Exceptionally rude staff. I witnessed a driver shouting at an Italian child for not speaking to him when her father was trying to pay on the contactless system. The bus driver asked me whether I was... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Goedemorgen en goedemiddag kunnen ze tegenwoordig niet meer zeggen als je instapt.. zitten ze niet op hun telefoon dan kijken ze je gewoon recht in je gezicht aan en zeggen niks terug. Super onvriend... Näytä lisää
Op de Marnixstraat om 18:21 stak ik over naar de Noord-Willemsstraat toen het stoplicht op de Marnixstraat op rood stond. Ik zag bus nummer 22 ( of nr 21, had geen tijd om het nummer te checken),... Näytä lisää
Honestly, how can you not offer benches for so many tramstops? Think about your own mothers growing old. Also your staff is so rude it’s mindblowing, what kind of lousy culture do you have? Your tram... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Gemeentelijk vervoersbedrijf biedt informatie over het openbaar vervoer in Amsterdam. Kaartsoorten en tarieven, haltetijden, actuele reisinfo.
Yhteystiedot
Hollanti
- gvb.nl
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Muut katsoivat myös näitä
De GVB gaf aan dat je voor de richting…
De GVB gaf aan dat je voor de richting Isolatorweg vanuit Zuidoost je op de Van der Made weg moest overstappen naar Station Zuid. Alleen, er gingen géén metro's vanuit Zuidoost naar Zuid. Het was een chaos op station Van der Made weg. Juiste informatie geven is niet zo moeilijk toch?!!
Wat een grap.
Wat een grap.. online app geeft een reis aan.. moet op Station Zuid ineens helemaal oplopen en sta nu een half uur te wachten op me overstap.. misschien is het handig om dit in de ov app aan te geven.. dit slaat gewoon nergens op!!!!
Er positieve ervaring
Afgelopen maandag een dagje Amsterdam gedaan. Op centraal erg vriendelijk en geduldig geholpen door boa, eerst met uitleg hoe we dagkaartje moesten verkrijgen, daarna omdat ik ff moest wennen hoe snel de poortjes weer dicht gaan 🙈
Later op de dag was het onduidelijk of mijn vrouw met haar bankpas uitgecheckt was. Trambestuurder had het in de gaten, liet zich niet gek maken door brommende reiziger, stopte de tram om samen te bekijken of alles goed gelukt was. Super, erg fijne gewaarwording. Bedankt.
Sjaak
Ik ben er nog niet uit of GVB voor…
Ik ben er nog niet uit of GVB voor Gajes Vanuit Bijlmerbajes staat of voor Geesteszieke Vervoers Bedrijf
sinds enkele maanden loopt het minder
sinds enkele maanden loopt het vanaf Centraal richting Gein, Gaasperplas en Isolator zeer moeizaam zodra het aan einde middag drukker wordt. Alle metro's komen dan te laat. Jammer, voorheen liep het beter.
Dit is veruit de slechtste vervoerder…
Dit is veruit de slechtste vervoerder binnen Europa durf ik inmiddels te zeggen. Meer uitval dan ze op tijd rijden, de metro’s worden amper schoongemaakt, onjuiste informatie op de borden en daarnaast ook nog te duur.
Ik ben zelden geneigd om meerdere…
Ik ben zelden geneigd om meerdere negatieve beoordelingen achter te laten voor een bedrijf, maar helaas moet ik nogmaals mijn teleurstelling uiten over het GVB. Sinds de introductie van de kortere metro's zijn de problemen alleen maar toegenomen: overvolle metro's, passagiers die niet meer kunnen instappen, om er maar een paar te noemen. Het doel achter deze verkorting ontgaat me volledig, inclusief tijdens spitsuren. Is het de bedoeling dat er minder mensen kunnen worden vervoerd, vooral op momenten dat de vraag hoog is?
Slechte service in het algemeen
Zeer slechte prijzen, bussen altijd laat, met bankpas inchecken werkt soms niet en zwaar onvriendelijke medewerkers
Ik zat vandaag 12 april rond 11.30 te…
Ik zat vandaag 12 april rond 11.30 te wachten op de tram 7. Ik had een baby bij me. Precies voor mijn neus werd de deur dicht gedaan. Sinds wanneer worden mensen met kinderwagens zo behandeld? Invaliden en mensen mee kinderwagens dienen toch voorrang te hebben? Ik begrijp het niet. GVB moet deze mensen opvoeden.
The GVB is absolutly incompentent
The GVB is absolutly incompentent! A ticket was debited twice and I submitted the required items 4 times and the same answer came back every time... An absolute catastrophe from the "club".
Je kan niet rekenen op de tijden
Ze kiezen gewoon zelf wanneer ze rijden al is dat 6 minuten eerder waardoor je hem dus “mist” heel fijn als je je trein moet halen…
Slecht bedrijf.
Slecht bedrijf.. komt zelden op tijd en vaak helemaal niet.. kortom om te janken.
Bus 18 is geen enkele dag optijd of…
Bus 18 is geen enkele dag optijd of slaat dienst over één grote schande die Lego busjes op batterijen staan meer op te laden dan passagiers vervoeren. Het hele openbaar vervoer is één grote schande.. het is een derde wereld land geworden
GVB is een aanfluiting
1: Fijn dat reviews hier verwijderd worden na een bepaalde tijd zodat bedrijven de kans hebben hun gemiddelde omhoog te halen! 2 :GVB grijpt die kans niet. Wat een aanfluiting is dit en dan hebben ze nog een monopoly ook. Geen enkel handeling wordt gedaan in het belang van de reiziger. Als je in het weekend werkt ben je blijkbaar minder waard dan de mensen die door de week werken. Elk weekend vallen er tientallen diensten uit door "technische problemen" maar die problemen lijken een stelselmatig patroon te hebben. Het is elke keer dezelfde dienst en het wordt nergens gecommuniceerd. Als je ze belt voor vragen is het antwoord "Dat weet ik niet, ik werk niet in het weekend" terwijl de persoon in kwestie op een zaterdag werkt.
GVB is erg slecht!! Duur nummer, reageren nooit op mails!!!
Wel lekker geld verdienen over de rug van heel veel onwetende schapen, maar servicegericht zijn ho maar!
Ten eerste vanwaar die peperdure 0900 nummer, het lijkt wel een erotisch telefoonnummer waar je al gepakt word alvorens ze je aan de lijn krijgen!
Ten tweede: waarom reageert GVB letterlijk nooit op e-mails, volgens mij is dit expres zodat men gaat bellen en dus geld kwijt is!
Ten derde: erg onduidelijk hoe de abbonementen worden weergegeven op de site van GVB! Ook heel duur allemaal, maar vooral erg onduidelijk wat betreft regio's en Altijd Korting e.d.
1 ster is nog teveel van het goede
1 ster is nog teveel van het goede. Ik ben afhankelijk van metrostation Heemstedestraat. Trap op trap af. Zowel de lift als de toltrap al maanden defect. Nu kan ik die trap nog wel op maar hoe zit het met iedereen die géén trap van 15 meter op kan? Ga jullie schamen GVB!
GVB aktie Facebook is scam, phishing.
Even opletten. Via Facebook circuleert een 'promotie actie'. Dit is phishing. Een beperkt aantal mensen kan voor 2 euro een kaart winnen om een heel jaar gratis met tram, bus en metro in Amsterdam te reizen. Bericht ziet er zeer professioneel uit. Formulier met vraag naar gegevens. Verstrek ze niet!. Accoord moet worden gegeven met voorwaarden, maar deze ontbreken. Bericht is geliked en doorgestuurd. In één van de reacties geeft iemand aan dat GVB telefonisch heeft bevestigd dat de actie echt is. Zelf gebeld. Klopt niet. Info is intern bekend, maar niet te vinden via communicatiemiddelen GVB. Er is een melding voor mij gemaakt. Ik heb ook zelf via een bericht verzocht te zorgen voor vindbare waarschuwing. We moeten allemaal waakzaam zijn, maar bedrijven mogen ook zelf meer doen. Daarom geen goede beoordeling.
Lift storing (constant)
Het is niet alleen vandaag maar al maanden, dat op diverse metrostations de lift buiten gebruik is.
Werkelijk schandalig voor hulpbehoevende reizigers, met fiets of kinderwagen. DOE DAAR WAT AAN!
Bus 15 vanaf Zuid. Ook zo'n kansloos geval met constant rit uitval. Over het personeel ga wat anders doen als je dit werk niet wil. Erg onbeschoft, ongeïnteresseerd en bijzonder arrogant. Uitzonderingen daargelaten.
alternative…
They cancel metro give us alternative transport but the problem is nobody from gvb don't know how often bus going, on this rode is always full and they put 1 bus .
Wat een geld voor een twee retourtjes…
Wat een geld voor een twee retourtjes volwassenen en twee vijfjarige kinderen van CS naar Artis. (5 haltes) € 22,60!! en geen zitplaats heen en terug.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







