Exceptionally rude staff. I witnessed a driver shouting at an Italian child for not speaking to him when her father was trying to pay on the contactless system. The bus driver asked me whether I was... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Goedemorgen en goedemiddag kunnen ze tegenwoordig niet meer zeggen als je instapt.. zitten ze niet op hun telefoon dan kijken ze je gewoon recht in je gezicht aan en zeggen niks terug. Super onvriend... Näytä lisää
Op de Marnixstraat om 18:21 stak ik over naar de Noord-Willemsstraat toen het stoplicht op de Marnixstraat op rood stond. Ik zag bus nummer 22 ( of nr 21, had geen tijd om het nummer te checken),... Näytä lisää
Honestly, how can you not offer benches for so many tramstops? Think about your own mothers growing old. Also your staff is so rude it’s mindblowing, what kind of lousy culture do you have? Your tram... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Gemeentelijk vervoersbedrijf biedt informatie over het openbaar vervoer in Amsterdam. Kaartsoorten en tarieven, haltetijden, actuele reisinfo.
Yhteystiedot
Hollanti
- gvb.nl
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Muut katsoivat myös näitä
Liften metrostations langdurig defect!
Ik wilde even mijn ongenoegen uiten en een klacht indienen. Op 17 november wilde ik, incl. fiets, met de metro vanaf Amsterdam Sloterdijk (rond 1730 uur) naar Amsterdam Lelylaan reizen.
Aangekomen op station Lelylaan bleken beide liften defect te zijn. Vervolgens gewacht op de volgende metro en naar de Heemstedestraat gegaan. Niet uitgestapt want ik zag al een grote defect poster. Op A'veenseweg weer een poging gedaan en uitgestapt. Wéér 2 defecte liften. Op Amsterdam Zuid overgestapt op de NZ lijn en pas op station Europaplein een werkende lift gevonden!
Ik vind het werkelijk schandalig dat ik 5 stations moest afreizen om een lift te kunnen gebruiken.
Hoe moet dat met minder valide reizigers, ouders met kinderwagens ect.
Het is jullie gezien het nieuws bericht al bekend maar er wordt niets mee gedaan. Met een excuus wordt het afgedaan. Maar een excuus heeft pas waarde als er ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt.
Altijd ellende met tram 19 .
Altijd ellende met tram 19 .. veel rit uitvallen gisteren 50 min staan wachten op een tram ..in de kou.... dit is gewoon belachelijk .. doe er iets aan gvb onzin dat jullie geen personeel hebben dit is gewoon bewust gedaan
Sneltram 25 te koud en te fel verlicht
Sneltram 25 is geweldig, alleen het is steenkoud in de sneltram en veel te licht, waardoor je niet naar buiten kunt kijken. Je hebt geen idee waar je rijdt. Zou fijn zijn als de airco verwarmde lucht blaast en als het licht in de tram minder fel zou zijn.
Kaaaaaaanker bedrijf dit
Kaaaaaaanker bedrijf dit! Zo veel rituitvallen. Vervanging komt mij duur te staan en afspraken die ik moet afzeggen waar vervelende consequenties aanhangen. En maar geld maken!
Er zijn nou eenmaal mensen die afhankelijk zijn van het OV jullie doen niks om die shit in toom te houden. Waardeloos!
De tram 19 is een ramp
De tram 19 is een ramp. Bijna elke dag is er wel iets mee. Uitvallen, soms meerdere achter elkaar, storingen noem het op! Ik snap niet dat dit in een stad als Amsterdam kan. Mijn kind komt bijna wekelijks wel te laat op school of in problemen door deze tram. Of ze staat te verkleumen op een halte zonder uitzicht op ook maar een idee wanneer de tram komt. Het is zo vermoeiend. Ik hoop echt dat de aanbesteding niet meer naar het GVB gaat. Dit kan gewoon niet.
Vertrektijden bus klopt niet, vreselijk bedrijf
Bus ging een minuut eerder weg, zonder te wachten. Nu de bus gemist omdat ze niet begrijpen hoe een klok werkt. Al die buitenlanders die ze voor een verminderd tarief inhuren spreken ook geen Nederlands en rijden altijd op een ander moment weg.
Ratten. Vermijden, smerige service en vreselijk bedrijf
extremely bad
extremely bad, very frequent delays of 45-60 minutes, or even after that they cancel. very frustrated.
Doe aub eens een x de airconditioning…
Doe aub eens een x de airconditioning aan als het boven de 20 graden is je valt bijna flauw in de metro
De bus 37 komt NOOIT
De bus 37 komt NOOIT. Ik sta letterlijk elke dag 1 uur te wachten op een bus die meerdere malen per uur hoort te komen. IK BEN ECHT KLAAR MET GVB. de bus is al een uur telaat en de chaffeurs gaan lekker pauzeren. alles is al onbereikbaar in amsterdam met de auto EN DAN OOK MET KAOLO GVB
Geem particuliere ov kaart ontvangen
Heb via de site van de gvb via een link aan publik transpot nederland een particuliere ov gevraagt. Dit koste meer dan 13 euro. Datvwas de twintigste en nog niet binnen. Wat zijn dat voor partners. Schande heb abonnement nodig en zij leveren niet.
Worst company
The worst service ever, always delayed or cancelled last minute the thing that drives me crazy is how expensive is to travel while they provide a very poorly service in general. If the tram or metro are stopped for whatever reason you can get stuck for at least an hour inside without moving is insane how stupid and bad organized they are. In general the Dutch culture is rude and individualistic so I would not expect anything less then that from anyone working there. You should definitely stop charging that much for a shi**ty service that’s why people sometimes don’t pay.
Bijna een ongeluk
Stap ik in een tram opweg naar huis en stoppen we net bij de eerste halte, slaat die clown van een trambestuurder opeens keihard op de rem waardoor iedereen bijna met een klap op de grond viel. Zat zeker weer te dromen achter het stuur... GVB is echt een grap man 😂
Why no zero star
Why no zero star? Rubbish GVB app, useless, or it is a cheating app, to solve the problem is just walk to your nearest station, and search the map at station. Who design such a ancient GVB app[, YOU ARE FIRED.
Inbeschofde "service"
Heel fijn dat we tegenwoordig uitgekafferd worden door mensen die daar zijn om service te verlenen, en in een bus blij mogen zijn als we doorelkaar geschud, nog amper staande, de handen kunnen vinden om uit te checken en onszelf vast te houden om niet te vallen. Alles is altijd te laat zonder rede. Ik begrijp het, er is personeelstekort. Maar wij betalen dus niet de helft he.... Gelukkig zijn er ook die hun werk met plezier doen, en juist een leuke sfeer scheppen, maar helaas zijn die te schaars.
Wat een horken werken hier zeg
Wat een horken werken hier zeg. Zojuist uit de tram 12 gestopt,daar zit een "vrouw' die op de markt had moeten staan, daar was haar persoonlijkheid geweldig gestaan. Wat een gebler naar de personen toe zegt. Het vee vervoer in Nederland gaat er beter aan toe dan bij haar in de tram. Staat te schreeuwen naar mensen, inchecken en uit checken ging niet helemaal goed met een dagkaart. Waardoor ze gaat schreeuwen naar me en nog een discussie aangaat ook. Ipv helpen, besef even dat er mensen zijn die ook niet dagelijks met de Tram gaan. Zodra de tram gaat rijden ze sluit d'r ogen en gaat "slapen". Nou, dat is wel het beste wat ze kon op haar werkdag, d'r mond houden... jemig zeg! Als dat je personeel is, ik zou me schamen.
Heel slecht service
Heel slecht service. Metro naar gaasperplas op laatste moment gewijzigd naar Noord. Niks is gebruiks vriendelijk alle routes duren veel langer. Kwaliteit is slechter geworden en duurder.
Perongeluk 2 dagkaarten van 5 dagen…
Perongeluk 2 dagkaarten van 5 dagen gekocht. De aankoop in de app is wat mij betreft niet erg duidelijk. Gebeld voor restitutie, maar GVB geeft geen restitutie aldus de dame die mij hielp.
Toch maar even online gezocht, blijkt er wel een restitutie mogelijk. Nu afwachten of dit ook gaat lukken.
Toch vreemd dat dit niet aan de telefoon wordt vermeld.
Update:
Uw aanvraag voor restitutie met kenmerknummer GVB-####### is afgewezen. De reden van afwijzing is dat onze tickets niet retour gedaan kunnen worden na aankoop volgens onze product-voorwaarden: reisproducten-uur-en-dagkaarten-gvb-meerdagenkaart-2-4-dagen | GVB
Het spijt mij u niet positiever te kunnen berichten.
Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op en houd uw kenmerknummer bij de hand. De afdeling Verkoop en Service is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 19:00 uur op telefoonnummer 0900-8011 (gebruikelijke belkosten). U kunt natuurlijk ook terecht op onze website
Met vriendelijke groet,
Edward
medewerker Verkoop en Service
Beste Edward,
Dat spijt mij ook. Zeker omdat er geen reden wordt gegeven waarom dat niet zou kunnen. Een uitzondering voor aankopen online op het gebied van vervoer is geen reden om je als instantie/bedrijf zo op te stellen.
Wanneer mensen een fout maken tijdens een dure aankoop (het is geen kaartje van 3 euro) zou een fatsoenlijk bedrijf/instantie iets moeten kunnen regelen. Ik neem aan door de huidige automatisering dat dit geen technisch probleem hoeft te zijn. Een andere reden wordt dan ook niet gegeven.
Dit betekent dat ik in mijn review van uw bedrijf helaas moet aangeven dat u het cijfer 1 maximaal waard bent. Dit sluit wel aan bij het gemiddelde op dit moment.
Het zal wel door uw monopoliepositie komen dat u zich op deze manier kan opstellen maar het is niet anders.
Jammer.
Met vriendelijke groet,
No one cares about the way tram 26…
No one cares about the way tram 26 operates
They have their own schedule, it can be delayed for 17 min without 0 announcements
It can pass you by and say that only next one is going to central.
This is horrible, absolutely horrible service and disappointing
Unglaublich unfreundlich
I can not believe how I was treated in the line 2. My ticket checked not out, and the tram worker screamed and insulted that I'm obviously the stupidest person in the world, all in present of my children.
Zeer onvriendelijk metro medewerkers
Zeer onvriendelijk metro medewerkers. Heel vaak bij aansluiting (nu helemaal bij station zuid ivm verbouwing) wacht de aansluitende metro niet. Heel vaak de metro voorbij zien gaan als mijn metro aankomt. Eigenlijk zouden ze 2 min op moeten wachten zodat de passagiers konden instappen
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







