer 22 ( of nr 21, had geen tijd om het nummer te checken),... Näytä lisää
Honestly, how can you not offer benches for so many tramstops? Think about your own mothers growing old. Also your staff is so rude it’s mindblowing, what kind of lousy culture do you have? Your tram... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Gemeentelijk vervoersbedrijf biedt informatie over het openbaar vervoer in Amsterdam. Kaartsoorten en tarieven, haltetijden, actuele reisinfo.
Yhteystiedot
Hollanti
- gvb.nl
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Muut katsoivat myös näitä
Waardeloos in elk opzicht
Voor de zoveelste keer gebeurd het. Op 9292 en op de borden staat dat de metro komt en opeens verdwijnt die. Mag je weer 10 min wachten als DIE wel komt opdagen. En dan nog niks gezegd over het aantal keer dat de metro defect is, mini metro’s tijdens spitsuren en de belachelijke prijs voor de slechtste service die ik ooit bij een vervoersbedrijf heb gezien. Onacceptabel voor een stad zoals Amsterdam ik snap er niets van.
De GVB is waardeloos.
De GVB is waardeloos.
Het is dieptriest dat de GVB niet in staat is anno 2023 een metrolijn te laten rijden maar in plaats daarvan de reizigers als een kudde vee op de halte laat wachten in de hoop naar hun bestemming gebracht te worden.
Slechte communicatie, onnodig vaak overstappen en overvolle metros,s en veel te lange reistijd als gevolg.
Schaam je diep GVB
Altijd gezeur met deze metro’s
I am so sorry that we can't go below…
I am so sorry that we can't go below zero for the rating of this disgraceful company. Everyday I find issues, delays and cancellations on my commute.
Shame on you GVB, start paying better wages and hire more people: your ceo and high managers will have less bonuses but the normal people will finally have a service to rely on. Shame on you GVB.
Bestuurder tram 12 is altijd boos
Hindoestaanse trambestuurder van tram 12 stuurt mijn Amerikaanse vriendin de tram uit omdat ze een thermosfles in haar hand had. Zelfs nadat ze de thermosfles flink aan het schudden was om aan te tonen dat het niet lekte. Alsnog werden we eruit gegooid terwijl we netjes bij hem voorin hadden ingecheckt en het buiten hard regende. Ondertussen negeerde hij de jongeren die bij de andere deuren zijn ingestapt en niet inchecken. Wij nemen nooit meer deze tram met deze bestuurder! Het is de zoveelste keer dat deze man asociaal en grof gedrag vertoond tegen vrouwen!
9 van de 10 keer komen de trams niet…
9 van de 10 keer komen de trams niet optijd. Alsof het debielen zijn die er werken
Gevaarlijke bestuurder
Op 7-12-2023 zat ik in tram met nr 2122 en de bestuurder reed erg gevaarlijk. Er zaten oude mensen, kinderen, zwangere vrouwen etc in de tram. Gedraag je man. Mensen in de tram zijn erg geschrokken van die aanrijding.
I wouldnt give even 1 star
I wouldnt give even 1 star, tram 1 at time 0:30 at station ecuplain didnt open doors and a lot of peole was asking driver to open doors he just ignored all of us and brought us to next station.
Zojuist terug gebeld door GVB inzake en…
Zojuist terug gebeld door GVB inzake en klacht over het parkeerbeleid P+R aan de Zuiderzeeweg + defecte tram lijn 26 die ik had ingediend. Helaas had ik gehoopt op een redelijk reactie, maar in plaats daarvan werd mij de les gelezen door een Amsterdamse lerares met een grote mond die mij even ging vertellen hoe ik het had moeten doen en dat het allemaal niet aan hun lag. Daar zit je echt op te wachten ;-( Tja bel dan niet als je toch niets zinnigs te melden hebt. GVB bedankt voor niets ;-(
Tip:
GVB en Gemeente Amsterdam verbeter jullie communicatie betreffende P+R (systemen niet op orde is niet mijn probleem, het is nu super onduidelijk allemaal en verschuil je niet achter de kleine lettertjes op internet). Neem een voorbeeld aan de P+R in Utrecht (transferium). transparant en duidelijk. Daar wordt wel goed samengewerkt tussen de instanties.
Waardeloos
Waardeloos. Weten zelf niet waar ze mee bezig zijn. Geven totaal onjuiste Metro info. Onbetrouwbaar. Zouden het management op staande voet moeten ontslaan. Treurige boel!
Terrible service
Terrible service. If you want to wait for buses and trams about 30 mins, if you want to see tram coming but just passing, or buss drivers closing the door in front of you and leaving - please use gvb.
I’ve been waiting for a tram 26 30 mins now, one arrived and just passed, didn’t stop. The app doesn’t mention anything about delays.
Yesterday bus 37, 30 min wait when it arrived the amount of people was insane. Embarrassing service
GVB hoezo vervoeren?
GVB is geen vervoerbedrijf, maar een zeer slechte vrijwilligersinstelling dat de klanten iets belooft wat ze niet waar kan maken. Van de 6 ingeplande trams tussen 15:00 en 16:00 lijn 5 heb ik op 10 oktober maar 2 gezien. Propvol natuurlijk. Personeelstekort ? En de passagier wordt aan het lijntje gehouden. de bus komt over 10 min. later zie je -- oponthoud en verder alweer na 15 min. totaal in de regen dus 25 min. wachten? Vandaag heb ik 5 haltes van lijn 5 gelopen om de wachttijd wat te verkorten. In de tram dan later 5 andere haltes doorgebracht. Totaal 1 uur over een afstand van 9 haltes Amsterdam-Zuid over gedaan. Lopend ben ik er veel eerder, ga ik voortaan doen, de groeten GVB.
It's expensive and it doesn't offer the…
It's expensive and it doesn't offer the service. So much delay specially the bus 65 Zuid - Eiland. Such a shame
Mobiel vergeten in de tram
Mijn mobiel had ik laten liggen in de tramp, personeel was erg vriendelijk en heeft er alles aan gedaan zodat ik mijn mobiel terug kreeg, toppertjes!
Waardeloos
Waardeloos , gratis is nog te duur
Str#ntboot die maar beter gauw naar de bodem geholpen kan worden.
I would have give 0 star 🌟 if it was…
I would have give 0 star 🌟 if it was posible, gvb is a poor company that beed regulation and need to be put in order.always late .I think they have made me late like God know how many time .thank to my employees for understanding if not I would have loose my job like a 100 times all because of you incapacity to be on time .I think its time the government ask some questions about this company, especially now that winter is coming .I have been waiting outside in the cold for more than 30minuite now .
The worst company I have ever seen in…
The worst company I have ever seen in my life, how trains and subways can fail every day and very expensive!!! scammers But even if they fail and you arrive late for your work, they won't give you your money back!!!
Chagrijnige medewerkers vooral die…
Chagrijnige medewerkers vooral die van 17:00 vanaf centraal lijn 14. Ga aub wat anders zoeken
Blijft lastig..
Dat bussen soms te laat zijn, dat snap ik.. Maar dat diezelfde bus dan ook regelmatig 5 minuten te vroeg vertrekt, dat snap ik dan weer niet. Ik zie hem vaker voorbij rijden wanneer ik de voordeur dichttrek. Maar wanneer ik er vijf minuten eerder ga staan, is hij te laat en sta ik 10-15 min in de kou te wachten..
Machinist ging schreeuwen tegen…
Machinist ging schreeuwen tegen collega’s. Nu durf ik niet meer met de metro.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







